Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Mobilusis ryšys
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-23, 14:29 
     
Be jokių muitų įeina? 70€ prekę apmokestino muitu. Pats išmuitinimas kainavo brangiau.
Iš JAV atsiuntė knygų, muitas + išmuitinimas irgi neblogai kainavo. Gerai, kad abiem atvejais nepasiekiau PVM ribos.

O šiaip gudrūs, lygina kainą be PVM ir muitų, su išmuitinta ir sumokėtu PVM'u :D Plius Kinijos gamintojas užtikrina metų garantiją, tai reiškia, kad pardavėjas Lietuvoje turi savo sąskaita užtikrinti dar metų garantiją, jei nori atitikti reikalavimus.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13982
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2073
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-23, 15:16 
     
Xdmin rašė:
jutas rašė:
HardAxe, nusisneki, ju garantija tikrai daug geresnio aptarnavimo lygio nei Lietuvos... Pabandyk Lietuvoje po pusantru metu,

Garantini aptarnavima dazniausiai atlieka ne pardavejas, o kita imone uzsiimanti sio prekes zenklo aptarnavimu. Ir uz garantini aptarnavima moka gamintojas, tai vel gi, pardaveju antkainiai ne del to uzdeti.

O lyginti salono kaina su internetine tai... Kur salonu tinkla islaikyti su pardavejais/konsultantais, kur 1 sandeli, su keliais sandelininkais ir vadybininkais. Ir siaip, uztenka uzsipirkti 1 telefonu per daug ir i pliusa su siuo modeliu nebeiseini :D



Gal dažniausiai taip ir yra, bet..

Pavyzdžiui, mano atveju, esu įsirašęs Custom rom'ą. Gamintojas garantijos neteikia. Tačiau, Pagal EU įstatymai(nepamenu, bet 1999 įstatymas, Lietuvoje irgi galioja) įpareigoja būtent pardavėją, o ne gamintoją. Taigi, mano atveju, jei bus gedimas, remonto išlaidas padengs pardavėjas, o jei bandys iš gamintojo gauti kompensaciją - špygą parodys ir viskas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2115
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +266
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-23, 20:49 
     
FtBall rašė:
Xdmin rašė:
jutas rašė:
HardAxe, nusisneki, ju garantija tikrai daug geresnio aptarnavimo lygio nei Lietuvos... Pabandyk Lietuvoje po pusantru metu,

Garantini aptarnavima dazniausiai atlieka ne pardavejas, o kita imone uzsiimanti sio prekes zenklo aptarnavimu. Ir uz garantini aptarnavima moka gamintojas, tai vel gi, pardaveju antkainiai ne del to uzdeti.

O lyginti salono kaina su internetine tai... Kur salonu tinkla islaikyti su pardavejais/konsultantais, kur 1 sandeli, su keliais sandelininkais ir vadybininkais. Ir siaip, uztenka uzsipirkti 1 telefonu per daug ir i pliusa su siuo modeliu nebeiseini :D



Gal dažniausiai taip ir yra, bet..

Pavyzdžiui, mano atveju, esu įsirašęs Custom rom'ą. Gamintojas garantijos neteikia. Tačiau, Pagal EU įstatymai(nepamenu, bet 1999 įstatymas, Lietuvoje irgi galioja) įpareigoja būtent pardavėją, o ne gamintoją. Taigi, mano atveju, jei bus gedimas, remonto išlaidas padengs pardavėjas, o jei bandys iš gamintojo gauti kompensaciją - špygą parodys ir viskas.


Klysti. Oficialus gamintojo servisas pateiks išvadą, kad garantija panaikinama. O vartotojų teisės remsis oficialaus serviso išvadomis ir bus pardavėjo pusėje.
Tačiau iš dalies tu teisus, garantinį turi užtikrint pardavėjas, o ne gamintojas. Bet jo pareigos apsiriboja tuo, kad jis privalo priimt prekę garantiniam aptarnavimui ir užtikrint minimalų garantinio terminą. Tačiau pats garantinis vyksta pagal gamintojo nustatytą, tvarką. T.y. jei gamintojas nurodys, kad keist programinę įranga neteisėta, vartotojui pabandžius ją pakeist, garantija bus panaikinta.
Beveik kas mėnesį tenka matyt vartotojų teisių išvadas kur nugesinami tokie gudručiai.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 457
Reputacija: +319
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-24, 07:44 
     
Diskusija labai įdomi, bet ji sukelia daug sumaišties ir turi mažai praktinės naudos. Panašu, kad visi yra savotiškai teisūs - perkant iš kai kurių užsienio parduotuvių tikrai yra muitai ir kiti mokesčiai, o iš kitų jų nėra. Gal seniau buvo muitai iš visų, o dabar tikrai reikalai pasikeitę. Ar nebūtų naudingiau, jei parašytumėte konkrečią informaciją, kada ir iš kokios parduotuvės pirkote, per ką siuntėte, kiek laiko keliavo siunta ir ar buvo papildomi mokesčiai ar ne.

Tarkim, šiuo metu Gearbest tikrai siunčia be jokių mokesčių prekes į Lietuvą, bet tai garantuotai galioja tik siunčiant per paštą. Turime patikimos informacijos, jog siunčiant iš Gearbest per siuntų tarnybą, mokesčiai jau prisideda, nors siuntimas užtrunka gerokai greičiau. Štai taip ir atsiranda nesusikalbėjimas - vienam siuntė ir mokesčių nereikėjo mokėti, kitam siuntė ir mokesčius reikėjo mokėti. O jokio nesusikalbėjimo nebūtų, jei pateiktumėte visą detalią informaciją - kaip siuntėt, kada siuntė ir iš ko siuntėt.

Jeigu tokius atsiliepimus paliktumėte, juos sudėtume į bendrą straipsnį - būtų visiems naudinga orientuotis, ko galima tikėtis perkant iš konkrečių užsienio parduotuvių ir kokius siuntimo būdus reiktų naudoti.

Pavyzdžiui, labai įdomu, kokia skaitytojų patirtis su AliExpress, nes mūsų turima informacija prieštaringa ir nesam iki galo tikri jos patikimumu.
  • +1



Portalo administracija
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-07-07, 18:04
Pranešimai: 2693
Miestas: Kaunas
Reputacija: +54
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-24, 08:47 
     
Gearbest turi savo sandėlius Europoje. O Europoje nėra vieningo muito mokesčio ir PVM. Tau užsakius iš jų, jie gali i viena šalį nusiųsti, sumokėti visus mokesčius ir persiųsti į Lt . Ir tai teisėta. Ar net turi kitų prekių jau Europos sandėliuose su sumokėtais mokesčiais . Viskas ten normalu. O alieexpres truputuka kitaip dirba, ten jie tik tarpininkauja....
  • +1




Užsiregistravo: 2012-12-03, 22:18
Pranešimai: 200
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-24, 19:47 
     
Siunciausi du Meizu MX4 Pro is Ali pries pussantru metu. Sau siunciausi uz ~242€ ir parinkau, kad atsiustu paprastu pastu. Uztruko siuntimas apie tris savaites. Nereikejo nei muitu nei PVM moket. Kai gavau savo telefona, uzsakiau toki pati draugui (tik is kitos Ali parduotuves). Jis, norejo gaut greiciau, tai sutiko primoket ~20€ uz siuntima per DHL. Atejo siunta per kazkur pussantros savaites, bet jau teko muitus sumoket, plius Translainerio tarpininkavimas...

Dabar irgi dairausi mob. telefono Gearbeste, labai patraukliom kainom yra, bet visi HK Warehouse ir bijau pirkt, nes idomu reikes ar nereikes moket PVM ar muitus siunciantis pastu.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-08-01, 19:48
Pranešimai: 33
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-24, 20:21 
     
http://banga.tv3.lt/lt/2forum.showPosts ... =(46200123
labai plati diskusija, kas netingės ten pasiknist, ras tikrai nemažai naudingos informacijos
  • 0




Užsiregistravo: 2009-10-12, 12:45
Pranešimai: 138
Reputacija: +25
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-05-17, 09:33 
     
jutas rašė:
HardAxe, nusisneki, ju garantija tikrai daug geresnio aptarnavimo lygio nei Lietuvos... Pabandyk Lietuvoje po pusantru metu, nors ne, kad ir po menesio nunesti sugedusia preke, man labai idomu, ar tikrai nelauktum keletos menesiu, kol pakeistu...

"atsiuncia telefona su savo spywariniu custom rom`u?"
Pievas sneki vel... Atsiuncia telefona su custom rom ? Tai ju stock'inis rom'as... Kiekvienas turi skirtinga, pvz LG, Samsung, HTC, tai dabar ir juos vadinti turinciais custom rom'a ? O koks tavo manymu turi stock rom ? Pacios Google kompanijos telefonas ? Nexus koks ?.
Del tu Bloatware, (matau parasei spyware kazkokia pieva cia...) Tuos bloatware gali lengvai pasalinti, del keliu minuciu darbo juos salininant tikrai nenumirsi. O telefono kaina skirsis maziausiai 100euru... O kokybes ir kainos santykis bus tikrai geresnis nei Lietuvoje parduodamu.


po dvieju menesiu isiro megztinio siule. Nunesiau i parduotuve, kadangi tokiu nebeturejo o jis man patiko paprasiau jei galima sutaisyti, jei ne grazinti pinigus.
Apart pirmu 5 sekundziu durnos pardavejos emocijos viska graziai prieme ir taip sutvarke, kad zinodamas neradau jokio skirtumo.
Pas kinus po atsiliepimo palikimo po savaites sugedo gadgetas, pardavejas rodo nuli emociju.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 2919
Reputacija: +793
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-05-19, 09:39 
     
Sutinku su sub. Nėra nei vieno pardavėjo kuris norėtų parduoti savo prekę už savikainą, aišku būna ir išimčių kai prekė stovi sandėlyje ir jau būna morališkai pasenus tada apsimokiau parduoti ją ir žemiau savikainos nei laikyti ją ant lentynos ir užimti potencialiai populiarios naujos prekės virta. Bet aš ne apie tai. Pats pirkau kinietišką xiaomi išmanųjį topo centre. Sumokėjau daugiau nei būčiau mokėjęs gearbest ar Ali bet ar jums taip labai svarbu tas 20-30 eu kainų skirtumas kai prekę gausi šiandien ir esi lietęs ją rankomis ir kur ją gausi po 3-4 sav. Plius tu sumoki mokesčius savo šalyje. Iš ko gyvena valstybė? Iš mūsų mokamų mokesčių. Taip pat prisiminkime paprastą rinkos aparatą kai pasiūla neatitinka paklausos. Turėdamos mažą paklausą parduotuvės yra priverstos dėti antkainį kuris atpirktų neperkamas prekes. Visi šie, atrodytų maži, dalykai susideda į vieną ir tada turim ką turim. Trūksta mums savimonės, geriau slėpt ir būti gudresniems nei būt pilietiškais gerinti savo būvį.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-09-23, 17:00
Pranešimai: 0
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-05-19, 14:30 
     
audriu12 rašė:
Sutinku su sub. Nėra nei vieno pardavėjo kuris norėtų parduoti savo prekę už savikainą, aišku būna ir išimčių kai prekė stovi sandėlyje ir jau būna morališkai pasenus tada apsimokiau parduoti ją ir žemiau savikainos nei laikyti ją ant lentynos ir užimti potencialiai populiarios naujos prekės virta. Bet aš ne apie tai. Pats pirkau kinietišką xiaomi išmanųjį topo centre. Sumokėjau daugiau nei būčiau mokėjęs gearbest ar Ali bet ar jums taip labai svarbu tas 20-30 eu kainų skirtumas kai prekę gausi šiandien ir esi lietęs ją rankomis ir kur ją gausi po 3-4 sav. Plius tu sumoki mokesčius savo šalyje. Iš ko gyvena valstybė? Iš mūsų mokamų mokesčių. Taip pat prisiminkime paprastą rinkos aparatą kai pasiūla neatitinka paklausos. Turėdamos mažą paklausą parduotuvės yra priverstos dėti antkainį kuris atpirktų neperkamas prekes. Visi šie, atrodytų maži, dalykai susideda į vieną ir tada turim ką turim. Trūksta mums savimonės, geriau slėpt ir būti gudresniems nei būt pilietiškais gerinti savo būvį.


O aš bėdą matau visai kitur. Žinai kur? Kuomet perikūpai ir jų verslai nori gyventi taip, kaip gyvena aukštą pridėtinę vertę kuriantys. Ir Lietuvoj tokio "verslo" ir wannabe "verslininkų" yra labai daug.

Man pvz. asmeniškai visiškai neatrodo normalu už aktyvumo stebėjimo apyrankę mokėt 80 eurų, kai Kinijoje su siuntimu tas daiktas nei 20 nekainuoja. Suprantu 2x - nes visgi reikės garantinį galbūt taikyt. Bet 4x?..
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'