Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 23 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Lėktuvai ir aviacija
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 13:28 
     
Buvau girdėjęs, kad langus atidengti reikia tam, kad žmonės galėtų pamatyti kokius nors variklių ar sparnų gedimus ir apie tai pranešti pilotams. Bet straipsnio versija skamba įtikinamiau. O gal ir tas ir tas galioja.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-10-01, 11:13
Pranešimai: 690
Reputacija: +104
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 13:43 
     
o kodėl kaimiečiai ploja lėktuvui nusileidus?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-24, 15:39
Pranešimai: 978
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 14:15 
     
Tai sakot įvyks tragiška dekompresija atidarius lėktuvo duris būnant aukštai skrydžio metu? ane? :) mitų griovėjai tikrai neįrodė priešingai šito jau daug metų atgal?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-08, 20:36
Pranešimai: 109
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 14:32 
     
serafanas rašė:
Tai sakot įvyks tragiška dekompresija atidarius lėktuvo duris būnant aukštai skrydžio metu? ane? :) mitų griovėjai tikrai neįrodė priešingai šito jau daug metų atgal?


Mitų griovėjai įrodinėjo, kad žmonių visų neištrauks per langą, jį sudaužius ir pan. kai prodoma per filmus. O dekompresija savo ruožtu žinoma kad įvyks slėgiui krentant.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-24, 15:39
Pranešimai: 978
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 14:36 
     
Taip. Jie įrodė, kad neištrauks. O jei pameni tiksliau, tai jie gale pridėjo kažkokių putplasčio gabalėlių ir net jų neištraukė pakankamo kiekio po dekompresijos. Nėra gi vakuumo keleivinių lėktuvų pasiekiamame aukštyje. Tai realiai kas gali nutikt, tai įvyks dekompresija ir išskris keli tapšnofonai per duris iš keleivių rankų, kurie šalia durų sėdės. Viskas. Tada bus inicijuotas avarinis nusileidimas ir visi sveiki gyvi nusileis.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-08, 20:36
Pranešimai: 109
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 14:40 
     
serafanas rašė:
Taip. Jie įrodė, kad neištrauks. O jei pameni tiksliau, tai jie gale pridėjo kažkokių putplasčio gabalėlių ir net jų neištraukė pakankamo kiekio po dekompresijos. Nėra gi vakuumo keleivinių lėktuvų pasiekiamame aukštyje. Tai realiai kas gali nutikt, tai įvyks dekompresija ir išskris keli tapšnofonai per duris iš keleivių rankų, kurie šalia durų sėdės. Viskas. Tada bus inicijuotas avarinis nusileidimas ir visi sveiki gyvi nusileis.


tai ką? straipsnyje gi nieks ir neteigė, kad visus ištrauks. pilstai iš tuščio į kiaurą.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-24, 15:39
Pranešimai: 978
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 14:44 
     
Cituoti:
Jeigu atsidarytų durys, nieko gero tikrai nebūtų. Nutiktų taip vadinama smūginė dekompresija, kuomet iš lėktuvo dingtų deguonis, tai pavojingas dalykas, labai rimta avarija.

Taip, pilstau :)
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-08, 20:36
Pranešimai: 109
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 14:57 
     
serafanas rašė:
Cituoti:
Jeigu atsidarytų durys, nieko gero tikrai nebūtų. Nutiktų taip vadinama smūginė dekompresija, kuomet iš lėktuvo dingtų deguonis, tai pavojingas dalykas, labai rimta avarija.

Taip, pilstau :)



Tai aišku pilstai, nes:

1) Mitų griovėjai netyre ar bus ar nebus dekompresija, nes tai ir kvailam aišku kad bus.
2) Straipsnis neteigia apie jokius keleivių ištraukimus ar kažką. Teigiama kad dings deguonis, ir kad pavojingas dalykas bei rimta avarija.

Tad kas tau čia neįtinka straipsnyje?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-24, 15:39
Pranešimai: 978
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 15:04 
     
hamann rašė:
o kodėl kaimiečiai ploja lėktuvui nusileidus?

