Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 7 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Lėktuvai ir aviacija
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-06, 10:34 
     
Video geras o šitas straipsnis labai skystas.

Geras bandymas. Vis pagalvoju, o jei pabandytu Koanda efektą, gal išeitu dar labiau sumažinti naudojamą galią kyboti ore nors ir dabar labai neblogai gavosi. 7,45 kg su 1 kW, tai yra labai netoli to ką pasiekia tikri sraigtasparniai, įprasti propeleriniai lėktuvai turi panašiai 4kg su 1kw statinę trauką.

Originalus aprašymas po video.

Cituoti:
The Swarm man carrying multi-rotor airborne flight testing montage. 54 counter-rotation propellers, six grouped control channels with KK2.15 stabilization. Take off weight 148kg, max lift, approx. 164kg. Endurance10 minutes. Power approx. 22KW.

Just a bit of fun for my self, never intended for making a significant journey or flying much above head height. Approx cost £6000.

Props at 18 in were the largest I could find with contra rotating pitches and so defines much of the layout. Also the fine pitch allows them to turn at high speed which reduces motor weight for a given power. Motor KV chosen to work with 4 cell batteries with 20% or so control margin. This low margin maximises the ESC efficiency, higher margin results in higher circulating current losses in the ESC and motor, reducing endurance.

54 chosen as this fits the hexagonal close pack layout. 6 more could be added in the centre. 18 in props at 5000 rpm though hazardous, are still much less so than 6, 5 ft ones. Where could you get a low power 5ft prop from weighing less than 1Kg with opposite pitches? The 54 gives good redundancy as mechanical and power electronic systems are the main failure areas. I have had one ESC randomly fail already. Controls could be made fully redundant (9 x KK2.15s) so only the control sticks (and pilot) are single failure points. Redundancy increases the likely hood of failure but reduces the consequences.

Props are standard RC aircraft types used at a relatively low fraction of their thrust/rpm capability. So should be reliable though needlessly heavy. Being inline with my head the polycarbonate dome is for protection. The polythene bubble balloons up catching some ground effect pressure rise contributing to lift. It also doubles as a rain shelter...

Batteries, ESC and motor are close together to minimise wiring weight which is significant because of the high current 30A. Also the battery damps vibration. Individual batteries does mean some may run down a little quicker than others. The front and rear groups are used for pitching, a more common manoeuvre so far than roll.

No one has spotted the biggest flaw! That is the large number of props running at high speed means the net torque reactions are relatively low, so the craft has little yaw authority. So it probably needs a tail rotor for spot turns.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7292
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-06, 11:46 
     
Iš akmens mest bus dar įdomiau dabar.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-31, 22:10
Pranešimai: 1281
Reputacija: +351
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-06, 13:15 
     
@Eič :D
bet i darba nuskrist gal ir geras aparatas :) aplenki visus kamscius.
Tikekimes parodys ilgensiais nuotoliais kaip skrenda :)

Dar reik sparnus pridet tokius kad kylant i virsu butu palenkti statmenai, o pakilus horizontaliai, ir galetu but kaip sklandytuvas, tada maziau energijos reiktu :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-03-16, 00:39
Pranešimai: 189
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-06, 20:04 
     
Na straipsniukas, tai kažkokia nesąmonė „stogelis kad nepakilt arti saulės“ aišku, kad stogelis padarytas dėl saugumo jei truks koks propeleris kad negaut į galvą. Be to tai tikrai ne pirmas multikopteris su pilotu, jau prieš porą metų kažkokie vokiečiai buvo pao sėdyne, dabakilę su kamuoliu pr jie lyg ir ruošia gamyklinį kopterį pavadinimu eVollo jei neklystu.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-03-24, 02:35
Pranešimai: 150
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-06, 22:55 
     
Cituoti:
tai kažkokia nesąmonė „stogelis kad nepakilt arti saulės“


nu as priemiau tai kaip menini issireiskima
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-03-16, 00:39
Pranešimai: 189
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-07, 18:49 
     
Tiek daug mažų motoriukų neefektyvu daryti. Nes mažė varikliukų Nk mažesnis ir jie prastesnės kokybės. Ir dar atskirai kiekviema jis panašu panaudojo kontrolerį. Užtektų 4 variklių. Tik propelerių jau gal kur rastų, modeliams tokių negamintų, reiktų didesnių. Ten dar žingsnis turi pats mažiausias būti, kad trauka būtų didžiausia. Jis gal parinko neteisingai propelerius su dideliu žingsniu, tada daug energijos švaistoma. Nes jam greičio, kaip matau, nereikia, o tik, kad ore kybotų.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1128
Reputacija: -33
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'