Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-01-07, 15:23 
     
jei autorius skaito gal galėtų atrašyti kada paskutinį kartą (bei kaip dažnai) keičia transmisijos alyvą? (jei tai mechaninė pavarų dėžė)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3632
Reputacija: +1074
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-01-07, 15:46 
     
Ir kiek sukimo energijos sutaupo isjungta pavara, esant ismintai sankabai. Aciu
  • 0




Užsiregistravo: 2015-10-27, 20:56
Pranešimai: 37
Reputacija: +31
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-01-07, 16:12 
     
Keisti transmisijos alyva reikia retai, jei perki naudota auto tai rekomenduoju pasikeisti VISUS skyscius. Transmisijai kas 5metus sakyciau. O del sankabos, tai neimanoma pasakyti, nes visos dezes ir visi varikliai yra skirtingi. Sakyciau 10-15% turetu buti... vistiek didziausias pasipriesinimas yra is degimo kameru... pvz jeigu butu tokia ekstremali situacija, kad turi vieninteli sansa uzvesti masina ir esi aliaskos dykumose, tai isimciau 1 zvake - variklis suksis 20% lengviau (jei variklis 4cilindru). Paskui aisku reiktu isukti ja atgal pasilus varikliui. Bet cia jau over the top :)
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 267
Miestas: Vilnius
Reputacija: +109
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-01-07, 16:27 
     
ISG rašė:
tai isimciau 1 zvake - variklis suksis 20% lengviau (jei variklis 4cilindru). Paskui aisku reiktu isukti ja atgal pasilus varikliui. Bet cia jau over the top :)


Aha, dar gal ir stūmoklį išimk tada nebus trinties ir papildomo pasipriešinimo.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-07, 21:15
Pranešimai: 335
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-01-07, 16:52 
     
Stumoklis be zvakes - jokio pasipriesinimo. Jis slysta kaip kotas per lubrikanta
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 267
Miestas: Vilnius
Reputacija: +109
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-01-07, 16:59 
     
Tai jeigu nebus žvakės nebus ir kibirkšties, o jeigu dyzelis tai nebus kompresijos, nedirbs vienas cilindras, o su trim vargu ar tu aliaskoj su leisgyviu akumu užkursi.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-07, 21:15
Pranešimai: 335
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-01-07, 17:12 
     
Tai kaip tik ir uzsikurs su 3. Nes akumui bus lengviau sukt. Tai aisku, kad nebus kompresijos, del to akumas varikli ir suks sparciau, ir ji UZVES. O varikliui pasilus zvake reiktu ideti atgal BUTINAI, ir tik tada vaziuoti. Kaip ir sakiau, cia yra isskirtinis atvejis ekstremaliai situacijai, o ne kasdieniniam naudojimui savo kieme :)
Dar galima tureti uzvedimo skyscio ir purksti ji i oro paemimo anga...
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 267
Miestas: Vilnius
Reputacija: +109
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-01-07, 23:18 
     
1. Jei jau ismyni sankaba tai laisva pavara nebeturi prasmes
2. Daugumoje dyzeliniu varikliu zvakes yra kaitinamos ir tada kai uzgensta ta lempute, ir net kuri laika uzkurus varikli, taigi kaitinti kelis kartus nera prasmes
3. Alyvos isjudinimas- be komentaru..
4. kuriant krokodilais buna sudega uzkurto automobilio generatoriaus diodai, pakanka kurti nuo uzgesinto auto, nebutina isimti akumuliatoriaus.
5. tepalu kaitimas, net nzn. Kad sintetiniai skysciausi tai tikrai, bet ar seni tepalai tampa tirstesni ziema tai diskusiju objektas..
  • 0




Užsiregistravo: 2011-06-15, 02:36
Pranešimai: 296
Reputacija: +41
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-01-08, 14:25 
     
Gerų patarimų rasite čia http://www.grumlinas.lt/?p=20583
  • 0




Užsiregistravo: 2015-05-02, 23:03
Pranešimai: 53
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-01-08, 14:34 
     
manas rašė:
5. tepalu kaitimas, net nzn. Kad sintetiniai skysciausi tai tikrai, bet ar seni tepalai tampa tirstesni ziema tai diskusiju objektas..


tampa, dėl padidėjusio priemaišų kiekio.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-24, 15:39
Pranešimai: 978
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: MSN [Bot] ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'