Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-27, 11:51 
     
Ar_as? rašė:
Nu kažkokie ufonautizmai...


Mano nuomone, tas galioja tau.

Ar_as? rašė:
Statistinis žmogus perkantis naują automobilį skaičiuoja kiek jis jam kainuos per lizingo išperkamosios nuomos laikotarpį, t.y. pradinis įnašas+mėnesinės įmokos. Po šio laikotarpio automobilis paliekamas pardavėjui, kuris rūpinasi, kur kišti tą auto. Pirkėjui likutinė auto vertė yra neaktuali, ji paskaičiuojama įsigyjant automobilį pagal sutartyje fiksuojamą ridą (avarijas/pabraižymus ir kt. dengia draudimas minus franšizė). .


Visu pirma nera tokio daikto "lizingo išperkamosios nuomos", na gal padarei klaida, ir praleida "ar", arba nesigaudai.
Visu antra, ypac zmones uzsienyje sudarineja sutartis, ten populiaru, kad pardavejes po sutartu n metu sutinka ispirkti automobili uz tam tikra suma. Ar uzsienio praktika neina i savoka "vidutinis vartojas", gal turejai omeny kazkokia mazesne konkrecia grupe?".
Visu trecia, kodel nusprendei, kad zmones neskaiciuoja, ypac perkantys naujus auto? Cia pagal save ir savo artimu rata sprendi? Zmones perkantys naujus auto, daznai iskart po garantinio laikotarpio ji parduoda ir perka nauja (kalbu ne tik apie Lietuva jei ka). Dar kita grupe pasilaiko ji papildomus kelis metus (jei labai prisrira). Tad jie atgauna +-50% uz savo auto (priklausomai nuo auto nuvertejimo). O auto nuvertejimas ir reiskia, kiek uz ji moka vartotojai, sutinkantys naudotis, kad ir po garantinio. Tad zmonems automobilis pabrangtu apie 50%. (sis 50% labai apytisklis)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1138
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-27, 12:46 
     
zet rašė:
Ar_as? rašė:
Nu kažkokie ufonautizmai...


Mano nuomone, tas galioja tau.

Ar_as? rašė:
Statistinis žmogus perkantis naują automobilį skaičiuoja kiek jis jam kainuos per lizingo išperkamosios nuomos laikotarpį, t.y. pradinis įnašas+mėnesinės įmokos. Po šio laikotarpio automobilis paliekamas pardavėjui, kuris rūpinasi, kur kišti tą auto. Pirkėjui likutinė auto vertė yra neaktuali, ji paskaičiuojama įsigyjant automobilį pagal sutartyje fiksuojamą ridą (avarijas/pabraižymus ir kt. dengia draudimas minus franšizė). .


Visu pirma nera tokio daikto "lizingo išperkamosios nuomos", na gal padarei klaida, ir praleida "ar", arba nesigaudai.
Visu antra, ypac zmones uzsienyje sudarineja sutartis, ten populiaru, kad pardavejes po sutartu n metu sutinka ispirkti automobili uz tam tikra suma. Ar uzsienio praktika neina i savoka "vidutinis vartojas", gal turejai omeny kazkokia mazesne konkrecia grupe?".
Visu trecia, kodel nusprendei, kad zmones neskaiciuoja, ypac perkantys naujus auto? Cia pagal save ir savo artimu rata sprendi? Zmones perkantys naujus auto, daznai iskart po garantinio laikotarpio ji parduoda ir perka nauja (kalbu ne tik apie Lietuva jei ka). Dar kita grupe pasilaiko ji papildomus kelis metus (jei labai prisrira). Tad jie atgauna +-50% uz savo auto (priklausomai nuo auto nuvertejimo). O auto nuvertejimas ir reiskia, kiek uz ji moka vartotojai, sutinkantys naudotis, kad ir po garantinio. Tad zmonems automobilis pabrangtu apie 50%. (sis 50% labai apytisklis)



Tu visiškai teisus - neištryniau žodžio lizingas - klaida.

Tau apie tą užsienį Petras iš čiken factory pasakojo? Ar supranti, ką reiškia tas "išpirkti" išperkamosios nuomos atveju?

Kad net ir Karbauskio karvė suprastų:
1. Garantinis laikotarpis čia menkai kuo susijęs, esmė yra išperkamosios nuomos (mūsuose žmonės jos neskiria nuo lizingo) terminas. Jis dažniausiai yra 5 metai.
2. Išperkamosios nuomos atveju niekas nieko neišpirkinėja, tiksliau, jo neišpirkinėja pardavėjas, išpirkimo teisę pagal likutinę vertę turi PIRKĖJAS, jis nusprendžia, ar jam verta nusipirkti likutine verte ir mėginti pačiam parduoti brangiau (tiems, kieno laikas menkavertis, dažniausiai verta)/ar jis nori toliau važinėti tuo automobiliu.
Kad būtų dar paprasčiau, mokėjimus sudaro: pradinis įnašas +sutarties laikotarpiu mokama paskaičiuoto ir sutarto nuvertėjimo (atmetus pradinį įnašą) kaina+palūkanos. Sutarčiai pasibaigus arba atsisveikinama, arba PIRKĖJAS už likutinę vertę numatytą sutartyje, nuperka.

Lizingas jau kitas reikalas.

Šiaip viskas būtų paprasčiau, jei pamėgintum bent suprasti, kas per sutartis ir naudojimo būdas tai yra, o ne pasiklausytum kokių stebuklų "užsienyje būna".
Išpirkimas pagal aktualų vertinimą vykdomas tik pirkėjo pilnai apmokėtam ir įsigytam automobiliui. Tai daro ir Lietuvoje veikiantys atstovai - mielai už mažesnę nei rinkos kaina nuperka 5-6 metų automobilius. Tik dar kartelį - kuo mašina/markė mažiau nuvertėja, tuo jos įsigijimo kaina didesnė.

Jei jau norint įsigyti, ne nuomoti automobilius, galima skaičiuoti dvejopai:
1. Žiūrėti, kiek tavo į automobilį įdėtas 1 euras praranda vertės. Pvz.: audi x pirkta už 60k EUR po penkių metų kainuoja 40k EUR. Nuvertėjimas - 33 proc. Kia x nauja kainuoja 25 k, po penkių metų kainuos 9K, Nuvertėjimas - 64 proc. Audi šimtą kartų geriau (nes dar ir mergikės kaime pamačiusios spiegia)!
Čia "investicinis" požiūris, požiūris ir skaičiavimas tipinio postsovietinio bachūro. Žinoma - audi daug geresnė investicija.
2. Žiūrėti, kiek tau 5 metai kainavo su automobiliu: su audi x "pravažinėji" 5 metus už 20 k, su Kia už 16 k. Per penkis metus atlieka 4 k EUR.

Todėl dar kartą - niekam perkančiam neįdomu, kokia bus auto vertė ne tik po 15, neįdomu, neįdomu, kokia ji bus po 5 metų. Įdomu tik vienas dalykas: pradinė kaina (kad būtų prieinama, nereiktų taupyti 10 metų pradiniam įnašui) ir pirkimo bei pardavimo kainų skirtumas. Normalūs normalaus pasaulio žmonės į automobilius neinvestuoja, būtent todėl nauji automobiliai pinga (arba bent jau kompensuoja infliaciją, t.y. nebrangsta) ir tobulėja. Tik postsovietiniame prote iškreiptame fantasmagorinės ekonimonės sistemos ir neužtikrintumo gimsta mintys investuoti į nuvertėjančius, nusidėvinčius daiktus (pavyzdys - rusų turtuoliai perkantys per krizę Porshe, nes ji vertę laiko geriau nei rublis).
  • 0


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 608
Reputacija: +512
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-27, 13:25 
     
Ar_as? rašė:
....



daug parasei, o mintis kokia?
Plius sumalei kelis dalykus i viena. Kalbi bendrai apie vidutini vartotoja, paskui kalbi apie musu krasto vidutini vartoja - apsispresk.


Mano paprasta. Jei auto po garantinio laikotarpio (kuriam tarkim apskaiciuotas automobilio tarnavimo laikas), pats auto brangtu atitinkamai, pvz 30-50 ar dar kiek %. Ar padeti isspresti uzdavini?

Kiek Europoje vidutiniskai zmones turi auto pirke ji is salono? Tarkim 4-7 metai (tiksliau reiktu pasigooglinti)
Atsakyk, kiek kainuoja dabar auto procentaliai po 4-7 metu ? Atsakymas - tiek ir pabrangtu VIDUTINISKAI auto TUREJIMAS vartotojui. Visi isvedziojimai yra bandymas tempti, pritemti ar sekti pasaka pries miega.

Na speju tesiog tada gamintojai dar kitaip pradetu projektuoti detales, servisus, atsargines dalis ir t.t. ir auto rinka apskritai pasikeistu, bet cia jau kita tema.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1138
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-27, 14:47 
     
zet rašė:
Ar_as? rašė:
....



Mano paprasta. Jei auto po garantinio laikotarpio (kuriam tarkim apskaiciuotas automobilio tarnavimo laikas), pats auto brangtu atitinkamai, pvz 30-50 ar dar kiek %. Ar padeti isspresti uzdavini?

Kiek Europoje vidutiniskai zmones turi auto pirke ji is salono? Tarkim 4-7 metai (tiksliau reiktu pasigooglinti)
Atsakyk, kiek kainuoja dabar auto procentaliai po 4-7 metu ? Atsakymas - tiek ir pabrangtu VIDUTINISKAI auto TUREJIMAS vartotojui. Visi isvedziojimai yra bandymas tempti, pritemti ar sekti pasaka pries miega.


Wutt??
Jus namas buti letuviskai kalbeti geras?
  • 0


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 608
Reputacija: +512
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-27, 15:32 
     
kai su matematika blogai prasideda kabinejimas prie sintakses? Galiu isvis sukramptyti:

Auto po garantinio laikoktarpio (apie 5 metai) kainuoja apie 50% pradines kainos. Jei zmones visi pirktu tik naujas auto ir po gartantinio laikotarpio atiduotu i perdirbimus, panasiai isauktu masinos turejimas. Paiskinsiu papildomai, kaip skaiciuojamos pinigu islaidos automobiliui, tai pinigu kiekis per laiko tarpa, pvz menesi.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1138
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-27, 17:35 
     
zet rašė:
kai su matematika blogai prasideda kabinejimas prie sintakses? Galiu isvis sukramptyti:

Auto po garantinio laikoktarpio (apie 5 metai) kainuoja apie 50% pradines kainos. Jei zmones visi pirktu tik naujas auto ir po gartantinio laikotarpio atiduotu i perdirbimus, panasiai isauktu masinos turejimas. Paiskinsiu papildomai, kaip skaiciuojamos pinigu islaidos automobiliui, tai pinigu kiekis per laiko tarpa, pvz menesi.


Apie 50 proc. - kokiais šaltiniais remiatės? 50 proc. yra geriausiu atveju vidurkis, kuris neturi nieko bendro su realybe. Prestižinių automobilių nuvertėjimas yra daug mažesnis (Ferari gali ir vos 10 proc. per tuos metus nuvertėti, o į statistikas keliaus). Asmeninė patirtis rodo, kad perkant nauja Toyota Auris hibridą už 27k EUR, pardavėjo skaičiuojama likutinė vertė išperkamosios nuomos atveju yra 8,75k EUR, prie 25k km per metus. t.y. 32 proc.

Nežinau, koks bintas rūkomas, bet man tokiam bukam reikia tris kart skaityti ir tai nelabai neaišku, ką reiškia "isauktu masinos turejimas". Kiek jis išaugtų? Metru? Dviem? Matematikai blin, sakinio suregzt nesugeba, bet greit paaiškina, kodėl kalbos ir literatūros mokykloje niekam nereikia.

Jei kartais turėta omenyje, kad atsisakius senesnių nei penkių metų automobilių eksploatavimo ir nesant jų realizavimo galimybės (antrinės rinkos) nebeliks ir tos likutinės vertės, t.y. 100 procentų kainos, tai visiška pieva net nekalbant, kad tai utopija, nes:
1. Kalba eina ne apie 5 metų automobilių perdirbimą, bet apie 8-10 metų automobilių atsisakymą. Tokie automobiliai turi ne svaigstamus 50, bet 10-20 procentų vertės.
2. Jei bus aiški nuostata, kad automobiliai po 8 metų keliauja į perdirbimą, gamintojai nustos apsimetinėti, kad gamina ilgaamžius daiktus, automobiliai atpigtų bent X procentų, lygiai taip pat kaip ir dėl padidėjusių pardavimų (papildomas x).
3. Gamint automobilius būtų orientuojamasi ir į jų perdirbamumą, todėl ir baigus eksplotaciją jis turėtų vertę kaip medžiaga (turi ir dabar tik jos dydis yra klausimas, ypač jei pas brolius šaunuolius jau viskas kas turi vertę ir be ko mašina važiuoja būna išpjauta).
4. Kaina žinoma kiltų ir išnyktų tokios fantasmagorijos lietuviškų daugiabučių kiemuose, kur trijų asmenų šeima laiko 3 automobilius, o prie skurstančių studentų bendrabučių veja seniai išnyko nuo ant jos stovinčių ir tepaliukais verkiančių puslavonių.

O jei nekalbant apie utopijas, dar bus tokių bananų šalių, kurios nupirks viską, kas važiuoja, tik tai nereiškia, kad ir iš savo valstybės kažką tokio turime daryti.
  • 0


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 608
Reputacija: +512
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-27, 19:39 
     
Ar_as? rašė:
Apie 50 proc. - kokiais šaltiniais remiatės? 50 proc. yra geriausiu atveju vidurkis, kuris neturi nieko bendro su realybe.
Labiau nusikalbeti negalejai. Vidurkis labiausiai turi bendro su realybe is visu skaiciu.

Taip, skaicius labai apytikslis. Bet kadangi ieskausi kaip tik antros pakaitines masinos ir noriu pirkti 4-5 metu senumo, tai ziurejau daug variantu. Perziurejau skelbimus tiek is Lietuvos tiek is Vokietijos. Jei nori, gali ieskotis internete statistiku ar kurti savo mokslini darba.

Ir toliau nesamoniu ir sau priestaravimu.

Ar_as? rašė:
Paprastai tariant - man giliai dzin, kokia bus reali mano automobilio kaina po 5 metų, aš už ją nenoriu mokėti nė vieno papildomo cento, tai gamintojo/atstovo problema, ne mano.



Ar_as? rašė:
Kitas dalykas, jau pirminė, naujo auto kaina tiesiogiai koreliuoja su jo nuvertėjimu, todėl atsispindi pačiame įsigyjime.


Prie ko cia? Visiskai ne i tema.
Ar_as? rašė:
Automobilis - poreikis/paslauga, ne investicija, ką dar taip sunku suvokti homosovietikus, kuriam kažkelintas žiguliai buvo turtas, investicija, statusas, prestižas.


Ir dazniausiai tokie saugomo kledetojai patys turi senas pigesnes padangas. Nors naujos auto ir saugesnes uz senas, bet kai kurios yra dar saugesnes uz kitas. Bet dazniausiai visgi perka ne pacias saugiausias. Tai gal turi nusiperkes pvz Tesla? Ne, juk saugumas svarbiausia? Ar kur ta riba, kur jau saugumo uztenka?

Zodziu, perziurejau tavo kitu forumu pasisakymus, tai nieko konkretaus. Ypac kur temos apie senus automobilius, pradeti putotis ir tiek.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1138
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: MSN [Bot] ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'