Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 18 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 09:24 
     
Cituoti:
Į naudoto automobilio gamybos metus smarkiai atsižvelgia beveik du trečdaliai (58,9 proc.) apklausos respondentų. Tačiau Autoplius.lt plėtros vadovas Matas Buzelis pažymi, kad šalies vairuotojai vertina ne tik gamybos metų ir kainos santykį. Specialisto teigimu, vairuotojai linkę skaičiuoti kiekvieno kilometro kainą.
Tai kad kiekvieno parduodamo auto rida yra 175-220kkm :) gali atsižvelginėti kiek nori į rida, bet kas iš to jei 90% automobilių odometrai atsukti. Nebent palei vairo, ričiagu, pedalų, vairuotojo durelių prie rankenos apibraižymą ir salono nutrynimą galima spėti tikrą ridą.

Cituoti:
Lietuvos automobilių parko amžiaus vidurkis siekia apie 15–16 metų. Tarp populiariausių iš užsienio įvežamų automobilių yra 11–15 m. amžiaus grupės transporto priemonės. Šios tendencijos puikiai atspindi ir vairuotojų požiūrį į saugumą. Anot automobilių rinkos eksperto, tik kas penktam vairuotojui transporto priemonės saugumas patenka tarp svarbiausių perkamo automobilio sudedamųjų dalių.

„Maždaug penktadalis (21,4 proc.) respondentų teigė, kad renkantis naudotą automobilį daug dėmesio skiriama jo saugumui. Tačiau visiems puikiai žinoma, kad saugumas beveik tiesiogiai proporcingas automobilio amžiui. Kasmet šioje srityje gamintojai nubrėžia vis naujus standartus, o prieš dešimtmetį saugumo etalonais vadinti automobiliai šiandien tėra vidutinybė“, – komentuoja Matas Buzelis.
Puiku reiškia Lietuviai išdalies rūpinasi savo saugumu, nes perka 11-15 metų senumo aukštesnės klasės auto kuris tuo metu turėjo 4-5*, vietoj to kad pirktu dabar 3-4* skarbonkę dar ir už brangiau, taip gauna aukštos klasės galingą auto, kuris crah teste yra toks pat saugus, kaip nauja skarbonkė (~1* per 10 metų nurašau kaip infliaciją), bet vairavimo malonumas, stabilumas ir valdomumas ant kelio aukštas (tai neteisioginis auto saugumas, bet itin svarbus, svarbiau išvengti avarijų, nei išgyventi bet pastoviai kas pora metų nuskristi nuo kelio), o išlaikymo kaštai maži. :P
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7239
Miestas: KLP
Reputacija: +1533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 10:03 
     
bahuriux rašė:
... o išlaikymo kaštai maži. :P


O katalizatorių išpjovus dar ir uždirbti galima...
... brangių R18 padangų, standarto ant aukštesnės klasės, neverta keisti apskritai, nes tikras padangiux su privažinėtom kitaiskom padangikėm tik pagerina sukibimą su keliu... arba grioviu... arba medžiu...
... išdrožti amortikai tik padidina komforto lygį, nu nes tikram kosminiam laive turi supti...
... o kad oro pagalvių jau seniai nėra, tai čia tik į naudą, nes jos tik svorį didina ir degalus dėl to rija - rimtas kentas su saugiu 15 metų senumo prabangiu laivu į avarijas nepapuola... ir šiaip, rimti žmonės renkasi karstą, o ne ligoninę...
  • +2


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 618
Reputacija: +527
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 10:39 
     
Tai ir taip aišku, kad reikia pardavinėti šventąją trejybę. Į nieką daugiau Lietuviai neatsižvelgia.
  • +1


_________________
May The Force Be With You...



Užsiregistravo: 2012-08-21, 19:57
Pranešimai: 38
Miestas: Kaunas
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 13:20 
     
Negaliu susilaikyt. bahuriux - kliedi išsijuosdamas. Teisini lietuviškus kompleksus.

Cituoti:
Puiku reiškia Lietuviai išdalies rūpinasi savo saugumu, nes perka 11-15 metų senumo aukštesnės klasės auto kuris tuo metu turėjo 4-5*, vietoj to kad pirktu dabar 3-4* skarbonkę


Ford Focus 2012 ar BMW 5 2005 ? Vienas turi 5 žvaigždutes, kitas 4. O kainuoja labai, labai panašiai.

Cituoti:
tai neteisioginis auto saugumas, bet itin svarbus, svarbiau išvengti avarijų, nei išgyventi bet pastoviai kas pora metų nuskristi nuo kelio


Jei tu sugebi nulėkt nuo kelio, nes mašina ne sportinė - šūdinas tu vairuotojas. Geras vairuotojas pasirenka vairavimo stilių pagal sąlygas, savo gebėjimus ir transporto priemonę.

