Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 25 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 09:52 
     
Maniškė rodo 5,9 vid., o realios 6,9. Volvo s60
  • -1




Užsiregistravo: 2013-04-12, 08:17
Pranešimai: 102
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 10:06 
     
Tai aišku kad sukčiauja, vieni daugiau kiti mažiau ir ypač paskutinį dešimtmetį. Kodėl jiems neskiriamos baudos? Kodėl pvz USA, ar ES negalėtu bausti sukčių, juk čia sukčiavimas stambiu mastu. Pvz koks procentas neatitinka, tiek procentų nuo apyvartos įkalti baudą.

Maža to dar ir degalinės sukčiauja, o iki 3 % išvis legalu palei LT įstatymus nedapilti.

Dar yra teigiančių, kad verslininkai ne vagiai?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7066
Miestas: KLP
Reputacija: +1465
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 10:09 
     
bahuriux, šiaip degalinėse visa įranga tikrinama metrologijos reguliariai. Kol kas nusižengimų nerasta.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14227
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2181
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 10:16 
     
Bachuriux, už ką bausti? O kaip nubausti mano auto gamintoją jei jis iš viso nerodo momentinio suvartojimo? 100proc nuo apyvartos ar 0? Kad meluoja tai faktas (ir kiek pamenu pagal LT bandymo rezultatus iš keleto auto (ganėtinai mažos imties) bet lyderis buvo tas pats VW ir škoda. Berods dokumentaliai net nerašoma kad ten rodo realų momentinį suvartojimą, atseit kad toks suvartojimas būtų idealiomis sąlygomis (na tipo pagal variklio sūkius, pavarą ir greitį, ir ir dar gal kt parametrus kompas tik paskaičiuoja kiek turėtų valgyt) nors su dabartinėm technologijom nebūtų bėdos ir rodyti realų suvartojimą, bet tas skaičius kaip ir rašoma ne toks gražus.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2539
Reputacija: +1072
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 10:22 
     
Peugeot 206 - Borto kompiuterio rodomos vidutinės sąnaudos - 6,4 l/100km. Realios 5,6 l/100km.

O kas liečia deklaruojamas sąnaudasm jau daug kartų apie tai diskutuota, kad tai vyksta ant stendų, kur nėra oro pasipriešinimo, idealiomis sąlygomis, ekonomiškiausiu variklio darbo rėžimu. Kiek iš įprastų vairuotojų važiuoja 70-80 km/val?
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-30, 10:20
Pranešimai: 381
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 11:54 
     
immortallt rašė:
bahuriux, šiaip degalinėse visa įranga tikrinama metrologijos reguliariai. Kol kas nusižengimų nerasta.
Vieną kartą metuose ir prieš tai pranešant iš anksto :D Aš kalbu apie nedidelius kiekius, kurių pastebėti be prietaisų nelabai įmanoma.

Tai viskas paprasta, žmogus važiuoja realiom sąlygom, realiam gyvenime, o ne laboratorijoj, todėl sąnaudos turi būti paimtos ir rašomos iš realaus gyvenimo, o ne iš laboratorijų, taškas. Tam kad tą padaryti, turi būti standartizuotas bandymas, visiems vienodas ir atliktas realiam gyvenime, realiais greičiais, o ne ekoralio/pensisninko važiavimo stiliumi, kiek žinau tokie standartai yra. Patikrinus naują mašiną jei neatitinka virš 5% kalti baudą ir tiek žinių, baudos dydi teismas nustatys, tuo turi užsiimti ES biurokratai. Kita vertus ES biurokratai durniai su savo nesamoningom ekologinėm normom, kurių jau nebeįvykdo autogamintojai, jei ivykdo tai kerta per auto patikimumą ir per kišenę.

Mano viena auto ant 60km/h 4 pavara rodo 5 l/100 km, realiai 4,5l benzo, o ant 150km/h 10l/100km, realiai 12 l. Bet kalba eina ne apie borto kompo parodymus ir pensisniko vairavimo stilių, o apie deklaruojamas sąnaudas ir realias sąnaudas, prie standartizuoto bandymo visiems vienodai ir kaip įmanoma artimesnis tikram gyvenimui kad būtu.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7066
Miestas: KLP
Reputacija: +1465
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 12:05 
     
bahuriux, visai įrangai yra paklaida, o teigti, kad nusukinėja, kai neturi įrodymu, tai tas pats, kas tave kaltinti vagyste, net neįvardinant kieko, kada ar kaip. Tušti kaltinimai.

