Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 11:50 
     
immortallt rašė:
Automobiliai dviračius važiuojančius keliu pagal KET bando prispausti, blokuoja kelią, arba pralekia pro šoną viršijinat greitį ir per mažu atstumu. Negana to, nepraleidžia, kai jų pirmumas ir kitaip terorizuojami.


Kaip tik šiandien važiuojant į darbą pasitaikė toks atvejis. Važiavau 4 juostų keliu (be specialių teisių viešajam transportui), pačiu kelkraščiu. Už bordiūro – medžiais ir žole apželdintas šaligatvio kraštas. Už nugaros, matau, važiuoja autobusas ir pradeda pypsinti. Sulįsk į medį, kad mandras.
  • 0


_________________
„Kol bus skerdyklos, tol bus karai.“©


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-23, 12:43
Pranešimai: 1866
Reputacija: +627
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 12:27 
     
Hipotezė: leidus važinėti per perėjas nenulipus su dviračiu, turėtumėme dažniau situacijų „partrenkė, nors man galima buvo važiuoti“. Jūs gal ir neįkliūsite, bet statistiškai liaudis - durna.

Kita vertus, aš atradau „malonumą“ nulipt nuo dviračio, ypač jei vairuotojams yra žalia rodyklė sukti į dešinę. Manau suprantate, kad kai pėsčiajam dega žalia, automobiliui - RAUDONA. Tada, vos tik užsidega žalia pėsčiajam, reiškianti „eismas LEIDŽIAMAS“, aš stumiu dviratį į perėją, laikydamas už sėdynės. 99 % atveju girdisi stabdžių cypimas dėl staigaus stabdymo.

Klausimas - kokio bybio važiuojama per RAUDONĄ, kai tai TRUKDO eismui (pėsčiųjų)? Primenu, žalia rodyklė leidžia sukti į dešinę esant draudžiamąjam šviesoforo signalui, su sąlyga, jei tai NETRUKDYS eismui. Pėstysis irgi eismo dalyvis.


O dabar įsivaizduokite, jog yra DVIRAČIŲ takas skersai kelio, dviratininkui - žalia, jis, pagal KET gali nenulipti, ir įvažiuoja į sankryžą, kur automobiliams yra žalia rodyklė. Klausimas - kiek dalbajobų už vairo sugebės sustabdyti?

Kitas niuansas su sukimu į dešinę - automobilis, kuriam žalia spalva leidžia važiuoti tiesiai, turi teisę sukti ir į dešinę. O tai reiškia, kad kirs pėsčiųjų perėją, o pėstiesiems bus irgi žalia, ir jis juos turės praleisti. O dabar dėl immortallt nusakytų greičių - užtenka to kilometro viršaus, kad automobilio vairuotojas patektų į situaciją „spėsiu pravažiuot, kol priartės pėstieji - bliaaaaT, dviratininką partrenkiau!“.

Saugiausiai dviratininkas gali kirsti tik tas perėjas, kur eismo dalyviams yra griežtai ribotos judėjimo kryptys (pvz, sankryža prie Akropolio, Vilniuje) - arba leidžia judėti tik tiesiai, arba tik sukti, ir joks srautas (pėstieji ir automobiliai) nesusikerta kelyje.
  • 0


_________________
Aš už laisvą Lietuvą Rusijos sudėtyje!
I support Putin and green peasants!
Karbauskis rules again! I am with him too!



Užsiregistravo: 2010-02-08, 03:13
Pranešimai: 2816
Reputacija: +624
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 12:51 
     
- rašė:
O dabar įsivaizduokite, jog yra DVIRAČIŲ takas skersai kelio, dviratininkui - žalia, jis, pagal KET gali nenulipti, ir įvažiuoja į sankryžą, kur automobiliams yra žalia rodyklė. Klausimas - kiek dalbajobų už vairo sugebės sustabdyti?


Tokia situacija yra mano kasdieniam maršrute. Spėju, kad praktikoje tokių avarijų pasitaiko labai mažai dėl paprastos priežasties: tiek dviratininkas mato mašiną sau iš dešinės, tiek mašina mato dviratininką sau iš kairės.

Jei sankryžoje dega raudona, kad nekiltų kažkokių nesusipratimų, aš specialiai pavažiuoju į priekį, priešais visas stovinčias mašinas, kad mašinos man iš kairės nesugalvotų pastoti man kelio. Iki šiol nėra kilę problemų.
  • 0


_________________
„Kol bus skerdyklos, tol bus karai.“©


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-23, 12:43
Pranešimai: 1866
Reputacija: +627
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 12:56 
     
-,
Automobiliai privalo SUSTOTI, prieš pajudant prie raudonos ir yra lentelė posūkiui į dešinę.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16248
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3167
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 12:59 
     
Kaip nauja diena taip debilas rasantis istatymus vis kazka naujo sugalvoja kaip sugadint gyvenima...
  • 0


_________________
Kai žmogus yra miręs, jis to nejaučia, tik aplinkiniams sunku. Kai žmogus durnas, viskas yra lygiai taip pat. Ir tada yra arns bei jo draugelis katė, bet juos visus aplenkė immortallt.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-07-22, 19:13
Pranešimai: 455
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 14:18 
     
immortallt rašė:
-,
Automobiliai privalo SUSTOTI, prieš pajudant prie raudonos ir yra lentelė posūkiui į dešinę.


Jap, Kareivių/Žirmūnų sankryžoje piko metu „sustoja“. Be to, jei sustoja, tai ant perėjos. Nors degant raudonai, teoriškai net tos vietos pasiekti negali pagal visus KET punktus.
  • 0


_________________
Aš už laisvą Lietuvą Rusijos sudėtyje!
I support Putin and green peasants!
Karbauskis rules again! I am with him too!



Užsiregistravo: 2010-02-08, 03:13
Pranešimai: 2816
Reputacija: +624
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 14:46 
     
Tai automobilių vairuotojai nesilaiko taisyklių sukeliančių pavojų aplinkiniams ir gerai, o dviratininkai nesukeldami trikdžių kitiems negali ramiai pravažiuoti? :)

Kad nestoja pats puikiai matau.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16248
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3167
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 16:48 
     
immortallt rašė:
Tai automobilių vairuotojai nesilaiko taisyklių sukeliančių pavojų aplinkiniams ir gerai, o dviratininkai nesukeldami trikdžių kitiems negali ramiai pravažiuoti? :)

Kad nestoja pats puikiai matau.


Tai, kad sustoti reikia ne taip ir seniai atsirado ta naujovė. O kaip visados, jei pirmas 3 d. kokio delfi.lt akylai nepervertei, tai ir nežinai :D
  • 0




Užsiregistravo: 2009-12-13, 15:21
Pranešimai: 1192
Reputacija: +85
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 16:54 
     
immortallt rašė:
Tai automobilių vairuotojai nesilaiko taisyklių sukeliančių pavojų aplinkiniams ir gerai, o dviratininkai nesukeldami trikdžių kitiems negali ramiai pravažiuoti? :)

Kad nestoja pats puikiai matau.

Kad dalbajobai dviratininkai važiuoja per perėja degant raudonam signalui santykiu vienas iš penkių irgi puikiai matau kiekvieną dieną prie savo namų judrioj sankryžoj ir taip pat pėstieji tokiu pat santykiu vaikšto per draudžiamą signalą.

Tau paaiškino minusas išsamiai, KET sukurtos ne tau ir ne man asmeniškai, o tam kad saugotu visų ir kiekvieno gyvybes, sveikatą ir turtą.
Aš matai irgi turiu tokia mašiną kuri 150% geresne (greitesnė, stabilesnė posukiuose, geresnis sukibimas, greičiau bėgėjasi, greičiau sustoja) ant kelio nei likusios 95%, pas mane reakcija geresnė nei likusių 90% vairuotojų, žinok man irgi nepatinka kad mieste negaliu saugiai važiuoti 90 kur ženklas 60. Arba kodėl aš anot tavęs saugiai negalėčiau pranerti prieš pėsčiųju perėja, per ištisinę linija, tarp gulinčiu mentų apsižergęs juostą, jei nieko aplink nėra, na ir dar ant 90 vietoj 60? Dabar palyginkit savo ir mano (hiperbolizuotus, ironizuotus) tipo argumentus, suprantat savo ''logiškų'' argumentų absurdiškumą. Vairuotojai nesiskundžia, kad KET kaikurie punktai labiau nei dalbajobiški, visi supranta kad KET yra tam, kad bendras visų eismo dalyvių saugumas padidėtu. Apie kelių plunksnuočius (erelius, gaidžius, vištas ir varnas) nėra ką kalbėti.

PS. Tikiuosi baudos jus išaukės laikytis KET, jei patys esat nelabai protingi, nes tiek pėstieji tiek dviratininkai yra eismo dalyviai, taip pat.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8512
Miestas: KLP
Reputacija: +1999
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 17:09 
     
Cituoti:
Kad dalbajobai dviratininkai važiuoja per perėja degant raudonam signalui santykiu vienas iš penkių irgi puikiai matau kiekvieną dieną prie savo namų judrioj sankryžoj ir taip pat pėstieji tokiu pat santykiu vaikšto per draudžiamą signalą.


Leisk, atspėsiu, gyveni Vilniuje? Nes kažkaip tokias istorijas pasakoja vilniečiai vien. Dar nesu regėjęs Kaune, kad kas nors mašinų srautui esant, per raudoną eitų arba važiuotų. Girti eismo dalyviai nesiskaito.

Cituoti:
Tau paaiškino minusas išsamiai, KET sukurtos ne tau ir ne man asmeniškai, o tam kad saugotu visų ir kiekvieno gyvybes, sveikatą ir turtą.


Ane? O mes jau manėme, kad KET sukurti kiekvienam individualiai...

Cituoti:
Aš matai irgi turiu tokia mašiną kuri 150% geresne...


Tai jeigu gatvėje jokių kitų eismo dalyvių nėra, davai, pralėk taip kaip tu sakai pralėksiantis, bet kai važiuoklę arba padangas reikės keisti, tai maža nepasirodys.

Cituoti:
PS. Tikiuosi baudos jus išaukės laikytis KET, jei patys esat nelabai protingi, nes tiek pėstieji tiek dviratininkai yra eismo dalyviai, taip pat.


Matai, kame reikalas, aš niekada baudos negausiu, nes važiuoju daugiau mažiau pagal taisykles (netgi dar geriau važiuoju už 70 proc. eismo dalyvių. Viršiju tik greitį 10 km/h ir tai, kai atkarpas žinau normaliai ir kas jose gali manęs laukti) todėl gali nekvaršint savo mažos galvelės kitų asmenų reikalais.

P.S. O aš jau maniau, kad dviratininkai ir pėstieji yra ateiviai.
  • 0


_________________
Sic transit gloria mundi.
Ave Caesar, morituri te salutant!
Alea iacta est.

O HMZ ir Imortaliukas žydai. Hamman kvanka


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-08-02, 20:59
Pranešimai: 1144
Reputacija: -17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-02, 23:16 
     
Perėjos yra pėstiesiems. Dviratininkai turi važiuoti arba keliu, arba dviračių takais. Nėra net apie ką čia diskutuot. Ir taip, pats nusižengiu šiai taisyklei, bet savęs neteisinu - darau pažeidimą, nes taip patogiau. Reikia suprasti, kad važiuojant perėja reikia prisiimti visą atsakomybę, jei kas nukals.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-03, 01:26 
     
Leiskit paklausti - o kam jūs išvis per tas perėjas važiuojat dviračiais? Dviratis - kaip ir motociklas, tiek kad pas esi variklis. Dar nemačiau nei vieno besivarančio motociklo per perėją. Pats ne vieną tūkstantį km pramynęs su dviračiu ir kažkaip užteko bendro naudojimo kelių. Ir KET to nedraudžia.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-22, 14:33
Pranešimai: 1461
Miestas: Dún Laoghaire
Reputacija: +218
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-03, 02:05 
     
O koks skirtumas vairuotojams, jei aš prieš važiuodamas taip pat apsidairau ir važiuoju 4-5km/h greičiu kaip ir pėsčiasis? Čia kažkoks kompleksas, ar kas?

Pastebėjau tokį dalyką, kad normalūs, mandagūs vairuotojai, važiuojančius dviratininkus praleidžia be jokių problemų, taip pat kaip pėsčiuosius. Pats irgi praleidžiu ir nesuprantu vairuotojų, kurie ten putojasi, pypina ir aiškina, kad KET taip parašyta, nors jiems vis tiek sustot reikėtų praleist jei ir vesčiausi dviratį.

Nepateisinu nebent tų dviratininkų, kurie staigiai skrenda per perėją, vairuotojui nespėjus nė sureaguot, dėl tokių ir yra tokios taisyklės dėl tų perėjų.

Bet kai vairuotojai matydami dviratininką, kad jis nori pravažiuoti jau apsidairęs, pradeda pypinti, iškišę galvas rėkt, ar net vien iš principo pervažiuot būna pasiruošę, vien dėl to, kad jis teisus, tai jau sorry. Čia kažkokie asmeniniai kompleksai jau lenda lauk, ar tiesiog vidinės kultūros stoka. Kartą teko matyt kaip dviratininkas normaliai važiavo per perėją degant žaliam, tuo metu automobilių gatvėje išvis nebuvo, o diedas stovintis prie raudonos visai kitoj pusėj dar net negalintis važiuoti, atsidaręs langą dviratininkui rėkdamas aiškina KET. Na užuojauta tokiems, ką aš galiu pasakyti.

Cituoti:
Leiskit paklausti - o kam jūs išvis per tas perėjas važiuojat dviračiais? Dviratis - kaip ir motociklas, tiek kad pas esi variklis. Dar nemačiau nei vieno besivarančio motociklo per perėją. Pats ne vieną tūkstantį km pramynęs su dviračiu ir kažkaip užteko bendro naudojimo kelių. Ir KET to nedraudžia.


Dviratis ir yra tuo puikus, kad gali važiuoti praktiškai kur nori. Motociklas visai kita kategorija ir kiti greičiai. Be to su dviračiu bendrais naudojimo keliais važiuot nepasakyčiau, kad labai saugu. O va dviračių takais, kartais šaligatviais, ar miško keliukais pats smagumas važiuot ir kur kas saugiau. Be to KET leidžia važiuot dviračiu šaligatviu, o motociklu ne.

Arthuras rašė:
Perėjos yra pėstiesiems. Dviratininkai turi važiuoti arba keliu, arba dviračių takais.


Diskutuoti tikrai yra ką, nes KET leidžia važiuoti su dviračiu šaligatviu, be to dviračių takų ne visur rasi, arba jie ir būna ant šaligatvio ir greitai pasibaigia, o važiuot keliu pvz Savanorių pr, ar Laisvės pr. yra kur kas pavojingiau nei šaligatviu. O ir šaligatviai tokiose vietose pakankamai platūs ir užtenka visiems. Važiavau čia kartą keliu, nes šaligatvio, ar dviračio tako nebuvo, tai du kartus teko pajust malonumą būt staigiai aplenktam ir blokuotam, kai auto vairuotojai net nerodydami posūkio, tiesiog prieš pat posūkį į dešinę staigiai aplenkia, kerta per stabdžius ir suka dešinėn, tai jei nebūčiau stabdęs būtų ir numušę nuo vaizdo. Taip, kad keliais nėra saugu važiuot, net jei važiuoji su liemene ir įjungtomis lempomis, nes kitiems vairuotojams dviratis ne transporto priemonė, o tiesiog niekas.

sielinas rašė:
Su sūnum išvažiuojame pasivažinėti ir nuo pat pradžių mokau, kad kertant važiuojamąją dalį per perėję būtina nulipti nuo dviračio. Ir ne kaip atrodo kai kai kurie suaugę dėdės prašvilpia su dviračiu. Visada iš vaiko sulaukiu klausimo "O kodėl jie važiuoja?". Tenka paaiškinti, kad tai tik kelių gaideliai.


Na šitas tai prajuokino. :D Dar nepamiršk sūnaus išmokinti, kad jei pėsčias netyčia eis per dviračių taką , jis irgi gali pelnyti kelių gaidelio titulą. Nors su vaikais, tai kitas reikalas. Jie gali pamiršti tam tikras važiavimo per perėją subtilybes, todėl sutinku, kad geriau mokinti vestis per perėja. Nors šiaip manau reikėtų mokinti matyti ne vien juodą/baltą.

bahuriux rašė:
Yra taisyklės ir laikykitės jų, kas per išsisukinėjimai? O jei aš sugalvosiu, kad man sustoti prieš pėščiūjų perėja yra nepatogu, gaištamas laikas ir tt, nes man taip atrodo teisingiau, kad pėstysis ir dviratininkas yra lėtesni ir turi mane su automobiliu praleisti? KET sukurtos ne tam, kad interpretuotumėt savaip, tipo važiuoju lėtai per perėja, o tam kad jūsų pačių ir kitų eismo dalyvių subinės išliktu sveikos. Dėl to važiavimo už/prieš perėja, jei jus nukirs ne perėjoj, tai patys ir būsit kalti dėl eismo įvykio, tai ar negeriau laikytis taisyklių?


Na tavo pvz, tai visiškai nelygus šiai situacijai, nes važiuodamas dviratis 4-5km/h greičiu yra tas pats kas pėsčiasis su dviračiu einantis tokiu pačiu greičiu. Kokius tau nepatogumus tai sukelia? Jokių, nes praleist pėsčiąjį su dviračiu vistiek turėtum. O tavo pavyzdyje tu nori, kad tave visi praleistų, kas sukeltų daug nepatogumų pėstiesiems, nes srauniose gatvėse jie visus praleidinėtų ištisas valandas. Gal padarom naujoviškas perėjas? Vietoj horizontalaus žymėjimo būtų vertikalus, kas reikštų, kad automobiliai kerta šaligatvį, o ne pėstieji gatvę :). Galėtų tada auto vairuotojai prasistumt per perėjas automobilius, o po to važiuot toliau :), nes dabar pastoviai daužo pėsčiuosius perėjose. Taip sakant vardan to pačio saugumo. :) Na o jei grįžtant prie realybės, tai galim padaryti prie perėjų gulinčius policininkus (kalnelius), kad auto vairuotojai galėtų labiau "susikoncentruoti" į perėją sulėtindami, o ne skrisdami +10/+20 km/h daugiau nei leidžia taisyklės.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-11-26, 11:21
Pranešimai: 869
Reputacija: +305
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-03, 08:30 
     
bahuriux rašė:
immortallt rašė:
Tai automobilių vairuotojai nesilaiko taisyklių sukeliančių pavojų aplinkiniams ir gerai, o dviratininkai nesukeldami trikdžių kitiems negali ramiai pravažiuoti? :)

Kad nestoja pats puikiai matau.

