Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 19 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 15:08 
     
Ant rankuciu panesiosim, nupirksim viena kita elektomobili ir duosim mokestine lengvata. Really? Skvernelio naivumas mane gasdina.

Mokesciu lengvata Lietuvoje yra nieko verta, nes Teslos pardavimai cia artimi nuliui. Mokescius nebent is darbuotoju galima susirinkti. Keli auto tokiai kompanijai isvis nieko nereiskia ir nieko nesako. Ir siaip, kur kas geriau buti ivertintas strukturos elektromobiliams kurimas nei ju pirkimas valdininku poreikiams. Lietuvai prisiviliot Tesla jokiu sansu. Zemes plota ir mokesciu lengvata gali bet kuri valstybe suteikti. O statyti gamykla 1000km nuo artimiausiu rinku tik del pigios darbo jegos vargu ar verta. Ir netgi tokiu atveju, vistiek pirmesnis pasirinkimas taptu kokia Lenkija.
  • 0


_________________
Geriau kvailai klausti, nei kvailai atsakyti.



Užsiregistravo: 2013-08-08, 15:48
Pranešimai: 21
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 15:45 
     
Net jeigu Muskas būtų Lietuvių kilmės emigrantas (o ne PAR), net tokiu atveju nemanau, kad rinktųsi Lietuvą kaip vietą Gigafactory statybai. Tiesiog per daug ne šiame regione tokiam galingam objektui.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-05, 22:50
Pranešimai: 446
Reputacija: +422
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 15:50 
     
zhaltees rašė:
Ant rankuciu panesiosim, nupirksim viena kita elektomobili ir duosim mokestine lengvata. Really? Skvernelio naivumas mane gasdina.

Mokesciu lengvata Lietuvoje yra nieko verta, nes Teslos pardavimai cia artimi nuliui. Mokescius nebent is darbuotoju galima susirinkti. Keli auto tokiai kompanijai isvis nieko nereiskia ir nieko nesako. Ir siaip, kur kas geriau buti ivertintas strukturos elektromobiliams kurimas nei ju pirkimas valdininku poreikiams. Lietuvai prisiviliot Tesla jokiu sansu. Zemes plota ir mokesciu lengvata gali bet kuri valstybe suteikti. O statyti gamykla 1000km nuo artimiausiu rinku tik del pigios darbo jegos vargu ar verta. Ir netgi tokiu atveju, vistiek pirmesnis pasirinkimas taptu kokia Lenkija.


???

Prie ko čia rinka? Gamykla gamins baterijas, kurios būtų eksportuojamos į auto surinkimo gamyklą. Mes galim visai būt uždraudę elektromobilius, bet pasiūlyti tokias lengvatas ir sąlygas, kurių nepasiūlys niekas kitas.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3309
Miestas: Vilnius
Reputacija: +890
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 16:22 
     
Visos lengvatos nublanskta prieš pirmus du kriterijus - darbuotojai ir infrastruktūra. Tada eina antriniai, kaip atsinaujinanti energetika, subsidijos ir t.t. Subsidijos tik trumpalaikis efektas ir jos svarbiau simboliškai, kad valstybė žiūriu palankiai ir bus galima susiderėti dėl iškylančių problemų randant bendrą sprendimą.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16258
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3179
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 18:15 
     
Tesla giga factory Lietuvoje? Seriuosly? :D Eilinis PR bandymas visuomenes demesi nukreipti nuo egzistuojanciu problemu.

Musu, tik furom pasiekiami dirvonai esantys vienam skurdziausiu Europos regionu, su prastai kvalifikuotais darbuotojais, labai maza bei biedna vartotoju baze ir su sh*dinai isvystyta energetika tikrai labai sudomins Testa.
Teslos tikslas visai produkcijai naudoti tik atsinaujinancius energijos saltinius, tai manau musu LNG terminalas jiems labai patiktu :D. Beje, del purvinos energetikos Lenkija irgi neatrodo patraukliai, nors, zinoma, zymiai geriau nei LT.

Teslai rekomenduociau rinktis Danija arba Vokietija. Abi salys turi puiku priejima prie visu rinku, pacios yra turtingos, turi puikiausia infrastruktura, daug isvystytos svarios energetikos ir t.t. Darbuotoju algos cia vienoj paskutiniu vietu, nes Tesloj viskas maksimaliai automatizuota ir robotu tik dauges, plius jie ne paduskas siuna, o uzsiima labai aukstos pridetines vertes kurimu.

Zodziu, tokiai Lietuveliai reik dziaugtis, jei kas dar viena skambuciu centra ar cipsu fabrika atidarys, o ne Teslu gigafactory.
  • -2



Paskutinį kartą redagavo Audrius 2017-01-10, 18:19. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 999
Reputacija: +236
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 18:17 
     
Nors kai pagalvoji, visgi gerai, kad valdantieji uzsisvaigo apie Teslos atejima i Lietuva. Kai Tesla pasirinks kita sali, bus proga padiskutuoti kur buvo bedos. Gal net pati Tesla pasakys, kas jai kliuvo.
  • -2




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 999
Reputacija: +236
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 19:22 
     
zhaltees rašė:
Ant rankuciu panesiosim, nupirksim viena kita elektomobili ir duosim mokestine lengvata. Really? Skvernelio naivumas mane gasdina.

Mokesciu lengvata Lietuvoje yra nieko verta, nes Teslos pardavimai cia artimi nuliui. Mokescius nebent is darbuotoju galima susirinkti. Keli auto tokiai kompanijai isvis nieko nereiskia ir nieko nesako. Ir siaip, kur kas geriau buti ivertintas strukturos elektromobiliams kurimas nei ju pirkimas valdininku poreikiams. Lietuvai prisiviliot Tesla jokiu sansu. Zemes plota ir mokesciu lengvata gali bet kuri valstybe suteikti. O statyti gamykla 1000km nuo artimiausiu rinku tik del pigios darbo jegos vargu ar verta. Ir netgi tokiu atveju, vistiek pirmesnis pasirinkimas taptu kokia Lenkija.


Turiu tau keletą patarimų:
1. Pažiūrėk video konferenciją.
2. Išgirsk ten sakomus argumentus. (Jei nepavyko, šį punktą kartok iš naujo)
3. Pasižiūrėk kokią patirtį ir kompetenciją investavimo ir investicijų pritraukimo srityje turintys žmonės ten kalba.
4. Nenusišnekėk.
  • +6




Užsiregistravo: 2010-12-02, 01:33
Pranešimai: 864
Reputacija: +285
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 19:36 
     
immortallt rašė:
Visos lengvatos nublanskta prieš pirmus du kriterijus - darbuotojai ir infrastruktūra. Tada eina antriniai, kaip atsinaujinanti energetika, subsidijos ir t.t. Subsidijos tik trumpalaikis efektas ir jos svarbiau simboliškai, kad valstybė žiūriu palankiai ir bus galima susiderėti dėl iškylančių problemų randant bendrą sprendimą.


Ir taip ir ne. Pavyzdžiui, kai vyko valstijos konkursas JAV, tai Nevada laimėjo dėl pasiūlytų 1.3 mlrd. lengvatų (Tesla pradžioje aiškiai pasakė, kad iš Nevados tikisi bent 500 mln. lengvatos) ir dėl itin greitai sutvarkytų leidimų. Tą yra įvardinę patys Tesla, galima nesunkiai rasti tai aprašančių straipsnių.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3309
Miestas: Vilnius
Reputacija: +890
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 19:44 
     
Užsienio įmonių skatinimas yra labai gerai, nes Lietuvoje trūksta gabių verslininkų. Daugumai verslininkų tikrai yra kur pasitempti. Nemaža dalis jų skundžiasi nenašiu darbuotojų darbu, nors tas pats darbuotojas Vokietijoje dirbtų daug našiau.

Grįžtant prie Teslos, tai net atleidus jos gamyklą nuo visų mokesčių, Lietuva turėtų daug naudos.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1608
Reputacija: +927
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 23:01 
     
Realiai tai teisiskai negalima jokios uzsienio imones atleisti nuo mokesciu ar tuos mokescius sumazinti, nes tai priestarautu ES saliu susitarimams. Kaikurios dideles kompanijos dabar jau turi rimtu problemu Airijoje del sumazintu mokesciu. Norint palegvinti mokesciu nasta tokius gigantus reiktu patalpinti i LEZ teritorijas.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 19:01
Pranešimai: 93
Reputacija: +31
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-10, 23:37 
     
Kodėl turėtų Tesla rinktis Lietuva. Be jokių nesąmonių ir rožinių sapalionių. Lietuvoje nėra politinio stabilumo ir niekas čia mąstantis jokių pinigų nekiš, nebent visa galva kažkaip sugebės politikai sulysti į subinę Muskui, bet ir to netikiu jog užtektų. IT kompanijos atėjo nes čia buvo galima greitai ir daug pasamdyti kvalifikuotų darbuotojų, bet Muskas čia neturi ką veikti. Išsiblaivykit.
  • -5



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-04-07, 13:27
Pranešimai: 1027
Reputacija: +48
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-11, 00:20 
     
lucy rašė:
Kodėl turėtų Tesla rinktis Lietuva. Be jokių nesąmonių ir rožinių sapalionių. Lietuvoje nėra politinio stabilumo ir niekas čia mąstantis jokių pinigų nekiš, nebent visa galva kažkaip sugebės politikai sulysti į subinę Muskui, bet ir to netikiu jog užtektų. IT kompanijos atėjo nes čia buvo galima greitai ir daug pasamdyti kvalifikuotų darbuotojų, bet Muskas čia neturi ką veikti. Išsiblaivykit.


Su troliais paprastai nediskutuoju, bet...

Šiandien paskelbta, kad į Marijampolę ateina gamintojas "Dovista" su 100 mln. eurų investicija į gamybą ir 1000 darbo vietų. Ir čia tik vienas iš investuotojų. Taip, kad tai, ką tu sakai, yra blevyzgos ir nusišnekėjimai. Tiek ir žinių.
  • +7



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3309
Miestas: Vilnius
Reputacija: +890
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-11, 09:44 
     
Creatium, kad beveik pusę pinigų buvo skirta į autostrados įrengimą sutrumpinančios kelią fūroms iki ličio kasyklos valanda - infrastruktūra.
Taip pat didelė dalis pinigų skirta komunikacijoms gamyklai - infrastruktūra.
Dar didelė dalis buvo darbuotojų apmokymui - darbuotojai. Taip kad didžioji dalis, tai nėra tiesioginės subsidijos išmokant grynus.

Emexas, tai greičiausiai ir būtų siūloma LEZ'e kurtis, nes ten jau yra infrastruktūra, išskirtinės mokestinės sąlygos ir dideli sklypai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16258
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3179
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-11, 13:43 
     
immortallt rašė:
Creatium, kad beveik pusę pinigų buvo skirta į autostrados įrengimą sutrumpinančios kelią fūroms iki ličio kasyklos valanda - infrastruktūra.
Taip pat didelė dalis pinigų skirta komunikacijoms gamyklai - infrastruktūra.
Dar didelė dalis buvo darbuotojų apmokymui - darbuotojai. Taip kad didžioji dalis, tai nėra tiesioginės subsidijos išmokant grynus.

Emexas, tai greičiausiai ir būtų siūloma LEZ'e kurtis, nes ten jau yra infrastruktūra, išskirtinės mokestinės sąlygos ir dideli sklypai.


Na, kad kaip supratau iš įvairių pranešimų spaudai, tai 1.3 mlrd. lengvata yra berods pelno ir eksporto mokesčiams, toji lengvata per ~20 metų susidarys.

Aišku, galimas dalykas, kad valstija įrengė pradinę infrastruktūrą sklype.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3309
Miestas: Vilnius
Reputacija: +890
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-11, 14:10 
     
O JAV turi eksporto mokesčių kažkokių?
Pelno mokesčio lengvatos na nėra tiesioginės subsidijos.

Galbūt kažką aš praleidau, nesekiau visą laiką, tik pačioje pradžioje, kol patvirtino, kad statys Nevadoje. Gal pakeitė kažkokias sąlygas, bet autostrada buvo vertinama kaip trečdalis paramos.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16258
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3179
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-11, 15:20 
     
Gigafactory 1 planuose 6.5k darbuotojų, o planuojamame europos Gigafactory 2 surinkinės dar ir automobilius. Iš kur paimsim tiek bent jau pusiau kvalifikuotų žmonių? pvž metalo štampų arba plastiko liejimo inžinierius turi kaip minimum pora metų mokytis kad pradėtų kažką be broko daryti, jau nekalbu apie automatizacijos ir kitus inžinierius. Žinoma galima paimti studentus ir juos mokyti vietoje, bet tam visviena reikalingi vadovai jau su patirtimi. Iš kur juos paimti?
Principe manau reik po truputį vystyti savo pramonę, sudaryt salygas ateiti kad ir mažesniems investuotojams, ir kurtis saviems, kad jaunimas turėtų kur įgyt patirties ir pamatyt kaip atrodo produktų gamyba, universitetams nustot ruošt velniai žino ką, profesiškai orientuot mokinius.
Nes dabar graudu žiūrėti kaip gabiausias jaunimas sustoja į humanitarinius ir socialinius mokslus, sudeda begalybę pastangų, (įsivaizduokim kur būtų lietuva jei vidutinis VGTU studentas mokslui paaukotų bent jau pusę tiek laiko kiek VŲ studentas..), bet galiausiai šie kadaise gabūs ir darbštūs jaunuoliai išeina į gyvenimą viskuo nusivylę nes pamato kad niekam jie nereikalingi, ir tinkami nebent tų pačių dalykų mokymui, tada savo įgimtu protu ir charizma sugeba sudominti ir įtraukti naujus mokinius į tą patį mėšlą ir ratas sukasi.

Žodžiu sąlygos verslui, bendra aplinka, švietimas. ir ne per dieną viskas.

O tesla jau renkasi tarp čekijos (šalia prahos yra didelis ličio telkinys), vokietijos su savo bendra aplinka ir inžinerinių paslaugų tinklu, nyderlandų, lenkijos ir daugelio kitų šalių kurios šiuo atveju tikrai turėtų ką pasiūlyti.

Nors aišku nesinori žlugdyt entuziazmo, įdėja gera, tegul bando, tai geras ženklas ir kitiems investuotojams - rodo kad valstybės galvų mastymas linksta gera linkme tik vat dėl realistiškumo tai abejočiau.
  • +1




Užsiregistravo: 2011-05-08, 13:56
Pranešimai: 536
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-12, 01:21 
     
Cituoti:
bet galiausiai šie kadaise gabūs ir darbštūs jaunuoliai išeina į gyvenimą viskuo nusivylę nes pamato kad niekam jie nereikalingi, ir tinkami nebent tų pačių dalykų mokymui, tada savo įgimtu protu ir charizma sugeba sudominti ir įtraukti naujus mokinius į tą patį mėšlą ir ratas sukasi.


Klausyk, nereikia čia marazmų. Pramonė Lietuvoje tikrai gan sparčiai vystosi ir jos lygis nėra toks prastas, kaip čia bandei pavaizduoti. http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomika/4/130563 Turime tikrai daug stambių gamybos įmonių, kuriose inžinieriais dirba universitetų absolventai. Todėl nereikia čia burti pasakų, kad kažkam kažko nereikia. Planuok savo karjerą, kelk kvalifikaciją, tada ir būsi reikalingas.

Cituoti:
pvž metalo štampų arba plastiko liejimo inžinierius turi kaip minimum pora metų mokytis kad pradėtų kažką be broko daryti, jau nekalbu apie automatizacijos ir kitus inžinierius.


Personalo rengimas prasideda dar nepradėjus statyti fabriko, tiek metalo štampavimui tiek plastiko liejimui turim užtektinai gamybos bazių, kad būtų galima apmokyti. Pavyzdžiui: http://www.metec.lt/lt/node/46. Be to štampavima automobilių fabrikuose atlieka robotai, tiek patys robotai, tiek jų softas eitų iš JAV, žmogiški resursai daugiausiai reikalingi surinkimo linijose, o ten kaip žinome darbas suskirstytas mažomis porcijomis, todėl kiekvienas žmogus turi savo konkrečias operacines procedūras. Nieko tokio sudėtingo.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-12-02, 01:33
Pranešimai: 864
Reputacija: +285
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-13, 03:27 
     
Siaip tai sakykit ka norit, bet nera to blogo kas neiseitu i gera.
Gal Lietuva ir nera tobuliausia vieta teslos gamykloms bet jau ko ko o zmoniu tai atsirastu tikrai.
Manau tikrai nesunkiai butu galima surinkt gabiu inzinieriu is baltijos saliu+ lenkija su savo istekliais ir ziurek viskas imanoma. Galbut truksta noro ir entuziazmo, bei glaudesnio bendradarbiavimo tarpusavyje, bet manau vien jau optimistiskas poziuris i tai daug ka duoda.
O kas liecia rinkas tai ir dabartinia gigafaktory visai ne palei miestus.
Idomu butu suzinoti koki procenta visu uzsakytu masinu atitenka europai, o paskui keletas tyrimu kuriems regionams.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-07-25, 23:38
Pranešimai: 4
Reputacija: -8
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'