Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-24, 21:12 
     
Gan nemaži nuostoliai ir manau kad ne tik JAV pirkėjai o ir europos pradės tikrintis automobilius. Tai sudaro labai nepatikimą įvaizdį vieniems iš patikimesnių automobilių gamintojų.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-02, 22:57
Pranešimai: 16
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-24, 22:17 
     
Čia labai įdomus skandalėlis. Liūdina tai, kad remiantis ta pačia formule galima "nutręšt" ir visus kitus dyzelių gamintojus. Iš užsieninių techno forumų supratau, kad problema yra su 3 dvilitriais turbo dyzeliais:
135KW kodas CUNA, 140KW CNHA, 176KW CUAA.
Techniškai bėda tame, kad šie varikliai pakankamai galingi, juose pasiekiami tokie slėgiai ir temperatūros, kad sudega šiek tiek atmosferoje esančio azoto.
Visa esmė tame, kad azoto oksidų matavimo įranga labai brangi ir civilinėse techninėse apžiūrose nenaudojama.
Bet ją turi visokie prietrankos žalieji, o jų procedūrose aprašyta, kad matuojama stovint dynastende, kuomet automobilio galiniai ratai nejuda. VW liko tik užprogramuoti ECU taip, kad sumažėtų DPF temperatūra, EGR vožtuvas pilnai uždarytas, net sumažinamas turbinos slėgis. Ir "problema" "išspręsta" bėdų sušlavimo po kilimu būdu.
Beje, iš nepatikrintų šaltinių raportuota, kad panašios "problemėlės" yra ir su BMW dvilitriais dyzeliais.
Dėl kažkokių (galbūt net politinių) priežasčių amerikonai sugalvojo eliminuoti vokiečius iš savo rinkos?
  • 0




Užsiregistravo: 2015-05-02, 23:03
Pranešimai: 53
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-24, 22:46 
     
biggie rašė:
Visa esmė tame, kad azoto oksidų matavimo įranga labai brangi ir civilinėse techninėse apžiūrose nenaudojama.
Bet ją turi visokie prietrankos žalieji,


Prietrankos ne prietrankos, bet JAV jau turi bjaurios patirties su tetraetilšvinu. Azoto oksidai visgi ne kažkoks idiotiškas CO2 baubas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2999
Reputacija: +377
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-24, 23:58 
     
Jei JAV bent kiek rūpėtų ekologija tai ribotų savo pačios teršimą dabar yra tarp vos kelių šalių, kurios neribotai teršia Kinija, JAV ir Kanada išėjo iš tos sąjungos neperseniausiai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-04-07, 13:27
Pranešimai: 1025
Reputacija: +48
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-25, 00:26 
     
lucy, didelių litražų V8 nėra toks baubas, kaip dyzeliniai motorai :) todėl ir kabinėjasi prie jų viršijamos taršos.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-08, 20:36
Pranešimai: 109
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-25, 09:09 
     
Visi auto gamintojai sukčiauja, tiek dėl ekologijos, tiek dėl kuro sąnaudų, nieko naujo.

Pas mane iš vw 1,9 tdi, kai užminu gazo pilnai eina tokie šviesiai murzinai geltoni/pilki dūmai (nemoku apibudinti kitaip spalvos), ar tai taspats "baubas" NOX? Ta nesąmonę EGR vožtuvą aišku, kad esu užglušinęs, pagerėjo trauka visose rėžimuose ir ekonomija šiek tiek ant mažesnių apkrovų, trasoj ir mieste.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7073
Miestas: KLP
Reputacija: +1469
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-25, 09:42 
     
Manau tai konkurencinės kovos reikalai. Nepasirašo ES laisvos prekybos sutarties gauna spaudimą. Kas liečia ekologiją tai tikrai ne ta šalis kuriai tai rūpi. O jei kilo idėja patikrinti tokiu būdu vadinasi savi gamintojai tai taip pat daro ir žino. Chemija naudojama beprotiškais kiekiais visose srityse ir po to kalbama apie ekologiją. Iš kitos pusės ekologinius užsiduotus reikalavimus pasiekti ne taip paprasta. Viskas susiveda į kainą ir galiausiai automobilis ir jo išlaikymas tampa "auksiniai". Automatiškai krenta įperkamumas. O iš to ir visokie BVP nes krenta vartojimas. Iš esmės pats besaikis vartojimas kenkia visai planetai visomis prasmėmis. Šiaip galėtų įtaisyti katalizatorius kokiems ugnikalniams nes tie taip pat labai teršia gamtą. :-)
  • +1




Užsiregistravo: 2010-02-06, 00:34
Pranešimai: 1218
Reputacija: -53
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-25, 09:48 
     
Das auto... fokiška kokibe.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-08-21, 19:57
Pranešimai: 38
Miestas: Kaunas
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-25, 09:56 
     
vytautas50 rašė:
Manau tai konkurencinės kovos reikalai. Nepasirašo ES laisvos prekybos sutarties gauna spaudimą. Kas liečia ekologiją tai tikrai ne ta šalis kuriai tai rūpi. O jei kilo idėja patikrinti tokiu būdu vadinasi savi gamintojai tai taip pat daro ir žino. Chemija naudojama beprotiškais kiekiais visose srityse ir po to kalbama apie ekologiją. Iš kitos pusės ekologinius užsiduotus reikalavimus pasiekti ne taip paprasta. Viskas susiveda į kainą ir galiausiai automobilis ir jo išlaikymas tampa "auksiniai". Automatiškai krenta įperkamumas. O iš to ir visokie BVP nes krenta vartojimas. Iš esmės pats besaikis vartojimas kenkia visai planetai visomis prasmėmis. Šiaip galėtų įtaisyti katalizatorius kokiems ugnikalniams nes tie taip pat labai teršia gamtą. :-)



Reikia įsigilinti apie ką eina skandalas. Pirma čia yra pykstama, kad vw apgaudinėjo specialiai ir slėpė tikrus rezultatus. Tuo pačiu rašė, kad pvz BMW testai atitiko gamintojo skelbiamus rezultatus o VW kuri skelbėsi mažiausiai teršianti pasirodo buvo daugiausiai teršianti.

Tame ir mintis, kad kiti gamintojai atitinka reikalavimus bet negali girtis reklamoje, kad va mūsų mažiausiai teršia, o vw gyrėsi ir pasirodo apgaudinėjo. Bet tai nereiškia, kad gamintojams ekonomiškai neįmanoma pasiekti gerų taršos rezultatų ir, kad reikalavimai per dideli.

Plius ypač amerikoje kur populiarėja visokie žalieji, tikrai dalis vartotojų rinkosi vw dėl to, kad jie skelbiasi kaip žaliausias dyzelis ir čia grynai jie buvo apgauti. Aš tikrai tikiu jei wv būtų tilpusi į taršos rėmus bet skelbtų realią situaciją tai ji negalėtų labai išsiskirti iš kitų gamintojų šiuo klausimu ir tikrai pardavimai būtų mažesni todėl nereikia čia vaidinti durnelių. Ir be abejo gaminti tokius variklius kurie teršia labiau bet apgaudinėti tikrintojus yra tikrai imtinai pigiau nei BMW gaminti mažiau teršiantį
  • 0


_________________
//..//



Užsiregistravo: 2009-10-14, 22:16
Pranešimai: 261
Reputacija: +60
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'