Kad dalbajobai dviratininkai važiuoja per perėja degant raudonam signalui santykiu vienas iš penkių irgi puikiai matau kiekvieną dieną prie savo namų judrioj sankryžoj ir taip pat pėstieji tokiu pat santykiu vaikšto per draudžiamą signalą.

Tau paaiškino minusas išsamiai, KET sukurtos ne tau ir ne man asmeniškai, o tam kad saugotu visų ir kiekvieno gyvybes, sveikatą ir turtą.
Aš matai irgi turiu tokia mašiną kuri 150% geresne (greitesnė, stabilesnė posukiuose, geresnis sukibimas, greičiau bėgėjasi, greičiau sustoja) ant kelio nei likusios 95%, pas mane reakcija geresnė nei likusių 90% vairuotojų, žinok man irgi nepatinka kad mieste negaliu saugiai važiuoti 90 kur ženklas 60. Arba kodėl aš anot tavęs saugiai negalėčiau pranerti prieš pėsčiųju perėja, per ištisinę linija, tarp gulinčiu mentų apsižergęs juostą, jei nieko aplink nėra, na ir dar ant 90 vietoj 60? Dabar palyginkit savo ir mano (hiperbolizuotus, ironizuotus) tipo argumentus, suprantat savo ''logiškų'' argumentų absurdiškumą. Vairuotojai nesiskundžia, kad KET kaikurie punktai labiau nei dalbajobiški, visi supranta kad KET yra tam, kad bendras visų eismo dalyvių saugumas padidėtu. Apie kelių plunksnuočius (erelius, gaidžius, vištas ir varnas) nėra ką kalbėti.

PS. Tikiuosi baudos jus išaukės laikytis KET, jei patys esat nelabai protingi, nes tiek pėstieji tiek dviratininkai yra eismo dalyviai, taip pat.

Matai, skirtumas tarp nulipimas nuo dviračio kertant kelią toks, kad tai beveik adekvatu mašinos perstūmimui per sankryžą, jei esi su klipsais, jei bent yra tekę su jais kartą važiuoti, klausimų nekiltų.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16248
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3167
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-03, 10:06 
     
immortallt rašė:
Matai, skirtumas tarp nulipimas nuo dviračio kertant kelią toks, kad tai beveik adekvatu mašinos perstūmimui per sankryžą, jei esi su klipsais, jei bent yra tekę su jais kartą važiuoti, klausimų nekiltų.

Yra trys išeitys:
1. Važiuoti per perėja ir rizikuoti viskuom, kad nubaus, kad apipypins pikti vairuotojai, kad nuskins kasnors, ar pats nuskinsi neprognozuojamą pesčiajį.
2. Kantriai su klipsais ar be laikytis KET.
3. Pasikeisti pedalus ir batus į paprastus. Arba iškarto nepirkti tokio dviračio su klipsais, jei eksploatuoti numatoma daugiausiai mieste dviračių takais.

Ir apskritai jei dviratis nėra sportinis greitas su siaurom padangom nx tie klipsai išvis? O jei dviratis tikras sportinis greitas ir dar pats sportiškai paminti mėgsti, tai važinėti galima ir gatvėmis su visom kitom TP, gal ne didmiesčiu cente, bet kitur laisvai. Aš ir pats turiu dvirati ir netgi kartais juo pavažiuoju ir vaikštau per perėjas kaip pėstysis, todėl gerai žinau ko nereikia daryti, kad neužknistum vairuotojų.

Dra prašymas kegliams nebėkit per perėjas, atrodo kavilai prieš užsieniečius :D
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8512
Miestas: KLP
Reputacija: +1999
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-03, 10:18 
     
Matai, dviratis sportinis ir važinėju pagrinde gatvėmis, bet žiedinės sankryžos yra pavojingos, įveikiu per šaligatvius.
Taip pat yra keletas idiotiškų vietų, kur tenka važiuoti dviračių taku, bet gatvę kirsti reikia pėsčiųjų taku.
Kad nuskins rizikuoji labiausiai važiuodamas dviračių taku, tada keliu.
Kad neužknistum vairuotojų reiktų, kad dviračiai niekada nevažiuotų keliu, o dar geriau, vairuotojus reiktų išmokinti kelių eismo taisyklių, kad pvz dviratininkas turi 0,5m nuo kelio krašto ir jį aplenkti reikia per 1,5m nuo kelio krašto, ne per 0,5m.

Einant per perėją, važiuojant dviračiu ar pan., visad prisiimi atsakomybę už save. Man bus giliai dzin kas kaltas, jei mane nuskins. O nuskynę mane kelis kartus jau būtų buvę tiek kaip pėstyjį, tiek kaip dviratininką, nė karto dėl mano kaltės ir visad buvau teisus. Tai tiek per žalią einant peškom, sukantys į kairę važiuoja ant galvos ir dar drįsta pypinti, nors jie neteisūs visais įmanomais būdais. Porąkart tik greitos reakcijos dėka nepervažiavo, nes net nepristabdė. Kartą tiesiai, per jau bebaigiančią degti raudoną (jau 20s degė ir liko dar gal 5-10s) perlėkė ir vos nepervažiavo. Su dviračiu važiuojant iš šalutinio ar sukantys į kairę iš priešpriešos nenuskynė, iš šalutinio važiuojantys iškiša pusę mašinos į pirmą juostą, o iš kitos pusės mašina spaudžia. Geriausias metų vairuotojas buvo kuris iš šalutinio pro mano kairę įsuko į kelią, prisispaudė tiesiai prie borto užkirsdamas man kelią, kai pats važiavo <20km/h o aš 40km/h ir vos spėjau sustoti. Tada dėjo stipriai gazo, įsibėgėjau ir vėl aš, o jis be posūkių pavažiavęs 20m į priekį kirto iki dugno ant stabdžių ir susuko vairą į dešinę. Jei ne greita reakcija ir pralėkimas pro kairę pusę, būčiau neblogai skridęs. Tas dar išlipęs aiškina, o ką jam reikėjo daryti. Gaila, beisbolo lazdą vežiotis ant dviračio nepatogu.

Bahuriux, dviračių infrastruktūra Klaipėdoje nepalyginamai geresnė nei Vilniuje, nors man ir keistai pasirodė, kad H.Manto gatvėje dabar dviratininkai dalinasi su autobusais juosta, o dauguma jų vis tiek laksto buvusiais dviračių takais.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16248
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3167
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-03, 10:26 
     
trapecijus rašė:
Leiskit paklausti - o kam jūs išvis per tas perėjas važiuojat dviračiais? Dviratis - kaip ir motociklas, tiek kad pas esi variklis. Dar nemačiau nei vieno besivarančio motociklo per perėją. Pats ne vieną tūkstantį km pramynęs su dviračiu ir kažkaip užteko bendro naudojimo kelių. Ir KET to nedraudžia.


Todėl kad dauguma dviratininkų yra KET pažeidėjai – jie važinėja šaligatviais. Vienas pažįstamas už tai yra net gavęs baudą.

Nerealiai rašė:
Diskutuoti tikrai yra ką, nes KET leidžia važiuoti su dviračiu šaligatviu


Tikrai ne Lietuvoje ;)
  • 0


_________________
„Kol bus skerdyklos, tol bus karai.“©


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-23, 12:43
Pranešimai: 1866
Reputacija: +627
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-03, 13:57 
     
UTF16 rašė:
trapecijus rašė:
Leiskit paklausti - o kam jūs išvis per tas perėjas važiuojat dviračiais? Dviratis - kaip ir motociklas, tiek kad pas esi variklis. Dar nemačiau nei vieno besivarančio motociklo per perėją. Pats ne vieną tūkstantį km pramynęs su dviračiu ir kažkaip užteko bendro naudojimo kelių. Ir KET to nedraudžia.


Todėl kad dauguma dviratininkų yra KET pažeidėjai – jie važinėja šaligatviais. Vienas pažįstamas už tai yra net gavęs baudą.

Nerealiai rašė:
Diskutuoti tikrai yra ką, nes KET leidžia važiuoti su dviračiu šaligatviu


Tikrai ne Lietuvoje ;)


Tai, kad tikrai Lietuvoje. ;)

Cituoti:
Dviratininkai: Lietuvoje būtina keisti kelių eismo taisykles Laima Juozokaitė, http://www.GRYNAS.lt 2011 m. kovo 29 d. http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/dvirat ... z3kfn2rwml


Tavo duota naujiena iš delfi "truputį" pasenus.

Cituoti:
57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako, dviračių juostos, kelkraščio nėra arba jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę. Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.


http://eismas.eu/index.php/keliu-eismo- ... iruotojams
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/tais ... d=67482034

Cituoti:
Kelkraštis – šalia važiuojamosios dalies (nuo jos krašto iki kelio sankasos briaunos) esantis kelio elementas, dengtas tokia pat kaip važiuojamoji dalis ar kitokia danga arba (ir) atskirtas nuo važiuojamosios dalies jos kraštą žyminčia ženklinimo linija, tačiau nelaikomas nei šaligatviu, nei pėsčiųjų ar dviračių taku.


O kelkraščiai pagal apibrėžimą miesto centre ir ne tik dažniausiai neegzistuoja, daugiau užmiestyje. Taigi renkiesi vieną iš variantų.

Cituoti:
leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta


Bauda gali gauti tada kai važiuoji gatve, arba šaligatviu kai šalia yra dviračių takas, o tu juo nesinaudoji.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-11-26, 11:21
Pranešimai: 869
Reputacija: +305
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-03, 14:59 
     
Ačiū už paaiškinimą.

