Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 16 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Laivai ir laivyba
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-18, 12:29 
     
Ne technologijoje problema, o ekonominiai sumetimai - laivų kuras (bunker oil) iš esmės yra gamybos atlieka perdirbant naftą, todėl yra pigiausia kuro rušis. Teoriškai, jei toks kuras butų uždraustas didžioji dalis naftos perdirbimo gamyklų Europoje susidurtų su problema ką daryti su šiuo perdirbimo likučiu (o tai apie 20 %). Tame tarpe ir ORLEN Lietuva.
  • +2




Užsiregistravo: 2011-01-20, 00:55
Pranešimai: 85
Reputacija: +24
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-18, 13:37 
     
Jei tikrai norėtų uždrausti ir uždraustų tokiems laivams švartuotis savo uostose ar rastų kitokių būtų tai padaryti, gautusi plaukiok jūra jei nori, bet mūsų teritorijoje negali. Problema yra noro nebūvimas na ir aišku kur dėti mazutą dar klausimas kyla.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-04-07, 13:27
Pranešimai: 1025
Reputacija: +48
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-18, 13:47 
     
jei skaiciai cia teisingi tai visokie Euro 6 ir velesni standartai, perejimai prie elektromobliu yra tik lokaliu problemu sprendimas, o pasauliniu mastu tai nieko neisspres.

Jei tokie patys reikalavimai galiotu laivams, tai turbut vel ispopuliaretu bures :D bet gal ir gerai butu, juk reikia pradeti nuo didziausiu terseju, ar pirma drausim cigaretes ir zvakes del to kad smilkdamos deguoni degina o laivus paliksim ramybeje kad vis dar galetume is Ebay pirkti su Free Shipping? :D
  • +9




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1945
Reputacija: +460
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-18, 14:57 
     
- "Gal būt", "jeigu norėtų tai galėtų" - beprasmiški teiginiai;
- Niekas to uždrausti negali dėl ekonominių sumetimų, nes kolkas vidaus degimo varikliams laivuose alternatyvų nėra, o ekonominį variklį palaikyti būtina.
Pvz.: Banginių taukai - banginiai buvo beveik išnaikinti, nes jų taukus naudojo: moderniam gatvių apšvietimui; žibalinėm lempom namuose; mašinų pramonėje ir visur kur reikėjo efektyvaus degimo proceso. Banginių žudymas baigėsi tik tada, kai buvo atrasta nafta ir jos produktai bei elektra.
- Taip kad taršos sustabdymas įmanomas tik trimis būdais [jeigu pastebėjote daugiau, informuokit]:
1. stabdyti konkurentų ekonominę veiklą bei išlaikyti sąvąją - ekonominis karas;
2. stabdyti visų ekonominę veiklą - kaikuriems kraštams tai būtų badas, reiškia karas;
3. surasti pakaitalus aplinką teršiančiam kurui ir/arba surasti naujus laivų galios agregatus - technologiniai pasiekimai turi būti prieinami visiems laisvai, o ne pagal patentų politiką, nes tai didina kaštus - reiškia reikia vogti, o tai karas;
4. Būkime principingi - "naudokime prekę Lietuvišką" - reikštų būkime savarankiški, gaminkime patys - ar mes pajėgūs?.
Pvz.: Europa įvedė kvotas Kinietiškiems batams, kadangi EU rinkoje jie sudarė netgi 60%. Tai jau riba, kai keliama bankroto grėsme EU gamintojams.
- Kaip apriboti internetinę prekybą? Technologijos.lt kiekvieną dieną spausdina straipsnius apie Kienietiškos rinkos stebuklus - tik pirkite Ali express, Alibaba, samdau baba.
- Ar tai nėra kenkimas saviems?
- Ar čia įmanomas principingumas?
- Ar Technologijos.lt neprisideda prie aplinkos taršos?
.................................NE......................................
technologijos.lt už reklamą gauna pinigus, o mes nachaliava galime paverkšlenti komentaruose ir įsivaizduoti kokie esame minties galiūnai - anonimiškai. Te būdiet cviet
Viskam diriguoja DĖDĖ EKONOMISTAS.
- Pirk pigiau, važiuok pigiau, vartok pigiau, o jeigu dar lietuvaičiams duoda nachaliava..... - jis yra atskaitos taškas.
  • +5



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2455
Reputacija: +225
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-18, 17:50 
     
SILORAKAS rašė:
Ne technologijoje problema, o ekonominiai sumetimai - laivų kuras (bunker oil) iš esmės yra gamybos atlieka perdirbant naftą, todėl yra pigiausia kuro rušis. Teoriškai, jei toks kuras butų uždraustas didžioji dalis naftos perdirbimo gamyklų Europoje susidurtų su problema ką daryti su šiuo perdirbimo likučiu (o tai apie 20 %). Tame tarpe ir ORLEN Lietuva.


Dar problema ir tame, kad visi didieji laivai pritaikyti tokiam kurui, taip pat ir varikliai. Perėjus prie "švaresnio" nebėra tokio tepimo, dyla detalės, $$$...

Jau daug sykių buvo bandoma griežtinti laivams nuostatus, bet tokiu atveju viskas brangs, prekės, siuntiniai iš Kinijos ir t.t.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-03-16, 23:47
Pranešimai: 669
Reputacija: +49
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-18, 19:38 
     
Sakykim vidutinis automobilis per valandą išskiria 3kg CO2 (žiauriai ekonomiškų automobilių teorinės CO2 emisijos 120g/km). Tikrai nemanau, kad toks laivas per valandą išskiria 150 000 TONŲ CO2 dujų.

Aišku sieros junginiai ir kietosios dalelės yra labai pavojingos ir nuodingos. Bet šitie lavai ir neplaukioja miestuose ar tankiai apgyvendintuose rajonuose.
Būtu įdomu sužinoti kokią įtaką šie laivai turi pasaulinei šių teršalų koncentracijai.

Kvaila yra galvoti, kad griežtėjantys automobilių ekologiniai reikalavimai neturi reikšmingos įtakos. Oras kuriuo kvėpuojame mes priklauso nuo to kokie orą teršiantys šaltiniai yra šalia. Ne veltui kaikurie miestai nori uždrausti dyzelinius automobilius, ne todėl, kad jie išskiria CO2 dujas (emisijos mažesnės už benzininius), bet dėl kitokių teršalų, kurių padidėjusi vietinė konsentracija sukelia daug problemų.

O CO2 emisijos yra globali problema. Ir sausumos transportas išskiria ženklią dalį šių dujų
Paveikslėlis
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1154
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-18, 20:34 
     
Kokia dramatiška straipsnio pradžia: vienas laivas teršia kaip 50 000 000 automobilių! O 15 laivų kaip visi pasaulio automobiliai. Hmm... Tikrai? Tai kiek jie degalų ryja ir kaip tada jie gali būti ekonomiškiausia transporto priemonė? O toliau paskaičius pasirodo, jog te paimtas vienas parametras. O daugiau pasidomėjus, pasirodo, jog vienas laivas naudoja mažiau nei 1L/1h kuro 1-o konteinerio transportavimui. Palyginam tai su fūra... O dabar dar palyginam kiek reiktų lengvųjų automobilių tokiam kiekiui prekių pervežti? Tai vis tik kas didžiausias teršėjas?

Xdmin rašė:
jei skaiciai cia teisingi tai visokie Euro 6 ir velesni standartai, perejimai prie elektromobliu yra tik lokaliu problemu sprendimas, o pasauliniu mastu tai nieko neisspres.

Skaičiai gal ir teisingi, bet pateikti be konteksto sudaro visiškai melagingą vaizdą.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-05-05, 16:52
Pranešimai: 508
Miestas: Kaunas
Reputacija: +87
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-18, 21:38 
     
Būtų gerai apmokestint didelius laivus. Pabrangtų kinų prekės, suintensyvėtų vietinė gamyba, mūsų prekės būtų konkurencingesnės, o vokiečiai galėtų netaikyt tokių griežtų ekorekalavimų savo šedevrams..
  • +1


_________________
Jokia gėda nežinoti! Gėda apsimesti žinančiu..


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2979
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-18, 21:41 
     
Nu tai skaičiuok, jei laivas ima tarkim puse litro, o jo kuro sieringumas 2000 kartų didesnis nei dyzelio, tai fūra turėtų sunaudoti 1000 litrų dyzelio per valandą, kad pasiektų laivo taršą vienam konteineriui.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-08-05, 11:02
Pranešimai: 162
Miestas: Kaunas
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-19, 16:51 
     
cia nesenai skaiciau apie Tirple-E berots laiva kuris bus didziausias pasaulyje ir smarkiai sumazins tarsa ir eksplotacijos islaidas ir t.t tai po kurio laiko manau ju tik dauges.
  • -1




Užsiregistravo: 2015-06-12, 14:47
Pranešimai: 334
Reputacija: -254
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-19, 22:01 
     
kai tokios kuro sanaudos, kuro rezervuaras irgi turetu buti ispudingo dydzio. Ar ne pigiau ir kompaktiskiau gautusi branduolinis reaktorius tokiame laive? Riboja istatymai ar visgi neatsiperka?
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1945
Reputacija: +460
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-20, 17:51 
     
Xdmin rašė:
kai tokios kuro sanaudos, kuro rezervuaras irgi turetu buti ispudingo dydzio. Ar ne pigiau ir kompaktiskiau gautusi branduolinis reaktorius tokiame laive? Riboja istatymai ar visgi neatsiperka?


Tai jam dar ir apsaugą tada teks vežiotis. Ką jau ten šiukšlių utilizacija kuriai ir šiandien technologijai neilgai trukus švęsiančiai šimtmetį, nepasiruošta...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3047
Reputacija: +394
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-20, 21:17 
     
lucy rašė:
Jei tikrai norėtų uždrausti ir uždraustų tokiems laivams švartuotis savo uostose ar rastų kitokių būtų tai padaryti, gautusi plaukiok jūra jei nori, bet mūsų teritorijoje negali. Problema yra noro nebūvimas na ir aišku kur dėti mazutą dar klausimas kyla.


plaukios jura ir ekonomika stoja, kol kas jais pervezt yra pigiausia ir tarsa tonos-kilometrui yra maziausia. nebent zinai efektyvesni buda kaip is vieno zemyno i kita vienu metu perkelt kokiu 15000 juriniu konteineriu.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-20, 23:19 
     
Profesorius :) - Maersk Triple E yra didziausias siuo metu esantis laivas, po jo seka Emma. Emma ismeta maziau tersalu nei laivas puses jos dydzio. Nauji laivai gaminami taip kad sudeginus kura, jie degintu ir is kuro issiskyrusias dujas, atliekas. Deja daugybe saliu,tokiu kaip (nustebinsiu jus) Graikija ne itin noriai atnaujina laivus, nepaiso aplinkos apsaugos.
Konteineriu laivai yra atsakingi uz 80-90% pasaulio prekybos, nustojus naudoti laivus tektu idarbingi traukinius, lektuvus, furas ir tt, kas dar labiau kenktu gamtai.
Man patinka ledlauziai, ypac rusijos- su branduoliniu varikliu. Tersia maziausiai (aisku jei nieks "nenudaus" jo kariniais tikslais).

kiesza- dideli laivai jau apmokestinami, tiek kad firmos bankrutuoja, o igula paliekama juroje (nes per brangu priparkuoti laiva), del to atleidziami tukstanciai zmoniu, sugadinamos prekes ir tt. Problema tame kad nutikus kokiai ekologinei nelaimei, issiliejus kurui ir pan "nusikaltusioji" puse turi sumoketi laaaabai didelius pinigus (kuriu tik maza dalis panaudojama zalai atitaisyti), taigi laivybos miestai pernelyg gerai UZDIRBA IS NELAIMIU. Tai yra labai neteisinga ir yra reiksminga priezastis kodel vyriausybes nera linke grieztinti reikalavimu, bet tuo paciu del baudu dideles kompanijos kuria saugesnius laivus.

sigun- pritariu tau 100%
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-02-19, 23:48
Pranešimai: 143
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-21, 00:28 
     
O kodėl nepanaudojus vėjo, net ir ant jau esamų laivų?
http://www.bluebird-electric.net/ship_b ... ulsion.htm
http://theloadstar.co.uk/wind-technolog ... l-savings/
http://edition.cnn.com/2015/01/16/tech/ ... iner-ship/
http://www.dailykos.com/story/2008/4/1/488495/-
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7198
Miestas: KLP
Reputacija: +1518
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'