Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 17 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Mokslas » Astronomija ir kosmonautika
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 13:29 
     
nerealu, SpaceX palydovų iškėlimą pakėlė į visiškai kitą lygį kai raketos ne tik iškelia palydovus, bet ir grįžta atgal. Akivaizdu, kad turim naują lyderį. Laukiam Amazon atsakymo dabar, bet tendencija aiški - JAV susigrąžina kosmoso rinką. Dar kartą įsitikinom, kad Elion Musk yra genijus, jo požiūris ir vizija padaro tai ką visi laikė neįmanoma.
  • +11



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1034
Miestas: Kaunas
Reputacija: +296
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 16:28 
     
„SpaceX“ jau buvo nuleidę raketą po iškėlimo, tik per kietai truputį? Ar aš kažką jau maišau?

Anyways, puikus pasiekimas.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-31, 22:10
Pranešimai: 1263
Reputacija: +347
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 16:45 
     
O aš laukiu kol rosėja iškels patobulintą s'Armatą tanką. Не имеющий аналогов в мире - nukris vos pakilęs.
  • +2




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 475
Reputacija: +297
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 18:06 
     
tai kad Blue Origin New Shepard jau ta padare (minkstas vertikalus nusileidimas) kiek anksciau
  • +2




Užsiregistravo: 2013-04-22, 10:55
Pranešimai: 11
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 18:19 
     
Marjan rašė:
tai kad Blue Origin New Shepard jau ta padare (minkstas vertikalus nusileidimas) kiek anksciau


Leidosi iš žemesnio aukščio ir nekėlė jokio krovinio, todėl SpaceX žymiai svarbesnis pasiekimas - nusileido po krovinio paleidimo kosmose.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3387
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +451
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 19:26 
     
Laukiu labiausiai is musko jo geeitu kelioniu vakuminiu tuneliu (pamirsau kaip projektas vadinasi) ,turetu butu didziausias jo projektas :)
  • 0




Užsiregistravo: 2013-11-05, 23:40
Pranešimai: 7
Reputacija: +33
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 19:29 
     
Kai turi pinigu visos vizijos imanomos ;)
Pasiekimas tikrai puikus.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-01-07, 22:20
Pranešimai: 155
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 19:48 
     
Net ašara išpaudė nusileidimas :D
  • +2




Užsiregistravo: 2011-09-15, 13:11
Pranešimai: 268
Reputacija: +63
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 20:55 
     
defone rašė:
Laukiu labiausiai is musko jo geeitu kelioniu vakuminiu tuneliu (pamirsau kaip projektas vadinasi) ,turetu butu didziausias jo projektas :)


"Hyperloop". Tačiau jis jį padarė open-source'u ir kiek pamenu jis pats sakė, kad nebent tik idėjiškai prie jo prisidės. Ar kažkas pasikeitė 0.5-1 metų bėgyje ?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-04, 13:01
Pranešimai: 58
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-22, 21:28 
     
Apie hyperloop teko girdeti ,kad jau statomas labai didelis bandomasis tunelis, taigi manau ,kad stumesi po truputy
  • 0




Užsiregistravo: 2013-11-05, 23:40
Pranešimai: 7
Reputacija: +33
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-23, 10:13 
     
Aš irgi mėgstu visokius technologinius navarotus, bet kol kas nelabai kur randu įtikinimai aprašyta kodėl tai taip svarbu, kiek procentų senosios, sėkmingai nuleistos, raketos kils kitai misijai? Shuttle'ai irgi buvo daugkartinio naudojimo, bet baisiai brangus paruošimas sekančiam skrydžiui, su šių dienų automatizacija (kaip pvz surenka automobilius) įtariu panašiai kainuotų suvirinti naują kevalą?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3025
Reputacija: +375
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-23, 13:10 
     
kestutisz rašė:
Aš irgi mėgstu visokius technologinius navarotus, bet kol kas nelabai kur randu įtikinimai aprašyta kodėl tai taip svarbu, kiek procentų senosios, sėkmingai nuleistos, raketos kils kitai misijai? Shuttle'ai irgi buvo daugkartinio naudojimo, bet baisiai brangus paruošimas sekančiam skrydžiui, su šių dienų automatizacija (kaip pvz surenka automobilius) įtariu panašiai kainuotų suvirinti naują kevalą?

Painioji du skirtingus dalykus. Kalbant apie Shuttle programą, tai ten buvo daugkartinio paleidimo erdvėlaivis, kai tuo tarpu SpaceX sukūrė daugkartinio paleidimo raketą nešėją. Priešingai nei tu manai, raketa nešėja nėra vien tik bevertis kevalas. Ši raketos pakopa turi patį galingiausią ir brangiausią variklį, kuris įveikdamas gravitaciją ir atmosferos pasipriešinimą krovinį ("mažesnę raketą" su TKS skirtu kroviniu, astronautais, palydovais ir pan.) iškelia į 100 km aukštį. Jei pasigooglinsi, tai pamatysi jog pirmos pakopos varikliai kainuoja dešimtis milijonų dolerių. Jei, tarkim, tuos pačius variklius saugiai galima panaudoti bent du kartus, tai susitaupo nemažai pinigų.
  • +3


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-23, 14:35 
     
Simplicity rašė:
kestutisz rašė:
Aš irgi mėgstu visokius technologinius navarotus, bet kol kas nelabai kur randu įtikinimai aprašyta kodėl tai taip svarbu, kiek procentų senosios, sėkmingai nuleistos, raketos kils kitai misijai? Shuttle'ai irgi buvo daugkartinio naudojimo, bet baisiai brangus paruošimas sekančiam skrydžiui, su šių dienų automatizacija (kaip pvz surenka automobilius) įtariu panašiai kainuotų suvirinti naują kevalą?

Painioji du skirtingus dalykus. Kalbant apie Shuttle programą, tai ten buvo daugkartinio paleidimo erdvėlaivis, kai tuo tarpu SpaceX sukūrė daugkartinio paleidimo raketą nešėją. Priešingai nei tu manai, raketa nešėja nėra vien tik bevertis kevalas. Ši raketos pakopa turi patį galingiausią ir brangiausią variklį, kuris įveikdamas gravitaciją ir atmosferos pasipriešinimą krovinį ("mažesnę raketą" su TKS skirtu kroviniu, astronautais, palydovais ir pan.) iškelia į 100 km aukštį. Jei pasigooglinsi, tai pamatysi jog pirmos pakopos varikliai kainuoja dešimtis milijonų dolerių. Jei, tarkim, tuos pačius variklius saugiai galima panaudoti bent du kartus, tai susitaupo nemažai pinigų.


Viskas taip, variklis brangu, bet brangi visuma, galutinis sutinktas produktas, o ne koks ypač retas žvaigždžių metalas kurį gaila išmesti. Po tokio panaudojimo kritinėse sąlygose, ko gero viską reikės išrinkti iki paskutinės kniedės, viską pratestuoti dar kartą ir surinkti atgal, kas skamba ne ką pigiau už naujo pagaminimą. Tiesiog bus įdomu pamatyti, gla pateiks ataskaitą ką realiai pavyko sutaupyti sekančiam skrydžiui.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3025
Reputacija: +375
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-23, 15:15 
     
Nemanau, kad Musk'as visai nupušo ir tai daro iš idėjos.

Nors hyperloop projektas atrodo net teoriškai neįmanomas ir labai skeptiškai į jį žiūriu, bet su raketomis viskas yra nuoseklu ir atrodo logiška. O šiaip tikiuosi, kad viskas atitiks lūkesčius ir pavyks stipriai atpiginti kosminius skrydžius. Tada su tuo pačiu biudžetu galės padaryti daug daugiau.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14260
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-23, 15:37 
     
kestutisz rašė:
Viskas taip, variklis brangu, bet brangi visuma, galutinis sutinktas produktas, o ne koks ypač retas žvaigždžių metalas kurį gaila išmesti. Po tokio panaudojimo kritinėse sąlygose, ko gero viską reikės išrinkti iki paskutinės kniedės, viską pratestuoti dar kartą ir surinkti atgal, kas skamba ne ką pigiau už naujo pagaminimą. Tiesiog bus įdomu pamatyti, gla pateiks ataskaitą ką realiai pavyko sutaupyti sekančiam skrydžiui.

kestutisz, nu nebūk tu delfio lygio komentatoriumi... Atsiversk tą patį google'ą ir pasiskaityk- tada viskas logiškiau atrodys, nes dabar nei pusės nežinai, o kažkokiom spekuliacijom užsiimi ir sliekų šiknoj ieškai.
Net NASA, kai dar buvo gyva Shuttle programa, į vandenyną parašiutų pagalba numesdavo išdegusius SRB, po to juos išsitraukdavo ir kažką panaudodavo antrąkart, o kažką utilizuodavo. Tam pačiam NASA.gov yra pilna informacijos apie programas, SRB ir t.t.

Skirtingai nei SpaceX, NASA yra finansuojama iš valstybės biudžeto ir negali sau leisti tokių pramogų, kuriomis užsiima Muskas su savo SpaceX. Vaizdžiai kalbant, SpaceX gali eksperimentuoti, sprogdinti ir kitaip gadinti savo turtą, nes Muskas tai leidžia, o tuo tarpu NASA vadovas už kiekvieną "ne taip" išleistą dolerį ar patirtą nesėkmę kaskart yra tarkuojamas JAV kongreso.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-28, 22:55 
     
Pats Muskas sako, kad raketą pagaminti kainuoja 60mln. $, pripildyti kuro 300 t$. Dabartinę situaciją su raketomis, apibūdina kaip, kad užpilti boeng 747 kuro ir skristi tik vieną kartą. Kai jo paklausė, kodėl iki šiol niekas to nedarė, tai atsakymas labai paprastas, todėl, kad įdiegus tokią technologiją galimas raketos iškėlimo naudingas svoris tampa neigiamas. Šiuo metu naudingas iškeliamas svoris yra 2%. SpaceX tikslas sukurti tokią raketą, kuri iškeltų 4% naudingo svorio, įdiegti raketos nuleidimo mechanizmą ir turėti tuos pačius 2% kaip ir dabartinės raketos be nuleidimo mechanizmo. Kaip jie tą darė truputėlis daugiau pasakojama jutubėj.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-01-27, 18:16
Pranešimai: 82
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'