Šitas straipsnis dar buvo publikuotas prieš galutinį sprendimą išsirinkti būtent Boxer. Tačiau verslininkų nepalaikau. Tai, ką jie "įsivaizduoja" apie karinės technikos sudėtingumą, nebūtinai atsispindi realybėje. Kadangi kalba eina apie žmonių saugumą, ši technika negali virsti vietinių meistriukų eksperimentu. Laikas yra brangesnis.
Šitas straipsnis dar buvo publikuotas prieš galutinį sprendimą išsirinkti būtent Boxer. Tačiau verslininkų nepalaikau. Tai, ką jie "įsivaizduoja" apie karinės technikos sudėtingumą, nebūtinai atsispindi realybėje. Kadangi kalba eina apie žmonių saugumą, ši technika negali virsti vietinių meistriukų eksperimentu. Laikas yra brangesnis.
Niekas nekalba apie garažą, kur vietinis meistrelis nukritusį duslintuvą gali privirint. Būtent apie tai ir buvo užsiminta straipsnyje:
Cituoti:
Pasak jo, viešai pasigirstantys pareiškimai, kad Lietuva nepajėgi to padaryti, daugiau nei stebina: „Šiuo metu Lietuvoje gaminama nuo kosminių technologijų NASA iki automobilių detalių žinomiausioms pasaulio bendrovėms. Mūsų inžinerinė pramonė jau dabar yra pasiekusi europinį lygį.
Žinoma, galime nuvažiuoti į mažą kaimelį, kur stovi vietinis servisas, ir sakyti, kad tai mūsų lygis. Taip pat galime nuvažiuoti į „AQ Wiring Systems“ gamyklą Panevėžyje, kuri gamina pasauliniam koncernui „Volvo“, ir pamatyti, koks mūsų lygis iš tiesų.“
Turim mes tokias galimybes, reikia tik noro ir trupučio avantiūrizmo.
0
_________________ "Maybe it's not politicians who suck, maybe something else sucks around here. Like... The public" - George Carlin
Užsiregistravo: 2010-10-22, 22:25 Pranešimai: 1631 Miestas: Vilnius
Verslininkai kalba apie dalių gamybą. Boxer'ių mums reikėjo jau vakar. O verslininkai kuo puikiausiai galėtų susėsti ir padaryti savo šarvuotį, tada ir siūlyti jį rinkai. Dabar tik garsiai parėkauja, bet realiai neturime mes tų sistemų, kurių kūrimas ir testavimas kainuoja dešimtis milijonų, jei ne šimtus. O kai pasako, kad nieko ten sudėtingo, tas pats kas traukinys, tai kodėl vienų tiek pranašesni, o kitų ne?
+2
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
shift, nereikia nusišnekėti. Jei Lietuvos verslininkai siūlytu patys pagaminti šarvuoti, būtu galima su tavimi sutikti. Bet dabar jų siūlymas dalį lengviau gaminamų dalių gaminti vietoje, taip pat atlikti remontą. Nežinau kiek tiesa, bet teko girdėti jog pagal dabartinį vokiečių pasiūlymą, Lietuva tegalės perdažyti bei pasikeisti padangas šarvuočiui. To net normaliems mokymams gali būti per maža, jau nekalbant apie karinę situaciją. Ypač jei šarvuočius tektu dislokuoti kur nors užsienyje pagal NATO programą. Be vokiečių serviso tai taptu neįmanoma.
0
_________________ Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas
Verslininkai kalba apie dalių gamybą. Boxer'ių mums reikėjo jau vakar. O verslininkai kuo puikiausiai galėtų susėsti ir padaryti savo šarvuotį, tada ir siūlyti jį rinkai. Dabar tik garsiai parėkauja, bet realiai neturime mes tų sistemų, kurių kūrimas ir testavimas kainuoja dešimtis milijonų, jei ne šimtus. O kai pasako, kad nieko ten sudėtingo, tas pats kas traukinys, tai kodėl vienų tiek pranašesni, o kitų ne?
Taip, nieko sudėtingo.
Dabar situacija bus tokia - sugedęs šarvuotis, o šalia dėžė su atsarginėmis detalėmis, ir mėnuo laukimo, kol atvažiuos vokietis pakeist karbiuratorių?
Lietuvos verslas nesiveržia taisyti ginkluotės, o nori gebėti taisyti dyzelinį variklį. Iš principo tai jau moka, bet neturi specifinių žinių konkrečiai karinei technikai. O tai - jau trūkumas konflikto atveju ir per didelės išlaidos taikos metu.
Pavyzdys iš gyvenimo - stovi įranga iš vokiečių, be jokios galimybės patiems taisyti - viską servisas turi daryti. To rezultatas - pakeist tarpinės sudėvėjusios negali, nes sąlygose nenumatyta, turi laukti mėnesį, kol suvažinės kada nors vokietukas. Ir taip dėl kiekvienos smulkmenos - jiems pinigai, mums - prastovos.
+1
_________________ Aš už laisvą Lietuvą Rusijos sudėtyje! I support Putin and green peasants! Karbauskis rules again! I am with him too!
Taip pat galime nuvažiuoti į „AQ Wiring Systems“ gamyklą Panevėžyje, kuri gamina pasauliniam koncernui „Volvo“, ir pamatyti, koks mūsų lygis iš tiesų.“
Rado kuo girtis. Kiek radau moka ten arti minimumo, o kabelių mašinoms pynimas ne tiek vertingas, kiek sunkus darbas. Elementarus outsourcing'as, kai kitoje Baltijos jūros pusėje pigi darbo jėga sutinka nudirbti sunkiausius protelio daug nereikalaujančius darbus. Pakanka prisiminti yazaki wiring Kai lietuviai švedams galės pavesti panašias užduotis galės girtis.
+3
Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18 Pranešimai: 1278 Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Visą karinę techniką turi remontuotis tik pati kariuomenė. Būtent kariuomenė privalo turėti savas dirbtuves ir savus detalių sandėlius. Šitaip aišku kariuomenėje reikia daugiau personalo, bet tuo pačiu taip išsprendžiama ir dalinių užpildymo problema. Tai yra saugiausias variantas karo atveju. O verslas ir pramonė karo atveju paprasčiausiai neveiks. Verslas neturi detalių sandėlių, nekaupia atsargų. Greitai detalių iš užsienio atsivežti nepavyks. Keliai, geležinkeliai, oro erdvė, uostas karo atveju bus paprasčiausiai užblokuoti. Pasigaminti irgi nepavyks. Elektros tinklai, dujotiekiai bus sunaikinti. O įmonių darbuotojai nesusirinks. Vieni bus fronte, kiti kur nors slėpsis, kiti pabėgę, dar kiti žuvę ir t.t.
Daliai „verslinykų“ tokie užsakymai tai aišku nuostolis. Seniau KAM labdaros forma gaudavo tik visokį seną laužą. Kurį norint naudoti reikėdavo labai stipriai jį remontuoti, modernizuoti ir t.t. O tai būdavo daug, daug užsakymų verslui. O dabar kai perkama nauja technika, paprasčiausiai nebus šitų užsakymų. Tos pačios šarvuočių padangos ar dyzeliai motorai tikriausiai tarnaus ilgai ir nuobodžiai.
0
Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29 Pranešimai: 1747 Miestas: Kaunas
-, nežiūrėjau konkrečių sutarčių, bet kas trukdo kariuomenei savo mechanikus apmokyti priežiūros?
Pasirašytos sutartys žinoma. Jei sutartyse nebus įtrauktas punktas, jog Lietuva pati renkasi kas atliks priežiūros darbus, "Boxer" visa priežiūra teks gamintojui. Jis žinoma žiūrės pelno. Elementaru. Apie tai verslas ir kalba. Apie tai kalbėjo ir kiti savo pasiūlymus teikę gamintojai, jog "Boxer" vienintelis Lietuvai nepatikės jokių technologijų šarvuočio priežiūrai.
0
_________________ Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas
Jeigu tie pseudo-verslininkai argumentuotų savo poziciją pasiremdami ne tik populizmu ir politikos kritikavimu bei rašytų savo pretenzijas į padorų portalą arba iš kart politikams, galbūt ką nors ir pakeistų, o ne myžčiotų pletkų lygio naujienų portaluose ir keltų paprastiems žmonės nerimą ir pasipiktimą. Peace.
Manau Lietuvos imones puikiai remontuotu taikos metu, BET kas garantuos serviza karo atveju? Ar tas MAN servizas garatuoja, kad karo atveju jo mechanikai iseis i darba?
Manau Lietuvos imones puikiai remontuotu taikos metu, BET kas garantuos serviza karo atveju? Ar tas MAN servizas garatuoja, kad karo atveju jo mechanikai iseis i darba?
Gal nereikia kvailų teiginių? Tipo manai KAM parėmusi į beržą remontuotu kur miške? Ji irgi turi kelias vietas, kurios gali būti lengvai sunaikintos. Atvykę vokiečiai (karo metu), taip pat iš oro reikiamų įrankių remontui neišsiburtu.
Taigi, išvada, arba nieko nedaryti arba maksimaliai didinti galimybę gebėti remontuoti. Nieko nepadarysi, kad Lietuva yra maža šalis ir realaus karo atveju gerai nebūtu.
-1
_________________ Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas
Taip pat galime nuvažiuoti į „AQ Wiring Systems“ gamyklą Panevėžyje, kuri gamina pasauliniam koncernui „Volvo“, ir pamatyti, koks mūsų lygis iš tiesų.“
Rado kuo girtis. Kiek radau moka ten arti minimumo, o kabelių mašinoms pynimas ne tiek vertingas, kiek sunkus darbas. Elementarus outsourcing'as, kai kitoje Baltijos jūros pusėje pigi darbo jėga sutinka nudirbti sunkiausius protelio daug nereikalaujančius darbus. Pakanka prisiminti yazaki wiring Kai lietuviai švedams galės pavesti panašias užduotis galės girtis.
O kas cia ne taip parasyta?? Sakai nesugebes sarvuociui pagal brezini pravodkes supynt? Beje "Metalistas" panevezyje gamina duslintuvus Rolls-Royce automobiliams, tai tipo sarvuociui jau nepagamintu? Net nekalbu apie kazkokiu detaliu frezavima ar tekinima. Ar cia tau uzkliuvo, kad algos pas mus mazesnes, tai tipo ne tas musu lygis?
Manau Lietuvos imones puikiai remontuotu taikos metu, BET kas garantuos serviza karo atveju? Ar tas MAN servizas garatuoja, kad karo atveju jo mechanikai iseis i darba?
Gal nereikia kvailų teiginių? Tipo manai KAM parėmusi į beržą remontuotu kur miške? Ji irgi turi kelias vietas, kurios gali būti lengvai sunaikintos. Atvykę vokiečiai (karo metu), taip pat iš oro reikiamų įrankių remontui neišsiburtu.
Taigi, išvada, arba nieko nedaryti arba maksimaliai didinti galimybę gebėti remontuoti. Nieko nepadarysi, kad Lietuva yra maža šalis ir realaus karo atveju gerai nebūtu.
nemanau, kad remontuos i berza paremus, bet, kad karo atveju MAN ar kita privati imone nedirbs tai cia beveik faktas.
Taip pat galime nuvažiuoti į „AQ Wiring Systems“ gamyklą Panevėžyje, kuri gamina pasauliniam koncernui „Volvo“, ir pamatyti, koks mūsų lygis iš tiesų.“
Rado kuo girtis. Kiek radau moka ten arti minimumo, o kabelių mašinoms pynimas ne tiek vertingas, kiek sunkus darbas. Elementarus outsourcing'as, kai kitoje Baltijos jūros pusėje pigi darbo jėga sutinka nudirbti sunkiausius protelio daug nereikalaujančius darbus. Pakanka prisiminti yazaki wiring Kai lietuviai švedams galės pavesti panašias užduotis galės girtis.
O kas cia ne taip parasyta?? Sakai nesugebes sarvuociui pagal brezini pravodkes supynt? Beje "Metalistas" panevezyje gamina duslintuvus Rolls-Royce automobiliams, tai tipo sarvuociui jau nepagamintu? Net nekalbu apie kazkokiu detaliu frezavima ar tekinima. Ar cia tau uzkliuvo, kad algos pas mus mazesnes, tai tipo ne tas musu lygis?
Kabelių pynimas geriau negu nieko, bet faktas, kad viską eksportuoja, viduje tų kabelių niekam nereikia. Tai gal tegul ir toliau tuos kabelius pina, jei tiek temoka.
0
Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18 Pranešimai: 1278 Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
nemanau, kad remontuos i berza paremus, bet, kad karo atveju MAN ar kita privati imone nedirbs tai cia beveik faktas.
Tai, gal ponas minuse, paaiškintumėte ką siūlote?
Priminsiu, šiuo metu situacija yra tokia, garantinę priežiūrą turi prisiimti vokiečiai arba vokiečių atrinktos bendrovės. Kadangi bendroves išbrokuojate, kas lieka?
-1
_________________ Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas
Kabelių pynimas geriau negu nieko, bet faktas, kad viską eksportuoja, viduje tų kabelių niekam nereikia. Tai gal tegul ir toliau tuos kabelius pina, jei tiek temoka.
nemanau, kad remontuos i berza paremus, bet, kad karo atveju MAN ar kita privati imone nedirbs tai cia beveik faktas.
Tai, gal ponas minuse, paaiškintumėte ką siūlote?
Priminsiu, šiuo metu situacija yra tokia, garantinę priežiūrą turi prisiimti vokiečiai arba vokiečių atrinktos bendrovės. Kadangi bendroves išbrokuojate, kas lieka?
Pagal mane, tai taip kaip į kontraktus įeina kareivių, kurie technika naudosis apmokymai, turėtų įeiti ir mechanikų kurie ją taisys apmokymai. Galbūt ir įeina, kas čia dabar žino.
nemanau, kad remontuos i berza paremus, bet, kad karo atveju MAN ar kita privati imone nedirbs tai cia beveik faktas.
Tai, gal ponas minuse, paaiškintumėte ką siūlote?
Priminsiu, šiuo metu situacija yra tokia, garantinę priežiūrą turi prisiimti vokiečiai arba vokiečių atrinktos bendrovės. Kadangi bendroves išbrokuojate, kas lieka?
Mano manymu pagrinde KAM turi buti atsakinga uz karines technikos remonta karo atveju, o taikos metu gali remontuoti, bet kuris auksto lygio servizas tegu ir tas MAN.
Kabelių pynimas geriau negu nieko, bet faktas, kad viską eksportuoja, viduje tų kabelių niekam nereikia. Tai gal tegul ir toliau tuos kabelius pina, jei tiek temoka.
Eksportas tai ekonomikos variklis...
Aukštos pridėtinės vertės produkcijos eksportas ekonomkos variklis. Vyniojant kabelius ar siūnant popigiai drabužius kai po to uždėjus etiketę jie pabrangsta 20 kartų pragyvenimui tik uždirbt išeina. Kuomet kokia siuvykla, siuvanti pasauliniams brendams pareikštų, kad ji gera - niekas apie ją negirdėjęs, o firminius ženklus žino. Apie kabelių vyniotojus irgi turbūt pasaulis nelabai girdėjęs. Gal kada ką nors vertingesnio pagamins.
0
Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18 Pranešimai: 1278 Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Didelė dalis "verslinykų" deklaruoja, kad prasidėjus neramumams iškart bėgtų į Vakarus.. Tai kas remontuotų techniką tokiu atveju? Šįkart nepalaikau vietos verslo, kol nebus garantijų dėl patikimumo.
Mano manymu pagrinde KAM turi buti atsakinga uz karines technikos remonta karo atveju, o taikos metu gali remontuoti, bet kuris auksto lygio servizas tegu ir tas MAN.
Toks jausmas jog manai, kad naujos technologijos kažkur septinto dešimtmečio lygį, kai plaktuku pakalei ir viskas ok. Visų pirma reikia susipirkti reikiamą įrangą, leidimus, ir t.t. Verslas savo resursus galėtu panaudoti ir kitų šalių transporterių remontui, KAM ne. Antra, KAM yra valstybinė įstaiga, taigi jai patikėjus tokias funkcijas, naujų dalių pirkimas turėtu būti per viešąjį konkursą. Tai vėl brangina ir ilgina taisymo laiką. Trečia, šarvuočiai ne tiek ges, kad reiktu tuzino (mažiausiai) darbuotojų. Privatus verslas, galinčius dirbti su tokia įranga, rastu iki prisireiks kokias kitas funkcijas galėtu atlikti.
Galų gale susidaro toks vaizdas, toks iš planinės, o ne rinkos ekonomikos imate pavyzdį.
0
_________________ Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas
Pinigu svaistimas visi tie pirkimai, as tai is vis tuos du procentus isdalinciau 1 policijai 0,5 sveikatai ir 0,5 svietimui. O jei puls tai puls ne vienas tas boxseris nei tos raketos nepades 1500 km jie saudo o cia Pinigai tik i siuksline.
Todel dabar Japonai ir Vokieciai gyvena nes jiems buvo uzdrausta ginkluostis o kai jau turi betkiek bapkiu tada vuolia.
Karinę techniką ir šiais laikais galima apremonuoti, tačiau tai yra tik menkų sužeidimų tvarkymas. Jeigu sužeistas koks specifinis blokas, tuomet jį galima pakeisti nauju. Gerą dalį sužeidimų mūšio lauke gali sutvarkyti ir karybos inžinieriai tačiau dėl technikos sudėtingumo ir tokių specialistų reikalingo kiekio, tai yra neekonomiška, nors pačios ginkluotės sugrąžinimas į mūšio lauką ir būtų ženkliai didesnis.
Bendrai, teisybę sako, kad mes galime savo šarvuočius gamintis tačiau tamsta pamiršta, kad šiuolaikinis šarvuotis yra ne tik mašina, bet ir ginklas, kompiuteris, kameros, radarai, šarvai. Šiuolaikinė karinė technika yra labai kompleksiška ir Lietuvos pramonė yra nepajėgi kurti tokios apimties ginkluotes. Antra, sukurti šarvuotį iki masinės produkcijos mums užtruktų apie dešimtmetį. Indija netgi dar ilgiau kuria savo tankus, taip pat ir su lėktuvais. Netgi turint techninias žinias, kurti savo techniką yra dešimtmečiais matuojamas pasiekimas.
Bendrai dėl pirkimų: kuomet Lietuvos valdžia tokius pirkimus atliko kompetetingai? Tikriausiai gavo kas kyšį ir dabar stumia gamintojui monopolį. Keletas šimtų milijonų čia ar ten, koks skirtumas kai tik keli specialistai teišmano šiuos pirkimus Lietuvoje.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume