Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 12:43 
     
Aš pvz. nematau absoliučiai jokių elektrinių automobilių masinio paplitimo galimybių. Jie yra, bet neplis masiškai. Jei tai būtų įmanoma - iš pradžių būtų elektrifikuotos kalnakasybos, kelių tiesimo mašinos, sunkvežimiai. Dabar gi tik lengvas transportas nuvežti nusipelniusią sėdimąją iš taško A į B. Kitaip tariant šie lengvi automobiliai pardavimams gerai, bet realios ekonomikos, daiktų gamybos ir infrastruktūros tiesime jie kažkodėl netiko. Matyt yra priežastis.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1282
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +176
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 13:32 
     
Arns rašė:
Lietuvai elektromobilių plėtra nėra niekuo naudinga, kad ją vertėtu dirbtinai skatinti. Automobiliai brangūs, jų taupumą gali pajusti tik turintys nuosavus namus su garažais. Eilinis lietuvis ne toks. Savos pramonės neparemsime nei pirkdami nei įrengdami tas stoteles. Pasauliniu mastu taip pat nesužibėsime, nes bene dešimtmečiu pavėluota į reklamos traukinį. Aš matau tik turtingų žmonių bandymą išsimušti savo žaisliukams geresnes sąlygas visų sąskaita. Negi tikrai nebėra kur leisti pinigų?

ES parama? Sakykim tiesiai šviesiai, tai tas pats kas eiti į parduotuvę ir susigundyti tau nereikalingo daikto reklama, kad perkant jį, dar kažką gausi. 100% Europa nemoka, bent pusę lėšų turi išleisi narė. Reiškiasi Lietuva turės nuo kažko nuimti pinigus, sumokėti už darbus, ir tik vėliau dalį finansavimo gaus iš Europos. Verslui lėšų įsisavinimas nemaišo, o visuomenei? Manau ji nesusimąsto ką išties reiškia Europiniai pinigai ir kodėl svarbu juos ne įsisavinti, o tinkamai panaudoti.

Tu matau tuos pinigus, skiriamus Lietuvos infrastrukturai, iskart isleistum uz dujas ir nafta rusams, kad putinas nesubankrutuotu :D
-----
Technologas - del elektromobiliu paplitimo priezasciu, tai manau klysti. Siuo metu labai plinta akumuliatoriniai dviraciai, akumuliatoriniai irankiai, akumuliatoriniai dronai. Ta prasme licio akumai nuo telefonu, fotiku ir nesiojamu PC smarkiai skverbiasi i sritis kur reikia pajegesniu akumu. Paskui galbut isplis motocikluose ir tik tada jau masiskai plis automobiliuose. O pramonej pilna elektrokaru svino akumu pagrindu. As manau viska stabdo ne pati elektromobilio ideja, o dideliu licio akumu gamybos pajegumu nebuvimas. Svino elektromobiliai neisplito del akumu sunkumo. Litis manau turi daug geresnes galimybes. Manau cia kokiu 10-15 metu klausimas, rekia dometis, kaip pasaulyje statomi akumuliatoriu fabrikai ir kokios akumuliatoriu kainu tendencijos. Zalia dar technologija, nors licio ikrovimo valdikliai tai manau siuo metu populiariausia tema elektronikos konstravimo forumuose :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5747
Reputacija: -534
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 13:49 
     
technologas rašė:
Aš pvz. nematau absoliučiai jokių elektrinių automobilių masinio paplitimo galimybių. Jie yra, bet neplis masiškai. Jei tai būtų įmanoma - iš pradžių būtų elektrifikuotos kalnakasybos, kelių tiesimo mašinos, sunkvežimiai. Dabar gi tik lengvas transportas nuvežti nusipelniusią sėdimąją iš taško A į B. Kitaip tariant šie lengvi automobiliai pardavimams gerai, bet realios ekonomikos, daiktų gamybos ir infrastruktūros tiesime jie kažkodėl netiko. Matyt yra priežastis.



Pritarčiau, kad masiškai nepaplis, taip greitai kaip daug kas norėtų ir kaip čia bandoma nušviesti, bent jau su technologijomis kokios yra šiai dienai. Kraunami hibridai man atrodo daug perspektyvesni, ir tinkamas perėjimo laikotarpis, tobulinant baterijas ir pamažu elektriniui varikliui tampant pagrindiniu, o VDV tik pagalbiniu kuris su laiku turėtų išvis išnykti, jei ateis toks laikas, kas žino.

Viena iš priežasčių, manau patogumas. Šiai dienai elektromobilį įsivaizduoju nebent tik kaip antrą šeimos automobilį trintis mieste nedideliais atstumais. Rašo vienas pilietis blogą Lietuvoj, kaip savo slyvą 530D pakeitė nissan leaf, kaip jis ten keliauja iš Vilniaus į Kauną ir kitur ir smaukosi važiuodamas 90-100, smaukosi su tais krovimais, specialiai planuoja pietus, kol pasikraus tas jo nissanas (pakelės kavinėms gal ir biznis), o jei dar kažkas prieš tai krovėsi... VDV tuo ir puiku, kad kartais ilgiau reik eilėj pastovėt kad susimokėt už degalus, nei pats kuro papildymas.

immortallt rašė:
Elektromobiliai daugiausia krausis naktį, ne didins pikus, o juos sumažins.
Elektromobiliai balansuos elektros tinklus, daugiausia pirks elektros naktį, kai pigiausia, ir net pardavinės dieną, kai ji bus brangiausia.
Už kokį rezervą? Gal nereikia nusišnekėti.


Ne ne, žmonės neatostogauja vasarą, nevažiuoja į Lenkiją apsipirkti per laisvas dienas kai nukrenta zloto kursas ir šiaip tik naktį visad kraus. Tik elgiasi pagal instrukciją, naktį kraunasi, dieną į darbą ir atgal per Lidl'ą, ir šiaip tai jau sėdi namie visada ir elektrą pardavinėja.

immortallt rašė:
Automobilis irgi buvo tik turčiams (ir turėtų būt), bet Lietuvoje visi turtingi


Čia kur taip buvo? Sovietų sąjungoj tai jo, prekė turčiams, bet JAV automobilis visad buvo laisvės simbolis, ir ten visai kitokia automobilizmo kultūra. Kad lietuvis renkasi automobilį ne pagal kišenę ir degalinės operatorius važinėja su BMW X5, tai čia jau kita problema, tai ir apmokestinkim ne patį automobilį, o CO išmetimus, kW/Kg santykį ar dar ką nors kas leidžia išskirti taršius/prabangius/galingus automobilius nuo tiesiog automobilių.

immortallt rašė:
Kodėl reikia skatinti elektromobilius Lietuvoje?
...
C) mažesnė priklausomybė nuo energetinių resursų importo

Priklausomybė nuo vieno enrgetinio resurso importo ir nėra šventasis gralis, kaip kolega minėjo sutrikimai, išpuoliai ar dar kas ir viskas stoja, ir tokia žala kad maža nepasirodys.
immortallt rašė:
D) mažesnės gyventojų išlaidos ilgu laikotarpiu

Nafta kažkada ir buvo pigi, tai negalima prognozuot kiek kainuos elektra ateity.
Bet vis gi ar tikrai visiems svarbu mažesnės išlaidos? Kai buvau studentas tai žinai ir man rūpėjo ant dujų nuvažiuot kuo pigiau, ir jei kas būtų davęs elektromobilį tai būčiau smaukęsis su tais krovimais, bet dabar kuro išlaidos sudaro mažą dalį mano išlaidų, tai į dujas net nesinori žiūrėt. Ir šiai dienai tikrai manau daug yra namų ūkių kurie galėtų įsigyti elektromobilį bet kartais yra geriau mokėti daugiau ir negaišti laiko. Nėra šiai dienai tokio elektromobilio kuris būtų visavertis(kaip sakant ir į darbą ir į sodą ir prie jūros, pasirinkti du) pakaitalas VDV, net ir Lietuvos mastais. Ta pati Tesla, žinoma tokią jei galėčiau tikrai įsigyčiau ir smaukyčiausi su tais krovimais, bet labiau dėl techninių parametrų, nei dėl to kad elektromobilis. Nemanau, kad važiuot autostrada 100-110 ir dar kartais išjungt kondiškę, kad užtektų įkrovimo, kad galėčiau grįžti nestojant pusvalandžiui įsikrauti, yra patogus gyvenimas kurį man gali duoti elektromobilis.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo HDi 2016-10-09, 14:00. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 527
Reputacija: +208
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 13:57 
     
AAA000 rašė:
Tu matau tuos pinigus, skiriamus Lietuvos infrastrukturai, iskart isleistum uz dujas ir nafta rusams, kad putinas nesubankrutuotu :D

Va apie tokius ir kalbu, kurie nesupranta jog už "nuolaidą" susimoki iš savo pinigų. O jei dar ir nusiperki daiktą, kurį nežinai kur dėti... Rezultate iš rusų ir toliau pirksi naftą ir dujas, tik dar už milžiniškus pinigus įsigysi(ir turėsi prižiūrėti) elektromobilių infrastruktūrą. Tik žiūrėk, kad taip besisavinant pinigus ES nerastu pažeidimų ir nelieptu grąžinti pinigų atgal :)
  • +1


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 14:57 
     
Pasiulysiu savo nepopuliara ideja:
Nieko nedaryti, tik tai kas privaloma ir palaukti. Kodel? Nes:
1. Mes neturime dideles tarsos nuo kamsciu (tik Vilnius turi issispresti sia problema, 1 miestas is visos Lietuvos. Kaune gali giliai kvepuoti per pika saligatviu vaiksciodamas, neuzdusi.)
2. Jei visi pereis prie elektros, tai naftos poreikis kris, tai kris ir jos kaina. Galesim sutaupyti daugiau nei is elektros, jei kels akcizus kad nebutu pigiau, tai valstybe surinks daugiau lesu.
3. Palaukti kol nusistoves visi standartai, kol kiti isbandys elektromobilius ir gales mums patarti ka daryti ir ko ne. Kaip pavyzdys, kodel pas mus internetas vienas is greiciausiu pasaulyje? Nes mes praleidome DSL kol kiti ja vede ir is karto pradejom nuo sviesolaidzio. Taip ir cia, tegul turtingi daro, bando, klysta, o mes geriau mokykimes is ju, nes pripazinkit, ne musu kisenei su visais pagal mada vaiksciot.
  • +8




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2129
Reputacija: +521
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 17:00 
     
Man labai įdomu, kas bus kai akcizinės naftos vartojimas kris. Elektrai akcizo juk nedės. Reikės rasti lėšų transporto infrastruktūrai kažkur kitur?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-07-19, 10:53
Pranešimai: 201
Miestas: Alytus
Reputacija: +40
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 17:22 
     
Edmundas rašė:
Man labai įdomu, kas bus kai akcizinės naftos vartojimas kris. Elektrai akcizo juk nedės. Reikės rasti lėšų transporto infrastruktūrai kažkur kitur?


Tiesioginis kelių mokestis.
  • 0


_________________
Aš už laisvą Lietuvą Rusijos sudėtyje!
I support Putin and green peasants!
Karbauskis rules again! I am with him too!



Užsiregistravo: 2010-02-08, 03:13
Pranešimai: 2816
Reputacija: +624
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 19:56 
     
Tai, kad pramušė pinigų kuriuos dabar reikės "įsisavinti" lyg ir neblogai. Blogai tai, kad juos (ir jei gerai pamenu tam tikrą dalį mūsų pinigų nes parama nėra teikiama šimtų procentu) išmėtys pakelėse.
Logiška būtų paremti esamas/naujas degalines/kavines už įrengtas vietas "prikurkėm" - ar tai mažesniu NT mokesčiu, ar tai rimtesnės elektros linijos atvedimu. Kol klientas krausis belenkaip eko transportą tol jis galės šlamšti visai ne eko hotdogus ir atkurt pusiausvyrą. Ten bent jau vandalam ne taip paprasta bus, o kaip pakelėse? Be infrastruktūros nuo nulio dar ir sargo reikės? Atskiros priežiūros? Ir po dvejų metų atrodys kaip tos už ES įsisavintas lėšas miškuose įrengtos prabangios pavėsinės?
  • +2




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 4000
Reputacija: +611
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 22:52 
     
Arns rašė:
Va apie tokius ir kalbu, kurie nesupranta jog už "nuolaidą" susimoki iš savo pinigų. O jei dar ir nusiperki daiktą, kurį nežinai kur dėti... Rezultate iš rusų ir toliau pirksi naftą ir dujas, tik dar už milžiniškus pinigus įsigysi(ir turėsi prižiūrėti) elektromobilių infrastruktūrą. Tik žiūrėk, kad taip besisavinant pinigus ES nerastu pažeidimų ir nelieptu grąžinti pinigų atgal :)

Cia siektiek ne tas atvejis. Pati rozete nera brangi, ir net ja sudauzius - nebrangu pakeist. Brangu tik kabelis atvest iki rozetes - o jis bus po zeme ir vandalams atsparus. Lietuvai nauda vien is elektros tinklu pletojimo, ne tik is paciu stoteliu. Prie tinklu galima junginet ir kitokia infrastruktura. Tu uzsiciklini neesminese smulkmenose. Del paramos - siaip esu dirbes vienam daug beviltiskisniam projekte - kaimo pletros - is paramos lesu. Ten isvis dare objekta uz ~150 gabalu € - miskuose, kur realiai isvis gal keli zmones tesinaudojo - o palaikymo terminas berods 2 metai tik... Paskui gali griaut :D Tavo kvailokas poziuris i ES parama - ja duoda visai europai - ir ta parama buna tiksline. Jei neims Lietuva - tiesiog atiduos kitai saliai. Kitiems Lietuvos reikalams ji neatliks. Cia tau ne slovinga Tarybu Sajunga - kur svarbu tik gaut, o paskui jau vietiniai vadukai sprendzia. Europoj kitokia kontroles sistema - cia vadukai tik priziuri ir vagia - sprendimo teises negauna - o tu vis aiskini pagal tarybini supratima - ir is sono tas matosi :D
-------------------------------
Edmundas rašė:
Man labai įdomu, kas bus kai akcizinės naftos vartojimas kris. Elektrai akcizo juk nedės. Reikės rasti lėšų transporto infrastruktūrai kažkur kitur?
Deda ir dabar ant elektros - tik kitaip vadinasi. Kitaip perskirstys biudzeta - ir tiek. Ives tuos mokescius - del to tikrai gali nepergyvent. As siaip galvoju, kad visu protingu individu tikslas yra priesintis bet kokiems mokesciams - o ne verkt, kad neiveda :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5747
Reputacija: -534
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 23:30 
     
Nusivylęs būtent whataboutism'u.
Nusivylęs kleidesiais, kaip tai nepaplis ar kaip tai nepatogu.
Kiek kartų per metus iš jūsų kas nors nuvažiuoja toliau nei 500km ir nesustoja 40min pailsėsti? Dauguma nė karto.

Niekas neva nežino, kaip akumuliatoriai laikys žiemą... Jūs nežinot=niekas nežino. Kaip dyzeliai vedas žiemą? Irgi niekas nežino?

