Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 22 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 10:47 
     
Taip, padarykim visus automobilius autonominius, parką patikėkim vienam iš seimo narių švogerių, kitam švogeriui jų priežiūrą ir trečiam švogeriui jų techninę apžiūrą. Tiesa pasakius niekas ir nepasikeis, ai tiesa, vairo automobilyje nebebus.
  • -4




Užsiregistravo: 2014-06-13, 14:04
Pranešimai: 142
Miestas: Santa Rosa, California
Reputacija: +39
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 10:58 
     
Pabandom įsivaizduoti - prieini prie automobilio, o ten nieko nėra, tik keletas mygtukų ir planšetės ekranas. Važiuotumėte tokiu? Dar daugiau klausimų kyla tokiam aparatui dėvintis. Žmogus vairuodamas sugedus bent stabdžius turi. Sugenda pagrindiniai - rankinis lieka. Kažin kaip elgsis autonominis. Bet koks komponentas sugenda - iškart stoja? Kadangi pas mus automobilius pradeda pirkti tik nuo 10 metų senumo - suremontuoti šitą technikos stebuklą iki tiek, kad nestotų kas 10 km turbūt kainuos rimtus pinigus. Žodžiu klausimų tikrai daug.
Ir apskritai - ateitis bus ne greita sudėtinga ir brangi. Ji bus lėta, paprasta ir pigi.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1228
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +145
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 11:34 
     
Jei elektromobilis, tai pagrindinis naudojamas stabdis yra pats elektros variklis. O jei važinėji su netvarkingu automobiliu... Nu ką aš galiu pasakyti, tapsi statistika ant rajoninių kelių lentų.

Jei automobilis suges, jis pats nuvažiuos į servisą arba išsikvies tralą, kad jį nuvežtų į servisą.

Kadangi automobiliai bus autonominiai, nebus prasmės turėti nuosavo, nes jei gyvensi mieste, per 5 minutes gausi tvarkingą automobilį, kuris nuveš tave kur nori. Toks automobilis kainuos pigiau, nei turėti savo, kai įtrauksi draudimo kainą (na jei pats vairuoji), kurą, remontus, parkingą ir automobilio nusidėvėjimą.

Kas gali sugesti elektromobilyje, kad būtina saugiam važiavimui? Stabdžiai genda itin retai. Elektros variklis irgi labai ilgaamžis. Akumuliatorius nesugenda taip lyg niekur nieko. Ratą nusilauši? :D

Tad gal reiktų kelti rimtesnes problemas, kaip pvz koncentracija, infrastruktūra tokiems automobiliams, teisine ir mokestinė aplinka ir ruoškimes tam.

P.S. dabar Citybee pigiau važinėti Vilniuje, jei reikės parkingo, nei su nuosavu automobiliu. Už parkingą centre per dieną laisvai paklosi 9€. Pirmyn i darbą ir atgal su citybee išleidžiu gal ~7€. Važiuoti ~7km. Jei kamščių nėra, pravažiuoju ir greičiau.
  • +5


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14143
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 11:57 
     
Kad mieste į ir iš darbo - sutinku - užtektų nuomojamo. Bet važiuoti kažkur, į kokią turistinę kelionę, kai pilna bagažinė prikrauta daiktų - atvažiuoji į miestą, išsikrauni kažkur į seifą, paleidi automobilį, pavaikštai po lankytinas vietas, kvietiesi automobilį prie seifo, vėl krauniesi mantą ir keliauji į kitą lankytiną vietą... Kitaip sakant - autobusiniai ir troleibusiniai tokiais važinėsis, o tie, kurie šiais laikais turi nuosavą ar net kelis - ir toliau nuosavus pirks.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-12-30, 22:47
Pranešimai: 62
Miestas: Vilnius
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 12:38 
     
Hencia, kiek kartų metuose keliauji su mašina? Nutari keliauti, išsikvieti mašiną ir jos nepaleidi, kol kelionės nebaigi. Ot problemą radai.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14143
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 12:57 
     
Kubietis rašė:
Taip, padarykim visus automobilius autonominius, parką patikėkim vienam iš seimo narių švogerių, kitam švogeriui jų priežiūrą ir trečiam švogeriui jų techninę apžiūrą. Tiesa pasakius niekas ir nepasikeis, ai tiesa, vairo automobilyje nebebus.


Cituoti:
Automobilių rinkos atstovai, skatinantys autonominio vairavimo įdiegimą ir įsisavinimą tvirtina, kad autonomijos sukurtą BVP augimą galima būtų skaičiuoti pagal išgelbėtas gyvybes, pagal nedaužomus automobilius, pagal padidėjusį esamų transporto priemonių naudojimo efektyvumą, pagal galimybę dirbti net ir kelionės metu – net jeigu esate vienas automobilyje. Sumažėtų grūsčių kiekis, sumažėtų degalų suvartojimas, o senjorai ir neįgalieji, atradę naujų keliavimo galimybių, prie savo šalies ekonomikos kėlimo taip pat galėtų prisidėti didesniu produktyvumu.

Kad būtų patikimiau – remkimės moksliniu tyrimu. Kaip tik 2017 metų sausį publikavimui pateiktas Teksaso universiteto (JAV) inžinerijos profesorės Karos Kockelman ir studento Lewiso Clementso skaičiavimus aprašantis straipsnis „Autonominių automobilių ekonominiai efektai“.

Jeigu trumpai – mokslininkų prognozuojamas per 13 skirtingų pramonės šakų tarsi cunamis nuvilnysiantis autonominių automobilių ekonominis efektas sudarys net 5,6 trln. JAV dolerių visame pasaulyje. Arba net 8 proc. BVP. Įsivaizduojate – taip iš dangaus tarsi dieviškoji mana ima ir nukrenta aštuoni procentai BVP?


BVP augimas? Visų pirma pinigai nėra popieriai - tai energijos išraiška. Jau keliolika metų ES energijos suvartojimas krenta, dabar jau praktiškai 1990 metų lygį pasiekė. Dabar reikėtų mesti visas pajėgas, aibę materialų ir energijos, kad "po 5-10 metų" vaikai, senjorai, neįgalieji turėtų tas "keliavimo galimybes". Iš kur visa tai paimti? Pradėti žymiai mažiau valgyti, į trijų kambarių butus susigrūsti gyventi po 30 žmonių, mažiau visko vartoti (arba išvis beveik nevartoti)?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1228
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +145
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 13:02 
     
Pažiūrėkim į dabartinį mūsų gyvenimą - ar daug daiktų mes nuomojame? O čia staiga visi ims nuomotis autonominius automobilius. Jeigu kainuos kapeikas, tada taip. Vistiek nuoma kainuos brangiau už kuro kainą ar elektrą plius amortizacija. Nuomojami retai naudojami daiktai, dabartinis miesto autobuso(būsimo konkurento autonominiams automobiliams) bilietas nepigus, važiuojant nuosava mašina maždaug tiek kainuoja kuras kiek talonėlis. Juk ir dabar galima sakyti - kam nuosavas automobilis, vietoj jų galima naudoti taksi, atvažiuoja, nuveža, sumoki ir jokių rūpesčių.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-01-28, 13:08
Pranešimai: 199
Reputacija: +53
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 13:05 
     
Kubietis rašė:
Taip, padarykim visus automobilius autonominius, parką patikėkim vienam iš seimo narių švogerių, kitam švogeriui jų priežiūrą ir trečiam švogeriui jų techninę apžiūrą. Tiesa pasakius niekas ir nepasikeis, ai tiesa, vairo automobilyje nebebus.


Na, maždaug tokia ateitis ir bus. Pradžiai, kol atmušinės vairuotojus nuo asmeninio automobilio tol ji bus kiek gražesnė - iš tiesų ir už parkingą nemokėti, ir koks įvažiavimas į centrą (ar dar kokią nesamonę) nemokamas etc, net automobiliai švarūs. Paskui ta pati paslauga jau virs "premium" už brangiai (nes nu gi ekonomika turi būti ekonomiška ir nėr ko čia švaistyt resursų), o standarte gausi ne tik automobilį bet ir papildomą optimizaciją - jei kokiam pagiringam Petrui pakeliui su tavo maršrutu - gausi ir tą Petrą.
O kas netikit - pažiūrėkit į "visuomeninį transportą" kaip jis gyvena be konkurencijos - o jam vienodai ir jokių pagerinimų kliento naudai nereikia, nes klientas rinktis negali. O jei pradės rinktis tai alternatyvasuždarys - kaip mikriukus arba branginant (kaip parkingą arba agituojant už mokesčius)
  • -1




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2966
Reputacija: +366
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 13:29 
     
Technologija - tai ne monopolija. Konkurencijos bus apstu.

Toliau, nuostabu, kai į kelionės kainą skaičiuojat seną geldą, kuri kainuoja 500€ ir remontui kas mėnesį dar bent 100€ išleidžiat. Kur dar kuras, parkingas, draudimas ir litras tepalų ant kuro bako.

Taksi - algą moki darbuotojui. Būtent alga ir sudaro daugiau nei pusę kainos taksi vairuotojo (su mokesčiais).
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14143
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 21:22 
     
Immortal:

Kas gali sugesti ? VISKAS. Imant tesla automobilius tai tikrai problematiškas automobilis, turiu pažystamu žmonių kurie teslomis pradėjo užsiiminėti Lietuvoje. Tai akumuliatorių blokas 20k €, aušinimo sistema kurioje toks pat ANTIFRIZAS kaip ir kitose automobiliuose (tik šiuo atveju aušinami akumuliatoriai),jei pavažinėji dažniau staigiais pajudėjimais tai nusuka stebules, stabdžių sistema (Amerikoje žmogus sumokėjo 8500$ už užsikirtusių stabdžių remontą) elektronikos bėdos, jei pameti rakta tai automobilio nebepajudinsi, orinės pagalvės kurios plyšta ir t.t Tai va kaip "niekas negesta".
  • +1




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 133
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 21:38 
     
gytis13 rašė:
Pažiūrėkim į dabartinį mūsų gyvenimą - ar daug daiktų mes nuomojame? O čia staiga visi ims nuomotis autonominius automobilius. Jeigu kainuos kapeikas, tada taip. Vistiek nuoma kainuos brangiau už kuro kainą ar elektrą plius amortizacija. Nuomojami retai naudojami daiktai, dabartinis miesto autobuso(būsimo konkurento autonominiams automobiliams) bilietas nepigus, važiuojant nuosava mašina maždaug tiek kainuoja kuras kiek talonėlis. Juk ir dabar galima sakyti - kam nuosavas automobilis, vietoj jų galima naudoti taksi, atvažiuoja, nuveža, sumoki ir jokių rūpesčių.

Europoj ir USA nuoma daug labiau paplitus. Jie pacia nuosavybe maziau vertina. Mes tiesiog sitam "reikale" gana uzsilikom stagnacijoj del to, kad gyvenom uz sovietu sienos. Ir pas mus tokios alternatyvos nuosavybes turejimui neisitvirtino. Sovietai nuomos nesugebejo "isisavint" technologiskai, nes atsilike buvo.
Nuoma siaip visada brangiau. Manau bus abi sistemos kartu, ir nuomos, ir nuosavu automobiliu. Va vairavimas tai greiciausiai beveik isnyks. Liks kaip kokia nors papildoma iranga su spec uzsakymu, arba sporte tik. Ir manau reikes nebe vairavimo teises laikytis, o gaut kokia nors pastovia sertifikacija savo automobilio autopilotui kartu su automobilio TA... Sveikatos pazymu manau nebereikes, gales ir aklas vienas sau vazinetis :) Arba net kokia nors turtingu zmoniu kate su specialiu ismaniu priedeliu gales kur nors nuvaziuot... :D :D :D
  • +3


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3007
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 21:54 
     
jis gi apie masinas nieko nesupranta, ka jam ten aiskint. "Jei elektromobilis, tai pagrindinis naudojamas stabdis yra pats elektros variklis... Stabdžiai genda itin retai." - kokiu geniu reikia but, kad prisigalvot tokiu nesamoniu. Nenaudojamas stabdziu suportas xujais iseina labai greitai. Is tos pacios istorijos, kur zmogus prisiklauses tokiu geniu nenaudojo stabdziu, po keturiu metu diskai ismetimui, suportai restauracijai, kai normaliai naudojant suportai iki restauracijos atidirba po 10 ir daugiau metu. o su musu ziemom ir druskom dar greiciau avariniu atveju galima likti be stabdziu, nebepades jokie aiskiaregiai autopilotai.
teslos kibiruose dar smagiau su duru spynom. kiekviena spyna turi ihardcodinta pozicija kurios pakeisti negalima. jei i vairuotojo dureles idesi galiniu duru spyna, sekmes speliojant kodel ne tos durys atsidaro.
US toks briedas gali buti populiarus tik tarp komunistmarksituojanciu libturdiniu durneliu. Sveiko proto zmones nuosavybe vertina.
  • -1


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-10, 21:58 
     
Ne, nuoma tikrai ne visada brangiau. Esmė tokia, ką straipsnio pavadinimas ir sako - įsigijęs automobilį tu juo praktiškai nesinaudoji. Automobilis yra ne žmogus, tai technika ir jam pailsėti nereikia - jis turi būti naudojamas kasdien, pastoviai. Ir tuomet naujo automobilio kaina neatrodo tokia kosminė. O kai pasinaudoji tik į darbą/atgal nuvažiuot - tada jau yra brangu. Bet lietuviui dar tas mentalitetas neišgaravęs - reikia turėt savo. Neaišku, kam jam tas metalo gabalas. Bet vis tiek savo geriau. :D

Kitas reikalas, man žiauriai juokinga, kai lygina viešojo transporto kainą su kaštais, kuriuos reikia dengti naudojantis nuosava TP. Tai nėra sulyginami dalykai. Vilniuje visą mėnesį gali judėt su viešuoju už nepilnus 30 eurų. Tai yra ašaros. Palyginus su tuo, kiek kainuoja automobilio nuvertėjimas, remontas, draudimai, kuras ir t.t.

Toliau, dėl trumpalaikės nuomos monopolio. Esu beveik įsitikinęs, kad Vilniuje jis bus. CityBee bus kaip Maxima. Nes jau dabar praktiškai nebeįmanoma būtų konkuruoti su CityBee. Paslauga "sukalibruota", tinklas išplėstas, automobilių be galo daug, paklausa visiškai patenkinta.
  • +4




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-11, 11:04 
     
Visi žiūri tik iš vieno kampo.
Tiesa yra ta, kad skirtingiems asmenims automobilis yra skirtingai reikalingas. Didžiajai daugumai jo tereikia nuvažiuoti į darbą ir parduotuvę. Bet yra kitu asmenų kurie važinėja dažnai. Todėl pirmai grupei bus pigiau nuomotis automobili, nei turėti nuosava. Antrai grupei bus pigiau turėti nuosava, nei nuomotis. Bet pirmos grupės yra daug kartu daugiau, nei antros.

Yra dar kita medalio pusė. Kada gatvėse būna daugiausiai automobilių? Ryte, kai važiuojama į darbą ir vakare, kai važiuojama namo. Jei nebus sukurta efektyvaus maršrutu modeliavimo, tai šiomis paros valandomis mašinų kiekis gatvėse nesumažės. Nes ir toliau visi važinės po viena į darbą. O dienos ir nakties metu bus automobilių perteklius. Nes šiomis valandomis jų reikia mažiau. Tačiau efektyviam maršrutu planavimui reikia ir efektyvaus mietu planavimo. Pav. visos darbo vietos yra miesto centre, o miegamieji rajonai pakraščiuose. Tokių atvejų butu žymiai lengviau suplanuoti bendrus maršrutus keturiems (automobiliu važiuojantiems) asmenims. Tai leistu keturis kartus sumažinti automobilių kiekį gatvėse. Jei dabar butu tokia sistema, tai ir dabar butu galima sumažinti automobilių skaičių gatvėse.
Aš į darbą važiuoju kartu su 3 bendradarbiais viena mašina. Bet tik todėl, kad bendradarbiui su mašina, nėra didelio skirtumo ar važiuoti pro mane ar kita gatve. Todėl suderinome važiavimą kartu. Bet ne visada tai padaryti lengva.
  • +2


