Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 10:04 
     
Man būtų įdomu pamatyti finansus šių degalinių tinklų, kokie numatyti rezervai prastiem laikam ir nenumatytiem nuostoliam. Nes ant tokių maržų neįsivaizduoju, kaip tinkamai valdyti verslą ilguoju laikotarpiu.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14301
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2251
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 10:11 
     
paprastai - įpili biškeli daugiau nei galima biodizelino, beto atsiskai išviso bankinių aptarnavimo kortelių ir oplią, lieka daugiau nei visiems statoilams :)
p.s. traukia tikrai blogiau, bet cia jutiminiai veiksniai. pvz man geriau traukia ir maziau barška mašina, išvažiavus iš plovyklos...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-12-12, 09:12
Pranešimai: 311
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 12:13 
     
immortallt rašė:
Man būtų įdomu pamatyti finansus šių degalinių tinklų, kokie numatyti rezervai prastiem laikam ir nenumatytiem nuostoliam. Nes ant tokių maržų neįsivaizduoju, kaip tinkamai valdyti verslą ilguoju laikotarpiu.


Jeigu teisingai atsimenu Jozita praeitais metais sumokėjo apie 400 tūkst. Lt pelno mokesčio. Ir čia tada, kai dar Kaune neturėjo dviejų degalinių.

uodas rašė:
paprastai - įpili biškeli daugiau nei galima biodizelino, beto atsiskai išviso bankinių aptarnavimo kortelių ir oplią, lieka daugiau nei visiems statoilams :)
p.s. traukia tikrai blogiau, bet cia jutiminiai veiksniai. pvz man geriau traukia ir maziau barška mašina, išvažiavus iš plovyklos...


Jozita yra tiek kartų tikrinta, pertikrinta ir užtikrinta, kaip ko gero nė vienas kitas degalinių tinklas Lietuvoje, tad tokių nesąmonių kaip papildomas biodyzelio kiekis, ar kreivi kolonėlių parodymai - neįmanomi.
  • +5




Užsiregistravo: 2012-05-30, 10:20
Pranešimai: 381
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 21:19 
     
obuglas rašė:
Jozita yra tiek kartų tikrinta, pertikrinta ir užtikrinta, kaip ko gero nė vienas kitas degalinių tinklas Lietuvoje, tad tokių nesąmonių kaip papildomas biodyzelio kiekis, ar kreivi kolonėlių parodymai - neįmanomi.

Labai noriu tavim tikėti, bet nuvažiuoju toliau su tuo pačiu dyz. kuro kiekiu iš Jozitos jei pilu iš pompos kuri skirta sunkvežimiams. Nežinau kaip tą paaiškinti, cetaninio skaičiaus skirtumu, kuro tankio skirtumu, kuro kiekio skirtumo, primaišyto biodyzelino, ar mano variklio specifika (senas geras VW 1,9 tdi su mechaniniu kuro siurbliu), ar dar bala žino kas, bet taip jau gaunasi, todėl ir pilu iš pompos skirtos fūroms ir man nerūpi. Beja Šilutėj Jozitoj dyz. kuras 0,79 Eur 2,73 Lt ;) juk sakiau, kad bus mažiau 3 Lt jei pamenat.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7207
Miestas: KLP
Reputacija: +1524
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-23, 00:55 
     
bahuriux rašė:
Labai noriu tavim tikėti, bet nuvažiuoju toliau su tuo pačiu dyz. kuro kiekiu iš Jozitos jei pilu iš pompos kuri skirta sunkvežimiams. Nežinau kaip tą paaiškinti, cetaninio skaičiaus skirtumu, kuro tankio skirtumu, kuro kiekio skirtumo, primaišyto biodyzelino, ar mano variklio specifika (senas geras VW 1,9 tdi su mechaniniu kuro siurbliu), ar dar bala žino kas, bet taip jau gaunasi, todėl ir pilu iš pompos skirtos fūroms ir man nerūpi. Beja Šilutėj Jozitoj dyz. kuras 0,79 Eur 2,73 Lt ;) juk sakiau, kad bus mažiau 3 Lt jei pamenat.


Vairavimo stiliaus skirtumai? Net ir kelis kartus greičiau padraginus prie šviesaforo, tai pasijaučia bendrame nuvažiuotame atstume. Negaliu kompetetingai atsakyti, bet dyzelio cisterna turėtų būti viena, blogiausiu atveju kelios, bet sujungtos.

Kažkada buvo pasklidę kalbos, kad Jozita veža dyzelį iš Kaliningrado. Benzovežius pastoviai tikrindavo: ar turi visus pirkimo dokumentus ir etc.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-30, 10:20
Pranešimai: 381
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-23, 10:06 
     
immortallt rašė:
Man būtų įdomu pamatyti finansus šių degalinių tinklų, kokie numatyti rezervai prastiem laikam ir nenumatytiem nuostoliam. Nes ant tokių maržų neįsivaizduoju, kaip tinkamai valdyti verslą ilguoju laikotarpiu.


Jei tik išsilaiko tai ir puiku - klientui gerai dabar, užsidarys vien kontora - atsidarys kita. O "ilgalaikio verslo" vardas iš tiesų tai dzin, jis galbūt įdomus tik akcininkams. Ir tai tik tiek, kiek tai padeda išlaikyti žinomumą/klientų lojalumą.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3050
Reputacija: +395
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-23, 10:13 
     
kestutisz rašė:
immortallt rašė:
Man būtų įdomu pamatyti finansus šių degalinių tinklų, kokie numatyti rezervai prastiem laikam ir nenumatytiem nuostoliam. Nes ant tokių maržų neįsivaizduoju, kaip tinkamai valdyti verslą ilguoju laikotarpiu.


Jei tik išsilaiko tai ir puiku - klientui gerai dabar, užsidarys vien kontora - atsidarys kita. O "ilgalaikio verslo" vardas iš tiesų tai dzin, jis galbūt įdomus tik akcininkams. Ir tai tik tiek, kiek tai padeda išlaikyti žinomumą/klientų lojalumą.


Tai būtent ir įdomu iš akcininko pusės, kaip viskas tvarkoma. Klientui šiaip geriau kai rinka yra pastovi, nes po intensyvios kovos, kai įmonės išsekinamos ateina trūkumo laikotarpis, kai karaliauja didelės maržos.

Gal ir viskas gerai su ta Jozita, bet kad kartais prekiauja vos su 1-2ct antkainiu, nei kad kaina Orlen'e. O kur dar atvežimas, kolonėlė pati, darbuotojai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14301
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2251
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-23, 20:46 
     
obuglas rašė:
bahuriux rašė:
Labai noriu tavim tikėti, bet nuvažiuoju toliau su tuo pačiu dyz. kuro kiekiu iš Jozitos jei pilu iš pompos kuri skirta sunkvežimiams. Nežinau kaip tą paaiškinti, cetaninio skaičiaus skirtumu, kuro tankio skirtumu, kuro kiekio skirtumo, primaišyto biodyzelino, ar mano variklio specifika (senas geras VW 1,9 tdi su mechaniniu kuro siurbliu), ar dar bala žino kas, bet taip jau gaunasi, todėl ir pilu iš pompos skirtos fūroms ir man nerūpi. Beja Šilutėj Jozitoj dyz. kuras 0,79 Eur 2,73 Lt ;) juk sakiau, kad bus mažiau 3 Lt jei pamenat.


Vairavimo stiliaus skirtumai? Net ir kelis kartus greičiau padraginus prie šviesaforo, tai pasijaučia bendrame nuvažiuotame atstume. Negaliu kompetetingai atsakyti, bet dyzelio cisterna turėtų būti viena, blogiausiu atveju kelios, bet sujungtos.

Kažkada buvo pasklidę kalbos, kad Jozita veža dyzelį iš Kaliningrado. Benzovežius pastoviai tikrindavo: ar turi visus pirkimo dokumentus ir etc.

Užvedei ant teisingos minties mane, dabar padarysiu tokį eksperimentą. Pripilsiu sekantį kartą iš pompos skirtos lengvosioms ir pauostes išmetimo dujas sulyginsiu smarvę, su biodyzelinu turėtu netaip slykščiai smirdėti. Ir pasverti super tikslų tūrį irgi būtu neprošalį.

Važiuju panašiu maršrutu visada, gaza sapudžiu tikrai negailiu, bet tą darau visada pastoviai, tai neturėtu, kažkaip skirtingai atsiliepti per sąnaudas. Turbūt senos sistemos dyz varikliams labiau tinka mažiau valyta saliara, arba ji gali būti tiesiog didesnio tankio.

Dėl Jozitos dujų jau išsiaiškinau ankščiau, kad nuvažiuoju mažiau, dabar dyzelino eilė.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7207
Miestas: KLP
Reputacija: +1524
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-23, 21:30 
     
immortallt rašė:
kestutisz rašė:
immortallt rašė:
Man būtų įdomu pamatyti finansus šių degalinių tinklų, kokie numatyti rezervai prastiem laikam ir nenumatytiem nuostoliam. Nes ant tokių maržų neįsivaizduoju, kaip tinkamai valdyti verslą ilguoju laikotarpiu.


Jei tik išsilaiko tai ir puiku - klientui gerai dabar, užsidarys vien kontora - atsidarys kita. O "ilgalaikio verslo" vardas iš tiesų tai dzin, jis galbūt įdomus tik akcininkams. Ir tai tik tiek, kiek tai padeda išlaikyti žinomumą/klientų lojalumą.


Tai būtent ir įdomu iš akcininko pusės, kaip viskas tvarkoma. Klientui šiaip geriau kai rinka yra pastovi, nes po intensyvios kovos, kai įmonės išsekinamos ateina trūkumo laikotarpis, kai karaliauja didelės maržos.

Gal ir viskas gerai su ta Jozita, bet kad kartais prekiauja vos su 1-2ct antkainiu, nei kad kaina Orlen'e. O kur dar atvežimas, kolonėlė pati, darbuotojai.


Klientui yra geriau mokėti 0,79 Eur už litrą dyzelino, nei 0,94-0,035=0,905 Eur, lygiai taip pat kaip ir mokėti už tą patį, to pačio gamintojo duonos kepalą 0,72 vietoj 1,15 Eur, kaip ir už sūrį ~4 Eur vietoj ~5 už tą patį sūrį pvz, kalbu apie tuos pačius produktus, tik skirtinguose prekybos centruose. Jei nežinojai tai klientai yra itin nelojalūs ir visos lojalumo kortelės yra atgyvena ypač kalbu apie kuro kainas ir imkimm pvz. draudimą.

Jozita vežasi kurą patys su savo benzovežiais, galbūt vežasi ir ne vien tik iš Mažeikių kas ten juos žino, gal pvz naudoja sistemą panašią į swap. Jei jie sugeba dirbti su tokia maža marža tai puiku, tai tiesiog verslo pamoka konkurentams. Nereikai pamiršti dar ir to, kad jie nepriima banko (parazitų) kortelių, tik grynus, tai dar dasideda koks centas kitas prie pelno per litrą. Beto pamirštat masto ekonomoką, ju pelnas didelė apyvarta, o ne didelė marža, palygink eiles pas jų ir kitose degalinėse, beto nepamirškit, kad žmogus atvažiavęs į tokia pigia degalinę, kaip Jozita pilasi nuo pusės iki pilno bako, va jums ir verslo darymo pamoka. Kuro pompos darbas yra labai labai pigus, viskas jie neturi kitų išlaidų, o klientai moka ne už 20 litų su marža 10 ct, o už 50 litrų su marža 5ct, o eilės nesibaigiančios. Manai jiems skauda, kad už 5 km trys degalinės tuščios? Pats supranti, kad versle užuojautos nelauk, ateis kitas ir tave suės su visais š.

Labai pergyveni dėl sukaupto kapitalo, matyt to kapitalo iš 6 degalinių jie sukaupė, kaip konkurentai iš viso didžiausio tinklo ir jiem gerai. Kiek pamenu Jozita Šilutėj tokias mažas kainas jau laiko kaip minimum 5 metus ir jokios negandos jų nepalietė.

PS. Kai sekantį kartą pabrangs nafta iki 80-100+ USD/barelis, nepamirškit rašinėti komentarų, kad lengvai išgaunamos naftos jau nebėra ir apskritai naftos jau mažai likę, kad ateina naftos ir kt angliavandenilių badas ir kt. BS. O kad atsimintumėt, užsibookmarkinkit šitą.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7207
Miestas: KLP
Reputacija: +1524
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Google Adsense [Bot] ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'