Cituoti:
išlaikymo kaštai maži. :P


Teip teip. Kokio BMW 5 išlaikymo kaštai tikrai bus "mažesni", nei kokio 5 metais naujesnio Civic, Auris ar pan.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 16:38 
     
Nemalkit š, priešingai nei jūs nesu sukėlęs dėl mano kaltės nei vienos avarijos, per 500kkm, kuris iš jūsų gali tuo pasigirti? Manau tuom viskas ir pasakyta.

Dėl padangų, amortizatorių ir panašių dalykų, manes nemokinkit, pas mane nokian vasarinės padangos su 80% protektoriaus ir amortikai 200-300% kietesni nei stock :P
  • -2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7239
Miestas: KLP
Reputacija: +1533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 16:48 
     
Arthuras rašė:
Negaliu susilaikyt. bahuriux - kliedi išsijuosdamas. Teisini lietuviškus kompleksus.

Cituoti:
Puiku reiškia Lietuviai išdalies rūpinasi savo saugumu, nes perka 11-15 metų senumo aukštesnės klasės auto kuris tuo metu turėjo 4-5*, vietoj to kad pirktu dabar 3-4* skarbonkę


Ford Focus 2012 ar BMW 5 2005 ? Vienas turi 5 žvaigždutes, kitas 4. O kainuoja labai, labai panašiai.

Cituoti:
tai neteisioginis auto saugumas, bet itin svarbus, svarbiau išvengti avarijų, nei išgyventi bet pastoviai kas pora metų nuskristi nuo kelio


Jei tu sugebi nulėkt nuo kelio, nes mašina ne sportinė - šūdinas tu vairuotojas. Geras vairuotojas pasirenka vairavimo stilių pagal sąlygas, savo gebėjimus ir transporto priemonę.

Cituoti:
išlaikymo kaštai maži. :P


Teip teip. Kokio BMW 5 išlaikymo kaštai tikrai bus "mažesni", nei kokio 5 metais naujesnio Civic, Auris ar pan.

Prie ko BMW5? gal dar palyginsi seno ferari vs fiat 500 išlaikymo kaštus? Kalba eina apie tautovežius.

Net neabejoju kad vairuoju geriau ir saugiau nei betkuris iš jūsų. Visi taip vairuotu kaip aš avarijų išvis beveik nebūtu keliuose.

Beto visureigis su 4* vs skarbonkė nupūs nx fokusą 5* nuo vaizdo tą sako netgi Niutono fizika. Fokuse nuo perkrovų bus lavonai net jei kėbulas bus daugmaž vientisas (neskaitant doformacijos zonos) ir pagalvės iššovusios.
  • -2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7239
Miestas: KLP
Reputacija: +1533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 17:29 
     
O kuo BMW 5 ne tautovežis? Pažiūrėk, kiek keliuose jų dabar.

Man neįdomu, kaip vairuoji TU, aš sakau, kad normaliam vairuotojui visiškai nesvarbu, koks automobilis, jei tik jis tvarkingas - jis su juo gali važiuoti saugiai.

Cituoti:
Beto visureigis su 4* vs skarbonkė nupūs nx fokusą 5* nuo vaizdo tą sako netgi Niutono fizika. Fokuse nuo perkrovų bus lavonai net jei kėbulas bus daugmaž vientisas (neskaitant doformacijos zonos) ir pagalvės iššovusios.


Jei tas visureigis trenks į medį - lavonai bus jame, o ne Focus'e.

Lietuviški kompleksai - negaliu įpirkt prabangaus, bet vis vien perku. Nesvarbu, kad nuvažiavęs 500k km, daužtas, skendęs, kad remontuot po to tenka kiniškom dalim, nes ant normalių neužtenka.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 18:03 
     
bahuriux rašė:
Beto visureigis su 4* vs skarbonkė nupūs nx fokusą 5* nuo vaizdo tą sako netgi Niutono fizika. Fokuse nuo perkrovų bus lavonai net jei kėbulas bus daugmaž vientisas (neskaitant doformacijos zonos) ir pagalvės iššovusios.