Elektromobilių paplitimą riboja du faktoriai: kaina ir akumuliatorių gamyba. Kaina per 4 metus elektromobilių susilygins su VDV. Pesimistiškiausi vertinimai per 6 metus, optimistiškiausiu per 2. Kas tada bus geriau? Elektromobilis iki 100km/h per 4s įsibėgėjantis su 500km nuvažiuojamu atstumu ar VDV už tą pačią kainą? (dabar važinėjuosi su benzinine mašina, kuri nuvažiuoja max 450km)

Elektros kaina, pasiūla ir balansavimas: Kaina kris. Kodėl? Atsinaujinanti sparčiai plinta ir tempai auga. Augnat tempam, generacijos kaina krenta. Naujai įdiegta elektros kaina - atsinuajinančios beveik visur yra pigiausia. Pigiau nei anglys. Kodėl dar tai neužplūdę masiškai visur? Paprasta, sukišti didžiuliai pinigai į jau pastatytas elektrines ir nori atidirbti pinigus. Kiti, pvz lenkai, neva darbo vietas gina. Galų gale baigsis, kad žlugs, o darbuotojai masiškai ir vienu metu turės ieškotis kito darbo. Ką tai reikš? Masinę bedarbystę. Augant atsinaujinančios pasiūlai kaina kris ir mažės subsidijavimas energetikos. Kas dėl svyravimų - būtent, kad kaip tik paklausa naktį labiausiai augs, o elektromobiliai veiks kaip tinklo dalis, kuri mainysis su elektros tinklais energija bei taip papildomai uždarbiaus.

Ir niekur nesakiau, kad reikia naikinti PVM'ą dabar. Kad reikia žūtbūt leisti neskaičiuoti pelno mokesčio, tai įvardinau, kaip "rimtą skatinimą". Bet kas mane užpisa, tai visokie nabagai, kurie tik ir žiūri, kaip atimti iš daugiau turinčių, nes patys užsidirbti nesugeba. Daugiau uždirbantis per mėnesį sumoka 2,000€ ir neduok die, atsiims kokius 200€ per mėnesį iš mokesčių! Gi jis žūlikas, vagis, blogiau nei žmogžudys! Jis drįsta investuoti į save ir užsidirbti! Daug geriau doras lietuvis, sėdintis beveik ant MMA sumokantis viso ~200€ mokesčių ir dar pasiimnatis šildymo kompensaciją, dar biški pasėdi į tarpus ant išmokų, nes nu kam dirbti ir realiai netto mokesčių vidurkis tik 100€. Va čia sektinas pavyzdys! Jiems reikia kurti gerą gyvenimą! Va, po mašiną nupirkti, namą! Dar po dėžę dėgtinės į mėnesį su maisto daviniu duot!
  • -3


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16232
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3161
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 00:00 
     
technologas rašė:
Aš pvz. nematau absoliučiai jokių elektrinių automobilių masinio paplitimo galimybių. Jie yra, bet neplis masiškai. Jei tai būtų įmanoma - iš pradžių būtų elektrifikuotos kalnakasybos, kelių tiesimo mašinos, sunkvežimiai. Dabar gi tik lengvas transportas nuvežti nusipelniusią sėdimąją iš taško A į B. Kitaip tariant šie lengvi automobiliai pardavimams gerai, bet realios ekonomikos, daiktų gamybos ir infrastruktūros tiesime jie kažkodėl netiko. Matyt yra priežastis.


Tai buvo laikas, kai net kai kurie mokslininkai sake, kad vidaus degimo variklis niekada neatstos arklio. Beje, dauguma pramones, iskaitant ir kalnakasyba, irengimu zinoma jau seniai elektrifikuoti. Ir to priezastis yra labai paprasta - gaminant elektros energija GW eilej tai daroma kur kas efektyviau nei VDV, net ir naudojant iskastini kura. Plius, VDV ir elektros variklio resursas, gamybos ir aptarnavimo kastai skiriasi jei ne simtais, tai bent desimtim kartu. Elektromobiliyje be to dar galima atsisakyt bent puses transmisijos komponentu. Laiko klausimas kada atpigs/istobules elektros energijos kaupimo priemones (greiciausiai neuzilgo, nes i sita sriti jau ateina ir dideli pinigai ir paklausa) ir vdv transporto priemonese nueis i uzmarsti kaip kad nuejo arkliai. Tesla s jau dabar kainuoja tiek kiek porshe panamera (nors praktiskai visom "vidutinio amziaus krizes gonscikui reikalingom charakteristikom yra" yra geresne, skirtumas tik tas, kad su tesla, kol nera akcizo, vaziosi praktiskai uz dyka, ir du kart dazniau stosi degalinej, daugumoj salysiu jos jau yra arba tuoj atsiras. Tesla 3 jau bus kone 2x pigesne nei bmw m3, tures geresnes charakteristikas su tuo paciu minusu - du kart daznesniu ir kelis kart pigesniu sustojimu degalinej. Visa tai atsitiko tik per kokius 5 metus, tik vienos kompanijos deka. Isivaizduoji, kas bus kai koks GM, vagas ir toyota prades ten merkti rimtus pinigus?

Tiesa, dar del sunkvezimiu. Krovinio pervezime kuro kaina tikriausiai nesudaro ir 20% galutines kainos, todel ten elektrifikacija ateis, kai bus galima vaziuoti bent du kart pigiau, ivertinus ir vilkiko pirkima.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-07-11, 23:07
Pranešimai: 303
Reputacija: +162
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 00:54 
     
tikrai sveikintinas pavizdys ! gal po truputi elektromobiliu LT dauges . renualt zoe antros kartos elektromobilis ant popieriaus nuvaziuoja 400 km , opel ampera-e kuri greitu metu isriedes i gatves atstumas 500 km , o kur dar tesla su busimu model 3 . gerai tik ant popieriaus , bet vaziuojant komfortabiliai su kondicionierium ir visais kitais privalumais manau kokiu 70% nuvaziuotu nuo daklaruojamo atstumo , plius skaiciau , kad yra pagaminta krovinine masina kuri naudoja vien elektros energija is akumuliatoriu , tiesa kilometrazo nezinau . ir jei reiketu pirkti nauja lizingine masina ir butu pasirinkimas ar vdv ar elekta , rinkciaus elektrine , tebunie is pradziu sumokesiu siektiek daugiau , bet ziurin i ilgalaike peerspektyva matau tik teigamus aspektus .
  • 0




Užsiregistravo: 2016-10-01, 21:06
Pranešimai: 2
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 07:06 
     
sigitas.bilotas rašė:
ir jei reiketu pirkti nauja lizingine masina ir butu pasirinkimas ar vdv ar elekta , rinkciaus elektrine , tebunie is pradziu sumokesiu siektiek daugiau , bet ziurin i ilgalaike peerspektyva matau tik teigamus aspektus .


"šiek tiek daugiau" tai čia labai optimistiškai. Realiai tai 2X arba jei iš tiesų galėsi išmest mašinai 30k+ tai greičiausiai ir poreikiai bus ne baziniai (ekonominis klasės kibiras už 15k)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 4000
Reputacija: +611
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 09:48 
     
kestutiz, elektromobiliai kiek rimčiau atsirado tik prieš +-5 metus.

P.S. elektromobilių gamyba riboja, kiek pagaminama akumuliatorių. Nors gamyba dabar per 4 metus išaugs beveik 4x, to užteks pagaminti max 3 milijonus elektromobilių per metus. Pasaulyje pagaminama viso ~65 milijonus transporto priemonių. Net išlaikant tiesinį augimo tempą (kas būtų nerealu), prireiks beveik 12 metų, kol būtų pradėta gaminti tik elektromobilių. Pradėjus 100% gaminti tik elektromobilius, prireiks dar ~6 metų Europoje, kol >60% automobilių bus elektriniai ir apie 12 metų, kol >90% bus elektromobiliai. Pasaulyje prireiks turbūt ir 20 metų. Ir tai mažai susiję su tuo, kad "brangu". Tai susiję su infrastruktūros trūkumu, kuris sukelia nepatogumus ir kelia tiek gamybos, tiek eksploatavimo kainą. Kai akumų gamyba išaugs iki 10mln vnt per metus, kaina dar stipriai pasikoreguos į apačią. Tada galėsit rinktis pigesni elektromobiliai, ar brangesni VDV.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16232
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3161
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 12:44 
     
Nesu nei už nei prieš, jei EU skiria, reikai imti, tik ar ne per daug užsigriebė pristatyti tų pakrovimo taškų, jaučiu net tiek nėra elektromobilių Lietuvoje, bet ankščiau ar vėliau jų daugės. Vienintelis niuansas kuris mane labiau neramina, kad Lietuvos valdžia su tom ES paramom neprisižaistų, nes reikalai su RailBaltic gali atsitikti, kai tiek rankučių lenda link pinigų maišo.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2633
Miestas: Kaunas
Reputacija: +810
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 13:09 
     
Prieš ~1.5 metų buvo 20, prieš 2,5 metų 8. Dabar yra jau virš 230.
Kiek krovimo stotelėm skiriama - mizeris. Tiek dėl prekybos balanso pagerėjimo ilgu laikotarpiu sutaupys.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16232
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3161
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 13:11 
     
Kaip visą laiką "elektrikai" sugeba suvęsti skaičius į paprastą klausimą: ar vienu prisėdimu nuvažiuoji tiek? Nesinori paklausti paprasčiau: "ar kasdien suki į benzino kolonėlę?" Juk toli gražu ne kas antras turi galimybę automobilį laikyti garaže, toli gražu net didmiesčiuose prie darbų esančiose vietose būtu įmanoma pakrauti automobilį. Todėl dar labai ilgai elektromobiliai bus tik turčių pramoga. Na, o jie gali dėl šito ir patys susimokėti. Gi kaip patys sakote, nepirksite kuro, nemokėsite mokesčių į biudžetą (per pvm), tik dar prašote iš jo atriekti pinigų galimybei dar labiau taupyti Jūsų pinigus.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 13:47 
     
Nenugalimas argumentas, jei netinka visiems - netiks niekam.

Elektromobilių nuvažiuojamas atstumas ~30% didesnis nei vidutiniškai VDV. Nissan'o duomenys.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16232
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3161
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 16:23 
     
Nemanau, kad verta kvestionuoti, ar elektromobiliai paplis. Tikrai paplis, tik laiko klausimas. Bet mano nuomone, Lietuvai nėra naudinga mėginti tapti pioniere (o jau ir pavėlavom). Nes kol kas niekas man čia nesugebėjo paaiškinti, kuo tai mums būtų naudinga, apart to, kad būtų sprendžiamos realiai neegzistuojančios arba visiškai neesminės problemos.

Kuomet naujas elektromobilis kainuos tiek, kiek įprastas naujas VDV - atsiras ir reali paklausa. Atsiradus realiai paklausai, infrastruktūrą (šiuo atveju pakrovimo stoteles) ims siūlyti verslas - darbovietės, kavinės, užeigos, galbūt prekybcentriai, naujos statybos daugiabučiai ir t.t.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 16:40 
     
Geriau darom kaip lenkai, kišam galvą į smėlį ir rėkiam, kad anglių neatsisakysim!
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16232
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3161
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-10, 16:50 
     
Arns rašė:
Gi kaip patys sakote, nepirksite kuro, nemokėsite mokesčių į biudžetą (per pvm), tik dar prašote iš jo atriekti pinigų galimybei dar labiau taupyti Jūsų pinigus.


Kodėl manai, kad elektromobilių savininkai nepirks kuro? Pirks ir mokės tą patį PVM'ą. Tik pirks ne benziną / dyzelį, o elektrą. Elektrai taikomas tas pats PVM. Į elektros kainą įtraukimas VIAP, kuris iš esmės yra toks pats netiesioginis mokestis kaip akcizas skystiems degalams.

Ir šiaip iš VIAP ir kitų viešųjų į elektros kainą įtrauktų paslaugų per 2015 metus Lietuvoje surinkta ~350 mln. eurų, o už pvz benziną per tuos pačius 2015 metus surinkta 80 mln. eurų + už dyzelį dar ~420 milijonų, t.y. bendrai apie 500 mln. eurų. Santykis - 2 prie 3. Todėl kalbėti apie tai, kad dyzelistai moka mokesčius, o elektristai - ne, yra mažų mažiausiai nekorektiška.

Kitas dalykas, kurį visi šiose diskusijose pamiršta yra tai, kad benzininio ir dyzelinio VDV efektyvumas siekia ~30% ir tai jau arti maksimalių pasiekiamų ribų su šios dienos technologijomis. Tik trečdalis tos energijos, kuri atsiranda sudegus skystam kurui stumia automobilį į priekį. Visa kita iššvaistoma - didžiąją dalį įkaitęs (plius dar papildomai aušinamas) variklis išskiria kaip šilumą. Elektros energija varomi automobiliai yra žymiai (x3) efektyvesnės transporto priemonės. Elektros variklio efektyvumas yra artimas 97%, nuostoliai nuo baterijos iki variklio (net jei yra inverteris) irgi siekia tik kelis procentus.

Elektra (kaip ir skystas kuras) gaminama didelėse įmonėse, todėl elektros / skysto kuro gamybos srityje galbūt ir nėra tos masto ekonomijos, bet yra didžiulis skirtumas kalbant apie taršos kontrolę. Skysto kuro atveju praktiškai viskas palikta mikro (automobilio) lygyje ir jokios masto ekonomijos nėra. Plius yra didžiulis skirtumas bandant patikrinti ar yra / tinkamai veikia taršos mažinimo įranga keliose stambiose elektrinėse ar milijone automobilių (jau nekalbant apie išpjautus katalizatorius).

Taip, aš pats neturiu elektrinio automobilio (turiu hibridą), bet elektrinius automobilius palaikau dėl vienos (mano nuomone labai svarbios priežasties) - elektrinis automobilis suteikia galimybę naudoti saulės, vėjo pagamintą energiją. Ir nesvarbu - krauti akumuliatorius ar (ateityje) vykdyti hidrolizę. Atsiranda bent jau teorinė alternatyva gamintis kurą pačiam, būti nepriklausomu ir ekologišku. VDV tokios alternatyvos - nuo nieko nepriklausyti net nėra. Apie ekologiją - klausimai be atsakymų. Dyzelis yra tiek ekologiškas, kiek ekologijos paiso jo naftos išgavėjas + gamintojas + transportuotojas + benzino kolonėlės operatorius. Tu pats nieko nekontroliuoji.

Vidutinis šeimos automobilis per savaitę nuvažiuoja 250 km. Elektriniam automobiliui tai yra ~30 kWh. Ant namo / garažo stogo iškelta 1,5 kW saulės jėgainė (6 skydeliai po 250 W) per savaitę pagamina irgi ~30 kWh. Tai reiškia, kad padaręs investiciją, kuri sudaro 1500 eurų (t.y. apie 5% automobilio kainos), žmogus didžiąja dalimi apsirūpins kuru pats, nebus nuo nieko priklausomas.

Tikiu, kad tiek elektromobilių, tiek saulės / vėjo jėgainių kainos mažės. Todėl ši galimybė kurą gamintis pačiam man atrodo reikšminga.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-06-28, 17:47
Pranešimai: 228
Reputacija: +88
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 28 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'