Metalas niekur nedings. Tiesiog į gamyklą priduosi ir vėl padarys geležies miltelius. +- uždaras ciklas, jei neišmeta dalelių ir gamykloje naudoja tik atsinaujinančią energetiką.
Šiaip naudoti VDV varikliuose tai durnas sprendimas. Tas pats kas vandenilį deginti VDV varikliuose.
Man labiau patinka aliuminis. Jo energetinis tankis didesnis ir naudojamas kaip baterijos. Įsimeti plytą 20kg į baką ir važiuoji apie 1,000km. Jau ištestuota realiai vienos didžiausių aliuminio kompanijų pasaulyje. Tiesa, turėtų veikti kartu su ličio jonų baterija.
Metalas niekur nedings. Tiesiog į gamyklą priduosi ir vėl padarys geležies miltelius. +- uždaras ciklas, jei neišmeta dalelių ir gamykloje naudoja tik atsinaujinančią energetiką.
Šiaip naudoti VDV varikliuose tai durnas sprendimas. Tas pats kas vandenilį deginti VDV varikliuose.
Man labiau patinka aliuminis. Jo energetinis tankis didesnis ir naudojamas kaip baterijos. Įsimeti plytą 20kg į baką ir važiuoji apie 1,000km. Jau ištestuota realiai vienos didžiausių aliuminio kompanijų pasaulyje. Tiesa, turėtų veikti kartu su ličio jonų baterija.
Tu apie Al-Air baterijas kalbi?
Aš siųliau metoda, kaip gauti vandenilio varyti jau esantčius VDV su minimaliais pakeitimais (reikia dujų įrangos). Tiesiog beriam aliuminio miltelius, ar foliją, ar geriau aliuminio plokšteles imerkiam į NaOH / H2O tirpalą vyksta reakcija ir išsiskiria H2 dujos, jas deginam VDV su dujų įranga. Paskui tą marmalą NaAl(OH)4 priduodi į degalinę perdirbimui. Tada užsipili vandens į reaktorių iberi "Kurmio" = NaOH, papildai aliuminio ir į kelionę. Jokio bako vandenilio saugojimui, reakcija vyktu "on the fly" kiek pagamini H2 tiek momentaliai sudegini. Žinoma kuro elementai vandenilį išnaudotu efektyviau, bet jie brangūs ir neaišku kiek ilgaamžiai. Dar gal ir elektros šiek tiek pavyktu išgauti iš tos reakcijos, tarp Al ir NaOH tirpalo.
Manau pirma išbandysiu ant kokio pvz laivo (modelio).
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
O tai tų išorinio degimo variklių naudingumo koeficientas ar siekia 10%. O ar metalai bus švarūs be priemaišų ne susidarys kokie junginiai?
Iš išorinio degimo garo turbinos iki 60%, o stirlingo varikliai išvis netoli idealios šiluminės mašinos, bet realiai tai kažkur 40-60% būtu. Tiesa su tais metalais dar pamiršo MHD magnetohidrodinaminį principą jo NK tik ~25-30% bet patobulinus ir panaudojus regeneratorius manau NK padidėtu dar labiau, jis gamina elektrą tiesiai krosnyje magnetiniame lauke. Speju geležis netiktu šitam reikalui, bet kiti neferomagnetiniai metalai netgi labai tiktu.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume