Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-09-09, 13:35 
     
Atrodo įdomiai, tik klausimas kodėl blogai įprastos "Dobilo" formos sankryžos? Juo labiau, kad nereikia jokių šviesaforų, kurie stabdo eismą. Vienintelę priežastį sugalvoju, tai jos pralaidumas turėtų būti ženkliai didesnis.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-30, 10:20
Pranešimai: 381
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-09-09, 15:45 
     
obuglas rašė:
Atrodo įdomiai, tik klausimas kodėl blogai įprastos "Dobilo" formos sankryžos? Juo labiau, kad nereikia jokių šviesaforų, kurie stabdo eismą. Vienintelę priežastį sugalvoju, tai jos pralaidumas turėtų būti ženkliai didesnis.


Dobilo sankryžose yra mažiausiai 4 itin pavojingi srautų susikirtimo taškai: ties nusukimais ir įsukimais, kai vienas srautas nori nuvažiuoti nuo kelio, o kitas - į jį įsilieti. Todėl dobilo sankryža būtų geresnis sprendimas, negu deimantas, tik tuo atveju, jeigu ji būtų žiauriai didelė - kad būtų atskirti visi srautai.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3291
Miestas: Vilnius
Reputacija: +882
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-09-09, 18:04 
     
Creatium rašė:
obuglas rašė:
Atrodo įdomiai, tik klausimas kodėl blogai įprastos "Dobilo" formos sankryžos? Juo labiau, kad nereikia jokių šviesaforų, kurie stabdo eismą. Vienintelę priežastį sugalvoju, tai jos pralaidumas turėtų būti ženkliai didesnis.


Dobilo sankryžose yra mažiausiai 4 itin pavojingi srautų susikirtimo taškai: ties nusukimais ir įsukimais, kai vienas srautas nori nuvažiuoti nuo kelio, o kitas - į jį įsilieti. Todėl dobilo sankryža būtų geresnis sprendimas, negu deimantas, tik tuo atveju, jeigu ji būtų žiauriai didelė - kad būtų atskirti visi srautai.


Teisingas pastebėjimas
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-30, 10:20
Pranešimai: 381
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-09-09, 20:25 
     
Pagal mane geriau yra statyt du ziedus vietoj tu dvieju srautu kryzminiu persidengimu.
Juk principe nera jokiu privalumu pries "dobilo" sankryza, vistiek is keturiu pavojingu vietu lieka dvi. O kitos dvi pavojingos vietos keiciamos visisku eismo uzmarinavimu ir papildoma painiava. Ir dar eksplotavimo minusai prisideda - sviesoforu infrastruktura kainuos. Ziedai irgi puikiai stabdo lakstanciu idiotu srauta. Plius privalumas - neuzsikemsa ir subalansuoja automobiliu apkrovima i tolygu. Ir siaip - ismoks labiau ziedais vazinet liaudis - jei ju daugiau bus.
Dar vietoj dvieju ziedu butu galima daryt viena ilga zieda su isplatejanciai apvalumais galuose. Smelio laikrodzio formos.
Sviesoforai realiai tik kamscius padaro - nes subruka automobilius i vazinejancias kruvas. Pagal mane idealiam keliu tinkle isvis neturi but sviesoforu. Sviesoforinis reguliavimas turetu but nebent kokios nors nacionalinio masto katastrofos atveju - panasiai kaip sirenos. Isijunga koki karta kas 5 metai profilaktiskai :D
Del tu pesciuju su dviratininkais vaiksciojimo - tai irgi cirkai. Tokio mastelio sankryzose ju arba nebuna - arba jiems reikia statyt perlipimus ar tunelius. Visiska nesamone varinet pestiji per 4-5 juostas...
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4594
Reputacija: -436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-09-09, 21:11 
     
nematau dideliu privalumu- jei sviesoforai yra vadinasi maksimalus greitis 70. ir siaip sviesoforas praleidzia bet kuriuo momentu tik 50 proc srauto, net jei to srauto ir ner tame kely, cia nebent privalumas sankryza mazesniame plote, kai zeme brangi
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1468
Reputacija: +48
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-09-09, 22:02 
     
AAA000 rašė:
Pagal mane geriau yra statyt du ziedus vietoj tu dvieju srautu kryzminiu persidengimu.
Juk principe nera jokiu privalumu pries "dobilo" sankryza, vistiek is keturiu pavojingu vietu lieka dvi. O kitos dvi pavojingos vietos keiciamos visisku eismo uzmarinavimu ir papildoma painiava. Ir dar eksplotavimo minusai prisideda - sviesoforu infrastruktura kainuos. Ziedai irgi puikiai stabdo lakstanciu idiotu srauta. Plius privalumas - neuzsikemsa ir subalansuoja automobiliu apkrovima i tolygu. Ir siaip - ismoks labiau ziedais vazinet liaudis - jei ju daugiau bus.
Dar vietoj dvieju ziedu butu galima daryt viena ilga zieda su isplatejanciai apvalumais galuose. Smelio laikrodzio formos.
Sviesoforai realiai tik kamscius padaro - nes subruka automobilius i vazinejancias kruvas. Pagal mane idealiam keliu tinkle isvis neturi but sviesoforu. Sviesoforinis reguliavimas turetu but nebent kokios nors nacionalinio masto katastrofos atveju - panasiai kaip sirenos. Isijunga koki karta kas 5 metai profilaktiskai :D
Del tu pesciuju su dviratininkais vaiksciojimo - tai irgi cirkai. Tokio mastelio sankryzose ju arba nebuna - arba jiems reikia statyt perlipimus ar tunelius. Visiska nesamone varinet pestiji per 4-5 juostas...


Yra kitas dalykas. Daug kas priklauso nuo to, kokios reikšmės keliai susikerta. Dažniausiai susikerta skirtingų reikšmių keliai, pvz. autostrada su regioniniu ir tada atsiranda koks dobilas. Regioninis turi 90km/h greitį, o autostrada - 140km/h. Prioritetas - autostrada. Deimantinė sankryža panaikina pavojus autostrados lygyje ir prideda šviesoforą regioniniame kelyje. Tačiau tas šviesoforas irgi gali būti nebūtinai toks skausmingas, kaip atrodo. Pavyzdžiui, užsidegti tik tada, kai yra norinčiųjų sukti.

Beje, būtų įdomus eksperimentas. Ar įmanoma būtų tuos susikirtimus palikti be šviesoforo? Na, pažiūrėkime.. srautai susikerta kone tiesioje linijoje. Priešinga juosta atvažiuojantį auto pastebėti gerokai lengviau, negu keturšalėje + formos sankryžoje. Galbūt sumažinus greitį iki 50km/h eismas veiktų ir be reguliavimo?

Juk kiekvienas esame važiavę per + formos sankryžą be šviesoforo. Ir nieko, pravažiavom sėkmingai. Aišku, ta idėja galbūt veiktų tik su sąlyga, jeigu kelias nėra labai apkrautas.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3291
Miestas: Vilnius
Reputacija: +882
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-09-11, 02:48 
     
AAA000 rašė:
Pagal mane geriau yra statyt du ziedus vietoj tu dvieju srautu kryzminiu persidengimu.

- Žieduose būtų per daug juostų ir persirikiavimas sukeltų dar daugiau painiavos.
AAA000 rašė:
Del tu pesciuju su dviratininkais vaiksciojimo - tai irgi cirkai. Tokio mastelio sankryzose ju arba nebuna - arba jiems reikia statyt perlipimus ar tunelius. Visiska nesamone varinet pestiji per 4-5 juostas...

- Čia yra tik maketas, kuris iš principo siūlo kaip spręsti avaringumo problemą ir nesvarbu koks mąstelis. Beje sustabdžius eismą, pėsčiųjų eismas visiškai niekam netrukdo. O labiau užimtose sankryžose galima ir pėsčiųjų tiltus pastatyti. O kas bus kai tas tiltas sugrius ir užtvers visą eismą kaip neseniai buvo magistralėje į Euro tunelį????
  • 0


_________________
Padėk Dieve varguoliams.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2574
Reputacija: +228
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-09-11, 11:43 
     
AAA000 rašė:
Sviesoforai realiai tik kamscius padaro - nes subruka automobilius i vazinejancias kruvas. Pagal mane idealiam keliu tinkle isvis neturi but sviesoforu. Sviesoforinis reguliavimas turetu but nebent kokios nors nacionalinio masto katastrofos atveju - panasiai kaip sirenos. Isijunga koki karta kas 5 metai profilaktiskai :D
No shit scherlock! Nespėsi lavonų iš mašinų traukti ir vežioti į metalo laužą. Čia tau ne Indija, kur beždžionės be šviesaforų važinėja:
Bereikalingas stabdymas, lėtėjimas ir greitėjimas, saugomo nulis!
Cituoti:
Del tu pesciuju su dviratininkais vaiksciojimo - tai irgi cirkai. Tokio mastelio sankryzose ju arba nebuna - arba jiems reikia statyt perlipimus ar tunelius. Visiska nesamone varinet pestiji per 4-5 juostas...
Papildomos išlaidos statyboms, kad keli pestieji galėtų pereiti per pėsčiųjų tiltą? Vis tiek atstumas, kurį reikia pereiti yra tas pats, tai kam dar papildomai išlaidauti, jei vis tiek yra šviesaforai reguliuojantys eismą?
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12934
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +242
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-09-11, 15:18 
     
Kiek žinau tokio tipo sankryžą norima prastumti (ar net prastumta) Kaune prie savanorių ir vakarinio Islandijos pl sankryžos (muravos), o bendrai paėmus tai man ties srautų perkryžiavimu kažkaip trūksta dviejų lygių sankryžų..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2882
Reputacija: +1265
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: AAA000 ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'