Nežinau kaip laiko dabartinės audi, bet "bulkos" tai "nemirtingos" ypač kėbulai. Kiek žinau nuo naujų VW ir Škoda auto trupa dažai, tokiais mažais taškeliaias dėl blogo cinkavimo, kaip su audi tuo klausimu šiais laikais nežinau.
Kažkaip perdaug supuvusių bulkų mačiau kad galėčiau teigti jog jos nemirtingos. O pati audi patikimumo legenda tik mitas, nė vienas draugas kuris turėjo audi neapsiėjo be didesnio remonto. Genda visos, vienos rečiau kitos dažniau. Brolis turi B4 Passat'ą, nespėja važiuoklės tvarkyt, man pigiau BMW e61 išlaikyt kainuoja
Kažkaip perdaug supuvusių bulkų mačiau kad galėčiau teigti jog jos nemirtingos. O pati audi patikimumo legenda tik mitas, nė vienas draugas kuris turėjo audi neapsiėjo be didesnio remonto. Genda visos, vienos rečiau kitos dažniau. Brolis turi B4 Passat'ą, nespėja važiuoklės tvarkyt, man pigiau BMW e61 išlaikyt kainuoja
Tik daužta bulka gali pūti, arba jei necinkuotos lievos neoriginalios skardos buvo pakeistos po avarijos, pas mane nė rūdelės niekur. Ne nedievinu bulkų pardaviau už simbolinę kainą, nes nusibodo kiek galima ja drožti 10 metų prieš mane ir dar aš 14 metų ant dujų. Variklio kompresija po puse milijono km buvo 15 Bar, keičiau tepalus sąžiningai kas 10kkm, gal tas turi reikšmės.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Hehe, tada, kai jų pirmą kartą užvežė, lyginat su Žiguliais ir Moskvičiais, net Ford ir Fiat labai patikimi atrodė Iš to ir legendos kilo O realiai yra ir patikimesnių markių automobilių. Detalės pigios taip pat tik savartynuose, vogtos arba kinietiškos, vienintelis kėbulas pagyrimo vertas.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume