Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 3 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-14, 16:20 
     
Čia važiuojantis lėktuvas labiau nei skraidantis automobilis, nu bet ir kaina. Aš gal už tą kainą geriau paimsiu tesla ir gera lėktuvėlį už kiek liktu, abu naujus, kaip atskirus gerus daiktus geriausius savo klasėje, ne kaip nesusipratimą kuris prastas, kaip lėktuvas ir dar prastesnis kaip automobilis.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 5854
Miestas: KLP
Reputacija: +776
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-15, 12:16 
     
400k naujai judėjimo koncepsijai yra labai normali kaina.
300k serijinės gamybos pradžiai taip pat normalu.
Pagal dabartines europiečio pajamas, įskaitant, šiuo atveju bet dvigubus, saugumo reikalavimus, kaina yra kaip pirmųjų automobilių.

Kaip automobilis, labiau atitinka triratį motociklą su pilnu kėbulu. Toks kainuotu apie 40k. Yra keletas tokių modelių. Kuro sąnaudos sveikose ribose - 8 litrai
Kaip lėktuvas... Čia jau įdomiau. Mat šio masė 660kg ir pakilimo masė yra 900kg ir todėl jis nė iš tolo nėra ultralengvasis moderniajame pasaulyje. Skrydžio nuotolis ir greitis kaip malunsparniui, labai geras, bet ultralegvieji lenkia dvigubai. Kuro sąnaudos panašios į ultralengvojo - 26l/h Vertinant uždarą kėbulą, greitį, atstumą, kurą skraidymo priemonės vertė būtu 100k.(remiuosi 10 metų senumo informacija, tad galiu prašauti)
Piloto kursai europinėmis sąlygomis bus apie 10-15k
Žodžiu, palyginamoji vertė apie 150000€
Ir jie sugebėtu už tiek pardavinėti, tačiau vis tie metai kūrimo testavimo ir pragariško darbo su biurokratija atima antra tiek.

Ar bet priemonė yra rentabili? Vargiai nepaisant šių privalumų:
1 - nėra papildomų transportavimo ir saugojimo išlaidų.
2 - nepririštas nuo oro uosto. Jei rūkas, gali tiesiog nuvažiuoti.
3 - standartinis kuras iš kolonėlės.
Dalykai kurie man nėra aiškūs, tai kur galima leistis, kilti ir kokiu oro skirsti, bet logiška manyti jog galioja autožyrams taikomi ribojimai. Ir dar jam reikia 180-330 metrų takų. Tai reiškia, jie yra pionieriai, bet ateitis greičiausiai priklauso dronų tipui.

Ir vis dėlto, idėja nuskristi į Nida ir vėliau tiesiog nuvažiuoti su juo į miestelio centrą, yra ne tik labai patogi ir bet gera asmeninė savireklama. Kainą? Pažiūrėkit kiek Lietuvoje privačių takų prisistatę ir kiek jie kainuoja :D

P.S. ilgoji perspektyva deja ne tokia šauni. Prismaugs ribojimais jei kiekiai išaugs. Geras pvz yra elektromobiliai. Valstybės pradeda atšaukti lengvatas jiems ir tai pradeda juos daryti nerentabilius. O tai reiškia jog savo eko programų neįgyvendins.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-17, 20:08
Pranešimai: 47
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: sub ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'