Paprastas žmogus... Tarp mano mamos ir mano vairavimo stiliaus yra apie 1,5 litro per 100km skirtumas. Pagal kurį žmogų bausi?
Tiesa, sutinku, kad parodymai ne visada atitinka realybę ir kažką reikia daryti, bet nubausti šiuo atveju kiek sudėtinga. Paprasčiau, jei kompas rodo nesąmones palyginus su realiom sąnaudom. Bet tikrai ne su deklaruotom.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14227
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2181
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 12:33 
     
immortallt rašė:
bahuriux, visai įrangai yra paklaida, o teigti, kad nusukinėja, kai neturi įrodymu, tai tas pats, kas tave kaltinti vagyste, net neįvardinant kieko, kada ar kaip. Tušti kaltinimai.

Paprastas žmogus... Tarp mano mamos ir mano vairavimo stiliaus yra apie 1,5 litro per 100km skirtumas. Pagal kurį žmogų bausi?
Tiesa, sutinku, kad parodymai ne visada atitinka realybę ir kažką reikia daryti, bet nubausti šiuo atveju kiek sudėtinga. Paprasčiau, jei kompas rodo nesąmones palyginus su realiom sąnaudom. Bet tikrai ne su deklaruotom.


Atsakyma parašiau aukščiau esančiam mano poste paskutiniam sakinyje.

Turiu įrodymų, pats skaičiavau per daug užpylimų, kad pvz Jozita suka dujas, o Statoilas ne, tai ir pilu Staoile ir net nesvarbu koks kainų skirtumas (nors ir nėra didelis skirtumas), perskaičiavus kainų skirtumą ir nedapylimą gaunasi taspats, arba net statoilo naudai. Benzas dyzelis OK, tai pilu dyzelį Jozitoj, nes kainų skirtumas didelis. Sukti ant dujų labai lengva, nes paprastam žmogui patikrinti sunku dujų kiekį, bet skystą kurą gali kiekvienas patikrinti atsivežęs tiksliai sugraduotą ir prieš tai patikrintą talpą.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7066
Miestas: KLP
Reputacija: +1465
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 12:48 
     
O apie kuro kokybę pamirštam...
Net jei kiekį gauni teisingą, dar nereiškia, kad nuvažiuosi tiekpat
Taipat gamintojas gali nurodyt suvartojimą su tokiom padangom su kuriomis bus švelniai tariant baisu važiuot. Pats įsitikinau, kad pakeitus padangas kuro suvartojimas išaugo lygiai vienu litrų šimtui kilometrų.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +167
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 13:31 
     
amas rašė:
O apie kuro kokybę pamirštam...
Net jei kiekį gauni teisingą, dar nereiškia, kad nuvažiuosi tiekpat
Taipat gamintojas gali nurodyt suvartojimą su tokiom padangom su kuriomis bus švelniai tariant baisu važiuot. Pats įsitikinau, kad pakeitus padangas kuro suvartojimas išaugo lygiai vienu litrų šimtui kilometrų.


Nežinau į kurią pusę kuro suvartojimas tau pasikeitė, bet man ant 4 mano turėtų mašinų, visada sąnaudos didėja kai uždedu žiemines padangas, nes jos minkštos ir visada turi prastesni riedėjimo/sąnaudų indeksą, net jei ir siauresnės. 205/50/16, 2,4bar slegis mažiau ėda nei 175/70/14, 2,2 bar ant kokio gero puse litro. Bet dar dasideda ir oro temperatūra visada VDV ekonomiškiau veikia vasara nei žiemą.

Aš ir sakau kad sąlygos turi būti standartizuotos visiems, tarkim +15C vasarinės padangos, sausa kelio danga, padangų dydžiai palei pačio gamintojo rekomendacijas, pasipreišinimo riedėjimui indeksas irgi turi būti viesiems to pačio dydžio.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7066
Miestas: KLP
Reputacija: +1465
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 13:38 
     
Ka jus cia nusisnekat. Per daug skirtingu faktoriu itakoja kuro suvartojima, ir tu niekaip nesuvsrtysi gamintojo. Itakoja: tepalas, kuras, variklio bukle (ieina labai daug kas) , juros lygis, padangos tipas, rato ismatavimai, rato svoris, automobilio svoris (ar pilnas bakas ar ne), vezamo krovinio svoris, oro temperatura, miestas kuriam gyveni (kamsciai ir tt), vairavimo stilius. Aisku, kad tikrai dar kazka pamirsau, taigi sekmes skaiciuojant savo sanaudas... Taip pat sekmes siulant budus kaip gamintojams teisingai paskaiciuoti kiek rys jusu masina
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 265
Miestas: Vilnius
Reputacija: +102
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 15:49 
     