Aha, man irgi tas klausimas neduoda ramybės. Gaila, kad neaptartas straipsnyje šitas fenomenas. Neploju nei kai lėktuvas nusileidžia, nei kai traukinys sustoja, nei kai autobusas atveža į stotelę, man irgi savo ruoštu niekas neploja, kai atvežu su mašina į numatytą vietą, o ir nenorėčiau, kad plotu, pasijausčiau kiap idiotas nemokantis vairuoti, bet kažkokių stebuklingu būdu pasiekes tašką B, taip pat pasijausčiau ir jei pilotuočiau lektuvą :D Gal džiaugaisi, kad gyvi liko po skrydžio, matyt "kaimai" nežino, kad keliauja su saugiausia tranporto priemone.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7295
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 15:35 
     
serafanas rašė:
Taip. Jie įrodė, kad neištrauks. O jei pameni tiksliau, tai jie gale pridėjo kažkokių putplasčio gabalėlių ir net jų neištraukė pakankamo kiekio po dekompresijos. Nėra gi vakuumo keleivinių lėktuvų pasiekiamame aukštyje. Tai realiai kas gali nutikt, tai įvyks dekompresija ir išskris keli tapšnofonai per duris iš keleivių rankų, kurie šalia durų sėdės. Viskas. Tada bus inicijuotas avarinis nusileidimas ir visi sveiki gyvi nusileis.



Dekompresija, tai ne ištraukimas, tai dėl staigaus slėgio pokyčių organizmo sužalojimas. Jei užlaikysi kvėpavimą su pilnais plaučiais oro - gali įtrūkti patys plaučiau. Taip pat nuo staigaus slėgio sumažėjimo gali būti sužalota vidinė ausis ir patirti įvairias traumas kaukolės srityse, kur išsidėsčiusios tuščios ertmės siaurais kanalais susietos su nosiarykle (nežinau, ar teisingas terminas). Tiesa, neįsivaizduoju koks slėgių skirtumas ir kiek rimtos tokios traumos galėtų būti.
Taigi, nepaisant to, kad neištraukia visus pro atdaras duris, bet staigus slėgio sumažėjimas gali sutraumuoti žmones. Negana to, išretėjusi atmosfera ir mažas deguonies kiekis - garantuotas sąmonės praradimas itin greitai dėl deguonies stygiaus.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-07, 21:08 
     
immortallt rašė:
serafanas rašė:
Taip. Jie įrodė, kad neištrauks. O jei pameni tiksliau, tai jie gale pridėjo kažkokių putplasčio gabalėlių ir net jų neištraukė pakankamo kiekio po dekompresijos. Nėra gi vakuumo keleivinių lėktuvų pasiekiamame aukštyje. Tai realiai kas gali nutikt, tai įvyks dekompresija ir išskris keli tapšnofonai per duris iš keleivių rankų, kurie šalia durų sėdės. Viskas. Tada bus inicijuotas avarinis nusileidimas ir visi sveiki gyvi nusileis.



Dekompresija, tai ne ištraukimas, tai dėl staigaus slėgio pokyčių organizmo sužalojimas. Jei užlaikysi kvėpavimą su pilnais plaučiais oro - gali įtrūkti patys plaučiau. Taip pat nuo staigaus slėgio sumažėjimo gali būti sužalota vidinė ausis ir patirti įvairias traumas kaukolės srityse, kur išsidėsčiusios tuščios ertmės siaurais kanalais susietos su nosiarykle (nežinau, ar teisingas terminas). Tiesa, neįsivaizduoju koks slėgių skirtumas ir kiek rimtos tokios traumos galėtų būti.
Taigi, nepaisant to, kad neištraukia visus pro atdaras duris, bet staigus slėgio sumažėjimas gali sutraumuoti žmones. Negana to, išretėjusi atmosfera ir mažas deguonies kiekis - garantuotas sąmonės praradimas itin greitai dėl deguonies stygiaus.