Akį patraukė va tokia Delfi straipsnio citata: „Prireikus pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, rekomenduojama prieš kertant važiuojamąją dalį nulipti nuo dviračio.“

Mėginu suprasti šitos „rekomendacijos“ prasmę. Važiuojant, pvz., Ozo gatve Vilniuje į Akropolį ir apsigalvojus, reikia sustabdyti eismą, nulipti nuo dviračio ir pėsčiomis kirsti kelią? Ir tai nebus joks KET pažeidimas? Teisingai supratau?
  • 0


_________________
„Kol bus skerdyklos, tol bus karai.“©


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-23, 12:43
Pranešimai: 1866
Reputacija: +627
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-03, 20:45 
     
immortallt rašė:
....

Niekaip nesuprantu kokios Tu taisyklės nori, kad jei yra žmonių tai galiu važiuot, jei nėra tai jau tada galiu persistumt, su tiek visokių išlygų? Ir tipo paskui kai pareigūnas baus, sakysi va ėjo vienas žmogus, tai ir važiavau, bet jau nuėjo... Reik nulipt tai reik. Tai gal leiskim ir per pervažas važinėt su mašina kol traukinio su žiūronais net nesimato, o atitvaro nėra. Bet už tokį pavairavimą teises dar padžiausi, bet niekas nesiskundžia dėl šitos taisyklės.

Dviratis su klipsais? Pats kaltas. Man savanorių prospekto gatvės ir dar kelių ir niekas neišatsfaltavo kad su savo sportine žemagrinde taburete galėčiau važinėt, tai ir nevažinėju, nes krato ir nepatogu, o naudoju pagrinde pagal paskirtį.


immortallt rašė:
Einant per perėją, važiuojant dviračiu ar pan., visad prisiimi atsakomybę už save. Man bus giliai dzin kas kaltas, jei mane nuskins. O nuskynę mane kelis kartus jau būtų buvę tiek kaip pėstyjį, tiek kaip dviratininką, nė karto dėl mano kaltės ir visad buvau teisus.


Būdamas pėsčiuoju esi visada neteisus, nes kitaip gali likti teisus bet miręs, arba neįgalus. Apskritai su tokiu požiūriu tai kuo mažiau pėsčiųjų ir dviratininkų norėčiau kelyje sutikt.

Aš pats dviračiu važinėju nemažai Vilniuj, bet vairuoju dar daugiau, tai man kažkaip nekyla nei viena problema, ar klausimas kai ir esant žaliai rodyklei nepraleidžia nors dega žalia kai būnu pėščias, ir šiaip kartais nepraleidžia perėjoj, nes tikrai yra situacijų kai reikia kažką apvažiuot, žiūrėt kas už Tavęs važiuoja ir ar praleidžia ir pan tiesiog kartais fiziškai nespėji sužiūrėt ar dar koks kėglis po ratais nelenda. Mažai vairuojant to nesuprast, bet kai esi vairuotojas ir eini pėsčias ar važiuoji dviračiu tai ir mąstai truputį kitaip, jei esi pėsčiafašistas kaip Ramanauskas sakė, tai to ir nesuprast, o visi vairuotojai chamai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 527
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 02:52 
     
HDi rašė:

immortallt rašė:
Einant per perėją, važiuojant dviračiu ar pan., visad prisiimi atsakomybę už save. Man bus giliai dzin kas kaltas, jei mane nuskins. O nuskynę mane kelis kartus jau būtų buvę tiek kaip pėstyjį, tiek kaip dviratininką, nė karto dėl mano kaltės ir visad buvau teisus.


Būdamas pėsčiuoju esi visada neteisus, nes kitaip gali likti teisus bet miręs, arba neįgalus. Apskritai su tokiu požiūriu tai kuo mažiau pėsčiųjų ir dviratininkų norėčiau kelyje sutikt.


Nelabai supratau kas tau netiko? Tą patį truputį kitais žodžiais pasakė kaip ir tu... Taigi aiškiai parašė, kad jei pėsčiasis esi tai geriau pasisaugot, nes sveikata svarbiausia. O pasisaugot tikrai yra ko, nes chamų tikrai netrūksta, o tuo labiau vairuojančių užsimerkus, ar su telefonais, ar girtų.

Cituoti:
Aš pats dviračiu važinėju nemažai Vilniuj, bet vairuoju dar daugiau, tai man kažkaip nekyla nei viena problema, ar klausimas kai ir esant žaliai rodyklei nepraleidžia nors dega žalia kai būnu pėščias, ir šiaip kartais nepraleidžia perėjoj, nes tikrai yra situacijų kai reikia kažką apvažiuot, žiūrėt kas už Tavęs važiuoja ir ar praleidžia ir pan tiesiog kartais fiziškai nespėji sužiūrėt ar dar koks kėglis po ratais nelenda. Mažai vairuojant to nesuprast, bet kai esi vairuotojas ir eini pėsčias ar važiuoji dviračiu tai ir mąstai truputį kitaip, jei esi pėsčiafašistas kaip Ramanauskas sakė, tai to ir nesuprast, o visi vairuotojai chamai.


