Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Lėktuvai ir aviacija
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-05, 10:08 
     
"lėktuvas pakils į daugiau nei 18 kilometrų aukštį ir keleiviai galės matyti Žemės reljefą" Manau teisingiau būtų versti "žemės išlinkimą" arbe "horizonto išlinkimą" nes reljefą aš ir ant žemės būdamas galiu matyti..
  • +1




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2491
Reputacija: +1043
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-05, 10:27 
     
Sekmes jiems! Viliuosi, kad padaryts, bet labai abejoju...

Pagrindine priezastis del ko Concord'as galejo skristi mach 2 tik virs atlanto-sonic boom. Jokia valstybe neleido reguliariai terorizuoti savo gyventojus sprogimais danguje, nematau kodel tas turetu pasikeisti..

Plius, man idomu kaip jie isspres lektuvo dylimo problema. Hypersoniniai greiciai labai "eda" variklius ir korpusa nepriklausomai is ko jie padaryti. Kariuominei po tokiu skryziu lektuvus pilnai isardo, patikrina, pataiso vel surenka ir tik tada skrenda antra karta.

Zodziu, esu labai skeptiskas, kad jiems kas gausis. O faktas, kad situo projektu susidomejo Richard Branson, mano skepticizma tik didina (ziureti virgin galactic). :D
  • +1




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 921
Reputacija: +219
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-05, 10:41 
     
Audrius rašė:
Sekmes jiems! Viliuosi, kad padaryts, bet labai abejoju...

Pagrindine priezastis del ko Concord'as galejo skristi mach 2 tik virs atlanto-sonic boom. Jokia valstybe neleido reguliariai terorizuoti savo gyventojus sprogimais danguje, nematau kodel tas turetu pasikeisti..

Plius, man idomu kaip jie isspres lektuvo dylimo problema. Hypersoniniai greiciai labai "eda" variklius ir korpusa nepriklausomai is ko jie padaryti. Kariuominei po tokiu skryziu lektuvus pilnai isardo, patikrina, pataiso vel surenka ir tik tada skrenda antra karta.

Zodziu, esu labai skeptiskas, kad jiems kas gausis. O faktas, kad situo projektu susidomejo Richard Branson, mano skepticizma tik didina (ziureti virgin galactic). :D

NASA projektuoja tylesnius viršgarsinius lėktuvus.
Na, iš ko padaryti lėktuvai irgi nėra paskutinėje vietoje. Sumažinus svorį, mažesnės apkrovos tenka varikliui. Karinių lėktuvų paskirtis, tuo pačiu ir skridimo būdas skiriasi nuo civilinių. Be to, čia kalbama ne apie hipergarsinius, o apie viršgarsinius lėktuvus. Hipergarsiniai būna dar 3+ kartus greitesni.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4596
Miestas: Vilnius
Reputacija: +814
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-05, 10:54 
     
punktyras rašė:
Audrius rašė:
Sekmes jiems! Viliuosi, kad padaryts, bet labai abejoju...

Pagrindine priezastis del ko Concord'as galejo skristi mach 2 tik virs atlanto-sonic boom. Jokia valstybe neleido reguliariai terorizuoti savo gyventojus sprogimais danguje, nematau kodel tas turetu pasikeisti..

Plius, man idomu kaip jie isspres lektuvo dylimo problema. Hypersoniniai greiciai labai "eda" variklius ir korpusa nepriklausomai is ko jie padaryti. Kariuominei po tokiu skryziu lektuvus pilnai isardo, patikrina, pataiso vel surenka ir tik tada skrenda antra karta.

Zodziu, esu labai skeptiskas, kad jiems kas gausis. O faktas, kad situo projektu susidomejo Richard Branson, mano skepticizma tik didina (ziureti virgin galactic). :D

NASA projektuoja tylesnius viršgarsinius lėktuvus.
Na, iš ko padaryti lėktuvai irgi nėra paskutinėje vietoje. Sumažinus svorį, mažesnės apkrovos tenka varikliui. Karinių lėktuvų paskirtis, tuo pačiu ir skridimo būdas skiriasi nuo civilinių. Be to, čia kalbama ne apie hipergarsinius, o apie viršgarsinius lėktuvus. Hipergarsiniai būna dar 3+ kartus greitesni.


Hm, nu gal ka ir padarys, bet abejoju.

Bendrai, manau oro transporte tendencijos eina i maksimalu konforta, o ne i greiti. Kai lektuve turi 5 zvaigzdziu ofisa su intiku, daug prasmes skubeti nera.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 921
Reputacija: +219
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-05, 13:43 
     
Ryanair iškilimas tikrai patvirtina tavo teoriją dėl komforto.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14146
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-05, 14:05 
     
immortallt rašė:
Ryanair iškilimas tikrai patvirtina tavo teoriją dėl komforto.


:D
Eina kalba apie tarpkontinentinius skydzius. Marsutuose Vilnius-Manchesteris ir pan, labai specifine klientura, kuriems nei konfortas, nei greitis nei kas kita nera didziausias prioritetas.

O siaip, per paskutinius pora metu atsirado daug atnaujintu pirmu klasiu, tradicinese oro linijose, Lufhansa, British Air, Air France ir kitose, salia to, pirma klase igavo nauja reiksme del jaunu oro liniju, tokiu kaip Qatar, Emirates, Singapore, Ana, Etihad ir pan. Ir, galiausiai, rinkoje pasirode 40k+ vertes paslaugos, tokios kaip Etihad "Apartamentai".
Pries 10 mentu nieko panasaus nebuvo.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 921
Reputacija: +219
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-05, 14:23 
     
Nebuvo, bet tu supranti, kad išleidžiančių 40k+ skrydžiams ar kiek mažiau yra vienetai ir ne ant to laikosi visa aviaindustrija?
Visada yra vidurkis, laikas ir komfortas. Kad ir kokios patogios kėdės bus, skrydis nėra pats savaime atpalaiduojantis potyris. Sumažintas slėgis, šiuo metu ir drėgmė. Apribota erdvė judėjimui. Jei pasiūlysi vos prastesnes komforto sąlygas, bet nurėši laiką perpus, kuo skrisi?
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14146
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-05, 14:39 
     
immortallt rašė:
Nebuvo, bet tu supranti, kad išleidžiančių 40k+ skrydžiams ar kiek mažiau yra vienetai ir ne ant to laikosi visa aviaindustrija?
Visada yra vidurkis, laikas ir komfortas. Kad ir kokios patogios kėdės bus, skrydis nėra pats savaime atpalaiduojantis potyris. Sumažintas slėgis, šiuo metu ir drėgmė. Apribota erdvė judėjimui. Jei pasiūlysi vos prastesnes komforto sąlygas, bet nurėši laiką perpus, kuo skrisi?


Skrisciau tuo kas pigiau (su keliom isimtim).

Taip, sutinku su tuo ka sakai, bet tendencijos islieka. Aviacijos industrija (iskyrus tokius "boom" ir kitus mazus konceptus) isvien susifokusavusi i ekonomiskesniu, patogesniu ir ekologiskesniu lektuvu gamyba. Oro linijos, savo ruostu, irgi vis daugiau demesio skiriasi serviso kokybei ir liuksui.

Nebuciau tikras ar tikrai kai kururios oro linijos nesilaiko is liuksiniu klientu. Bent jau is to ka matau oro uostuose atrodo kitaip.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 921
Reputacija: +219
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-05, 14:56 
     
Kai kurios avialinijos - tai išimtys. Žinoma jų reikia, bet taip turėsi nišą, bet ne visą rinką.

Komfortas dažnai dabar pasiekiamas geriau išnaudojant turimą erdvę (projektuojamą), nepaaukojant gabenamų keleivių skaičiaus. Pvz., suplonino sėdynes - susitaupo po ~1-2cm, bet tą erdvę palieka keleiviams, o ne įgruda dar 2 eiles kėdžių.
Apie visokius gultus lėktuvuose, darbo vietas ir pan., gal nekalbam. Tai ne paprastam mirtingajam skirta, nesvarbu, kurios šalies gyventojas esi.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14146
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'