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5276
Reputacija: +1519
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-11, 12:52 
     
Shinigami rašė:
Visi žiūri tik iš vieno kampo.
Tiesa yra ta, kad skirtingiems asmenims automobilis yra skirtingai reikalingas. Didžiajai daugumai jo tereikia nuvažiuoti į darbą ir parduotuvę. Bet yra kitu asmenų kurie važinėja dažnai. Todėl pirmai grupei bus pigiau nuomotis automobili, nei turėti nuosava. Antrai grupei bus pigiau turėti nuosava, nei nuomotis. Bet pirmos grupės yra daug kartu daugiau, nei antros.

Yra dar kita medalio pusė. Kada gatvėse būna daugiausiai automobilių? Ryte, kai važiuojama į darbą ir vakare, kai važiuojama namo. Jei nebus sukurta efektyvaus maršrutu modeliavimo, tai šiomis paros valandomis mašinų kiekis gatvėse nesumažės. Nes ir toliau visi važinės po viena į darbą. O dienos ir nakties metu bus automobilių perteklius. Nes šiomis valandomis jų reikia mažiau. Tačiau efektyviam maršrutu planavimui reikia ir efektyvaus mietu planavimo. Pav. visos darbo vietos yra miesto centre, o miegamieji rajonai pakraščiuose. Tokių atvejų butu žymiai lengviau suplanuoti bendrus maršrutus keturiems (automobiliu važiuojantiems) asmenims. Tai leistu keturis kartus sumažinti automobilių kiekį gatvėse. Jei dabar butu tokia sistema, tai ir dabar butu galima sumažinti automobilių skaičių gatvėse.
Aš į darbą važiuoju kartu su 3 bendradarbiais viena mašina. Bet tik todėl, kad bendradarbiui su mašina, nėra didelio skirtumo ar važiuoti pro mane ar kita gatve. Todėl suderinome važiavimą kartu. Bet ne visada tai padaryti lengva.

sitai puikiai galima isprest privalomai sutrumpinus darbo laika. pvz darbo diena padarus tik 4 valandas, ir uzdraudziant dirbt daugiau. vieni dirba ryte 4 valandas, kuri vidury dienos, kiti tik vakare. ismetyt laikus. padaugetu dirbanciu kiekis, visi logistai butu patenkinti atsiradusia galimybe isskirstyt apkrovas ir tie gatviu uzkistumai dingtu :D dabartine darbo sistema tiesiog pasenus. vergvaldine.
o provincijoj i darba viena masina kooperuojamasi jau labai senai. protingi darbdaviai net spec autobusus organizuoja surinkt darbuotojams is toliau arba moka menesinius priedus iki 100€ uz kelione toliau gyvenantiems. tas principe apsimoka bet kuriam darbdaviui jei susidaro bent 7-8 darbuotoju grupe ir verslas yra iskeltas kur nors salia miesto.
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3007
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-11, 14:33 
     
O kodėl dirbti visas 4 valandas? O ne dvi?
Geriausia butu padaryti darbo diena 12 valandų, tik padaryti skirtingas darbo pradžios valandas. Vieni dirba nuo 8 iki 20 valandos. Kiti nuo 9 iki 21. Treti nuo 10 iki 22 valandos ir t.t. Taip turėsime 24 skirtingas darbo pradžias ir automobilių srautas bus padalintas į 24 dalis.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5276
Reputacija: +1519
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-11, 17:33 
     
O gatviu neeina praplatinti? kiek yra sankrizu netvarkingu, sviesoforiu veikenciu neadekvaciai masinu srautui... ir t.t... masina su vairu be vairo yra tapati masina, tai yra laisve judeti, neivedinekite komunistinio mastymo i transporto sistema, o gatves platinti reikia ir aisteles didinti kad kuo daugiau zmoniu galetu naudotis siuolaikinemis galimybemis judeti.
  • +1


_________________
Kas nežino savo praeities, tas priverstas ją pakartoti. Algimantas Čekuolis.



Užsiregistravo: 2014-02-09, 12:39
Pranešimai: 275
Reputacija: +183
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-11, 18:12 
     
Instruktorius rašė:
O gatviu neeina praplatinti? kiek yra sankrizu netvarkingu, sviesoforiu veikenciu neadekvaciai masinu srautui... ir t.t... masina su vairu be vairo yra tapati masina, tai yra laisve judeti, neivedinekite komunistinio mastymo i transporto sistema, o gatves platinti reikia ir aisteles didinti kad kuo daugiau zmoniu galetu naudotis siuolaikinemis galimybemis judeti.


Tamsuma.

Kelių platinimas, infrastruktūros gerinimas yra nesibaigianti veikla. Gali platinti iki amerikoniško platumo - niekada nebus gana. Kuo daugiau sumerki pinigų į kelius, tuo daugiau liaudies persėda į nuosavus automobilius, tuo daugiau šeimoje atsiranda transporto priemonių, tuo labiau visi keliasi gyventi į užmiesčius. Ir rezultatas? Daugiau automobilių ir tie patys kamščiai.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-13, 11:02 
     
Arthuras rašė:
Instruktorius rašė:
O gatviu neeina praplatinti? kiek yra sankrizu netvarkingu, sviesoforiu veikenciu neadekvaciai masinu srautui... ir t.t... masina su vairu be vairo yra tapati masina, tai yra laisve judeti, neivedinekite komunistinio mastymo i transporto sistema, o gatves platinti reikia ir aisteles didinti kad kuo daugiau zmoniu galetu naudotis siuolaikinemis galimybemis judeti.


Tamsuma.

Kelių platinimas, infrastruktūros gerinimas yra nesibaigianti veikla. Gali platinti iki amerikoniško platumo - niekada nebus gana. Kuo daugiau sumerki pinigų į kelius, tuo daugiau liaudies persėda į nuosavus automobilius, tuo daugiau šeimoje atsiranda transporto priemonių, tuo labiau visi keliasi gyventi į užmiesčius. Ir rezultatas? Daugiau automobilių ir tie patys kamščiai.


Lietuvoj sita problema negaliotu. Zmoniu mazeja, o automobilius turi ir taip beveik visi kas netingi. Tad praplatinus kelia, srautas nepakistu, kamsciu sumazetu.

Yra zmoniu kuriems vairavimas yra malonumas, Jei nepatinka vairuoti, naudokites viesuoju transportu, kam ji skaidyt i mazus autonominius automobilius.


Kas ten kalbejo apie darbo dienos sutrumpinima. Ne visuose darbuose tai imanoma. Pavyzdziui jei darbuotojas turi savo komanda, su kasdien kintama informacija. Kitas zmogus operatyviai tiesiog negali perimti jo darbo. Suprantu jeigu kokia produkto gamyba, stampavo 4h vienas, stampuoja 4h kitas ir ramybe. Tada taip, bet kitose srityse tai nepasiteisintu.
  • -1




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 452
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-13, 11:19 
     
Na jei atkreiptumėte dėmesį, kaip neefektyviai žmonės vairuoja, tai suprastumėt, kad per tas pačias gatves nekeičiant absoliučiai nieko, pralaidumą galima didinti 3-4 kartus. Kaip? Užsidega žalia ir visas sąstatas pajuda vienu metu. Nelieka gudručių, kurie sugalvoja iš antros juostos įlįsti į lėtėjimo juostos pabaigą ir neužkemša pagrindinio kelio. Ir priešingai. Keliai, mašinos, žmonės ne kartą šitą faktą įrodė ir Lietuvoje.

Ar elektrmobilis neges visai? Žinoma ne. Bet elektromobilis turi neplyginamai mažiau vietų, kurios gali sugesti, nei VDV. Tą ir akcentuoju. Jei to negali suprasti, nu man tavęs gaila.
Tesla pradžioje turėjo labai daug problemų, nes labai sparčiai leido su krūva inovacijų. Kiti gamintojai išleisti modelį trunka iki 8 metų ir dažniausiai naudoja patikrintus sprendimus. Tesla ištaisė savo klaidas išleidusi automobilius ir per paskutinius 5 metus, nors važinėjančių automobilių skaičius augo progresiškai, garantiniam grąžintų automobilių skaičius toliau mažėjo.

O jei tau atrodo, kad stabdžiai, kurie naudojami tik paskutinėmis akimirkomis sustot arba visai nenaudojami, jei planuoti vairuotojas sugeba, gesti turi tokiąpat tikimybę, kaip kad su VDV, kur tik jį ir minkai, nu man tavęs gaila.

Shinigami, visada bus išimčių, bet gal kalbėkime apie >80% sudarančią masę.

Žmonių mažėja tik kaimuose, ten, kur jų neturėtų būt tiek daug. Miestuose jų tik daugėja.
Kai kam jodinėti yra malonumas, bet tai nereiškia, kad arkliai turi būti išlaikoma miesto transporto sistemoje (o kai kurie to labai siekė ir įrodinėjo, kad kitaip neįmanoma).
  • +2


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14143
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-13, 14:02 
     
immortallt rašė:
Na jei atkreiptumėte dėmesį, kaip neefektyviai žmonės vairuoja, tai suprastumėt, kad per tas pačias gatves nekeičiant absoliučiai nieko, pralaidumą galima didinti 3-4 kartus. Kaip? Užsidega žalia ir visas sąstatas pajuda vienu metu. Nelieka gudručių, kurie sugalvoja iš antros juostos įlįsti į lėtėjimo juostos pabaigą ir neužkemša pagrindinio kelio. Ir priešingai. Keliai, mašinos, žmonės ne kartą šitą faktą įrodė ir Lietuvoje.

Ar elektrmobilis neges visai? Žinoma ne. Bet elektromobilis turi neplyginamai mažiau vietų, kurios gali sugesti, nei VDV. Tą ir akcentuoju. Jei to negali suprasti, nu man tavęs gaila.
Tesla pradžioje turėjo labai daug problemų, nes labai sparčiai leido su krūva inovacijų. Kiti gamintojai išleisti modelį trunka iki 8 metų ir dažniausiai naudoja patikrintus sprendimus. Tesla ištaisė savo klaidas išleidusi automobilius ir per paskutinius 5 metus, nors važinėjančių automobilių skaičius augo progresiškai, garantiniam grąžintų automobilių skaičius toliau mažėjo.

O jei tau atrodo, kad stabdžiai, kurie naudojami tik paskutinėmis akimirkomis sustot arba visai nenaudojami, jei planuoti vairuotojas sugeba, gesti turi tokiąpat tikimybę, kaip kad su VDV, kur tik jį ir minkai, nu man tavęs gaila.

Shinigami, visada bus išimčių, bet gal kalbėkime apie >80% sudarančią masę.

Žmonių mažėja tik kaimuose, ten, kur jų neturėtų būt tiek daug. Miestuose jų tik daugėja.
Kai kam jodinėti yra malonumas, bet tai nereiškia, kad arkliai turi būti išlaikoma miesto transporto sistemoje (o kai kurie to labai siekė ir įrodinėjo, kad kitaip neįmanoma).



Tai kad ir paprastuose automobiliuose galima taip pat stabdi naudoti beveikt ik sustoti, jei moki planuoti. Tai net gi sakyciau turetu buti butina automobilyje su vidaus degimo varikliu, nes tai yra ekonomijos pagrindas.
Tad jei nemoki vairuot nereikia cia visu gailet :)

O kad Miestuose zmoniu daugeja Lietuvoje, tai nesamone.
PVZ Kaunas: http://prntscr.com/ejcj8f
Klaipeda: http://prntscr.com/ejck4u
Matau padidejima tik Vilniuje ir tai gyventoju skaicius nestabilus.
  • +1




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 452
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'