Taip pat ne kompiuterinė simuliacija, o vartotoju nuomonė..
P.s. Automobilių keitimo faktas visiškai nieko neįrodo apie patirtį, priešingai negu pasisakymai apie geresnes vasarinės padangos sukibimo galimybes prie -5 Esi pamąstęs jog tokiu oru gali bet kada užvažiuoti ant plikledžio, ypač po viadukais?
патсталом ржунемогу. misinio minkstumas reiskia ne viska, performance semi-slick padangos dar minkstesnes, tik per salcius nxuja nedirba. tavo parodyta "bloga" ziemine Dunlop SP wintersport 3D - 1st: 2011 Auto Bild 4×4 Winter Tyre Test (255/55 R18) 1st: 2010 Auto Bild Winter 4×4 Tyre Test (215/65 r16) 1st: 2010 Auto Bild Winter Tyre Test (195/65 r15) 1st: 2010 European Winter Tyre Test Part 2 (185/65 r15) 1st: 2010 Auto Bild Performance Winter Tyre Test (245/45 r18)
Auto bild man patikimesnis saltinis negu tavo praktika.
" Dar kartą sakau iš praktikos, ant sauso asfalto net ir prie -5 vasarinė padanga bent 10% geriau sukimba stabdant, nei nauja, ar dar blogiau 10% nudėvėtu protektorium tikra gera (minkšto mišinio) žieminė padanga ir 20-30 % mažiau sukimba posūkiuse."
irodymus "в студию".
Aš duočiau tam Auto bild restauruotas su geru raštu ir itin minkštas padangas tai tuos visus brandus padėtu į pavėsi ant 10-20% skirtumo. Jei apie sukibimą, o ne apie patikimumą kalbam.
Įrodymai tokie reikia pavažiuoti ekstremaliau su gerom vasarinėm ir su gerom žieminėm, labai aišku pasidaro.
-5C laukti nėra jokios prasmės, nes gali ir sniego ir ledo būti, vistiek reikia anksčiau pasikeisti. Bet net nežiurint į temperatūrą, nei teoriškai nei praktiškai žieminė padanga ant sauso asfalto neprilygsta vasarinei, o jei prilygsta, reiškia ji blogai dirbs, kai to reikės ant ledo, ar sniego, nes greičiauisai bus labiau panaši į visasezoninę, nei į žieminę.
Aš kalbu, kad vasarinės sukimba geriau ant sauso asfalto prie įvairių temperatūrų.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Sausas asfaltas yra didžiulė rizika žiemos metu. Miesto sąlygomis dar surizikuočiau, bet kai aną savaitgalį teko autostrada važiuoti iki Klaipėdos ir žadėjo plikledį, tai visą laiką tikrinau termometrą ir kritus temperatūrai mažinau greitį. Restauruotos O koks sukibimas, kai padanga sprogsta arba iššoka gumbas?
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Aš duočiau tam Auto bild restauruotas su geru raštu ir itin minkštas padangas tai tuos visus brandus padėtu į pavėsi ant 10-20% skirtumo. Jei apie sukibimą, o ne apie patikimumą kalbam.
tai duok, manau jie priimtu issuki.
bahuriux rašė:
Aš kalbu, kad vasarinės sukimba geriau ant sauso asfalto prie įvairių temperatūrų.
mano motociklines gerokai minkstesnes uz automobilines. ir ant saltos dangos, prie nulines temperaturos, jei neisyla, sukibimo buna tik truputi daugiau nei nixuja, o vaziuot tenka atsargiai. misinys tam neskirtas.
0
_________________ Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.
Neturiu nei motociklų nei motorolerių, negaliu kažko sakyti, bet žinau kaip tas mišinys atrodo, kaip ir automobilinių slikų. Pamėgink truputi sumažint slėgį padangose, panašu kad mažėja kontakto plotas kai ta guma sušala. Matyt toks keistas tas mišinys. Ir speju, kad nixuja sukibimo būna kai slapia, beveik prie betkokios temperetūros?
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
man nuo nuo pavasario slegis padangose naturaliai sumazeja 0.1-0.2 baro, tiek kiek reiketu isleisti. tai cia ne problema. problema yra misinys, kuris saltas kimba sunkiai. tuo labiau, kad net vidutinio kietumo sport turistine moto padanga butu panasi i superminksta auytomobiline. o ant slapios dangos sukibimas, jei temperatura >10 silumos, yra geras.
o sita pataisa yra gera. pernai ozkuciai prisigalvojo nesamoniu su zieminem padangom motociklam, ir vis kisdavo "misnistervijos ziniomis vokietijoje ziemines padangos reikalaujomos esant ziemos salygoms", tikriausiai tiek laiko prireike, kad smegenu muliazai suvoktu kas yra tos "ziemos salygos". dar ir bestabdem lengvom priekabelem galetu nuimt zieminiu gumu reikalavima.
0
_________________ Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.
Paskutinį kartą redagavo audriusn 2015-10-16, 13:43. Iš viso redaguota 1 kartą.
Aš duočiau tam Auto bild restauruotas su geru raštu ir itin minkštas padangas tai tuos visus brandus padėtu į pavėsi ant 10-20% skirtumo. Jei apie sukibimą, o ne apie patikimumą kalbam.
Gal pasakysi kaip meistreliai pakeičia originalų gumos veikimą, sumažina gumos senėjimą bei pakeičia protektorių? Visas tas restauravimas tėra senų padangų gilinimas, jei sena padanga buvo prasta, iš jos nieko neišgausi. tad peršasi paprasta logika, naujesnės padėtu senesnes, jei jos tos pačios klasės.
Cituoti:
Įrodymai tokie reikia pavažiuoti ekstremaliau su gerom vasarinėm ir su gerom žieminėm, labai aišku pasidaro.
Kažkaip labiau pasitikiu testais, kurie išbando tuo pačiu metu, tokiomis pačiomis sąlygomis bent kelias skirtingas padangas, o ne kas kelis metus vis kitas...
Cituoti:
<...>net nežiurint į temperatūrą, nei teoriškai nei praktiškai žieminė padanga ant sauso asfalto neprilygsta vasarinei, o jei prilygsta, reiškia ji blogai dirbs, kai to reikės ant ledo, ar sniego, nes greičiauisai bus labiau panaši į visasezoninę, nei į žieminę.
Žiema tuo ir ypatingas metas, kad sąlygos kardinaliai keistis gali kas kelias valandas. Jei nevažiuoja paskui tave techninės pagalbos sunkvežimis, gal protingiau ne padangas kaltinti, o atitinkamai sumažinti greitį bei numesti agresyvų vairavimo stilių?
0
_________________ Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas
Sukimbančio paviršiaus plotas beveik neįtakoja sukibimo bent jau tiek, kiek jis sumažėja dėl visokių griovelių padangoj, fizika - mažėjant paviršiaus plotui didės spaudimas į plotą, ir sukibimas vistiek išliks galima sakyti toks pats. Ir ne, sporte ar sportiškesniuose modeliuose platesnės padangos naudojamos ne dėl sukibimo, o dėl to kad geriau atiduotų šilumą-neperkaistų ir ne taip diltų. Lengvesniam ar silpnesniam automobiliui atitinkamai bus siauresnės padangos ir sporte, nes platesnės gali ir nepasiekti darbinės temperatūros. O per siauros tiesiog greičiau sudils arba "sudegs".
Ir nežinau, ką Tu ten apie tas geras ir blogas padangas, bet wintersport tikrai giriamos padangos buvo savo laiku.
Vasarinės padangos rašto tikslas, išstumt vandenį kaip įmanoma efektyviau, o žieminės kuo daugiau sniego savy laikyt sukibimo plote ir paskui kuo lengviau jį pašalint iš griovelių + taip pat išstumt vandenį ar košę kuo efektyviau. O visos kitos savybės ant sauso atsfalto, yra antraeilės, nebūtų šlapių ar apsnigtų kelių, būtų galima slickais važinėt.
bahuriux rašė:
Kompiuterinė grafika nėra įrodymas, taškas.
Aš važinėju realiam pasaulyje, jau 3 mašinas pakeičiau, dabar su 4 mašina važinėju, turiu praktikos. Dar kartą sakau iš praktikos, ant sauso asfalto net ir prie -5 vasarinė padanga bent 10% geriau sukimba stabdant, nei nauja, ar dar blogiau 10% nudėvėtu protektorium tikra gera (minkšto mišinio) žieminė padanga ir 20-30 % mažiau sukimba posūkiuse. Visasezoninės jei ką nėra žieminės padangos ir jos tragiškai sukimba visomis oro sąlygomis. O kieto mišinio, ar sukietėjusios žieminės nesukimba, kai to reikia ant sniego ar ledo, todėl apie netikras žieminės padangas, arba iš to yotubės linko aš nekalbu. Taip yra nes gera žieminė padanga yra smulkiai suraižytos protektoriaus kaladeles, drastiškai mažėja kontakto plotas ir kas dar baisiau tos suraižytos plokštelės pasislenka posūkiuse ir atsistoja ant kantukų, stabdant/greitėjant, kontakto plotas išvis sumažėja. Aš važinėju žiema su itin minkšto mišinio, o vasara irgi galima sakyti su minkšto mišinio, nes tokios padangos turi geresnį sukibimą nei vidutinio ar didelio kietumo, savo sezonui. Tą išsiaiškinau iš patirties, netgi perkant padangas žiųriu ne į kainą, ar brandą, o maigau protektorių, kad guma nebūtu kieta ir žiuriu protektoraus rašta, žiuriu kad protektorius būtu "užleistas" dailiai į kraštus, o ne kūgio formos ir tt.
Bloga vasarinė padanga ant sauso asfalto, truputi mažina akvaplaningo rizika, bet efektas nežymus, užtai blogina valdomumą ir sukibimą.
Gera vasarinė padanga ant sauso asfalto, kuo mažiau raižyta skersai, kuo tiesesni išilginiai grioveliai tuo geriau, didėja stabilumas ir sukibimas. kadangi išilginiai grioviai gan gilūs, taip pat mažėja akvaplaningo rizika
Bloga žieminė padanga. Atkreipti dėmesį į protektoriaus kraštą, jis neteisingas.
Gera žieminė padanga, smulkiai išraižyta, kiek teisingesnis protektoriuas kraštas kuri irgi dirba savo darbą. Tik čia nepakankamai aiškiai matosi toj fotkėj.
Kiap jau rašiau žieminės turi būti labai minkšto mišinio, o vasarinės vidutinio minkštumo, arba minkštos. Aš kalbu apie "street legal" lengvasias mašinas. Va tokia mano patirtis su padangom.
Gal pasakysi kaip meistreliai pakeičia originalų gumos veikimą, sumažina gumos senėjimą bei pakeičia protektorių? Visas tas restauravimas tėra senų padangų gilinimas, jei sena padanga buvo prasta, iš jos nieko neišgausi. tad peršasi paprasta logika, naujesnės padėtu senesnes, jei jos tos pačios klasės.
Nu nežinau kas ką ir kaip vadina, bet kalbu apie tokias padangas kuriom nuskutamas senas likęs protektorius ir užliejama nauja guma, aplink nuo apačios iki viršaus per visa protektorių ir vėl iki apačios. Ta jų guma kaip taisyklė yra labai minkšta, jei protektoriaus raštas teisingas ir smulkiai priraižyta, viskas ji dirba super duper ant ledo ir sniego, atitinkamai visiškas šūdas ant sauso asfalto. Savaime aišku, kad tokios padangos yra labai nesaugios, nes jau nuvažiavusios ~30-40kkm prieš tai. Bet ne tokios nesaugios, kaip pvz Lenkijoj gamintos naujos Bridgestone kurios 1 iš 4 sprogo ant 140 km/h važiuojant (jokiu problemų nelaikau vairo per vidutį viršuj su viena ranka ir varnų neskaičiuoju, rankos ties 10 ir 2 valanda visada, na tai buvo galinė padanga, tai gal dėl to net nesumėtė), kitos dvi gumbais išėjo šonai, ir tik viena gera visas išmečiau, protektoriaus gylis virš 5mm dar buvo.
