Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-22, 11:32 
     
immortallt rašė:
Baudos balai panaikinti dėl korupcijos. Nes jei yra baudos balai, pradeda apsimokėti pareigūnui mokėti tiek pat, kiek mokėtum baudos, o pareigūnui sunkiau atsispirti.

Dėl baudų, viena didžiausių problemų kaip nubausti tuos, iš kurių nėra ką atimti. Pajamos nelegalios/pašalpos, automobilis kainuoja centus, o teisės jau senai atimtos. Jie nebaudžiami ir gan dažnai tokių išlenda.
Problema yra kultūroje. Tai pakeisti užtrunka labai ilgai, reikia gerų psichologų ir marketingistų, kad varytų 15-20 metų socialines akcijas/reklamas, kad tai sutvarkytų.

Žinai, aš manau jog baudos balus panaikino ne dėl korupcijos, o dėl to, kad ponams verslininkams iš Seimo jie labai trukdė. Toks Gražulis iš Seimo už greičio viršijimą kasmet yra nubaudžiamas po keliasdešimt kartų ir sėkmingai toliau važinėja. Paskutinėj "Pagalbos skambučio" laidoj sustabdė du skubančius verslininkus (vienas dar tartis bandė), kurie greitį viršijo 30-50 km/h ir jiems per metus tai jau ne pirmas kartas. Tokie susimokės ir toliau mins, nes per mėnesį gal ir 5k € uždirba.
Štai dėl to civilizuoti kraštai (JK, Airija, Vokietija, Norvegija) ir naudoja baudos balų sistemą, kuri labai gražiai įsipaišo ir į privalomojo TP draudimo sistemą. (Airijoj transporto priemonės draudimo kaina gerokai išaugs jei turėsi prisirinkęs baudos balų.) Ten nereikia nei marketingistų, nei kokių nors psichologų,- kiekvienas naujas vairuotojas labai greitai į vietą atsistoja, nes suvokia jog po antro greičio viršijimo TP draudimas pabrangs kartais ir persivers per 1000€/metams. Net ir tie, kurie Lietuvoj visur amžinai nespėjo, Airijoj išmoksta važiuoti su srautu.
Lietuvoj irgi panaši situacija būdavo- įlindai kvailai į perėją ar į sankryžą per raudoną ir jau turi tiek balų, kad padarius naują pažeidimą jau bus paimtas vairuotojo pažymėjimas metams. Pamenu, važinėdavo tada tuos metus ramiau ir atsargiau, kad tik pakartotinai neprisidirbt, nes ir tais laikais tikrai ne visi keliukai kyšius ėmė.

Kalbant apie degradus ir asocialus. Taisyklės turi būti rašomos daugumai vairuotojų, o ne tam 1% vairuotojų , kurie tų taisyklių nesilaiko. Net ir pašalinus tuos "baudų milijonierius" iš kelių, vis tiek liks skubantys, lenkiantys per ištisines, įkalnėse ir kitaip trikdantys normalų eismą.

p.s.
Skaudžias ar girtas avarijas daro ne tik degradai su lupenomis- atsiranda ir tokių Radzevičių, Dimšų ar Butrimų.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4717
Reputacija: +374
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-22, 11:36 
     
Šiaip dėl nuobaudų už greitį ir Lietuvoje civilinio draudimo kaina auga.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-24, 15:39
Pranešimai: 978
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-22, 15:55 
     
Cituoti:
Tik nereikia sutirštinti spalvų. Nebent 100kw automobilį laikai įspūdingo galingumo automobiliu. Važiuoti nesaugiai galima net ir su Nissan Micra litrine.

Ir su karučių gali būti bėdos, skirtumas tik tas kad nesuvaldęs karučio žmonių neužmuši. Taip ir su automobiliais, kuo sunkiau pasiekti didelį greitį, tuo didesnė tikimybė jog avarija įvyks (jei įvyks) turės mažiau skaudžių pasekmių.

Cituoti:
Duok tu man praktiškai bet kokį gyvą automobilį, pravešiu taip nesaugiai, kad maža nepsirodys :D

Ir ką įrodysi? Nebent jog yra žmonių, kuriems visai negalima duoti automobilio vairuoti. Tai dvi kategorijos, nesugebantys to padaryti ir nesugebantys suprasti ką daro.

Cituoti:
Būtent tokių - per metus viena, gal dvi.

Viena dvi kai sėkmingai pataiko į žmonių būrį. Po keliasdešimt kasdien, kai tiesiog neįsipaišo į posūkį, nespėja sustoti prie perėjos ar sureaguoti į esamą eismo situaciją ir kam nors trinkteli.

Cituoti:
Jei būtų tokie privalomi mokymai, tai gautųsi kaip chuliganiško vairavimo įteisinimas: tuos kursus praėjai? važiuok kaip nori.

Tai kaip galima leisti vairuoti gatvėmis profesionalius lenktynininkus? Mokymai nėra lygu legalizavimui, išmokęs žmogus tą gali panaudoti ir tinkamai praktiškai ir tinkamai uždaroj trasoj, bet už pasirodymus gatvėje turi būti baudžiama taip, kad maža nepasirodytu.

Cituoti:
Problema yra kultūroje. Tai pakeisti užtrunka labai ilgai, reikia gerų psichologų ir marketingistų, kad varytų 15-20 metų socialines akcijas/reklamas, kad tai sutvarkytų.

Niekas taip greitai nepakeičia kultūros, kaip realios gyvenimiškos pamokos. Įstatymus pradėtume leisti trimis kryptingomis kryptimis 1. Galingesnis automobilis = ženkliai didesnė visame kame kaina ką kasmet turėtum susimokėti (draudimas+automobilio mokestis); 2. Savininko ir greta esančių atsakomybė, kada į tą patį nusikaltimo suolą sėstu kartu su pažeidėju važiavę bei savininkas davęs transporto priemonę; 3. Jokio pasigailėjimo. Mažai prasikaltusius privalomųjų viešųjų darbų prie baudos, daugiau prasikaltusiųjų reali įkalinimo bausmė (reali laiką, pramogas, įprastą gyvenimo būdą atimanti bausmė priverstu daug labiau apmąstyti savo elgesį nei tiesiog pinigai ar prarastas automobilis).

Cituoti:
Šiaip dėl nuobaudų už greitį ir Lietuvoje civilinio draudimo kaina auga.

Ženkliai padėtu privalomas jo didinimas, jei sakykim vairuotojui buvo kada atimtos teisės, draudikų paskaičiuotą kainą privalomai dvigubinti (pinigai nuo sudvigubinimo į kelių priežiūrai skirtą biudžetą). Jei dukart, keturgubinti. Jie jau įrodę kad kelia realų pavojų, nes už visišką nieką teisių nepanaikina, reikia pasistengti norint tą pasiekti.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-22, 19:44 
     
Cituoti:
Taip ir su automobiliais, kuo sunkiau pasiekti didelį greitį, tuo didesnė tikimybė jog avarija įvyks (jei įvyks) turės mažiau skaudžių pasekmių.


Net su 60kw lauželiu galima gana greitai pasiekti nesaugų greitį. T.y. jei smegenų nerasta, tai ir su karučiu užmuši kitus ar užsimuši pats.

Cituoti:
Ir ką įrodysi? Nebent jog yra žmonių, kuriems visai negalima duoti automobilio vairuoti. Tai dvi kategorijos, nesugebantys to padaryti ir nesugebantys suprasti ką daro.


Taip, būtent, kad yra žmonių, kuriems automobilio duoti negalima. Ir kad tokiems maža galia - ne problema.

Cituoti:
Po keliasdešimt kasdien, kai tiesiog neįsipaišo į posūkį, nespėja sustoti prie perėjos ar sureaguoti į esamą eismo situaciją ir kam nors trinkteli.


Jau perdedi. Atsidarau delfi.lt - ir ten tokių avarijų minimumas. Dažniausios avarijos - žioplumas arba girtumas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-22, 20:25 
     
Arthuras rašė:
Net su 60kw lauželiu galima gana greitai pasiekti nesaugų greitį. T.y. jei smegenų nerasta, tai ir su karučiu užmuši kitus ar užsimuši pats.

Ir pėsčias gali pasiekti... Ir meteoritas gali nukristi... Ir galingas automobilis gali padėti išgyventi bėgant nuo įsiutusio raganosio...
Visa esmė tame, kad tiesiog bus sunkiau, ir reiks būt neeilinio proto idiotu laužyt įstatymus, o kartu ir bus lengviau nubausti pažeidėjus, juk galima sakyti jog su 200 AG tik prilietus gazo pedalą nuo 65 km/h per akimirka galima pasiekti 110 km/h,argi pažeidimas jei "nuslydo" koja?

Cituoti:
Taip, būtent, kad yra žmonių, kuriems automobilio duoti negalima. Ir kad tokiems maža galia - ne problema.

Bet dažnas toks siekia galios, o ją gavęs pridaro daug didesnę žalą. O juk ir kalbam, kad dabartinė eismo daroma žala mums per didelė, ją reikia mažinti.

Cituoti:
Jau perdedi. Atsidarau delfi.lt - ir ten tokių avarijų minimumas. Dažniausios avarijos - žioplumas arba girtumas.

Tu geriau policijos suvestines atsidarinėk, nes didieji portalai ištrimituoja tik stambius įvykius arba jei fotografas pasipainioja kur netoliese. Ir tai nekalbame apie tuos, kurie laimingai išslydo ar kiek pasilamdė, dažnas nė nekviečia tokiu atveju policijos, o sustojusius pasiteirauti ar viskas gerai prašo neskambinti policijai, esą draugas jau važiuoja, ištrauks. Turbūt nė nereikia sakyti, kad to suvestinėse nėra nei policijos nei draudimo. Bet jie yra, ir dažnas greičio mėgėjas ankščiau ar vėliau išsiteškia, retas atvejis jog nebaustas padaro stambo įvykį.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-22, 21:31 
     
Niekaip nepritariu tokiam apribojimui, bet jei apie patį aprobijimą, kodėl toks mažas galios ir svorio santykis paimtas? Tipo kažkokį lempinį skaičių paėmė ir px? Čia nei pilkas passat dyzelis su viens devyni tdi neįsipaišys nei didelis renault espeisas (taip galbūt silpniausios versijos ir įsipaišys, bet ne apie tai aš). Kitaip tariant kaip ir straipsnį paminėta, jei šeimoj yra vienas automobilis, ir naujajam vairuotojui atskiras automobilis nereikalingas ar nėra tam pinigų, o esamasis neatitinka galios ir svorio santykio, tai arba teisės į stalčių keliems metams (kai būtų galima bent kažkokios praktikos įgyt per tą laikotarpį), arba išvis nereikalingos patampa, nes tikrai tais laikais kai pradėjau vairuot, daug kas šeimos automobiliais važinėjo, tai kur čia logika? Aš suprantu, kad M3 tikrai nereikalingas vairuoti pradėjusiam piliečiui, bet kuo prasikalto visokie liaudies mylimi passatai, volvo čiamodanai, ar nemažiau mėgstami vienatūriai (scenic, espace ir t.t.) ?

Ar bent jau išlyga, kad su vyresniu piliečiu leistų kartu važiuot. Anyway tikiuosi, kad nepriims išvis.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 525
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-23, 08:35 
     
HDi rašė:
kodėl toks mažas galios ir svorio santykis paimtas? Tipo kažkokį lempinį skaičių paėmė ir px?


Būtent taip ir yra. Gi tie patys siūlytojai po avarijos etery pasakojo, kad M3 150kw turi, t.y. jokio supratimo apie galią neturi.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3529
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +564
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-23, 08:54 
     
Pumper rašė:
HDi rašė:
kodėl toks mažas galios ir svorio santykis paimtas? Tipo kažkokį lempinį skaičių paėmė ir px?


Būtent taip ir yra. Gi tie patys siūlytojai po avarijos etery pasakojo, kad M3 150kw turi, t.y. jokio supratimo apie galią neturi.

O man regis pats esi nesusipratėlis kvadratu, atsiverčiam Wiki BMW m3
1986 m. E30 nuo 143 iki 147 kW paprasti, kelios spec versijos siekia ir po 175 kW;
1992 m. E36 nuo 210 kW iki 236 kW;
2000 m. E46 nuo 252 kW;
2007 m. E90/92/93 nuo 309 kW;
2014 m. F80 nuo 317 kW;
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-23, 09:07 
     
ten e46 buvo, bet tai +-100kw pataikė..
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-24, 15:39
Pranešimai: 978
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-23, 12:04 
     
Žodžiu, galima pilstyt iš kiauro į tuščią, faktas tik toks - duodu galvą nukirst, toks draudimas nieko nespręs. Tai yra eilinis biurokratų bandymas parodyt, kad kažką "reikia daryti". Reikia daryti, bet ne kažką, o galvoti, ką daryti. Bet smegenys tenais valdiškose pozicijose sėdinčių toli netraukia, atrofuojasi.

Net ir nuo tos konkrečios avarijos su M3, tas draudimas, nebūtų pagelbėjęs. Nes tas automobilis ne to vaikino. Šiaip davė pavažiuot, nufotografuot ar pan. Taip kad...

Mes gyvename kreivų veidrodžių karalystėje. Nuo tų, kurie važinėja pripisę kaip kiaulės ir pučia nuo 1.5 iki begalybės promilių - bandome gintis 0 promilių įstatymais. Nuo avarijų, kurias padaro girti, kvaili, neatsakingi - ginamės galios ribojimais. O problemos tas nesprendžia...

Sakysit, ką siūlau?

1. Dėl girtų - duoti pūsti dažnai ir ne tik didžiuosiuose miestuose, bet ir rajonuose. Atiminėt automobilius ir teises. Važinėjančius be teisių sodinti kaip pavojingus visuomenei, liepti atidirbinėti viešuosius darbus.
2. Skatinti žmones filmuoti pavojingus lenkimus įkalnėse, per ištisines ir kitur. Nes didžioji dalis skaudžių avarijų būtent taip ir įvyksta. Bausti už tokius nusižengimus labai žiauriai reikia.
3. Grąžinti baudos balus.
4. Įvesti automobilių mokestį seniems/dideliems automobiliams. Jaunimas pirks naujesnius ir ekonomiškesnius automobilius, tuo pačiu ir silpnesnius. Tie, kurie neišgali palaikyti tvarkingo automobilio, jį parduos.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-23, 17:43 
     
Arthurai, jau ir taip nėra kam gatvėse patruliuot, o tu nori, kad dažniau prasipūst duotų. :) Pasižiūrėk į organizuojamus reidus- ten kas antras pareigūnas yra "kabinetinis" (tyrėjas ar apylinkės inspektorius), nes niekaip neatsiranda norinčių eit su alkoholikais stumdytis už įspūdingą 450€ atlyginimą. :D
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4717
Reputacija: +374
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'