ISG rašė:
Ka jus cia nusisnekat. Per daug skirtingu faktoriu itakoja kuro suvartojima, ir tu niekaip nesuvsrtysi gamintojo. Itakoja: tepalas, kuras, variklio bukle (ieina labai daug kas) , juros lygis, padangos tipas, rato ismatavimai, rato svoris, automobilio svoris (ar pilnas bakas ar ne), vezamo krovinio svoris, oro temperatura, miestas kuriam gyveni (kamsciai ir tt), vairavimo stilius. Aisku, kad tikrai dar kazka pamirsau, taigi sekmes skaiciuojant savo sanaudas... Taip pat sekmes siulant budus kaip gamintojams teisingai paskaiciuoti kiek rys jusu masina

teisingai ir dar gamintojau nupaiso -1L/100km kad pirktu labau kitas dalikas ES spaudzia gamintojus kad vis naujesni modeliai butu ekominoskesni ir mazau terstu aplinka o jiems yra tai sudetinga ir tenka grieptis melo arba deti brangia iranga ir koks ten vw polo ar ibiza nebebus pigus miesto automobilis. o norint sutaupit kuro isvis nevazineti arba nevazuot ten kur nereike
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-01-13, 20:54
Pranešimai: 1056
Reputacija: -96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 15:56 
     
ISG rašė:
Ka jus cia nusisnekat. Per daug skirtingu faktoriu itakoja kuro suvartojima, ir tu niekaip nesuvsrtysi gamintojo. Itakoja: tepalas, kuras, variklio bukle (ieina labai daug kas) , juros lygis, padangos tipas, rato ismatavimai, rato svoris, automobilio svoris (ar pilnas bakas ar ne), vezamo krovinio svoris, oro temperatura, miestas kuriam gyveni (kamsciai ir tt), vairavimo stilius. Aisku, kad tikrai dar kazka pamirsau, taigi sekmes skaiciuojant savo sanaudas... Taip pat sekmes siulant budus kaip gamintojams teisingai paskaiciuoti kiek rys jusu masina


Sąlygos standartinės visiems, vienodos. įjungtos trumpos šviesos ir nei jokie kiti konfortą didinantys elektros prietaisai Aukštis/slėgis jūros lygis, arba 1013 hPa, temperatūra 15C, kuras ne premium, ne pagerintas, bet įprastas iš degalinės oktanas palei gamintoją, lygiai pusė bako talpos, pakrautas lygiai pusė tiek kiek deklaruoja pats gamintojas tarkim tuščio masė 1500kg bendroji masė 2000kg, tada testuojama su 1750kg. Ratų išmatavimai ir slėgis padangose tokie, kokie numatyti gamintojo, padangos vasarinės su visiems vienodu riedėjimo indeksu, kuris turėtu būt ne pats geriausias, bet vidutinis tokio tipo padangoms.

Dabar važiavimas, važiuojama lygiai 90 km/h pirmu bandymu ir antru 120km/h palei GPS parodymus, memaigant gazo pedalo, bet visą laiką tolygiai, arba nustatant greičio palaikymo sistemą, jei tokia yra, tuščiam kelyje, ne paskui furas 50 km į priekį 50 atgal. Tada matuojama realiai fiziškai, kiek kuro sudeginta. Mieste važiavimas toks, kad būtu nei hardcore kamščiai nei visada žalia ir 50km/h. Testuoti reikia uždaroj trasoj, pradedam šaltu varikliu +15C, tada simuliujam važiavimą mieste su tam tikru normaliu kaip ir visas srautas pagreitėjimu iki 50km/h, tam tikrą atstumą nuvažiuojam tarkim 0,5km ir tada normaliai stabdom iki 0, palaukiam 1 minutę ir taip 25km, tada atšaldom variklį ir pakartojam 4 kartus tokią procedūrą, kad gautusi 100km, pamatuojam fiziškai sudegintą kurą. Nu aš čia iš lempos, bet važiavimą mieste reikia paskaičiuoti statistiškai koks yra vidurkis stovėjimo, greičio. pagreičio.

Tikrai neprirašiau kosmoso, o viskas paprastai ir logiškai.

Manau, kad tokios taisyklės netgi yra numatytos, gal net ir juokingų dydžių baudos numatytos, tik gamintojam giliai px, rašo ką tik nori ir išdurinėja pirkėjus.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7066
Miestas: KLP
Reputacija: +1465
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 15:58 
     
Tai jau seniai žinoma, kad Europoje priimtas testavimas yra nerealistiškas, palyginus su realiu automobilio naudojimu.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-09-22, 13:41
Pranešimai: 1101
Reputacija: +30
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 16:01 
     
bahuriux, lieka vėjo kryptis, asfalto tipas, duobės, oro grėgmė, eismo intensyvumas. Ir tada vis tiek lieka paklaida ir didžiulė. Kai važiuoji dviračiu didesnius atstumus (na ne 20km), tai kiekvieno asfalto dangą pradedi jausti, kaip keičia tavo vidutinį greitį (jėgų važiuojant vis toliau nedaugėja). Todėl nubausti ir sudėtinga.
O ES šiaip riboja ne kuro deginimą pagrinde, o išmetimus. Kuro sudeginimo kiekio neseka man rodos, bet tai gaunasi pasekmė. Nori mažiau teršalų - mažiau kuro turi deginti.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14227
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2181
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 16:26 
     
immortallt rašė:
bahuriux, lieka vėjo kryptis, asfalto tipas, duobės, oro grėgmė, eismo intensyvumas. Ir tada vis tiek lieka paklaida ir didžiulė. Kai važiuoji dviračiu didesnius atstumus (na ne 20km), tai kiekvieno asfalto dangą pradedi jausti, kaip keičia tavo vidutinį greitį (jėgų važiuojant vis toliau nedaugėja). Todėl nubausti ir sudėtinga.
O ES šiaip riboja ne kuro deginimą pagrinde, o išmetimus. Kuro sudeginimo kiekio neseka man rodos, bet tai gaunasi pasekmė. Nori mažiau teršalų - mažiau kuro turi deginti.

Dėl vėjo testuoji į abi puses pimyn tagal, nu santykinė drėgmę dregmę praleidau, bet irgi vidutinė turėtu būti gal pvz 50%. Visa kita nelabai svarbu nebus didenės paklaidos nei 2% dėl kelio, nes rėdėjimo trintis nėra esminis dalykas mašinai, tarp vieno ir kito asfalto rūšies. Keliai žinoma, kad ne viežkeliai, o normalūs, duobiu žinoma neturi būti Europos keliuse bent jau ant popieriaus. Ir baudas realiai skirti gal nuo 15+% tik reikėtu ir dar kažkas turi tai įrodyti palei standartinė testą. Išesmės taip ir yra patys ES biurokratai nusipeza su tom savo euro 5,6, ..25 normom ir etanolio pylimu ne ten kur jis skirtas :D Blym visas pasaulis BBD ant tos ekologijos tik ES savo piliečius kruša per šikną su mokesčiais, mažindami konkurencingumą, tai kaip ne euro 3,14darastai?
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7066
Miestas: KLP
Reputacija: +1465
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 16:43 
     
bahuriux rašė:
Tai aišku kad sukčiauja, vieni daugiau kiti mažiau ir ypač paskutinį dešimtmetį. Kodėl jiems neskiriamos baudos? Kodėl pvz USA, ar ES negalėtu bausti sukčių, juk čia sukčiavimas stambiu mastu. Pvz koks procentas neatitinka, tiek procentų nuo apyvartos įkalti baudą.

Maža to dar ir degalinės sukčiauja, o iki 3 % išvis legalu palei LT įstatymus nedapilti.

Dar yra teigiančių, kad verslininkai ne vagiai?


Kokios sąnaudų matavimo taisyklės, tokie ir skaičiai. Jei ES leidžiama taip testus atlikti, kad gaunasi ~30 proc. mažesnės sąnaudos už realias, tai čia jau ne gamintojų problema.

USA kiti standartai, todėl EPA nurodomos sąnaudos paprastai būna net ir didesnės už realias.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3381
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +444
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-15, 21:33 
     
Toyota Previa 2005m laidos. Pagal kompiuteri sanaudos 9,7L/100km, o pagal kuro pylima (tiksliai matavau) 11,1L/100km. Skirtumas 15%. Tai tiek mano kompas meluoja. Blogiausia, kad automobilis yra valdiskas ir uz isvazineta kura tenka atsiskaityti. Tai realiai, masina mane apgaudineja ir turiu finansiniu nuostoliu. Siaip neturiu, bet jei tvarka butu gelezine, tureciau tureti. Per savaite nuvaziuoju 1500km, per menesi apie 6000, tai man uz neteisingus parodymus reiktu susimoketi uz 84,6 isvazinetus litrus.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-06, 14:39
Pranešimai: 12
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-16, 08:24 
     
Klaxon rašė:
Toyota Previa 2005m laidos. Pagal kompiuteri sanaudos 9,7L/100km, o pagal kuro pylima (tiksliai matavau) 11,1L/100km. Skirtumas 15%. Tai tiek mano kompas meluoja. Blogiausia, kad automobilis yra valdiskas ir uz isvazineta kura tenka atsiskaityti. Tai realiai, masina mane apgaudineja ir turiu finansiniu nuostoliu. Siaip neturiu, bet jei tvarka butu gelezine, tureciau tureti. Per savaite nuvaziuoju 1500km, per menesi apie 6000, tai man uz neteisingus parodymus reiktu susimoketi uz 84,6 isvazinetus litrus.


Paieškok google info, gal galima pareguliuoti vidurkio skaičiavimo formulę, kaip pvz. BMW. Pas mane vienas raktas vidurkį rodo ~7.5, o kitas ~11, o realiai 7.5-8.5 naudoja.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3381
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +444
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-16, 08:58 
     
Kuro suvartojimo testų pas gamintoją niekaip nesulyginsi su realiu statistinio Jono iš Kybartų gyvenimu. Čia ir arkliui aišku.

Man rodos sprendimas būtų tiesiog nustatyt visiems gamintojams tą patį standartą testavimui ir skelbt tomis sąlygomis gaunamus rezultatus. Kurie gal su realybe neturės labai tikslių sąsajų, bet bent jau tarpusavyje bus galima lygint variklius ir santykinai juos tarpusavyje vertint. gal taip ir yra, nežinau.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-09-07, 16:59
Pranešimai: 519
Reputacija: +194
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-16, 09:01 
     
Pjovėjas rašė:
Kuro suvartojimo testų pas gamintoją niekaip nesulyginsi su realiu statistinio Jono iš Kybartų gyvenimu. Čia ir arkliui aišku.

Man rodos sprendimas būtų tiesiog nustatyt visiems gamintojams tą patį standartą testavimui ir skelbt tomis sąlygomis gaunamus rezultatus. Kurie gal su realybe neturės labai tikslių sąsajų, bet bent jau tarpusavyje bus galima lygint variklius ir santykinai juos tarpusavyje vertint. gal taip ir yra, nežinau.


O man rodos sprendimas būtų ne SKAIČIUOTI kiek suvartoja o MATUOTI kiek kuro paima iš bako ir tą rodyti.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2539
Reputacija: +1072
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-16, 09:33 
     
bahuriux rašė:
immortallt rašė:
bahuriux, lieka vėjo kryptis, asfalto tipas, duobės, oro grėgmė, eismo intensyvumas. Ir tada vis tiek lieka paklaida ir didžiulė. Kai važiuoji dviračiu didesnius atstumus (na ne 20km), tai kiekvieno asfalto dangą pradedi jausti, kaip keičia tavo vidutinį greitį (jėgų važiuojant vis toliau nedaugėja). Todėl nubausti ir sudėtinga.
O ES šiaip riboja ne kuro deginimą pagrinde, o išmetimus. Kuro sudeginimo kiekio neseka man rodos, bet tai gaunasi pasekmė. Nori mažiau teršalų - mažiau kuro turi deginti.

Dėl vėjo testuoji į abi puses pimyn tagal, nu santykinė drėgmę dregmę praleidau, bet irgi vidutinė turėtu būti gal pvz 50%. Visa kita nelabai svarbu nebus didenės paklaidos nei 2% dėl kelio, nes rėdėjimo trintis nėra esminis dalykas mašinai, tarp vieno ir kito asfalto rūšies. Keliai žinoma, kad ne viežkeliai, o normalūs, duobiu žinoma neturi būti Europos keliuse bent jau ant popieriaus. Ir baudas realiai skirti gal nuo 15+% tik reikėtu ir dar kažkas turi tai įrodyti palei standartinė testą. Išesmės taip ir yra patys ES biurokratai nusipeza su tom savo euro 5,6, ..25 normom ir etanolio pylimu ne ten kur jis skirtas :D Blym visas pasaulis BBD ant tos ekologijos tik ES savo piliečius kruša per šikną su mokesčiais, mažindami konkurencingumą, tai kaip ne euro 3,14darastai?


Atnaujink naujienas, visas pasaulis pradeda skatinti ekologiją visokiom priemonėm. Net Kinija pradėjo uždarinėti anglies katilines. Dar žinoma naujų atidaro, bet panašu senų daugiau uždarys, nei naujų atidarys.
Indijoje taip pat prasideda saulės energetikos plėtra.
JAV taip pat taršos reikalavimai automobiliams auga. Lipa sparčiai nuo anglių, nors ir ant dujų, bet tarša dujų daug mažesnė, sparčiai pradeda plėtotis atsinaujinanti.
Afrikoje panašu irgi bresta po truputį atsinaujinančių bumas. Žinoma, ne dėl ekologijos, o dėl pigumo. Tad tikrai ne, Europa nėra vieninteliai. Beje, akcizas ne dėl ekologijos pirmoje eilėje sugalvotas, o dėl prekybos balanso.
Beje, net Saudo Arabija ir Kataras investuoja daug į atsinaujinančius ir mažins iškastinio kuro naudojimą.

Samaras, manau kyla techninių problemų, nes jei būtų taip paprasta - būtų padaryta.
O šiaip manau greičiau mes pereisime prie elektromobilių, nei kažkas sutvarkys šitą balaganą dėl blogų rodmenų. Žinoma, aš už tai, kad tai būtų idealiai teisinga, bet matau, kad tai sunkiai tikėtina. Tik tiek.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14227
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2181
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-16, 10:24 
     
O kuo stebėtis? Visi nori gyventi su rožiniais akiniais. Palyginkit automobilių galias dabar ir prieš 30 metų, ir tada atsakykit į klausimą, kodėl net vidutinio galingumo Audi A4 perlipa 200 arklio galių? Visi vartotojai nori vis galingesnių mašinų, kurios net eilinę "tačkę" priverstu traukti kaip sportinę.

Dar vienas dalykas, vos 1993 m. buvo įvesta europietiškų emisijų standartas, dabar jau šešta karta yra, tarpai tarp standartų 3-5 m. Manyčiau vien naujo variklio sukūrimui bent dviejų metų reikia, tad išeina jog nespėjus vieno pristatyti, jau reikia pradėti kurti naują, efektyvesnį, galingesnį ir mažiau teršiantį. Suderinti dalykus kurie šiaip jau gan sunkiai derinasi, kai imi galią ir tausojimą. O kur dar ta žalumo mada... Todėl visiškai nenuostabu jog autopramonė ieško būdų kaip pasirodyti, o žmonės patys atkiša ausis makaronams kabinti. Su bahuriux galima sutikti tik dėl vieno dalyko, privalo būti iškeltos realaus naudojimo sąlygos, teko girdėti jog važiavimus kelyje išbando Europos gamintojai kažkur Ispanijoje, neretai nuimdami veidrodėlius, užklijuodami nereikalingas angas, pats kelias irgi kažkoks įdomus, mažai vėjuotas. Na tokioms sąlygom "realus" pravažiavimas greičiau parodija. Bet jei dabar būsi sąžiningas, o kiti ne, tave vartotojai ignoruos, ir manau absoliučiai visi ES parduodami automobiliai neatitinka deklaruojamų suvartojimo ar taršos išmetimo reikalavimų. VW skandalas, patys sakosi jog sukčiavo tik su JAV Kalifornijai skirtais automobiliais, bet tai ko visame pasaulyje juos atšaukinėja, ir net Lietuvoje apie 7 tūkst skelbė bus pakviesti atvykti į servisus? Tiktai, kad visuose juose daugiau mažiau pareguliuotų dalykų yra įdiegta...
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-16, 10:39 
     
pas mane momentinio nerodo, tai pasimatuoju pats. pilu pilna kuro baką, kol automatiškai nustoja pilt. užrašau ridą. paskui vėl pilu pilną ir užrašau ridą. gaunu tam tikrą km i l skaičių, iš kurių jau nesunkų išvest kiek ima. tai šiltuoju metu laiku, vaikšto apie 0,6-0,7l skirtumas šimtui km, nors važinėju ganėtinai panašiai. matavau 5 kartus, kaskart apie 1k km prasukes nuimdavau ką rodo. taip kad preciziškai neišmatuosi. kas nekeista kad gaunu suvartojima mažesnį nei nurodo gamintojas (mašina volvo v70 2,5 tdi, 103 kw)
  • 0




Užsiregistravo: 2015-05-10, 21:29
Pranešimai: 30
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'