Žinoma jog šachmatai stimuliuoja loginius analitinius bei kritinio mąstymo gabumus, tačiau tai visiškai kenksmingas bei laiką ir energiją švaistantis užsiėmimas. Anskčiau gana dažnai šachmatais žaisdavau su tėvu, po to perėjau prie šachmatų telofono programėlės per kurią internetu žaidi apie 15 skirtingų partijų vienu metu su keleta žaidėjų.. esmė tame jog gali įveikti betką priklausomai kiek energijos ir laiko į tai įdėsi ir kiek kantrybės turėsi. Taigi vietoj to kad savo energiją švaistytum šachmatams geriau gali programuoti ar kažką kurti arba planuoti savo gyvenimą kas šiaip ar taip lavins tavo smegenis bei loginį mąstymą.
esmė tame jog gali įveikti betką priklausomai kiek energijos ir laiko į tai įdėsi ir kiek kantrybės turėsi.
"perfectly played chess game is always a draw" - taip, kad jei tavo priešininkas nepadarys klaidos, tu nelaimėsi. Bus arba lygiosios, arba tu praloši, nes tu padarysi klaidą. Tai gerai parodė šių metų čempionatas - iš 12 klasikinės laiko kontrolės partijų buvo dešimt lygių.
Aukščiausiame lygyje šachmatai pasidaro beveik vien lygios (jei tai mačas), tad manau, jog ateities čempionatai turėtų būti "rapid" partijos, kur laiko kontrolė 25min +10 sec increment per move.
0
Užsiregistravo: 2008-12-31, 16:30 Pranešimai: 395 Miestas: Vilnius
"perfectly played chess game is always a draw" - taip, kad jei tavo priešininkas nepadarys klaidos, tu nelaimėsi. Bus arba lygiosios, arba tu praloši, nes tu padarysi klaidą. Tai gerai parodė šių metų čempionatas - iš 12 klasikinės laiko kontrolės partijų buvo dešimt lygių.
Hm. Įdomu, kas būtų jei 2 kompiuteriai žaistų šachmatus vienas prieš kitą? Kalbu ne apie šiaip kompiuterius, o apie tuos ten kur korėjiečius pačiuose sudėtingiausiuose žaidimuose stato į vietą.. ;D
"perfectly played chess game is always a draw" - taip, kad jei tavo priešininkas nepadarys klaidos, tu nelaimėsi. Bus arba lygiosios, arba tu praloši, nes tu padarysi klaidą. Tai gerai parodė šių metų čempionatas - iš 12 klasikinės laiko kontrolės partijų buvo dešimt lygių.
Hm. Įdomu, kas būtų jei 2 kompiuteriai žaistų šachmatus vienas prieš kitą? Kalbu ne apie šiaip kompiuterius, o apie tuos ten kur korėjiečius pačiuose sudėtingiausiuose žaidimuose stato į vietą.. ;D
Pirma kart girdziu kazka tokio apie Korejiecius ir sahmatus. Nemanau, kad yra nors vienas Korejietis tarp top 20 sachmatu zaideju.
Reikia sachmatu lenta padidint. Bent iki simtalangiu. Nauju figuru su papildomom galimybem sugalvot. Dabar nebe skatina, o degraduoja IQ nuo to sachmatu zaidimo. Per daug primityvus.
-1
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai- Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Hm. Įdomu, kas būtų jei 2 kompiuteriai žaistų šachmatus vienas prieš kitą? Kalbu ne apie šiaip kompiuterius, o apie tuos ten kur korėjiečius pačiuose sudėtingiausiuose žaidimuose stato į vietą.. ;D
Pirma kart girdziu kazka tokio apie Korejiecius ir sahmatus. Nemanau, kad yra nors vienas Korejietis tarp top 20 sachmatu zaideju.
Blogai supratai, ką jis parašė. Jis kalba ne apie korėjiečius žaidžiančius šachmatus. O apie kompiuterinę programą AlphaGO, kuri nugalėjo korėjietį Lee Sedol žaidime GO. https://en.wikipedia.org/wiki/AlphaGo_versus_Lee_Sedol Šis žaidimas yra vienas sunkiausiai kompiuteriams "perprantamas" žaidimas, jam žaisti reikalinga intuicija. O Lee Sedol yra vienas geriausių šio žaidimo meistrų.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume