Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-07-14, 13:51 
     
  • 0




Užsiregistravo: 2012-01-14, 16:47
Pranešimai: 12
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-07-14, 15:20 
     
andriux rašė:
https://www.youtube.com/watch?v=obS6TUVSZds


Nu žiūrėkim. Kokius sprendimus galiu pasiūlyti išsakytoms bėdoms:

1. LED nesimatys važiuojant iš automobilio. Juos galima dėlioti ne plokščiai, o pakreiptus. Jeigu 2x2 LED lemputės, tai 2 atsuktos į vieną važiavimo kryptį, dvi į kitą. Vietoje 4 LED horizontaliai turėsim 2 LED šonu, tiesiai į automobilį. Tad šviesos kiekis turėtų net padidėti.

2. LED sunaudotų apie 25% tobulo kiekio pagamintos energijos. Bet čia tuo atveju, jeigu jie šviestų 24/7. O kas jeigu naudotume daviklius, stebinčius ar atvažiuoja automobilis ar ne? Juk tokius naudoja apšvietime. Tuos pačius pajungti prie kelio: atvažiuoja automobilis - įžiebei arba paryškinai jau degančius LED. Jeigu kelių apšvietime sutaupymas yra iki 70-80%, tai tas pats ir čia turėtų būti.

3. Kur naudoti sugeneruotą energiją? Prisiminkime siūlymus kelius daryti indukcinius, kad galėtų krauti važiuojančius elektromobilius. Pirma idėja šovusi į galvą, jeigu jau elektros tiekimas tinklais į miestus yra tikrai neveiksmingas (nors nežinau, tarp Kauno ir Klaipėdos keliose vietose viduryje laukų stovi saulės jėgainės ir nėra problemų). Bet čia, kitaip tariant, yra jau dabar egzistuojanti problema: kaip tinklai galėtų kaupti sugeneruotą energiją.

4. Koks tokių kelių atsipirkimas, a.k.a. generuojama finansinė nauda? O koks atsipirkimas paprastų standartinių kelių? Klausimas visai netinkamas, nes eliminuoja net dabar naudojamą metodą. Juk dabartiniai keliai išvis negeneruoja jokių pajamų. Net 0.01 ct/m2/dienai būtų nauda, nes kelias bent minimaliai sumažintų savo išlaikymo kaštus.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3279
Miestas: Vilnius
Reputacija: +874
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-07-14, 17:08 
     
Creatium rašė:
<snip>

Uz ta pacia kaina gali nutiesti kelia ir salia dar pastatyti saules elementus - sumoj gausi zymiai efektyvesne ir lengviau priziurima sistema. Berods japonai daro vidurinej juostoj "stoga" dviraciu takui is saules elementu.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-05-29, 01:28
Pranešimai: 284
Reputacija: +38
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-07-14, 17:14 
     
Labai gerai, kuo greičiau nuties bandomąją atkarpą tuo greičiau absoliučiai visiems bus aišku, kad čia tik utopija.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-16, 08:33
Pranešimai: 222
Reputacija: +75
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-07-14, 17:59 
     
Creatium rašė:
<...>
Pirma idėja šovusi į galvą, jeigu jau elektros tiekimas tinklais į miestus yra tikrai neveiksmingas (nors nežinau, tarp Kauno ir Klaipėdos keliose vietose viduryje laukų stovi saulės jėgainės ir nėra problemų). Bet čia, kitaip tariant, yra jau dabar egzistuojanti problema: kaip tinklai galėtų kaupti sugeneruotą energiją.
<...>

Norėdamas transportuoti el. energiją dideliais atstumais, turi sukelti įtampą, kad sumažėtų srovė (kalbu apie tą pačią galią: P=U*I). Priešingu atveju arba reikės labai storų laidų (srovei), arba turėsi didelius energijos nuostolius (kaitinsi-deginsi plonus kabelius).

Pati idėja būtų labai faina, jeigu turėtume tam tinkamas medžiagas/technologijas. Bet kol kas atrodo čia tik šnipštas. Na kad ir remonto ar kokio periodinio aptarnavimo metu, turėsi uždaryti dalį kelio, kad atsiardytum, sutaisytum...
Ir apskritai jei statai jau saulės elementus, tai kodėl statai juos taip, kad kažkas užstotų tą saulę (važiuojantys automobiliai)? Iš pažiūros atrodo, tai kas čia tie pravažiuojantys auto, bet kai susumuosi bendrą kelio plotą ir užstotą automobiliai kelio plotą, tai gausi ne tokius jau ir mažus skaičius. 10% čia (versle) jau būtų galima vadinti dideliais nuostoliais.
Tad vienintelis kelio privalumas galėtų būti tas, kad saulės dėka turėtume išmanųjį kelią (šviečiantį). Apie namų aprūpinimą elektrą čia jau net negalvočiau. O ledo tirpinimą (kelio šildymą) irgi pamirščiau, nebent tik nedideles atkarpas (pvz pėsčiųjų perėjų zonas) būtų galima aprūpinti tokia prabanga. Bet kas trasoj perėjas įrenginėja...? Autobusų stotelę nebent.
  • +2


_________________
O tai ir šiukšlių dėžėj tvarką reikia palaikyt?


Paskutinį kartą redagavo MindaugasV85 2016-07-14, 18:02. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-04-13, 19:21
Pranešimai: 1438
Reputacija: +195
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-07-14, 18:01 
     
Įdomu kaip su sukibimu. Stiklas nėra pati geriausia medžiaga sukibimui su guma, o ką jau kalbėt per lietų..
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-31, 22:10
Pranešimai: 1284
Reputacija: +351
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-07-14, 18:58 
     
o ka kelias generuos kai pravaziuos gauja masinu dygliuotm padangom? arba kas nors parsives i namus armaturos kabancios is priekabos ir trinancios arba linguojancios i kelia? Ar ukininkas viksriniu traktorium pervaziuos i kita kelio puse? Kiek energijos generuos uzdulkejes kelias? kaip atrodys kelio krastai is sesiakampiu? kas bus avarijos metu kai iskrites variklis ismigs 5 cm i kelia?, ar kas nors nuleistu ratu ant ratlankio pravaziuos? Tai jau tada perspektyvioau virs keliu stogus daryt is fotoelementu, tai nelis ant kelio, saule neakins, bet irgi kokiam auksty daryt, gi buna keistu gabaritu kroviniu. manau kolkas perspektyviausia statyt garso sieneles is fotoelementu, tai mazins aplinkos tarsa garsu ir dulkemis, siukslemis, skatins zmones vazinet tylesnem masinom- nes kai negalesi savo lango atsidaryt , del tavo masinos keliamo ir atspindeto triuksmo, gal susimastysi
  • +1




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1444
Reputacija: +51
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-07-15, 02:36 
     
Cituoti:
Tokios dangos kaina yra maždaug 70 dolerių už kvadratinį metrą, o tai yra apie 10 kartų daugiau nei įprasta asfalto kaina.

Įdomiai čia visi virš manęs komentuoja. Matosi, kad pas visus galvos funkcionuoja.
Aš apie kainas tik... Tai paprastos dangos (asfalto) kaina Amerikoj yra tik 7 doleriai už kvadratą? Kodėl pvz Airijoj kvadratas greitkelio asfalto kainuoja apie 17 eurų? O Lietuvoj apie 14 eurų? Kas perskaičiavus valiutas gaunasi kažkoks nonsensas palyginus su Amerika. Tiesa NIEKO ten Amerikoj pigaus neradau. Nemanau, kad ir kelių tiesimas ant tiek pigus būtų...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-22, 14:33
Pranešimai: 1458
Miestas: Dún Laoghaire
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-07-15, 03:23 
     
trapecijus rašė:
Cituoti:
Tokios dangos kaina yra maždaug 70 dolerių už kvadratinį metrą, o tai yra apie 10 kartų daugiau nei įprasta asfalto kaina.

Įdomiai čia visi virš manęs komentuoja. Matosi, kad pas visus galvos funkcionuoja.
Aš apie kainas tik... Tai paprastos dangos (asfalto) kaina Amerikoj yra tik 7 doleriai už kvadratą? Kodėl pvz Airijoj kvadratas greitkelio asfalto kainuoja apie 17 eurų? O Lietuvoj apie 14 eurų? Kas perskaičiavus valiutas gaunasi kažkoks nonsensas palyginus su Amerika. Tiesa NIEKO ten Amerikoj pigaus neradau. Nemanau, kad ir kelių tiesimas ant tiek pigus būtų...


Na pirmiausia vertimas blogas, nes originaliam straipsnyje:
Cituoti:
Back in 2010, Scott Brusaw estimated a cost of $10,000 for a 12-foot-by-12-foot segment of Solar Roadway, or around $70 per square foot; asphalt, on the other hand, is somewhere around $3 to $15,depending on the quality and strength of the road.

Proporcionaliai daleiskim tas pats, bet 1m^2 kaina tai gaunasi 700$+. Su mato vienetais Technologijos.lt matosi sudetinga yra.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-29, 01:28
Pranešimai: 284
Reputacija: +38
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'