Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 10:25 
     
Mano nuomone, tai yra ypac nevykes sprendimas, tinkamas tik labai specifinems salygoms:

- be zemu akveduku, tiltu, tuneliu etc.
- gali vaziuoti tik virs zemu masinu, autobusai, mukruskes, furos ir pan netinka.
- kaip su sankryzom? Kiek as suprantu gali vaziuot tik tiesiom gatvem...
- incidento/gedimo atveju butu blokuojamas visas eismas.

Zodziu, vienas didelis BS.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 921
Reputacija: +219
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 10:45 
     
Būtent, tavo nuomonė, kuri pagrįsta kaimo suvokimu apie eismą. Kaip manai, kelių juostų keliai Kinijoje yra normalu?
Kaip manai, kurioje juostoje privalo važiuoti autobusai ir fūros?
Kaip tu manai, sankryžose iš kurios juostos galima sukti į kairę ir dešinę?

Kitaip sakant, įsivaizduoji, kad miestai su daugiau nei 5 milijonais gyventojų išraizgyti 1-2 juostų keliais, kur fūros malasi į antrą, ar net trečią juostą ir tai laikai normaliu reiškiniu.

O reali situacija tokia, kad ten eismas didžiąją dalį laiko stovi vietoje.
  • +5




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14143
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 10:55 
     
Whaaaat? Kinai kuo toliau tuo labiau stebina. Šaunuoliai!
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3248
Miestas: Vilnius
Reputacija: +836
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 11:00 
     
immortallt rašė:
Būtent, tavo nuomonė, kuri pagrįsta kaimo suvokimu apie eismą. Kaip manai, kelių juostų keliai Kinijoje yra normalu?
Kaip manai, kurioje juostoje privalo važiuoti autobusai ir fūros?
Kaip tu manai, sankryžose iš kurios juostos galima sukti į kairę ir dešinę?

Kitaip sakant, įsivaizduoji, kad miestai su daugiau nei 5 milijonais gyventojų išraizgyti 1-2 juostų keliais, kur fūros malasi į antrą, ar net trečią juostą ir tai laikai normaliu reiškiniu.

O reali situacija tokia, kad ten eismas didžiąją dalį laiko stovi vietoje.



:D esi buves Kinijoj? Matei kokia ten eismo kultura?

Nesvarbu ka as manau, kurioj juostoj turi vaziuoti furos, ar is kurios juostos galima sukti i sankriza, ar kokie tarpai turi buti tarp masinu. Esme, kad ten visiem, more or less, nusispjaut.

Plius, tokios transporto priemones pagrindine beda ta, kad jei reikia ideliu salygu. T.y., jei atsiras bent vienas zioplys ne toj juostoj-viskas stoja..

Todel ir sakau, kad toks daiktas veiktu tik labai specifinem salygom-pvz, vazinetu tik keliom esmines tiesiom gatvem, bet ir tai..kokioj japonijoj ar vokietijoj dar gal gal, bet kinijoj, tai nzn..

Zodziu, laikas parodys, bet man cia failas..
  • -2




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 921
Reputacija: +219
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 11:03 
     
nebent jie statytu atskirus begius ant esamu gatviu, tada gal ir makese sense.

Butu pusiau traukinys, kuriam nereiktu ispirkineti naujos zemes begiams.

Visvien butu nemazai problemu, bet gal ir veiktu toks kompromisas.
  • -1




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 921
Reputacija: +219
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 11:27 
     
nu as manau kas sita daikta kuria tikrai pagalvojo apie eismo saligas nu bet Lietuvis gerau zino :D
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-01-13, 20:54
Pranešimai: 1053
Reputacija: -98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 11:38 
     
vaikai, kiek as suprantu, tai forumas yra vieta dalintis nuomonem, diskutuoti. Ar jus einat tik per "tu durnas, ne tu pats durnas?" :D

Gal kada pabandykit atsakyti i mano argumentus? As gi nekuriau to daikto, tai tik mano pirma reakcija ir pirmi klausimai.

Jei tarp jusu yra mastanciu, butu idomu isgirst kitokiu argumentu.
  • -1




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 921
Reputacija: +219
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 11:46 
     
Audrius rašė:
Mano nuomone, tai yra ypac nevykes sprendimas, tinkamas tik labai specifinems salygoms:

- be zemu akveduku, tiltu, tuneliu etc.
- gali vaziuoti tik virs zemu masinu, autobusai, mukruskes, furos ir pan netinka.
- kaip su sankryzom? Kiek as suprantu gali vaziuot tik tiesiom gatvem...
- incidento/gedimo atveju butu blokuojamas visas eismas.

Zodziu, vienas didelis BS.


1. Bus nutiesta ten kur tiltu ir pan aukstis tam leis, o jei reiks kinams nemanau kad bus sudetinga aukscius padidinti, zinant kokius projektus ir kaip atlieka.
2. Normaliuose miestuose 1 juostos gatviu mazai buna, todel furoms ir autobusams bus skirta atitinkama juosta.
3. O kaip dabar tramvajai vaziuoja per sankryzas?
4. Kaip ir su tramvaju, jei koks incidentas ar gedimas, blokuojama gatve.
.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-06-02, 19:52
Pranešimai: 808
Miestas: Klaipeda
Reputacija: +42
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 12:35 
     
Respektas kinams.
Tik kodėl tai vadinama autobusu, juk čia pakeltas tramvajus.
  • +1




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +154
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 12:43 
     
Iš pradžių buvau labai skeptiškas. Bet matant prototipą skeptiškumas sumažėjo. Žaviuosi kiniečių greičiu, kai nuo idėjos iki veikiančio prototipo praeina labai mažas laiko tarpas.
Sunku pasakyti ar šis tramvajaus ir antžeminio metro junginys bus realiai eksploatuojamas. Bet turėtų atsirasti vietų, kur jis būtų iš tikrųjų naudingas.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1112
Reputacija: +629
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-03, 13:20 
     
Evil Goku rašė:
Iš pradžių buvau labai skeptiškas. Bet matant prototipą skeptiškumas sumažėjo. Žaviuosi kiniečių greičiu, kai nuo idėjos iki veikiančio prototipo praeina labai mažas laiko tarpas.
Sunku pasakyti ar šis tramvajaus ir antžeminio metro junginys bus realiai eksploatuojamas. Bet turėtų atsirasti vietų, kur jis būtų iš tikrųjų naudingas.

Na, šeši metai nėra labai greitai. Bet turint omeny, kad tai šiaip ar taip, naujovė, tai negalima sakyti, kad delsė :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4595
Miestas: Vilnius
Reputacija: +814
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-08-08, 16:10 
     
http://www.popularmechanics.com/technology/infrastructure/a22203/transit-elevated-bus-scam/

Bet vis tiek manau pati idėja nėra bloga.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1112
Reputacija: +629
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'