Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-18, 11:52 
     
Tikiuosi automobilių gamintojai pasilikę archyvuose senesnių modelių brėžinius, nes kai naujų dėl "sudėtingų sistemų" nebepirks - teks juos gaminti.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1116
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +91
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-18, 12:31 
     
Inchcape reitingai turėtų nusirist žemyn po tokių reikalų. Pasiūlyt 58k eur už grantinį auto, kurį patys pardavė ir negali sutvarkyti - žemumos visiškos. Visi prieš pirkdami naują auto visada išsiaiškinkit kiek kainuos jei teks grąžint, kiek metų garantija ir ką ji dengia.
  • +2


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 1584
Miestas: Kaunas
Reputacija: +317
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-18, 13:31 
     
Cia is tos serijos kai labai apsimoka pirkti nauja masina, nes labai sutaupysi ant remonto, nes turesi garantini auto, o visos elektronikos problemos yra tik legendos. Viskas yra kaip ir rasiau kazkokios ankstesnej temoj. Meistrai NEMOKA taisyti nauju auto, nes nera pakankamos istorijos, neaiskios "ligos". Man yra tas pats su 3 metu masina irgi is Inchape salono vilniuje, tik su tomis problemomis "imanoma gyventi", nieko rimto, bet mesitrai nezino kame saknys. :) Pats apie savo masina is forumu prisirinkes info zinau kurkas daugiau nei "MEISTRAI" is Inchape salono... :)
Labai daug sansu, kad nusipirkes nauja masina labai daznai vazinesi pas dylerius del visokiu atsaukimu ir tt. Tavo masina bus ardoma, tvarkoma, ir tt. Ir tik po 3 metu turesi pilnai isbandytą ir istestuota masina, o tada jau kaip ir laikas ja pardavinet bus :)
  • +3




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 252
Miestas: Vilnius
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-18, 13:38 
     
Patikimiausios mašinos buvo gaminamos 1987-1997. Kalbu apie opel, vw, audi, japoniškos gal ir dabar pakankamai patikimos. Nes pvz opel ir audi užtekdavo užtrumpinti kontaktą obd jungtyje ir visi klaidų kodai pamirksi skydelyje.
  • +2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 5608
Miestas: KLP
Reputacija: +566
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-18, 18:09 
     
atsoko kazkur prilitavimas prie platos ir meta per daug protingi kompai klaidas. be sansu toki gedima surast net specialistams su issamiom schemom :D net jei rodytu klaida - tektu nemazai mazgu keitinet, nes ten elektrines sistemos per daug dubliuojasi viena su kita. servise kaip taisykle automobilis per mazai vibracijos gaudo, kontaktas buna dalinai geras ir klaidu nerodo. uzuojauta savininkui... uz keliu centu vertes gedima beveik puse auto kainos nori nukast... arba tegu keicia visa elektros instaliacija - jei neranda kur. tikrai nereikia nusileist siuo atveju, nes pirkejas teisus. jam pardave slamsta.
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 58 minusai :D :D :D
Nr2. is utf16 - 42 minusai :D :D :D
Nr3. gediminas jurgaitis - 13 minusu :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 661
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-19, 09:43 
     
opel patikimi buvo nuo 2000. iki tol baisiai puvo.
Euro standartai nebeleidžia imti senų brėžinių ir gaminti senų mašinų.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 1458
Reputacija: +125
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-19, 09:47 
     
bahuriux rašė:
Patikimiausios mašinos buvo gaminamos 1987-1997. Kalbu apie opel, vw, audi, japoniškos gal ir dabar pakankamai patikimos. Nes pvz opel ir audi užtekdavo užtrumpinti kontaktą obd jungtyje ir visi klaidų kodai pamirksi skydelyje.

Manau kad patikimos masinos buvo gaminamos iki kazkur 2003-2004 metu. Butent tada prasidejo Euro 4 standartas. Pradejo masiskai i masinas deti DPF, kurie uzsikemsa ir sugadina varikli. Ir dar visokiu ekologiniu sistemu, kurios toli grazu nesaugo automobilio.
Nelabai supratau gerumo to uztrumpinimo. Siek tiek naujesni automobiliai daznai per BC rodo visokias klaidas - gedimus.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 439
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-19, 18:16 
     
Įdomus straipsnis, dviejų epochų citroen palyginimas:
http://www.lowtechmagazine.com/2008/06/citroen-2cv.html
  • +1




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1116
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +91
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-19, 19:19 
     
Cituoti:
Cia is tos serijos kai labai apsimoka pirkti nauja masina, nes labai sutaupysi ant remonto, nes turesi garantini auto, o visos elektronikos problemos yra tik legendos. Viskas yra kaip ir rasiau kazkokios ankstesnej temoj. Meistrai NEMOKA taisyti nauju auto, nes nera pakankamos istorijos, neaiskios "ligos".