Na nežinau jei jau nespėji fiziškai sužiūrėt kas eina per perėjas, tuo labiau kai perėja su šviesoforu, tai gal reikėtų pradėt važinėt leistinu greičiu, padėt telefoną į šoną ir nekils tokių problemų. Nesuprantu kokio b atsiprašant važiuojant automobiliu priešais perėją reikia žiūrėt ne į perėją, o kas už tavęs važiuoja? Važinėju jau beveik dešimt metų tam pačiam Vilniuje ir nelabai suprantu kaip tu taip važinėji ir dar tai pateisini? Gal tau dar normalu ir kai pirmoj juostoj auto sustoja praleist pėsčiojo, o antra juosta važiuojantys nesilaiko KET ir važiuoja nemažindami greičio, nesvarbu, kad nemato, kas už kitos auto vyksta. Vien jau toks požiūris, ta prasme vadint žmones kėgliais daug ką apie tamstą pasako. Reiškia pasąmoningai tau žmonės tik š krūva visur besimaišantys, o tu jau karalius savo skardinėj (duokit man kelią, o tai numušiu!), nors pats esi išsiblaškęs prie vairo ir nesugebi sutelkt savo dėmesio (vėlgi kalbėjimas telefonu, sms rašymas, muzikos klausimas visu garsu nieko negirdint aplinkui). Kažkaip vakarų šalyse tokių problemų vairuotojams nekyla, čia tik Lietuvoj visi shumacheriai ir viens už kitą labiau skuba. Nors galima pastebėti ir pas mus gerėjančių rezultatų.

P.S.

Pamenu Narbuto gatvėje kaip visi skubėdavo "praleisti" pėsčiuosius perėjoje ties stotele. Visi vairuotojai žino, kad kol pėsčiasis neįkelia kojos į perėją, tol gali nestoti ir važiuoti toliau. Tada pėsčiasis tikėdamasis, kad kažkas susipras praleist, turi sulaukt mandagaus vairuotojo, kuris bent prilėtina ir atkreipia dėmesį į tai, kad žmogus nori pereiti perėją. Taip galėdavai pralaukt gan ilgai, nes visiems nusišikt ir net nesulėtina, kol ryžtingai nepradedi eit į perėją, o tada prasideda staigus stabdymas, neesmė, kad tas pėsčiasis jau laukia gal pusę minutės kol kas teiksis bent prilėtint. Tada pirmoj juostoj sustoja auto, pradedi eit ir prasideda antrasis etapas, žiūri ar antra juosta neatlekia koks begalvis nežinantis KET, o tokių tikrai netrūko. Na ir tada galiausiai numušė jauną panelę. Po tragedijos kelias savaites visi ramiai per perėją važiavo, dabar vėl tas pats.

UTF16 rašė:
Ačiū už paaiškinimą.

Akį patraukė va tokia Delfi straipsnio citata: „Prireikus pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, rekomenduojama prieš kertant važiuojamąją dalį nulipti nuo dviračio.“

Mėginu suprasti šitos „rekomendacijos“ prasmę. Važiuojant, pvz., Ozo gatve Vilniuje į Akropolį ir apsigalvojus, reikia sustabdyti eismą, nulipti nuo dviračio ir pėsčiomis kirsti kelią? Ir tai nebus joks KET pažeidimas? Teisingai supratau?


Ten ką delfi, ar kiti rašo, reikia skaityt nepriimant kaip už gryną pinigą, geriausiai KET skaityt ir ten bus visa reikiama informacija. O šiuo atveju, tai kirsti kelią gali tik įsitikinęs, kad niekam netrukdai, o Ozo g., tai praktiškai turbūt neįmanoma, nebent naktį kai nieko nėra.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-11-26, 11:21
Pranešimai: 869
Reputacija: +305
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 15:26 
     
Nerealiai rašė:
O šiuo atveju, tai kirsti kelią gali tik įsitikinęs, kad niekam netrukdai


Aš tik nesuprantu, koks genijus gali rekomenduoti kirsti gatvę, kur bet kurią akimirką gali iš niekur išnirti mašina, pėsčiomis ten, kur šiaip jau pėstieji to daryti negali. Dviratininko interesas yra kuo mažiau maišytis po kojomis ir kuo mažiau laiko praleisti ten, kur trukdys kitiems. Kažkaip nesinori net tikėti, kad žurnalistas savavališkai sugalvojo tokį absurdą. Kas blogiausia, kad jau ne pirmą kartą matau šitą kliedesį.
  • 0


_________________
„Kol bus skerdyklos, tol bus karai.“©


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-23, 12:43
Pranešimai: 1866
Reputacija: +627
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'