Na, bent jau bendravimo lygis kaip po rimtos traumos, bet patikėsim, kad trauma buitinė ir avarijos tikrai nepatyręs :)

Pirma, tai pagal šitą logiką turbūt geriausia transporto priemonė būtų fūra :) Antra, tarp minėto 15 metų "prabangaus" automobilio ir 3 metų fokuso skirtumas bus ne tik jiems susidūrus, bet ir:
1. Nulėkus nuo kelio/atssitrenkus į medį/sieną/stilpa, kur tikrai paaiškės kodėl vienas turi 5, o kitas 4 ir kas yra 4 prieš 15 metų...
2. Susidūrus su pėsčiuoju, kur vienu atveju pėstyjį veš į ligoninę, kitu - į lavoninę.
  • +2


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 618
Reputacija: +527
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 18:40 
     
bahuriux rašė:
Arthuras rašė:
Negaliu susilaikyt. bahuriux - kliedi išsijuosdamas. Teisini lietuviškus kompleksus.

Cituoti:
Puiku reiškia Lietuviai išdalies rūpinasi savo saugumu, nes perka 11-15 metų senumo aukštesnės klasės auto kuris tuo metu turėjo 4-5*, vietoj to kad pirktu dabar 3-4* skarbonkę


Ford Focus 2012 ar BMW 5 2005 ? Vienas turi 5 žvaigždutes, kitas 4. O kainuoja labai, labai panašiai.

Cituoti:
tai neteisioginis auto saugumas, bet itin svarbus, svarbiau išvengti avarijų, nei išgyventi bet pastoviai kas pora metų nuskristi nuo kelio


Jei tu sugebi nulėkt nuo kelio, nes mašina ne sportinė - šūdinas tu vairuotojas. Geras vairuotojas pasirenka vairavimo stilių pagal sąlygas, savo gebėjimus ir transporto priemonę.

Cituoti:
išlaikymo kaštai maži. :P


Teip teip. Kokio BMW 5 išlaikymo kaštai tikrai bus "mažesni", nei kokio 5 metais naujesnio Civic, Auris ar pan.

Prie ko BMW5? gal dar palyginsi seno ferari vs fiat 500 išlaikymo kaštus? Kalba eina apie tautovežius.

Net neabejoju kad vairuoju geriau ir saugiau nei betkuris iš jūsų. Visi taip vairuotu kaip aš avarijų išvis beveik nebūtu keliuose.

Beto visureigis su 4* vs skarbonkė nupūs nx fokusą 5* nuo vaizdo tą sako netgi Niutono fizika. Fokuse nuo perkrovų bus lavonai net jei kėbulas bus daugmaž vientisas (neskaitant doformacijos zonos) ir pagalvės iššovusios.


del to niutono mechanikos.. tai idomumo delei paziurejau koks svorio skirtumas tarp 2012m.fokuso ir 2005m. bmw 5,abu 2.0 dyzeliukai,tai fokusas 1.4 tonos,bmw 1.5 tonos-sakai tas simtas kilogramu taip smarkiai itakos susidurima?
  • +1




Užsiregistravo: 2012-05-05, 19:55
Pranešimai: 103
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 18:41 
     
Nepamirškit, kad tas 15 metų visureigis ar "saugi mašina" pagal dabartinius saugumo standartus (jei būtų nauja) gal ir 3* negautų, o nuvažiavus pusę milijono, po, kad ir smulkių, avarijų tai ir 2* tik pasiektų.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3395
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 20:12 
     
Tie saugumo testai tai tik komercinis triukas - bandymų greitis 64km/h. Dabar su dviračiais tokiais greičiai važinėja. Auto važiuoja 120 minimum ir atsitrenkia į 120. Ir čia jokios pagalvės su žvaigždutėm nepadeda.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-02-13, 16:43
Pranešimai: 957
Miestas: Vilnius
Reputacija: +67
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 21:49 
     
assa rašė:
del to niutono mechanikos.. tai idomumo delei paziurejau koks svorio skirtumas tarp 2012m.fokuso ir 2005m. bmw 5,abu 2.0 dyzeliukai,tai fokusas 1.4 tonos,bmw 1.5 tonos-sakai tas simtas kilogramu taip smarkiai itakos susidurima?
Kalba eina apie tarkim ford focus 2017 vs BMW X5 2005.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Focu ... generation)
Curb weight 1,270–1,471 kg (2,800–3,243 lb)
RS: 1,569 kg (3,459 lb)


https://www.autoevolution.com/cars/bmw- ... 5at-225-hp
Unladen Weight
4696 lbs OR 2130 kg
Gross Weight Limit
5722 lbs OR 2595 kg

Nors ir esu visų SUV antifanas, bet prieš tanką su šakute nepašokinėsi, svoris svarbu, kai susidiri kaktomuša. O mano pirmam poste nebuvo minimi išvis BMW, mano žinutė apie tai ką perka lietuviai, o perka už tiek kiek gali sau leisti, žinoma visi nori naujesnės ir suagesnės auto, bet realybė tokia, kad žmogus mokantis skaičiuoti ir finansiškai raštingas, gali sau leisti auto kuri kainuoja 6 mėn jo pajamų britų ekonomistai taip yra paskaičiave, bet turbūt taip ir gaunasi nuvidurkinus.