Nereikia pagal vieną markę ir vieną atstovą vertinti visų markių ir visų atstovų.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4339
Reputacija: +446
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-19, 20:34 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Cia is tos serijos kai labai apsimoka pirkti nauja masina, nes labai sutaupysi ant remonto, nes turesi garantini auto, o visos elektronikos problemos yra tik legendos. Viskas yra kaip ir rasiau kazkokios ankstesnej temoj. Meistrai NEMOKA taisyti nauju auto, nes nera pakankamos istorijos, neaiskios "ligos".


Nereikia pagal vieną markę ir vieną atstovą vertinti visų markių ir visų atstovų.


Visos prikimštos elektronikos kad tuos "eurostandartus" atitikti. O elektronikos gamyba ar atitinka eurostandartus?

Beje, dar vienas durnas momentas. Citata:

"Tarkime, kad per metus vienas automobilis nuvažiuoja vidutiniškai apie 15 tūkst. kilometrų ir jei vidutiniškai anglies dioksido išskiriama 160 g/km, tai per metus susidaro 2400 kg CO2. Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2010 metais mūsų šalyje registruoti 1 691 855 lengvieji automobiliai. Taigi, visi jie per metus turėtų išskirti apie 4 mln. tonų CO2."

Dalis tų automobilių tarkim nevažiuojantys, dalis mažiau nuvažiuoja, anyway. Tarkim Lietuvoje per metus išskiriam +-10 milijonų tonų CO2. O kitur?

Germany’s carbon dioxide emissions increased by an estimated 10 million tonnes from 2014 to 2015, in a blow to the country’s claims to climate leadership.
Higher demand for heating oil and diesel, plus use of lignite (brown coal) for power generation, were behind the 1.1% bounce, according to Green Budget Germany.


Vokietijoje vien prieaugis toks per metus buvo. Tai gal jau jie nustotų augti ir baigtų zyzti su tais parodomaisiais ribojimais? Juo labiau tenykštė anglis/lignitas žymiai labiau teršia nei mūsų vargani seni dyzeliniai pasatai.
  • -1



Paskutinį kartą redagavo technologas 2017-04-19, 21:05. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1116
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +91
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-19, 21:02 
     
technologas rašė:
Arthuras rašė:
Cituoti:
Cia is tos serijos kai labai apsimoka pirkti nauja masina, nes labai sutaupysi ant remonto, nes turesi garantini auto, o visos elektronikos problemos yra tik legendos. Viskas yra kaip ir rasiau kazkokios ankstesnej temoj. Meistrai NEMOKA taisyti nauju auto, nes nera pakankamos istorijos, neaiskios "ligos".


Nereikia pagal vieną markę ir vieną atstovą vertinti visų markių ir visų atstovų.


Visos prikimštos elektronikos kad tuos "eurostandartus" atitikti. O elektronikos gamyba ar atitinka eurostandartus?


Nežinau ir man neįdomu. Jei reikėtų pirkt naują automobilį, pasižiūrėčiau patikimumo top'us ir pirkčiau. Esu įsitikinęs, kad galvos neskaudėtų. O tiems, kurie kompensuoja kažkokius kompleksus per automobilį ir perka velniai žino ką - tegul vargsta, jų bėdos.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4339
Reputacija: +446
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-19, 21:22 
     
Arthuras rašė:
Nežinau ir man neįdomu. Jei reikėtų pirkt naują automobilį, pasižiūrėčiau patikimumo top'us ir pirkčiau. Esu įsitikinęs, kad galvos neskaudėtų. O tiems, kurie kompensuoja kažkokius kompleksus per automobilį ir perka velniai žino ką - tegul vargsta, jų bėdos.


Aš, aš ir dar kartą aš. Egoistas. Aš pvz. turiu Euro 2 dyzelinį universalą, važiuoju su juo ne kas dieną, 2-3 kartus per savaitę, tai drįsčiau tvirtinti, kad CO2 emisijos panašios kaip mažuliuko naujo auto važinėjant kasdien. Sunaudoja <=6l/100 km. Vakar buvau parsivežt sodinukų, prikimšau ir parvežiau. Darbo ir asmeniniais reikalais reikia persivežti įvairius krovinius, kurie normaliai sulenda į senstelėjusį universalą, bet nesulįstu į naują "skarbonkę". Ką man, taksą tokiems reikalams samdyti? Manau ir taip pakankamai nedaug teršiu. O jei "jevrejų sojuzas" ES uždės tokius mokesčius, kad su tokiu automobiliu negalėčiau išvis pasirodyti keliuose ir visa tai dėl nukvankusių "pažaliavusių" aktyviai balsuojančių persenusių vokiečių post-hipių balsų nu tai sorry. Pakankamai degalų akcizas stabdo nuo per dažno važinėjimo.
  • -1




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1116
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +91
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-19, 22:45 
     
technologas rašė:
Arthuras rašė:
Nežinau ir man neįdomu. Jei reikėtų pirkt naują automobilį, pasižiūrėčiau patikimumo top'us ir pirkčiau. Esu įsitikinęs, kad galvos neskaudėtų. O tiems, kurie kompensuoja kažkokius kompleksus per automobilį ir perka velniai žino ką - tegul vargsta, jų bėdos.


Aš, aš ir dar kartą aš. Egoistas. Aš pvz. turiu Euro 2 dyzelinį universalą, važiuoju su juo ne kas dieną, 2-3 kartus per savaitę, tai drįsčiau tvirtinti, kad CO2 emisijos panašios kaip mažuliuko naujo auto važinėjant kasdien. Sunaudoja <=6l/100 km. Vakar buvau parsivežt sodinukų, prikimšau ir parvežiau. Darbo ir asmeniniais reikalais reikia persivežti įvairius krovinius, kurie normaliai sulenda į senstelėjusį universalą, bet nesulįstu į naują "skarbonkę". Ką man, taksą tokiems reikalams samdyti? Manau ir taip pakankamai nedaug teršiu. O jei "jevrejų sojuzas" ES uždės tokius mokesčius, kad su tokiu automobiliu negalėčiau išvis pasirodyti keliuose ir visa tai dėl nukvankusių "pažaliavusių" aktyviai balsuojančių persenusių vokiečių post-hipių balsų nu tai sorry. Pakankamai degalų akcizas stabdo nuo per dažno važinėjimo.


O kam išvis dyzelinio automobilio tiek nedaug eksplotuojant?
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 317
Reputacija: +55
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 11:23 
     
technologas, galiu pacituoti tave: "Aš, aš ir dar kartą aš. Egoistas."

tavo dyzelis turi dar katalizatorių? O kaip su kietosiom dalelėm ir azoto junginiais? Gal vienas iš tų, kur pavaro tokią dūminę užsklandą, kad iš galo važiuojantys arba spaudžia stabdį, arba spėja pro šoną tave apsilenkti?

Visi daiktai lūžta, tiek nauji, tiek seni. Prisimindami senas mašinas, visi pamirštat kiek kitų problemų jos kėlė, kokios iš tikrųjų sąnaudos buvo (ne ant 70km/h autostradoje važiuojant) ir kiek tie automobiliai kainavo santykinai su jūsų alga.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13238
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +1506
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 12:26 
     
immortallt rašė:
technologas, galiu pacituoti tave: "Aš, aš ir dar kartą aš. Egoistas."

tavo dyzelis turi dar katalizatorių? O kaip su kietosiom dalelėm ir azoto junginiais? Gal vienas iš tų, kur pavaro tokią dūminę užsklandą, kad iš galo važiuojantys arba spaudžia stabdį, arba spėja pro šoną tave apsilenkti?

Visi daiktai lūžta, tiek nauji, tiek seni. Prisimindami senas mašinas, visi pamirštat kiek kitų problemų jos kėlė, kokios iš tikrųjų sąnaudos buvo (ne ant 70km/h autostradoje važiuojant) ir kiek tie automobiliai kainavo santykinai su jūsų alga.


Aiškiaregis? Variklis tvarkingas ir nedūmina.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1116
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +91
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 12:46 
     
Nedūmina vienas faktorius, o katalizatorius vietoje? Neužsikimšęs? Neišpjautas? O emisijos kietųjų dalelių ir azoto junginių?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13238
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +1506
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 12:54 
     
immortallt rašė:
technologas, galiu pacituoti tave: "Aš, aš ir dar kartą aš. Egoistas."

tavo dyzelis turi dar katalizatorių? O kaip su kietosiom dalelėm ir azoto junginiais? Gal vienas iš tų, kur pavaro tokią dūminę užsklandą, kad iš galo važiuojantys arba spaudžia stabdį, arba spėja pro šoną tave apsilenkti?

Visi daiktai lūžta, tiek nauji, tiek seni. Prisimindami senas mašinas, visi pamirštat kiek kitų problemų jos kėlė, kokios iš tikrųjų sąnaudos buvo (ne ant 70km/h autostradoje važiuojant) ir kiek tie automobiliai kainavo santykinai su jūsų alga.

Bet nemanau kad dristum gincytis, kad senesni daiktai vis tik buvo patvaresni, ypac jei kalba eina apie automobilius.
Su savo dyzeliuku arteju ties 400k Km riba, ir vargo nematau. Sanaudos 6,5 litriuko. Ir tikrai ne 70km/h vazinejant.
Realiai tos visos naujos ekologines sistemos duoda abejotina nauda. Trumpina variklio resursa. Del to zinoma reik daugiau nauju detaliu. Tad butu idomu ar toms naujoms detalems pagaminti, (kuriu reikia naujoms masinoms kelis kart daugiau, ir sunkiau pagaminamu) ismetama visokiu tersalu ne daugiau nei tas pats 400k km prariedejes dyzeliukas per visus tuos km pagamino.
  • +1




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 439
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 13:59 
     
Sigitas.lk rašė:
immortallt rašė:
technologas, galiu pacituoti tave: "Aš, aš ir dar kartą aš. Egoistas."

tavo dyzelis turi dar katalizatorių? O kaip su kietosiom dalelėm ir azoto junginiais? Gal vienas iš tų, kur pavaro tokią dūminę užsklandą, kad iš galo važiuojantys arba spaudžia stabdį, arba spėja pro šoną tave apsilenkti?

Visi daiktai lūžta, tiek nauji, tiek seni. Prisimindami senas mašinas, visi pamirštat kiek kitų problemų jos kėlė, kokios iš tikrųjų sąnaudos buvo (ne ant 70km/h autostradoje važiuojant) ir kiek tie automobiliai kainavo santykinai su jūsų alga.

Bet nemanau kad dristum gincytis, kad senesni daiktai vis tik buvo patvaresni, ypac jei kalba eina apie automobilius.
Su savo dyzeliuku arteju ties 400k Km riba, ir vargo nematau. Sanaudos 6,5 litriuko. Ir tikrai ne 70km/h vazinejant.
Realiai tos visos naujos ekologines sistemos duoda abejotina nauda. Trumpina variklio resursa. Del to zinoma reik daugiau nauju detaliu. Tad butu idomu ar toms naujoms detalems pagaminti, (kuriu reikia naujoms masinoms kelis kart daugiau, ir sunkiau pagaminamu) ismetama visokiu tersalu ne daugiau nei tas pats 400k km prariedejes dyzeliukas per visus tuos km pagamino.


Na, reikia sulaukt, kol 800k pravažiuos - tada trauka padidės ir kurą pradės atryjinėt, galima tada bus driežažmogiam pardavinėti perkandus jų baisų pasaulio užvaldymo planą per ekologijos didinimo priemonių stūmimą.

Pirma, pasvaičiojimai apie ekonomines ir ekologines gamybos sąnaudas yra pasvaičiojimai, jei norite juos naudoti kaip argumentą - teikit skaičiukus.
Antra, didelė dali tų "ekologijų" skirta ne tam, kad sumažinti taršą apskritai (kaip ir elektromobiliai), bet tam, kad ją paskirstyti tolygiau, išnešti iš miestų, kad jie netaptų smogo persunktais azijos megapoliais, kuriuose neįpanoma be respiratorių į lauką išeiti.

p.s. laidiniai telefonai irgi daug patikimesni ir mažiau genda už mobiliuosius, bet nepraėjo daug laiko, ir, išskyrus kelis acto garintojus, su antiradiacinėm beretėm, visi perėjo prie naujų technologijų. Panašiai ir su automobiliais. Ateis laikas, nebegalės kurą atryjantis dyzeliukas į miestą įvažiuot ir atsikratysim viso to gėrio.

p.p.s. Tamstai su tais 2 k. per savaitę tikrai vertėtų paskaičiuoti, ar nepigiau išeitų taksi/auto nuoma, jei sudėsite draudimą, kurą, padangas (nebent ir jos "seniau geresnės buvo, va ir dabar dar laiko 199X pirktos restauruotos), taisymą (žinau, jūsų puikus auto negenda, jis net stabdžių kaladėles ne nudėvi, o "augina", tepalą valo, aušinimo skystį sintetina, kondicionieriaus skysčius kondensuoja, oro ir kitus filtrus tik valo ir t.t.), technikines apžiūras (net neskaičiuojant premijos už katalizatoriaus pašalinimo nepastebėjimą), stovėjimą (žinau, Jūs už stovėjimą nemokat, žinot viečiukes, kur kažkieno kieme pro ženklus užsimerkus prasukus galima ant šaligatvio puikiai pasistatyt, nes nu kas per valdžia, jei nemokamų vietų man neparaūpina?).
  • +3


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 328
Reputacija: +122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 14:06 
     
sigitas.lk, nueik ir susirask ataskaitas, kiek pagaminti mašinai reikia CO2. Viskas yra.

Anksčiau daiktai buvo paprastesni, mažiau saugūs, brangesni ir mažiau komfortiški.

Va, važinėju so Toyota corolla, amerikoniška. Sąnaudos milžiniškos, tai realiai jinai stovi. Per mėnesį nepravažiuoju įprastai 100km. Neatsisakau, nes nieko už ją negausiu, o kartais prireikia mašinos ir pigiau nei citybee su savo gaunas (reikės ilgai parkuotis ar pan). Pravažiuota su ja virš 200k km. Didžiausias gedimas - nurūdijo ir nukrito duslintuvo laikiklis. Visa kita - diržai, kaladėlės, na ir klijavimas mašinos po smūgių. Mašiną laikau su ateityje laukiamais pokyčiais, kai reikės mašinos ant visiško sudrožimo ir investuoti nesinorės į tai.

Dėl mašinų man primena verkimus kai kurių, kad šiais laikais buitinė technika nelaiko - dešimti metai gyvenu bute, kur visa buitinė technika buvo tuo metu supirkta. Sugedo tik konvekcinė krosnelė, dar garantiniu metu, nes pasiėmiau pigią, bet su elektroniniu laikmačiu, kuris perkepė, matyt nuo karščio. Visa kita buitinė technika veikia (na dar fenas iškepė, bet jie turi labai ribotą resursą dėl to, kad stipriai kaitina).
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13238
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +1506
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 16:39 
     
Ar_as? rašė:
p.p.s. Tamstai su tais 2 k. per savaitę tikrai vertėtų paskaičiuoti, ar nepigiau išeitų taksi/auto nuoma, jei sudėsite draudimą, kurą, padangas (nebent ir jos "seniau geresnės buvo, va ir dabar dar laiko 199X pirktos restauruotos), taisymą (žinau, jūsų puikus auto negenda, jis net stabdžių kaladėles ne nudėvi, o "augina", tepalą valo, aušinimo skystį sintetina, kondicionieriaus skysčius kondensuoja, oro ir kitus filtrus tik valo ir t.t.), technikines apžiūras (net neskaičiuojant premijos už katalizatoriaus pašalinimo nepastebėjimą), stovėjimą (žinau, Jūs už stovėjimą nemokat, žinot viečiukes, kur kažkieno kieme pro ženklus užsimerkus prasukus galima ant šaligatvio puikiai pasistatyt, nes nu kas per valdžia, jei nemokamų vietų man neparaūpina?).

Pats paskaicuok bent karta ir pamatysi kas pigiau. Citybee/taksi gerai kai tau reikia kelis kartus per menesi tos masinos, o ne reguliariai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1196
Reputacija: +125
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 16:45 
     
immortallt rašė:
tavo dyzelis turi dar katalizatorių? O kaip su kietosiom dalelėm ir azoto junginiais? Gal vienas iš tų, kur pavaro tokią dūminę užsklandą, kad iš galo važiuojantys arba spaudžia stabdį, arba spėja pro šoną tave apsilenkti?

Cituoti:
Va, važinėju so Toyota corolla, amerikoniška. Sąnaudos milžiniškos, tai realiai jinai stovi. Per mėnesį nepravažiuoju įprastai 100km. Neatsisakau, nes nieko už ją negausiu, o kartais prireikia mašinos ir pigiau nei citybee su savo gaunas (reikės ilgai parkuotis ar pan). Pravažiuota su ja virš 200k km. Didžiausias gedimas - nurūdijo ir nukrito duslintuvo laikiklis. Visa kita - diržai, kaladėlės, na ir klijavimas mašinos po smūgių.

Pavarai tu gerai Immortal, kiekvienoje temoje aiskini kokie blogi seni automobiliai, kimbi prie katalizatoriu, kai pats pasirodo sena karve vairuoji kur net duslintuvas zeme bruzina.
Pasakoji koks CityBee geras ir naudingas, kaip masina nereikalinga, tai nafik tau Toyota su 100km/men rida? Taigi draudimai, servisai, viskas kainuoja daugiau, ar ne?
Cia Jus visi komentuojantys tokie dviveidziai? Yra gal daugiau, kurie sedi 3 golfe ir raso komentarus kamstyje kad masina yra blogis, o senas masinas uzdraust reiketu?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1196
Reputacija: +125
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 20:55 
     
Cituoti:
Pats paskaicuok bent karta ir pamatysi kas pigiau. Citybee/taksi gerai kai tau reikia kelis kartus per menesi tos masinos, o ne reguliariai.


Esu skaičiavęs. Ir paaiškinsiu, kodėl vieniems suskaičiavus gaunasi pigiau, kitiems brangiau.

Aš asmeniškai niekuomet nepirkčiau pvz. neaiškios kilmės padangų, o tik normalius brand'us. Ir nevažinėčiau su 1.6mm. Niekada nepilčiau pigiausio tepalo. Nepirkčiau valytuvų už 2eur vnt. Nepilčiau ir pigiausio langų skysčio, kuris daugiau dvokia, nei valo. Neremontuočiau automobilio kinietiškomis ar naudotomis dalimis. Nevažinėčiau su netvarkingu - barškančiu, dūmijančiu automobiliu.

Kai skaičiuoju aš - man nuosavas automobilis gaunasi labai brangu. Kai skaičiuoja kiti, jiems pigiau net negu viešasis transportas. Bet užtenka pažiūrėti į jų TP...
  • +3




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4339
Reputacija: +446
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 21:16 
     
Na tai gal tu brandu auka tiesiog. Kazkas ir skambinti gali tik is Samsung/iPhone. Pats kaip tik pasikeiciau valytuvus, ir sumokejau uz abu ~2 eurus :D Nezinau, ka daro geriau valytuvai uz 7 eurus, nes ir sitie viska nuvalo - tyliai, svariai. Gal ziema tie brangus neprisala ir nereikia ju keisti, bet vistiek jie devisi. O ir siaip visas detales manau verta naudoti atsizvelgiant i masinos verte ir kiek ilgai tau jos reikes.
Gali bandyti pilti i sena kibiriuka tepalus ir uz 80 euru, tik nesuprantu ka tu islosi?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1196
Reputacija: +125
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-20, 22:00 
     
Xdmin, kartoju, mašinos reikės po metų tam, kad ją visai suvaryčiau. Ją gavau beveik nemokamai ir draudimas jos kainuoja ašaras per metus. Ir ją naudoju tik kaip atsarginę mašiną. Ir tai benzinas, techniškai tvarkingas ir prižiūrėtas. Jokių padidintų emisijų nuo normos bei į darbą važinėju dviračiu arba viešuoju (antruoju dažniau šiuo metu, orai šįmet nedėkingi, vis ryte pašalę).
Ir taip, aš už tai, kad tokias mašinas stipriai apmokestintų, tada sprendimą priimčiau kitokį. Taip pat aš už NT apmokestinimą, nors NT turiu, ir ne vieną objektą. Kur čia veidmainiškumą matai? Veidmainiškumas būtų, jei rėkčiau, kad nereikia NT ir auto mokesčio taršiems/seniems, tik dėl to, kad pats turiu daug NT ar seną auto.
Veidmainiškumas būtų, jei rėkčiau, kad senos mašinos gerai, nes pats tokią turiu. Nėra jos gerai. Ir todėl jos beveik nenaudoju.
Pagrindinės šeimos mašinos sąnaudos vidutinės - 6 litrai benzino, ne dyzelio.
Viešasis keliais kartais pigiau nei TP. Skaičiuok kaip nori.

Jo, nežinai kuo skiriasi kokybiškos gumos valytuvas nuo nekokybiškos - vienas tarnauja sezoną, kitas ~2-3 sezonus. Nekokybiška lemputė tarnauja 3-6mėn, kokybiška porą metų. Bet taip, daiktų kokybė vienoda, ar žigulys, ar BMW730 - važiuoja vienodai, saugumas toks pat ir genda tiek pat.
  • +3


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13238
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +1506
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'