HDi rašė:
Pastebėjimas Sukimbančio paviršiaus plotas beveik neįtakoja sukibimo bent jau tiek, kiek jis sumažėja dėl visokių griovelių padangoj, fizika - mažėjant paviršiaus plotui didės spaudimas į plotą, ir sukibimas vistiek išliks galima sakyti toks pats. Ir ne, sporte ar sportiškesniuose modeliuose platesnės padangos naudojamos ne dėl sukibimo, o dėl to kad geriau atiduotų šilumą-neperkaistų ir ne taip diltų. Lengvesniam ar silpnesniam automobiliui atitinkamai bus siauresnės padangos ir sporte, nes platesnės gali ir nepasiekti darbinės temperatūros. O per siauros tiesiog greičiau sudils arba "sudegs".
Ir nežinau, ką Tu ten apie tas geras ir blogas padangas, bet wintersport tikrai giriamos padangos buvo savo laiku.
Vasarinės padangos rašto tikslas, išstumt vandenį kaip įmanoma efektyviau, o žieminės kuo daugiau sniego savy laikyt sukibimo plote ir paskui kuo lengviau jį pašalint iš griovelių + taip pat išstumt vandenį ar košę kuo efektyviau. O visos kitos savybės ant sauso atsfalto, yra antraeilės, nebūtų šlapių ar apsnigtų kelių, būtų galima slickais važinėt.
Per fizikos pamoką darėm trinties bandymus ir bandymai labai aiškiai parodė, kad egzistuoja dar viena sąvoka rimties trintis. Jei plotas mažas tam pačiam svoriui, tai trintis tarkim būna sąlyginai prilyginkim 1N, tiek pradedant traukti bandinį, kol jis nejuda, tiek traukiant, didelių nukrypimų nuo to 1N nėra, Bet jei plotą padidinam kelis kartus tam pačiam svoriui, tai pradžioj kol išjudini bandinį pripreiks 1,5N, paskui kai jau trauki taspats 1 N. Padangų ir mašinos atveju, tai būtu maždaug jei tu lygintum užblokuotą padangą kuri slysta ir atvirkščiai stabdomą su ABS kuris neleidžia pasireikšti slydimui, bet visada išlaikoma rimties trintis, kas efektyviau manau nėra reikalo aiškinti. Tai va nuo ploto rimties trintis darosi didesnė, o padangų atveju tai yra sukibimas. Dar egzistuoja neteisinga nuomuonė, kad žieminės padangos geriau veikia kurios yra siauros, nifiga, nebent jei reikia važiuoti per gilias pusnis, tada lengviau varikliui siauros. Kitas bonusas, platesnė padanga priduoda stabilumo posūkiuse visam auto, nes nesisupa, kaip ant balionų ant pačių padangų, o visus judesius atiduoda į važiuoklę ir amortizatorius, dėl to žinoma važiuoklę kenčia, bet stabilumas ir saugumas didėja.