Nauji kėbulai su storais statramsčiais yra saugesni, tai jau iškarto 1-2* lyginant su iki ~1995m, o papildomos oro pagalvės dar +1*, tai taip ir gaunasi, kad naujesnės yra saugesnės, bet kad tai (standus kėbulas su minkštom deformacinėm zonom + daugiau pagalvių) jau 15-20 metų nebenaujiena. reikėtu kažkokio kitokio saugumo matavimo, gal balų sistemos kaip pvz CPU benchmarkuose būna, o gal geriau pavaizduoti rezultatą lūžusiais kaulais ir sumušimais, paminint patiriamą perkrovą G?
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7239
Miestas: KLP
Reputacija: +1533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-08, 22:25 
     
15 metų senumo mašina, nedaužta ir nepažeista rūdžių :D Jau greičiau pas lieutvį mašinai tiesiai iš salono pinigų atsiras, nei tokia mašina.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14341
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2265
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-09, 01:48 
     
immortallt rašė:
15 metų senumo mašina, nedaužta ir nepažeista rūdžių :D Jau greičiau pas lieutvį mašinai tiesiai iš salono pinigų atsiras, nei tokia mašina.

yra tokiu masinu. tankas pvz. akuma pakeiti ir vaziuoji. nors prastovejes 15 metu.
rudys suryja tik plonasieni rudijanti metala. jei susaudyt visus pasaulio dizainerius, galimetu gamint neisvaidzius masinu kebulus is plonasienio nerudijancio plieno, isvis be dazymo ir padengimo. butu amzinos, neisvaizdzios ir dar pigiau kainuotu. bet vat reikia matai visiems spalvotu masinu, nesugebes kitaip atskirt nuo kaimyno... cia mentaliteto klausimas - masinos kokybe. 95% pirkeju kokybe visiskai nesvarbu.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3691
Reputacija: -158
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-09, 23:07 
     
tai niekas ir nesigincija,kad auto mase itakoja avarijos pasekmes,ne veltui musu zalieji gandragalviai su escaladem vazineja,bet technologijos irgi labai svarbu,norejau surasti kazkada matyta youtubej video,susidurimas focus irs range rover,deja nerandu taip greit.. na bet radau plastmasini espace pries land rover discovery,mases atitinkamai 1.7t ir 2t+ skirtumas svorio nemazas,plius suv'as-ale saugumas,bet vat technologijos ir amzius savo padaro
[youtube]
[/youtube]ziureti nuo 6 min.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-05, 19:55
Pranešimai: 103
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-09, 23:34 
     
immortallt rašė:
15 metų senumo mašina, nedaužta ir nepažeista rūdžių :D Jau greičiau pas lieutvį mašinai tiesiai iš salono pinigų atsiras, nei tokia mašina.


Galiu rasti ir senesnių. Tėvukas turi Audi 80 (85 metų) cinkuotu kėbulu: rudžių - nerasta; dažų sluoksnis - ledinis; nedaužta. Antikvarinis automobilis jau.

Viskas priklauso kaip žmonės prižiūri automobilį.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-30, 10:20
Pranešimai: 381
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-06-10, 08:54 
     
obuglas rašė:
immortallt rašė:
15 metų senumo mašina, nedaužta ir nepažeista rūdžių :D Jau greičiau pas lieutvį mašinai tiesiai iš salono pinigų atsiras, nei tokia mašina.


Galiu rasti ir senesnių. Tėvukas turi Audi 80 (85 metų) cinkuotu kėbulu: rudžių - nerasta; dažų sluoksnis - ledinis; nedaužta. Antikvarinis automobilis jau.

Viskas priklauso kaip žmonės prižiūri automobilį.


Saugumo atzvilgiu tokiu automobiliu pirkimas dar labiau neturi logikos. Toje pacioje vokietijoje galima rasti 10-15m automobiliu su 50-90k rida, bet jie atitinkamai kainuos 8+k eur. Uz tiek jau iseina keliu metu senumo automobilis, kuris (darant prielaida, kad yra tvarkingas) greiciausiai bus saugesnis.

Aisku, as asmeniskai, uz maza kaina 15-20m 50k begusi koki 5/7 BMW ar Audi A6 priglausciau vien del to, kad ju paprasta sandara (ka galiu dazniausiai pasitvarkau pats - visai patinka man) ir su prieziura be didesniu bedu (motore/dezej) ~400-500k traukia. Visgi tai butu maziau saugu, nei pirkti keliu metu senumo mazesni auto.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-10-02, 17:48
Pranešimai: 431
Reputacija: +542
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'