Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-08, 07:40 
     
immortallt rašė:
Elektromobiliai ateinanti banga, jei neturėsim infrastruktūros - pražiopsosim plėtros momentą.

Kliedesiai.
Jei valstybė verslui pirštu nepabaksnos kur yra verslo niša - tai verslas savarankiškai tos verslo nišos ir nesuras?
Čia gal jau agitojat už planinę ekonomiką? :)
Ponulis maišote socialinę misiją (valstybės priedermė) su verslo misija (ieškoti naujų verslo nišų).

immortallt rašė:
Ko čia šikat, taip, lyg pensijų atsisakome?

Deja, jūsų komentaruose rasti kažką racionalaus galima tik tada kai rašote savęs neįvarę į isterijos būseną...
  • 0


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1330
Reputacija: -118
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-08, 08:56 
     
Verslo niša retai atsiranda iš oro, jei nėra pirkėjų, šiuo atveju elektromobilių.
Skirs valstybė 10 milijonų eurų krovimo stotelėms (greičiausiai beveik viskas iš ES lėšų), tam, kad būtų galima ramiai didesniais atstumais nuvažiuoti.

Tai ir sėdi užsišikęs dabar? Rimtai?
Tu supranti, kad vien valstybei daroma žaloma, dėl suprastėjančios žmonių sveikatos (dėl kietųjų dalelių) daug didesnė, nei kainuotų įrengti 100x daugiau stotelių? O kur dar žala pastatams ir infrastruktūrai (jau įrodyta, kad neigiamai veikia betoną). Ir net nekalbant apie makroekonominį poveikį susimažinus naftos importą.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16133
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-08, 10:43 
     
immortallt rašė:
Verslo niša retai atsiranda iš oro, jei nėra pirkėjų, šiuo atveju elektromobilių.
Skirs valstybė 10 milijonų eurų krovimo stotelėms (greičiausiai beveik viskas iš ES lėšų), tam, kad būtų galima ramiai didesniais atstumais nuvažiuoti.

Imkim dabar vieną populiariausių elektromobilių - Nissan Leaf. Tai norint su juo nykti iš Vilniaus į Palangą (330km.) reikės dviejų sustojimų baterijoms pasikrauti. Kiekvienas toks sustojimas truks ne mažiau 4val. Nes greičiau dabartinės elektromobilių baterijos dar nesugeba pasikrauti.
Tad dabartiniais elektromobiliais važinėti ilgais atstumais kol kas gali važinėti arba tik visiški fanatikai, arba visiški idiotai. Taip, ateityje baterijos bus tobulesnės, bet vėliau tobulesnėms baterijoms reikės ir tobulesnių pakrovimo stotelių.

immortallt rašė:
Tai ir sėdi užsišikęs dabar? Rimtai?
Tu supranti, kad vien valstybei daroma žaloma, dėl suprastėjančios žmonių sveikatos (dėl kietųjų dalelių) daug didesnė, nei kainuotų įrengti 100x daugiau stotelių? O kur dar žala pastatams ir infrastruktūrai (jau įrodyta, kad neigiamai veikia betoną).

Gal pirma ant kelių nustokime barstyti techninę druską. Tai vienas didžiausių kietųjų dalelių šaltinių. Druskos poveikis infrastruktūrai, gamtai ir automobilių kėbulams neabejotinas.

immortallt rašė:
Ir net nekalbant apie makroekonominį poveikį susimažinus naftos importą.

Sumažinsim naftos importą, tačiau padidinsim elektros importą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1747
Miestas: Kaunas
Reputacija: +272
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-08, 11:21 
     
Elektros importuoti reikės mažiau, nei naftos pinigine verte, dėl elektromobilių didesnio efektyvumo. Nebent esi prieš renovaciją ir sakai, kad reikia sienos išmušti skyles, kad geriau vėdintųsi?

Druska - kontraversiškas dalykas, bet sutikime, kad nebarstyti keliai atneša didesnę žalą. Yra alternatyvų, bet jos arba labai brangios, arba gan siaurai naudojamos pasaulyje + skiriasi orų specifika, kur taikoma.

Dėl Nissan leaf greito krovimo nežinau (manau yra, nes kraunasi prie Operos per +-30min), bet Tesla puikiai kraunasi. Tad atrodo mažai domėjęsis šiuo klausimu. "The fastest way to charge your LEAF, however, is by using a rapid charger, which can charge from 0% to 80% in under 30 minutes."

P.S. Nissan Leaf didins savo nuvažiuojamą atstumą iki 400km berods 2017 metais (jei ne šiais).
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16133
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-08, 14:06 
     
Vytax rašė:
Sumažinsim naftos importą, tačiau padidinsim elektros importą.


Matai, mes naftai net neturim jokio sverto, o elektros importui turim, jei padidės labai importuojamos elektros kaina galėsim ją patys gamint plėsdami, kad ir vėjo energetiką. Plius mes pagrinde perkam gan švarią atominę energiją iš baltarusijos, hidro iš latvijos. Nu aišku kai pradėsim pirkt iš lenkų nebebus tokia švari, tačiau dabar tikrai gan geras pasirinkimas naudot elektrą vietoje naftos ekologine prasme.
  • 0



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1138
Miestas: Kaunas
Reputacija: +397
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-08, 15:56 
     
vazzy rašė:
Matai, mes naftai net neturim jokio sverto, o elektros importui turim, jei padidės labai importuojamos elektros kaina galėsim ją patys gamint plėsdami, kad ir vėjo energetiką.

Už atsinaujinančių šaltinių plėtrą taip pat valstybė turi dotuoti, ji menkai prisideda prie valstybės projektų. Tuo tarpu su naftos produktais, mes turime jos perdirbimo gamyklą, nuo parduoto kuro didelė dalismokesčių pavidalu papuola į valstybės biudžetą. Realiai klausimas ar verta skubėti nukirsti šaką ant kurios sėdi, juolab jei tai taps vertinga, atliks verslininkai.

Cituoti:
Plius mes pagrinde perkam gan švarią atominę energiją iš baltarusijos*, hidro iš latvijos.

*Švedijos?

Žvelgiant į ateitį, patys švedai neslepia jog nežino ką jie darys ateityje, nes atominių laikas baigiasi, o dėl naujos krypties trypčiojama vietoje. Žiemos metu patys mielai linkę pirkti elektrą, o pavasarį pradėjus paotvyniams, patys turi perteklių pardavimui.

Cituoti:
Nu aišku kai pradėsim pirkt iš lenkų nebebus tokia švari, tačiau dabar tikrai gan geras pasirinkimas naudot elektrą vietoje naftos ekologine prasme.

Techniškai patrauklu, bet visomis kitomis sąlygomis nelabai logiška. Dabartinis Lietuvos biudžetas smarkiai paremtas naftos mokesčiais. Regione artėja elektros badas, nes ir taip dalis elektrinių uždaroma arba bus uždaryta. Lietuvos vyriausybė visais įmanomais būdais bando atsijungti nuo galimos baltarusiškos elektros, ir neabejokim po to seksiančios rusiškos. Kitaip sakant nepasirūpinus strateginių planu iš kur bus elektra artimiausius 20 metų, džiaugtis šios dienos "švarios" elektros nauda nelabai logiška.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-08, 16:25 
     
1) sutvarkius biurokratiją ir aplinką, vėjo energetika plėtotųsi be finansinių subsidijų ir dirbtų rinkos kaina.
2) Švedija neslepia, kad jie nuo atominės pereis prie atsinaujinančios. Atnaujink žinias.
2* cigaretės irgi neša didelį "pelną" (nesvarbu, kad per sveikatos biudžetą ir nesurinktus mokesčius kainuoja brangiau), tai gal pradėkime pradinukų vadovėliuose reklamuoti?
3) Lietuva turi elektros jungčių dengiančių 300% Lietuvos pikinio poreikio ir dar pajėgumų gaminti 200% pikinio poreikio bei potencialą, pasigaminti 800% sunaudojamos elektros, panaudojant tik vėją. Tai jau atmetus saugomas teritorijas ir pan.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16133
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-08, 19:27 
     
Arns rašė:
Techniškai patrauklu, bet visomis kitomis sąlygomis nelabai logiška. Dabartinis Lietuvos biudžetas smarkiai paremtas naftos mokesčiais. Regione artėja elektros badas, nes ir taip dalis elektrinių uždaroma arba bus uždaryta. Lietuvos vyriausybė visais įmanomais būdais bando atsijungti nuo galimos baltarusiškos elektros, ir neabejokim po to seksiančios rusiškos. Kitaip sakant nepasirūpinus strateginių planu iš kur bus elektra artimiausius 20 metų, džiaugtis šios dienos "švarios" elektros nauda nelabai logiška.


Išeitis sinchronizuotis su vakarų Eurupos tinklu ir rami galva bus.

Nepamiršk, kad galėsim parduot taršos kvotas. Ar taip ar taip kažkada Europa užverš diržus su tuo teršimu, tie patys lenkai ilgai nepasipriešins. Jeigu Kiniją ir Indiją įtikins degint mažiau anglių tai Lenkija daug mažesnis žaidėjas. Tiesiog turi būti kažkokia strategija energetikos ministerijoje. Įdomu kaip baigęs su tuo 250 MW offshoriniu projektu, kažkaip nebegirdėt.

Elektromobiliai prie to gal tiesiogiai ir neprisideda, tačiau, kad gatvėse būtų maloniau vaikščiot tai faktas. Aš siulyčiau dar PVM mažinti naujiems elektromobiliams. Kuo daugiau jų tuo geriau, vistiek pasens jie, kiti galės nusipirkt, įsisukt ratas. O poto ir stotelių daugiau atsiras.
  • 0



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1138
Miestas: Kaunas
Reputacija: +397
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-08, 20:38 
     
vazzy rašė:
Išeitis sinchronizuotis su vakarų Eurupos tinklu ir rami galva bus.

Tai kad toje pačioje "Europoje" padėtis tokia šiaip sau. Švedai neapsisprendžia su savo atominėmis, vokiečiai atomines uždarė (ir kiek usprantu įjungė dujines bei daug jos importuoja), nesenai mačiau naujienas jog prancūzai nori savo priklausomybę nuo AE sumažinti iki 50%. Didelis klausimas ar ten visuomet bus elektros ir kokia jos kaina.

Cituoti:
Nepamiršk, kad galėsim parduot taršos kvotas. Ar taip ar taip kažkada Europa užverš diržus su tuo teršimu, tie patys lenkai ilgai nepasipriešins.

Manau kai uždraus, tai kvotų nebeliks :)

Cituoti:
Elektromobiliai prie to gal tiesiogiai ir neprisideda, tačiau, kad gatvėse būtų maloniau vaikščiot tai faktas. Aš siulyčiau dar PVM mažinti naujiems elektromobiliams. Kuo daugiau jų tuo geriau, vistiek pasens jie, kiti galės nusipirkt, įsisukt ratas. O poto ir stotelių daugiau atsiras.

Pvm vėl gi keliauja į biudžetą, braukyti gali leisti arba turtingos šalys kaip Norvegija arba tos, kurių pramonė gamina elektromobilius. Kažkaip kitur tokio populiarinimo būdo neįsivaizduočiau. Iš biudžeto išlaidų nemažėja, o kaip į jį sumažinti išmokas, pasiūlymų nors vežimu vežk.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-08, 21:10 
     
Arns rašė:
Cituoti:
Elektromobiliai prie to gal tiesiogiai ir neprisideda, tačiau, kad gatvėse būtų maloniau vaikščiot tai faktas. Aš siulyčiau dar PVM mažinti naujiems elektromobiliams. Kuo daugiau jų tuo geriau, vistiek pasens jie, kiti galės nusipirkt, įsisukt ratas. O poto ir stotelių daugiau atsiras.

Pvm vėl gi keliauja į biudžetą, braukyti gali leisti arba turtingos šalys kaip Norvegija arba tos, kurių pramonė gamina elektromobilius. Kažkaip kitur tokio populiarinimo būdo neįsivaizduočiau. Iš biudžeto išlaidų nemažėja, o kaip į jį sumažinti išmokas, pasiūlymų nors vežimu vežk.

Airiai dalino visokias lengvatas įsigyjantiems elektromobilius, bet po kurio laiko susizgribo, kad biudžetui tai nemenka našta ir atšaukė. Seniai tas buvo, jau tingiu informacijos beieškot, bet pamenu jog kažkokia valstybinė galva per teliką aiškino, kad iš subsidijų išlošia tik elektromobilių gamintojai, bet ne pati Airija.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4717
Reputacija: +374
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'