Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 12:00 
     
Saunuolis ;) Tik va tokie projektai lieka asmeniniai ir nepereina i mass production, o del elektromobiliu galios - tesla roudster atsako i visus klausimus
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 12:36 
     
Kaip supratau tai pas tave bagazineje nuosekliai sujungta 10 akumuliatoriu, vieno akumuiatoriaus krovimo rezimas turetu buti 14.4V/3.6A (bent jau toki rezima radau internete). Kadangi akumuliatoriai sujungti nuosekliai tai dauginasi itampa, viso bus 10*14.4=144V, tai jam tiesiog reikia tokio trafo kuris sugebetu paduoti 144V ir 3.6A, aisku geriausia pasidaryti reguliuojama srove ir pnsh, dar imest voltmetra ir ampermetra ir viskas :) ikisai per nakt, pakrove ir varai, be jokiu ten schemu. Galima ir schemu ikist su automatiniu issijungimu, pagal ideja tai pilnai pakrauto akumo, kraunama srove turetu labai sumazet, tai pagal ta srove ir galima nustatyt kada jam issijungt :) cia manau uztektu kokio tranziko, keliu varzu ir relytes, dar gal papildomo maitinimo :)
  • 0




Užsiregistravo: 2008-06-01, 23:43
Pranešimai: 558
Miestas: Vilnius
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 12:42 
     
dar pasiskaiciau, kad geriausia palaikyti vienoda ikrovimo itampa, mazinant srove, tai velgi, cia yra du etapai, arba rankiniu budu, kaip sakiau imesti koki sroves reguliatoriu, ar perjungeja, arba padaryiti automatiniu budu reguliuojama, bet cia jau sudetingiau :) aisku nieko nera neimanomo :)
  • 0




Užsiregistravo: 2008-06-01, 23:43
Pranešimai: 558
Miestas: Vilnius
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 13:09 
     
pirmiausia yra 13 akumu 10 gale o 3 po kapotu matosi nuotraukoj jie generuoja 156 v nors pamatavus gaunasi daugiau apie 170 nes akumas atiduoda siek tiek didesdi voltaza nei 12 v pagal popierius turetu buti 162 voltai .
antra niekur neradau info apie ikrovimo skitrumus tarp geliniu ir sarminiu , kiek zinau sarminius akumuliatorius krauna pastovi srove o gelinius turetu krauti impulsiskai . Bet nesu tikras . dabar kai pajungi pakrovima is tinklo keitiklis generuoja i akumus 190 v itampa o po keliu sekundziu kazkas suveikia ir rodmenys nukranta iki 172 , manau sudirba kazkokia tai apsauga . Pakrovejas kuris skirtas grynai geliniams akumams kainuoja apie 2500 lt kazkaip gaila moketi uz papildoma daikta jei jau integruotas masinoj yra .
  • 0




Užsiregistravo: 2009-03-17, 15:44
Pranešimai: 40
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 13:40 
     
o negali but taip, kad tiesiog pradeda kraut ir nuo apkrovos krinta pakrovejo itampa?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-01-22, 23:02
Pranešimai: 2527
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 13:59 
     
Manyciau, ar ne per daug is karto duoda. 190V biski daugoka. Nes akumui reikia pasikraut iki 14v su kapeikom. 190v padalinus is 13 akumu, vienam tenka apie 14,6 v. Del to turetu sokti krovimo srove, nes akumas ima stipriai priesintis. Gal sudirba kokia apsauga. Gal pakrovejas parejes yra. Pabandyciau idomumo delei dar viena akuma pakabint. Ka darytu.
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 14:19 
     
pagal wiki "It has a 162 V Saft NiCd battery, a 28 kW Leroy Somer electric motor", tai ir variklio galia skiriasi nuo to kas pateikta straipsnyje, bet sitas gal priklauso nuo kaip matuojama, ir baterija NiCd. elektronkoje nelabai gaudausi, bet mano supratimu patys pakrovejai skiriasi
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 14:20 
     
reiks pabandyti . siaip pagal viska dar truksta 6 v baterijos nes 13 x 12 = 156 v
o reiktu 162 pagal popierius . bet tada kitas reikalas ar nebus is akumu ieinanti srove per didele ar ko nesupleskinsiu .
vienas protingas zmogus patare sumazinti krovimo srove , ziuresim kas is to iseis
  • 0




Užsiregistravo: 2009-03-17, 15:44
Pranešimai: 40
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 15:28 
     
o kaip su registracija technikiniu ir siaip valdiskom istaigom problemu neturejai. Kokia politika siuo klausimu gal susidurei ?

o siaip saunuolis, tik sory negaliu padeti del akumu :(
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 16:41 
     
siulau visu pirma pasijungt ampermetra ir pazet kokia srove teka, kai sakei nukrenta iki 172V, jei teka virs 3A i akuma, tai vadinasi viskas normaliai kraunasi, o itampa laikui begant, t.y akumui isikraunant, turetu pakilti iki 190V, tiksliau iki tiek kiek is pakrovejo iseina. Nors gali buti kad itampa nukrenta, del permazo pakrovejo galingumo.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-06-01, 23:43
Pranešimai: 558
Miestas: Vilnius
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 16:54 
     
http://www.elektronika.lt/forum/viewtopic.php?t=17882

Siame portale taipogi renkasi entuziastai ir diskutuojama ivairiais aspektais, be to, sio zmogaus tveriniai irgi buvo poblikuoti technologijos.lt, vnz susisieksi ;)
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12864
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +188
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 16:59 
     
Man labai idomu, kokia elektromagnetine spinduliuote skleidzia vairuotojui automobilyje esanti elektros sistema? Ar yra atlikti kokie nors matavimai? Ar tik nebus tas pats, kas sedeti prie veikiancio telefono ar ko panasaus?
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 17:19 
     
Rūgštinių akumuliatorių vidaus varža maža, todėl vienos celės (elemento) pakrovimo įtampa pakyla nedaug - nominalas - 2 V, pakrovimas - iki 2,25 V, darbas (iškrovimas) - iki 1,75 V. Su šarminiais gi - kita istojia. Jie turi daug didesnę vidaus varžą, o dėl fizinų dalykų vienos celės įtampa yra 1,2 V, pakrovimas siekia 1,75 V, tuo tarpu darbinė įtampa krinta iki 1, 05 V, o jei daugiau - naudingas darbas neatliekamas, nes įtampos kritimas akumuliatoriaus vidaus varžoje sukelia šilumą akumuliatoriuje, o darbas neatliekamas (nenaudinga).
Automatika, nustatyta rūgštinio pakrovimui netinka šarminiui iš principo pagal parametrus.
Impulsinis režimas - kita kalba, ten visiškai priklauso nuo akumuliatoriaus fizinės prigimties.
Patarimas - pamatuoti pakrovimą ir iškrovimą voltmetru ir bandyti atreguliuoti krovėją (stabilitronu varžų grandinę, jei reguliuojasi, jei ne - keisti elementus).
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 17:20 
     
siaip kas nors galetu paskirti laiko ir sukurti kazkokia sistema, kaip galima butu perdaryti populiarius modelius, kad galima butu vaziuoti naudojant elektra, ir kad tie pakeitimai butu priimti ir einant technikine.
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 17:36 
     
mano manymu paimk vieną akumą, paprastą pakrovėją ir pasimatuok kokia srove kraunasi, kiek krenkta įtampa ir t.t.
tada galėsi ir akumų grandinei tą patį taikyti.
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 18:11 
     
manau pats laikas kurti elektromobiliu megeju kluba, svetaine, strukturini vieneta ir pan..... as prisijungciau
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 20:07 
     
Samas jau gan išsamiai parašė apie celių įtampas, kazkur buvau rades tokia įtamų palyginimo lentele http://sauuul.tinkle.lt/12VDC%20Battery ... Charge.jpg kuri gali pateikti atsakymus i kai kuriuos klausimus.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-06-18, 14:59
Pranešimai: 69
Miestas: Kaunas
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 21:58 
     
elektronikoj ziniu nulis pas manes,bet kaip patarima duociau susisiekt su citroen atstovais lietuvoj arba bandyt rasyt tiesiai y bustine,nes tie kurie prie ju dirb greit pasakytu kame saknys ir ka reik pareguliuot kad veiktu.
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 23:42 
     
kionig rašė:
http://www.elektronika.lt/forum/viewtopic.php?t=17882

Siame portale taipogi renkasi entuziastai ir diskutuojama ivairiais aspektais, be to, sio zmogaus tveriniai irgi buvo publikuoti technologijos.lt, vnz susisieksi ;)


Dar karta siulyciau kreiptis i sita zmogu, jis tikrai nemazai ismano ir turi patirties, taigi kaip bendramintis gali sulaukt is jo nemazai pagalbos ;)
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12864
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +188
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-26, 23:56 
     
Eletromobilistų tinklapis kuriamas - www <taškas> emduro <taškas> eu, kol kas reklamuojami EMDURO pasiekimai, bet galima esančiame forume diskutuoti, atsiųsti savo informacija ir kt.
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-27, 00:09 
     
pinkiss rašė:
elektronikoj ziniu nulis pas manes,bet kaip patarima duociau susisiekt su citroen atstovais lietuvoj arba bandyt rasyt tiesiai y bustine,nes tie kurie prie ju dirb greit pasakytu kame saknys ir ka reik pareguliuot kad veiktu.



citroen atstovybe tik rankom paskesciojo ir nieko nepasiule , net nustebo kad aplamai citroenas tokius auto gamina
  • 0




Užsiregistravo: 2009-03-17, 15:44
Pranešimai: 40
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-27, 01:03 
     
http://www.rmsconsult.co.uk/berlingo/fi ... ngo_FW.pdf

turejai sudeti 27 NiCd baterijas po 6V. Tuomet turetum 162 V.
dabar manau reik statyti toki pati 12 V akumuliatoriu ir tiketis kad keitiklis praleis.

Manau viskas turetu but gerai, nes kovimo metu i akumuliatorius atiduodama itampa turetu but mazdaug 190 V o geliniai akumuliaturiai reikalauja siek tiek zemesnes krovimo itampos nei NiCd.

Varikliui itampos svyravimai didelio skirtumo nedaro, nes tik pasikrove akumuliatoriai visada duoda didesne itampa ir srove. Tai reskia, kad keitiklis tuo klausimu pakankamai gerai subalansuotas.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-01-10, 14:49
Pranešimai: 20
Miestas: vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-27, 02:37 
     
Jei ne paslaptis per koki skelbima radot si automobili? kazkada ieskojau, bet neradau. beje kiek kainavo sis citroenas?
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2009-03-27, 12:29 
     
Sie atomobiliai gana nebrangus. Stai vienas is ju:
http://cgi.ebay.co.uk/CITROEN-BERLINGO- ... 6003r26746
  • 0




Užsiregistravo: 2009-01-10, 14:49
Pranešimai: 20
Miestas: vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'