Dėl vasarinių rašto, tai tos kurios yra tipo gerai ištumiančios vandenį, jos yra niekam tikusios, nei sukibimo nei stabilumo posųkiuse neturi gero, jos nebent akvaplaningago efektą gali pagerinti + pora km/h, lyginant su gerom paprastom vasarinėm. Visos plačios padangos yra labai pavojingos su betkokiu raštų, kas liečia akvaplaningą, ypač jei mašina nera sunki, nevieną kartą teko paplaukioti be kontakto su asfaltu. Labai padeda greičio mažinimas, nes toks efektas pasireiškia nuo greičio kvadrato, o ne nuo tiesiog greičio tiesiškai, o nuo ploto/svorio santykio tiesiškai.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Šiaip baxuriux žodžiuose yra teisybės. Esu turėjęs atrestauruotas žiemines padangas ant galu varomos mašinos, tai blogų kelių žiemą man nebuvo - visur kiaurai eidavau kalnais pakalnės nesvarbu kiek sniego. Bet dvi žiemos nedaug važiuojant ir padangos sudėvėtos. Guma labai minkšta buvo. Kitas dalykas:
Cituoti:
Dar egzistuoja neteisinga nuomuonė, kad žieminės padangos geriau veikia kurios yra siauros, nifiga, nebent jei reikia važiuoti per gilias pusnis, tada lengviau varikliui siauros. Kitas bonusas, platesnė padanga priduoda stabilumo posūkiuse visam auto, nes nesisupa, kaip ant balionų ant pačių padangų
Kodėl žiemos ralyje pas visas mašinas siauros žieminės padangos? http://fotokudra.lt/files/I272218.jpg Iš patirties galiu pasakyti, kad siauresnės - geriau žiemą.
Ralio mašinų padangos siauros todėl, kad ten šipai ilgi ir tvirti kurie nepanašūs į civiliniu padangų, jie skirti tik ledui, visas sukibimas garantuojamas tik tarp šipų ir ledo. Matyt yra tam tikras šipų/mašinos svorio santykis, kuris užtikrina jų optimalų susmigimą į ledą. Ir tas sukibimas yra net geresnis nei daugumos civilinių mašinų vasarinių padangų ant sauso asfalto. Dar siauros geriau ralio mašinoms, ant žvyro ir ledo, nes greičiau prasipjauna per nestabilų laisvą sniegą, smelį, žvyrą prasikasdamos pastoviai iki stabilesnio kieto grunto/ledo. Pas jų varomi visi 4 ratai, tai jei kokia košė, smėlis, ar sausas žvyras, tai apkrova varikliui, sankabai ir visai transmisijai labai padidėtu jei plačios padangos, tas gali atsiliepti rezultatams. Civiliams, tas išvis nei prie ko. Girdėjau per teliką kalbant vieną ralio asą, jis sakė, kad vaziuojant ant asfalto vasarą, rezultatai tuo geresni, kuo daugiau buvo naudojamas žiedinių lenktynių vairavimo stilius, ta prasme neprakasant ratų ir neužsimetant ant posūkių, bet optimaliai ir dideliu greičių kertant kampus ir tai visai logiška, o jei dar suderinti su žiedinių lenktynių padangom išvis geri rezultatai, tik yra niuansų, kai trasa būna maisyta žvyras/asfaltas.
Mano draugas važinėja su krosiniais visų klasių mocais, visomis oro sąlygomis, dalyvauja varžybose. Tai pasakojo, kad su tais šipais ant ledo 1,5-2 kartus geriau sukimba nei vasara ant smėlio/žvyro. Bet tas sukibimas labai keistas, jis neturi to efekto kaip anksčiau rašiau rimties trinties, ta prasme nera taip, kaip važiuotum ant asfalto su vasarimėm padangom, slysta daugiau mažiau visada su tais sportiniais šipais, bet sukibimas yra didelis napaisant to ir situacija visada yra lengvai valdoma, nors iš šono atrodo baisiai, kaip galima šitaip skraidyti ant ledo. Manau su ralio mašinom visiškai taspats.
Čia yra standartinė motokroso padanga, o jis naudoja savo gamybos šipus iš kietų smailų plonų važtų jų ilgis virš protektoriaus ~2cm, nes sportui nepakanka to ką galima nupirkti už pinigus.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Pastebėjimas Sukimbančio paviršiaus plotas beveik neįtakoja sukibimo bent jau tiek, kiek jis sumažėja dėl visokių griovelių padangoj, fizika - mažėjant paviršiaus plotui didės spaudimas į plotą, ir sukibimas vistiek išliks galima sakyti toks pats. Ir ne, sporte ar sportiškesniuose modeliuose platesnės padangos naudojamos ne dėl sukibimo, o dėl to kad geriau atiduotų šilumą-neperkaistų ir ne taip diltų. Lengvesniam ar silpnesniam automobiliui atitinkamai bus siauresnės padangos ir sporte, nes platesnės gali ir nepasiekti darbinės temperatūros. O per siauros tiesiog greičiau sudils arba "sudegs".
Ir nežinau, ką Tu ten apie tas geras ir blogas padangas, bet wintersport tikrai giriamos padangos buvo savo laiku.
Vasarinės padangos rašto tikslas, išstumt vandenį kaip įmanoma efektyviau, o žieminės kuo daugiau sniego savy laikyt sukibimo plote ir paskui kuo lengviau jį pašalint iš griovelių + taip pat išstumt vandenį ar košę kuo efektyviau. O visos kitos savybės ant sauso atsfalto, yra antraeilės, nebūtų šlapių ar apsnigtų kelių, būtų galima slickais važinėt.
Per fizikos pamoką darėm trinties bandymus ir bandymai labai aiškiai parodė, kad egzistuoja dar viena sąvoka rimties trintis. Jei plotas mažas tam pačiam svoriui, tai trintis tarkim būna sąlyginai prilyginkim 1N, tiek pradedant traukti bandinį, kol jis nejuda, tiek traukiant, didelių nukrypimų nuo to 1N nėra, Bet jei plotą padidinam kelis kartus tam pačiam svoriui, tai pradžioj kol išjudini bandinį pripreiks 1,5N, paskui kai jau trauki taspats 1 N. Padangų ir mašinos atveju, tai būtu maždaug jei tu lygintum užblokuotą padangą kuri slysta ir atvirkščiai stabdomą su ABS kuris neleidžia pasireikšti slydimui, bet visada išlaikoma rimties trintis, kas efektyviau manau nėra reikalo aiškinti. Tai va nuo ploto rimties trintis darosi didesnė, o padangų atveju tai yra sukibimas. Dar egzistuoja neteisinga nuomuonė, kad žieminės padangos geriau veikia kurios yra siauros, nifiga, nebent jei reikia važiuoti per gilias pusnis, tada lengviau varikliui siauros. Kitas bonusas, platesnė padanga priduoda stabilumo posūkiuse visam auto, nes nesisupa, kaip ant balionų ant pačių padangų, o visus judesius atiduoda į važiuoklę ir amortizatorius, dėl to žinoma važiuoklę kenčia, bet stabilumas ir saugumas didėja.
Dėl vasarinių rašto, tai tos kurios yra tipo gerai ištumiančios vandenį, jos yra niekam tikusios, nei sukibimo nei stabilumo posųkiuse neturi gero, jos nebent akvaplaningago efektą gali pagerinti + pora km/h, lyginant su gerom paprastom vasarinėm. Visos plačios padangos yra labai pavojingos su betkokiu raštų, kas liečia akvaplaningą, ypač jei mašina nera sunki, nevieną kartą teko paplaukioti be kontakto su asfaltu. Labai padeda greičio mažinimas, nes toks efektas pasireiškia nuo greičio kvadrato, o ne nuo tiesiog greičio tiesiškai, o nuo ploto/svorio santykio tiesiškai.
Taip, tik kad bandymuose tai naudojot ne gumą, o įtariu kietą paviršių, ir paviršius ant kurio buvo tempiama taip pat buvo lygus, skirtingai nei atsfaltas, o su guma ir grublėtu paviršium rezultatai būtų kitokie, aišku padvigubinus svorį, jėga nepadidėtų dvigubai, bet tokia pati ir neišliktų, o kai kalbam apie padangose esančius išpjovimus, tai čia labai nepastebimi sukibimo "nuostoliai" atsiranda.
Aišku, iš dalies viskas vistiek susiveda į liečiamą paviršiau plotą.
Absoliučiai visų padangos vasarinių padangų raštų tikslas yra išstumti vandenį, ar jos eglutė, ar ne, ar orientuotos į lietų ar ne. Kitaip jei keliai būtų sausi, kaip ir minėjau, galima būtų su slickais važinėt.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume