Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-27, 18:00 
     
amas rašė:
Na aš nepažįstu nei vieno žmogaus, kas daugiau nei nei 15000 per metus nuvažiuotu. Taip yra kas nuvažiuoja, bet va jų mašinos ir atsiduria Rytų Europoje. Tiesiog norėjau pasakyt, kad kitokių čia niekam neapsimoka vežti. Be to rida niekur nėra tokia mistika kaip Lietuvoj. Tarkim Anglijoj galima internete pasitikrint techninės apžiūros istoriją, kur yra ne tik rida apžiūros metu, bet ir kas tuo metu buvo ne tvarkoj. MOT atliekama kas metus, tai vienintelė išeitis atsakinėti kas metus.
Neabejoju, kad tokios duomenų bazės yra visoj Europoj. Tai kur problema jo m pasinaudot. O nebūrt iš tirščių.


Lietuvoj ir galima ir ridą lietuvoj pasitikrint ir istoriją turint valstybinį numerį ir VIN kodą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 317
Reputacija: +55
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-27, 18:04 
     
15,000km ridą sunku prasukti? :D Per dvi dienas būna prasuki 3,000. Gyvenant Klaipėdoje, kartas nuo karto nuvažiuojant iki Vilniaus ir kartą metuose išvažiuojant į Europą laisvai prasuki 20,000km. Vokietijoje dažnai žmonės gyvena ir 50km nuo darbo, tai vien darbo dienom prasuka beveik 30k km. Jei automobilis prabangesnis, tikrai jo neperka, kad važiuoti po 5,000km per metus.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13257
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +1519
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-27, 18:31 
     
Cituoti:
Na nepyk nesutinku. Tavo pasakymas, jog visi nujoti, netraukia, dūmija iš piršto laužti. Gal tiesiog tai tik tos markės problema? Nes tiek draugas tiek kaimynas sėkmingai nusipirkę automobilius ir viskas su jais tvarkoj nei dūmija nei kokios traukos problemos.


Klausimai tokie - už kiek pirko? Kiek laiko ieškojo? Kokie kiti automobilio defektai? Ir čia ne retoriniai klausimai.

Sakau, pačiam nesenai teko ieškot. Neteko rasti tokio, kuriam ir su varikliu būtų bent tai dienai gerai ir su kėbulu (vienos kitos rūdelės neskaitau defektu), ir su kitom esminėm dalim. Jei variklis gyvas - kėbulas buvęs luptas. Jei kėbulas sveikas - variklis čiut gyvas ir rida, matosi, pusmilijonis.

Cituoti:
Taip, dyzelis kiek problematiškesnis, tačiau naujieji benzininiai varikliai taipogi "patobulinti" ir jie taipogi genda sėkmingai su savo navarotais


Tai jei imi litrinį benziną su turbina, tai gal ir taip. :D Bet šiaip, krūva benzininių variantų, kurių patikimumas yra labai didelis. Taip, jie gal ne patys efektyviausi, bet tam yra dujos.

Cituoti:
Betkokiu atveju žiūrint, pirkdamas dyzelį sutaupiau (dyzelį pilu iš degalinės): pigiau kainavo, atitinkamos galios 200kw benzininio modelio nerasi Lietuvoje pirkti, jei tenka pasiremontuoti važiuoklę tai nemanau jog tai dyzelio problema, ne visi sau gali leisti pirkti pastoviai dalis pas dylerį tai dyzeliui bent šrote dalių rasi.


Jei dyzelinis automobilis pigiau kainavo, nei benzininis - vadinasi, jo rida kosminė. Arba turi kitų defektų. O visų antra, jei jau dyzeliui dalių šrote ieškai, tai gal ir ne toks vykęs pirkinys?.. Nežinau, benzininiam atmosferiniam varikliui yra gal kelios dalys, kurios aktualios - lambda zondas, oro srauto matuoklė gal dar kokie davikliukai ar pan. Bet visos šios dalys genda ir dyzeliui. O šiaip, cielų variklių ir benzininių šrotuose yra. Tik jie dar ir kainuoja, dažniausiai, pigiai, nes niekam jų nereikia :D

Cituoti:
Nieko prieš benzinines neturiu, turėčiau galimybę pirkčiau, bet su mūsų lėšomis galėčiau nebent e60 520i 4cilindrų... nesu lenktynininkas, bet galia=komfortas=saugumas. Savo atvažinėjau su prisvilusiais inkilais, net nesaugu kai spaudžiant automobilis gęsta arba neina aplenkti esant reikalui.


Na jei tau reikia 200kw saugiam vairavimui, tai tu esi labai, labai prastas vairuotojas. Jei pvz. lenkt nemoki, tai nepadeda ir kilovatai. Na, gal kartą kitą ir padeda, kol nebūna bum...

Cituoti:
Perki benzininį ir dar dedi dujų įrangą už 500-1000€? Tai gal jau geriau tada gyvo dyzelio pasiieškot, nes su tom dujom irgi ne pyragai- tai nesikuria, tai čiaudi, o salone kaip pribezdėta. :)


Dujų įranga standartiniam 4 cilindrų varikliui kainuoja 500eur. Gauni poros metų garantiją ir neturi praktiškai jokių bėdų. Aišku, reikia pasidomėt, ar konkretus variklis nesipjauna su dujomis.

Turiu pažįstamų, kurie sėkmingai eksploatuoja dujas. Ir jiems tiek žiemą, tiek vasarą kuriasi (kaimynų nežadina, kaip parazitai dyzelininkai). Ir nieks ten nesmirda. Ir priežiūra reta.

Cituoti:
Jei žiūrėsim į naujesnius benzininius variantus, tai ir čia viskas eina prie to, kad dedami nedideli varikliai su turbokompresoriais, kas priveda prie visokių išsikraipiusių galvų, švilpiančių turbinų, byrančių sankabų ir t.t. Ridą tokiems irgi sėkmingai galima atsukt.


Tai apie tokius niekas nekalba. Pilna didesnio litražo atmosferinių variklių.


Amas, negaliu skaityt, nusišneki visiškai. Paimkim Vilnių. Jei dirbi vienam gale, o gyveni kitam - per dieną minimum 20km. T.y. per mėnesį 420, per metus 5000km. Į mėnesį porą kart pravažiuoji per Lietuvą(pas tėvus, gimines, draugus ar su reikalais) - dar 1000km. Per metus 12k km. Jau iš viso 17k km. Na ir jei nesi namisėda ir išvažiuoji prie ežero, ar į kokią parduotuvę, ar kur į kavinę pavalgyt, ar į sodybą - per dieną papildomai dar 10-20km prasukt yra smulkmena. Tai kokie 20-25k km čia yra minimumas. Normaliai eksploatuojant.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4345
Reputacija: +453
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-27, 19:57 
     
amas pas mus mikriukas nuvaižuoja 300-500km per dieną tai pats paskaičiuok kiek bus per metus. 52savaitės metuose po 1500-2300k grubiai lai būna minimum 1500 ir taip gausis 70000km nors realiai apie 100k gaunas. servisus darom kas pusantro du mėnesius naudojam dyzelinius wv transporter. o kur dar nuosava mašina.
jaigu per metus nuvaziuoji iki 10k mašina neapsimoka nebent gyveni vienkiemije tada su taksu pigiau išeina ir vairuot nereikia
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-27, 08:30
Pranešimai: 35
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-27, 23:12 
     
Aš ir nesakau, kad niekas neprasuka daugiau, bet nereikia ir įrodinėti, kad niekas neperka mašinos jei šimto kilometrų per dieną ne nuvažiuoja.
Faktas tik tas, kad niekas neveš mažai pravažiavusios į Lietuvą.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +68
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-28, 08:35 
     
Bl imanoma neimanoma. Yra sistema yra budas ja apeit. Bl 15 metu rasho apie atsukinejimus ir bl 15 metu tie patys argumentai kaip atskirt. B b tu atskirsi jmj..
  • 0




Užsiregistravo: 2015-09-14, 17:07
Pranešimai: 0
Reputacija: -3
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'