Nesu lakūnas, bet esu išsilaikęs naro licenciją nardymui iki 30m. gylio, tiesa panirimų ne tiek ir daug mano sąskaitoj. Tačiau šiame užsiėmime didžiausia rizika ir yra dekompresija. Tavo išvardintos traumos yra tiesiogiai susijusios su staigiu dujų išsiplėtimu, bet tai nėra pačios grėsmingiausios traumos. Lėktuvai skraido ~10km aukštyje (0,265 atmosferos lauke), pačiam lėktuvo salone yra palaikomas 0,8 atmosferos slėgis, taigi esant dekompresijai oras esantis žmoguje staiga išsiplėstų 3 kartus. Tai yra tolygu staigiam išnirimui iš 20m. gylio, iš kurio išnyrant reikalingas dekompresinis sustojimas. Neatlikus jo traumų dėl staiga išsiplėtusio oro nepatirsi, nes kvėpuojant slėgis oro ertmėse susilygina. Tačiau didžiausia grėsmė yra azotas. Kvėpuojant kažkiek jo patenka į kraują, kuo didesnis slėgis tuo daugiau patenka. Esant dekompresijai, be tavo minėtų traumų kyla didelė tikimybė, kad kraujyje susidarys azoto burbuliukai ir jei jie susidarys smegenyse, galimos pasekmės: sąmonės netekimas, paralyžius, mirtis. Grįžtant prie narų temos, dekompresiniai sustojimai daromi būtent tam, kad plaučiai pašalintų azoto perteklių iš kraujo.
P.S. Lėktuve palaikomą 0,8 atmosferos slėgį esu būtent užfiksavęs kai laikiausi naro licenciją ir zubrinau teoriją, nes po nardymo minimum parą negalimą skrist lėktuvu dėl jame esančio mažesnio slėgio.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 571
Reputacija: +382
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 01:17 
     
serafanas rašė:
Taip. Jie įrodė, kad neištrauks. O jei pameni tiksliau, tai jie gale pridėjo kažkokių putplasčio gabalėlių ir net jų neištraukė pakankamo kiekio po dekompresijos. Nėra gi vakuumo keleivinių lėktuvų pasiekiamame aukštyje. Tai realiai kas gali nutikt, tai įvyks dekompresija ir išskris keli tapšnofonai per duris iš keleivių rankų, kurie šalia durų sėdės. Viskas. Tada bus inicijuotas avarinis nusileidimas ir visi sveiki gyvi nusileis.


Šiaip tai tipiniame skrydžių aukštyje (10-12 km) deguonies slėgis labai mažas. Greitai neužsidėjus kaukės keleivis praras sąmonę greičiau nei per minutę. Jeigu suges deguonies tiekimas - keleivio smegenyse įvyks negrįžtami pakitimai greičiau nei per 10 minučių.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-09-22, 13:41
Pranešimai: 1101
Reputacija: +30
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 09:25 
     
Kyborg, pats nardydavau, nieko naujo man nepasakei.
Tačiau, kažkas blogai tave informavo. Dekompresinis sustojimas nereikalingas išneriant iš 20 metrų gylio, jei nepraleidai ten pakankamai ilgai. Ir šiuo atveju net negalioja, nes tu būni mažesniama slėgyje (azoto neįsisavina, nes slėgis mažesnis nei mums įprastas). Dekompresinius nėrimus tau iš vis yra draudžiama daryti, nesvarbu PADI ar kokį CMAS išsilaikei. Būna moko daryti šiaip, kad priprastum prie tvarkos.
Dėl paros laiko, jei neneri labai giliai/nedarai daug nėrimų, jokių problemų skrendant po 12h. Kai turi kompą, jis puikiai apskaičiuoja laiką iki skrydžio, bet taip, tokia taisyklė yra - para po paskutinio nėrimo iki skrydžio.
Taigi, problema yra dėl greito oro išsiplėtimo.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 10:00 
     
nepamirškit įvertint kad išnerti iš 20m gylio trunka palyginti ilgai, kai lygini su lėktuvo dekompresija, kuri įvyktų greičiausiai per kelias sekundes, tad ir žala žmogaus organizmui būtų staigi ir didesnė, nei palengva neriant į viršų. +išgastis žmonėms, laiko užsidėdi deguonies kaukę pakankamai mažai, tad ir situacija pakankamai pavojinga keleiviams.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-24, 15:39
Pranešimai: 978
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 10:03 
     
immortallt rašė:
Kyborg, pats nardydavau, nieko naujo man nepasakei.
Tačiau, kažkas blogai tave informavo. Dekompresinis sustojimas nereikalingas išneriant iš 20 metrų gylio, jei nepraleidai ten pakankamai ilgai. Ir šiuo atveju net negalioja, nes tu būni mažesniama slėgyje (azoto neįsisavina, nes slėgis mažesnis nei mums įprastas). Dekompresinius nėrimus tau iš vis yra draudžiama daryti, nesvarbu PADI ar kokį CMAS išsilaikei. Būna moko daryti šiaip, kad priprastum prie tvarkos.
Dėl paros laiko, jei neneri labai giliai/nedarai daug nėrimų, jokių problemų skrendant po 12h. Kai turi kompą, jis puikiai apskaičiuoja laiką iki skrydžio, bet taip, tokia taisyklė yra - para po paskutinio nėrimo iki skrydžio.
Taigi, problema yra dėl greito oro išsiplėtimo.


Dėl nardymo klysti, pas mane PADI AOWD. Ir pagal teoriją dekompresinis sustojimas 5m. gylyje yra privalomas 3-5min. Aš pats esu savo kailiu poasimokęs, kad tai yra privaloma. Po panirimo Maltoj 23-25m. gylyje šalia nuskendusio laivo, instruktoriai nusprendė, kad dekompresinis sustojimas nereikalingas, nes palaipsniui kilom, nors tuo tarpu kolega buvęs su kompu dar keliom minutėm liko kelių m. gylyje (jam rodė, kad reikalingas sustojimas). Po 1,5 paros skridau lėktuvu ir pakilus galva tiesiogine prasme plyšo, buvo momentų kai galvojau, kad atsijungsiu. Nusileidus į tam tikrą aukštį galvos skausmą kaip ranka nuėmė.

immortallt rašė:
Ir šiuo atveju net negalioja, nes tu būni mažesniama slėgyje (azoto neįsisavina, nes slėgis mažesnis nei mums įprastas).


Kaip tik galioja, nes problema yra ne dėl galimai įsisavinamo azoto, o jau įsisavinto, kuris esant stipriam slėgio sumažėjimui išsiplečia į dujinę būseną.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 571
Reputacija: +382
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 10:17 
     
Matyt pakoregavo taisykles :) Senokai kursus laikiau, o jie nuolat kažką pakeičia, kaip pvz AOWD gylį sumažino nuo 40m iki 30m.
Gylis nėra vienintelis faktorius nusprendžiantis, ar reikalinga dekompresija. Ne ką mažiau svarbu praleistas laikas gylyje. Jei praleisi minutę 40m gylyje greičiausiai nereikės dekompresijos (priklausys nuo to, kaip greit leisis ir kilsi), bet jei praleisi valandą 20m gylyje tikrai reikės. Tiesa, AOWD lygio naramas PADI draudžia daryti dekompresinius nėrimus tyčia, bet moko, ką daryti, jei jau įlysi. Nebent ir čia sušvelnino toną :)
Jei būtų buvę dėl azoto, tai vargu ar gyvas būtum likęs, greičiausiai tiesiog slėgis.

Įsisavintas azotas neišsiplečia staiga. Jei pvz išnersi iš 40 metrų gylio ir būsi stipriai prisisotinęs azoto be dekompresinio sustojimo, turi apie 8h iki kol pasireikš rimtesni simptomai ir apie 24h kol pasiektum piką simptomų. Tad laisvai žmones spėja nugabenti į barokamerą, jei jie nėra visai idiotai. Azotas lėktuvo dekompresijos metu nieko nereikštų. Oro sulaikymas plaučiuose būtų blogiausias dalykas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 10:21 
     
hamann rašė:
nepamirškit įvertint kad išnerti iš 20m gylio trunka palyginti ilgai, kai lygini su lėktuvo dekompresija, kuri įvyktų greičiausiai per kelias sekundes, tad ir žala žmogaus organizmui būtų staigi ir didesnė, nei palengva neriant į viršų. +išgastis žmonėms, laiko užsidėdi deguonies kaukę pakankamai mažai, tad ir situacija pakankamai pavojinga keleiviams.


"Avarinio" iškilimo atveju trukmė gali būt panaši, pasibaigus orui (jei nesusekei) ir nesant partnerio šalia, būnant virš 8m gylyje reik atsisegt švino diržą (8-12kg priklausomai nuo žmogaus) ir tuomet šauni į viršų kaip raketa. Tiesa rekomenduojama rėkt "aaaa" tokiu būdu atlaisvinami plaučiai ir apsaugomi nuo plyšimo, bei būtent šį garsą rėkiant šiek tiek atsilaisvina nosiaryklės kanalai. Greičiausiai iškilsi atsijungęs ir su tam tikrom traumom, bet baliono ir BCD dėka plūduriuosi paviršiuj.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 571
Reputacija: +382
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 10:40 
     
Kyborg, kam taip drastiškai...
Jei esi tinkamai susireguliavęs BCD, pradedi kilti į viršų vienu lengvu ląstų yriu ir besiplečiantis oras toliau padeda iškilti ~12m/min saugiu greičiu (riba 18m/min). Ir lengvai visą laiką puti orą lauk. Mokymų metu išbandyta iš 12 metrų gylio, oro nepritrūksta, o jautiesi puikiai, nes iškyli visiškai saugiai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 11:01 
     
immortallt rašė:
Kyborg, kam taip drastiškai...
Jei esi tinkamai susireguliavęs BCD, pradedi kilti į viršų vienu lengvu ląstų yriu ir besiplečiantis oras toliau padeda iškilti ~12m/min saugiu greičiu (riba 18m/min). Ir lengvai visą laiką puti orą lauk. Mokymų metu išbandyta iš 12 metrų gylio, oro nepritrūksta, o jautiesi puikiai, nes iškyli visiškai saugiai.


immortallt, tu esi protingas žmogus, o ir aš durnium nesijaučiu. Mes abu kalbam apie tą patį dalyką, tik aš pateikiu grynai teorinę medžiagą, o tu praktinę, kuri pripažinkim kartais šiek tiek nuo teorijos skiriasi. O ir ta pati teorija yra kaip taisyklė maksimaliai griežta, kad apsisaugot nuo amerikiečių džiovinančių kates mikrobangėj :)
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 571
Reputacija: +382
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 11:10 
     
Tai taip, neskau, kad neteisus, bet teorijoje žiūriu dabar daug baisiau moko, negu prieš ~8 metus.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 12:39 
     
Na žinai, gal kokia vištelė priburbuliavo ala laikydamasi taisyklių ir nusprendė viską sugriežtint taip, kad net vištos išgyventų jei laikosi taisyklių:)
O tu dabar rašinėji apie praktiką, koks arns pasiskaitęs, nuvažiavęs į Egiptą, už kelis eurus pasiims nardymą (be jokio instruktažo ir neaiškia baliono būkle) ir būdamas keliolikos m. gylyje pasibaigus orui netyčia yrį padarys į dugną (nes ten penkiakampę žvaigždė matė) ir kaip nardęs supranti, kad tokiu atveju jis su pagreičiu smegs dugnan. O ką mes darysim be pagrindonio trolio? Juk vienintelis kuris bent kažkiek bando argumetus naudot:)
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 571
Reputacija: +382
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-08, 13:49 
     
Nusileidome į offtopic per giliai :) Esmė ta, besiplečiančios dujos sutraumuos, patikrinta nardyme.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'