Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-06, 09:10 
     
sudeginamos filtro regeneracijos metu
  • +1


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-06, 12:10 
     
Xdmin rašė:
FtBall rašė:
Pagooglinau, tai autobuso kuro sąnaudos - 40l/100km - kaip 5 automobilių*. Dar be galo daug kitų niuansų atsiranda, kurių dauguma yra mažai važinėjamų dyzelių nenaudai, pvz autobuse DPF'ai, jei jie yra, tai jie veikia. Ko nepasakysi apie dyzelį, kuris per dieną 5km prasuka.

*(apynaujų, kurie patys bando pasišildyt, pvz. draugo A klasės mersiukas mieste ne per kamščius tiek ima)

O kur DPF filtro sukauptos daleles dingsta? Issibarsto pakeliui ar buna isvalomi servisuose?


immortallt gražiai pasakė - užsidėk maišą ant galvos. Vistiek deguonies tiek pat. Jei kuras blogai dega, išsiskiria skirtingos medžiagos, bet jos sudarytos iš tų pačių atomų. O DPF'as tam ir skirtas - jame susikaupia visos nesąmonės, kurios nesugeba tinkamai sudegti variklyje. DPF'as įkaista, berods iki 800C, ir tada prasideda kitokios degimo reakcijos, kurių metu kenksmingos medžiagos paverčiamos ne tiek kenksmingomis.

Paprastas pavyzdys* - anglies ir deguonies junginiai. Iš tų pačių medžiagų sudaryti tiek CO, tiek CO2. CO2 - santykiniai nekensmingos dujos, o CO - grynas nuodas. Kaip jau anksčiau minėjau, ir gerai matosi iš elemento užrašymo - CO2 turi dvigubai daugiau deguonies nei CO, tai jei deguonies degimo metu trūksta, natūralu, kad vietoj CO išsiskiria CO2.

* (DPF'e ko gero kitokios reakcijos vyksta, bet principas panašus)

Spoiler:
P.S. trumpinyje DPF, F raidė reiškia filtras, todėl klaida rašyti "DPF filtras", nes du kartus pakartojamas žodis Filtras :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-07, 09:16 
     
immortallt rašė:
svetys, jo, jei su mašina pasidarbuoja toks kaip tu, tai niekas ir "nebeardo". O jei mašinoje katalizatorius neišluptas bei neužsikišęs, kaip ir filtras, tai žiū ir emisijos normos ribose.

O šiaip tikrai galėjai patylėti. Azoto atomai niekur nedingsta, bet išmetami skirtingi azoto junginiai. Vieni kenksmingi, kiti inertiški. Jei tau tarp jų nėra jokio skirtumo, tai užsidėk maišą ant galvos, vis tiek gi tokiu pačiu kieki deguonies atomų kvėpuosi.
Ir vyksta cheminės reakcijos variklyje, jei jau tau tiek smulkiai reikia aiškinti.
+
immortallt rašė:
tas diedukas su vienu spustelėjimu gazo išmeta kietųjų dalelių ir azoto junginių daugiau, nei kitas nuvažiuodamas 100km.

Šiaip tai į sąvoką „azoto junginiai“ ir įeina visi jo junginiai (spalvoti, kvapnus, skanus ir nelabai, naudingi, kenksmingi ir t.t.).
Bet juk kliedėtojas to nepripažins. Kliedėtojui „azoto junginių“ sąvoka paklusta jo norams - kartais ji apima visus azoto junginius, kartais tik jam vienam žinomus.
Žinoma, dar šiek tiek pakliedėkite kaip aš išėmiau katalizatorių ar dar ką nors :)

Nors visa tai tik dar kartą parodo, jog jūsų smegenyse nėra net elementaraus „nužvėrinimo“* katalizatoriaus (per diskusijas judate šulerio režimu – bėgs kraujas iš nosies, bet ekonomiškai važiuojančio „seną dieduko auto“ turite nugalėti)...


* viewtopic.php?p=486436#p486436
viewtopic.php?p=486550#p486550
viewtopic.php?p=486670#p486670
  • 0


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1176
Reputacija: -89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-10, 08:09 
     
Vienintele alternatyva nemokamas viešasis, nemokama dviračių nuoma, remiama iš surinktų mokesčių. Kitaip sankcijos tik dar sendins parką. Be automobilių didžiąjai daliai gyventi neįmanoma.
  • -1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-08-05, 11:02
Pranešimai: 162
Miestas: Kaunas
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-10, 09:45 
     
Estija pabande su nemokamu viesuoju transportu, tik keliais procentais daugiau zmoniu vaziavo viesuoju.
  • +3




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1984
Reputacija: +471
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-10, 09:58 
     
wilkas rašė:
Vienintele alternatyva nemokamas viešasis, nemokama dviračių nuoma, remiama iš surinktų mokesčių. Kitaip sankcijos tik dar sendins parką. Be automobilių didžiąjai daliai gyventi neįmanoma.


Didžiąjai daliai - tiesiog patogiau.

Įdomu, koks vidutinis atstumas iki darbo. Man yra 5km iki darbo, tai dabar nusipirkau elektrinį paspirtuką ir darbą pasiekiu per 15min. Su automobiliu - užtrunku apie pusvalandį. Viešuoju - ~40min.

Mieste, iš mano ir kelių pažįstamų patirties, vidutinis greitis - ~25km/h. Kaip dviračio.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-10, 10:42 
     
FtBall, patogumas niekuo dėtas. Yra kaimynų, kurie dirba visai prie manęs, centre. Važiuoti mašina, jei reikia ieškoti parkingo, trunka tiek pat, kiek autobusu, arba net ilgiau, jei yra kamščių. Kaina - nepalyginamai brangiau, nes parkingas per dieną bent 8-9€, autobuso bilietėlis <1€. Ir jie vis tiek važiuoja darban mašina.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-10, 10:53 
     
immortallt rašė:
FtBall, patogumas niekuo dėtas. Yra kaimynų, kurie dirba visai prie manęs, centre. Važiuoti autobusu, jei reikia ieškoti parkingo, trunka tiek pat, kiek autobusu, arba net trumpiau, jei yra kamščių. Kaina - nepalyginamai pigiau, nes parkingas per dieną bent 8-9€, bilietėlis <1€. Ir jie vis tiek važiuoja darban mašina.


Okay, reikėjo rašyt ne patogumas, o "patogumas". Keista, bet geriau žmonėms kamščiuose sėdėt automobiliuose, nei tiesiog dviračiu aplenkt tuos kamščius.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-10, 11:06 
     
Nezinau kaip tai pavadinti, manau trukdo vidinis priestaravimas sau. Turiu automobili, moku draudima, tepalus nesenai pasikeiciau, tiek pinigu sukisau ir su autobusu vaziuoti, nu kazkokia nesamone :D Ir nesvarbu, kad su viesiuoju ir sveikiau ir pigiau gausis, bet as juk jau investavau pinigus i automobili.

Kitas, labai vis dar stiprus dalykas pas mus, tai ka kiti pagalvos. Jei tu turi automobili, bet geru oru atvaziuoji dviraciu, tai tu sveikuolis. Jei tu vaziuoji dviraciu, bet neturiu auto rakteliu su savimi, tai tu turbut bomzas :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1984
Reputacija: +471
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-13, 09:58 
     
FtBall rašė:
CO2 - santykinai nekenksmingos dujos...

Naujuose automobiliuose netgi yra specialiai montuojami pašildymai. Bet tada gaunasi, kad mieste A klasės mersedesas ima 8 litrus dyzelio(ir net ne per kamščius - važiuojant 6 valandą ryto).

- Kas pabraukta yra akivaizdi papildoma šiluminė tarša.

- Benzininiai varikliai daugiau, nei dyzeliniai, išskiria šiluminių teršalų, tiek CO2 pavidalu, tiek paties variklio išskiriama šiluma, tiek vandens garų pavidalu ir pan.

- Bet kuri papildoma automobilio komforto, saugumo įranga neišvengiamai sukelia ir papildomą taršą.

- Vandens garai (H2O) - pagrindinės šiltnamio efektą sukeliančios dujos, lemiančios apie du trečdalius natūralaus šiltnamio efekto.
http://www.darnusvystymasis.gpf.lt/lt/s ... cios-dujos

- Ir t.t.

- Pvz. nuo šiluminių taršų įvairovės yra visai netoli iki gan tikroviškos sąmokslo teorijos ...kodėl buvo paplautas paplūdimys pajūryje.
Pvz. suminė Europos auto variklių šiluminė tarša atliko „drugelio sparnų efektą“ ir paįtakojo atmosferos judėjimo kryptis. T.y. Baltijos jūroje įsivyravo vakariniai vėjai, kurie į rytinę jos pakrantę pripūtė papildomą vandens kiekį – kuris su bangų pagalba švelniai ir pakramtė paplūdimius**.
Nors komsamolcai***(?) turi aibę kitų sąmokslo teorijų tarp kurių yra ir tokia, pvz.: išvežti akmenys nuo Palangos tilto sukėlė „drugelio sparnų efektą“...


* http://www.darnusvystymasis.gpf.lt/lt/s ... cios-dujos
** Palangoje vandens lygis pakilęs aukščiau 60 cm – tai priskiriama pavojingiems reiškiniams.
http://www.delfi.lt/vasara/naujienos/pa ... d=75198484
*** tai ir tokie asmenys, kuriems visada yra kalti kiti, o ne jie patys.
  • +1


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1176
Reputacija: -89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-13, 14:10 
     
svetys rašė:
- Vandens garai (H2O) - pagrindinės šiltnamio efektą sukeliančios dujos, lemiančios apie du trečdalius natūralaus šiltnamio efekto.


Wait.. what?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-13, 15:46 
     
FtBall rašė:
Wait.. what?

Blyn, pervargęs anykštėnas :)
Nejaugi taip sunku pačiam atsiversti nuorodą ir perskaityti:
Cituoti:
Atmosferoje vandens molekulės sugeria Saulės spinduliuojamą bei žemės atspindėtą šilumą ir pamažu ją atiduoda į aplinką. Atmosferoje vandens garai priklauso hidrologiniam ciklui - uždarai sistemai, kurioje cirkuliuoja ribotas žemėje esančio vandens kiekis: iš vandenynų ir žemės į atmosferą ir atgal dėl garavimo, transpiracijos, kondensacijos ir kritulių.
Tiesiogiai dėl žmogaus veiklos vandens garų atmosferoje nedaugėja, tačiau šiltesnis oras gali išlaikyti daug daugiau drėgmės taip sustiprimas klimato kaitą.

+
Iš praktikos galima pastebėti, jog automobilių kaminai varva tik šalti (vandens garai kondensuojasi išmetimo sistemoje ir virsta vandens skysčiu)...
Turbūt reiktų tik internete pasiknisti ir galima būtų sužinoti, kiek maždaug vandens išskiria litras (1 mln. tonų) to ar ano kuro...
Ir t.t. ir t.t.
  • 0


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1176
Reputacija: -89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-13, 16:48 
     
svetys rašė:
FtBall rašė:
Wait.. what?

Blyn, pervargęs anykštėnas :)
Nejaugi taip sunku pačiam atsiversti nuorodą ir perskaityti:
Cituoti:
Atmosferoje vandens molekulės sugeria Saulės spinduliuojamą bei žemės atspindėtą šilumą ir pamažu ją atiduoda į aplinką. Atmosferoje vandens garai priklauso hidrologiniam ciklui - uždarai sistemai, kurioje cirkuliuoja ribotas žemėje esančio vandens kiekis: iš vandenynų ir žemės į atmosferą ir atgal dėl garavimo, transpiracijos, kondensacijos ir kritulių.
Tiesiogiai dėl žmogaus veiklos vandens garų atmosferoje nedaugėja, tačiau šiltesnis oras gali išlaikyti daug daugiau drėgmės taip sustiprimas klimato kaitą.

+
Iš praktikos galima pastebėti, jog automobilių kaminai varva tik šalti (vandens garai kondensuojasi išmetimo sistemoje ir virsta vandens skysčiu)...
Turbūt reiktų tik internete pasiknisti ir galima būtų sužinoti, kiek maždaug vandens išskiria litras (1 mln. tonų) to ar ano kuro...
Ir t.t. ir t.t.



Iš kur kondensuoja? Iš aplinkos? Iš aplinkos tai nesikondesuoja, nes ... visa kita būtų permirkę, o čia kažkaip stebuklingai tik vamzdyje susikondensavo?



O šiaip tai nustebino, kad vandenį mini kaip visuotinio atšilimo priežastį. Juk tiesiog garai - visada buvo, visada ir bus, garuoja, lyja, vėl garuoja ir niekas niekada lyg ir nesikeičia.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-13, 23:40 
     
FtBall rašė:
Iš kur kondensuoja? Iš aplinkos? Iš aplinkos tai nesikondesuoja, nes ... visa kita būtų permirkę, o čia kažkaip stebuklingai tik vamzdyje susikondensavo?

Hmm.. tikrai neišmanote net pradinių klasių lygmens fizikos?
Net buitiniu lygiu nesuvokiate vandens garų kondensacijos taško priklausomybės nuo temperatūros lygio ir pan.?
Niekada net nesusimąstėte kodėl šaltu metu laiku rasoja langai (namo, automobilio…) iš vidaus - kai (namo, automobilio…) ore vandens lašelių nesimato ?!?
Ir t.t.
FtBall rašė:
O šiaip tai nustebino, kad vandenį mini kaip visuotinio atšilimo priežastį.

Na, tikrai demonstruojate neįtikėtinas fizikos žinias !!!
+
Cituoti:
Pagrindinės šiltnamio dujos yra vandens garai, anglies dvideginis, metanas ir ozonas. https://lt.wikipedia.org/wiki/Visuotini ... amio_dujos
На Земле основными парниковыми газами являются: водяной пар (ответственен примерно за 36—70 % парникового эффекта, без учёта облаков)
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0.BE.D0.B2
The major greenhouse gases are water vapour, which causes about 36–70% of the greenhouse effect
https://en.wikipedia.org/wiki/Global_wa ... ouse_gases

----- -----
FtBall rašė:
Juk tiesiog garai - visada buvo, visada ir bus, garuoja, lyja, vėl garuoja ir niekas niekada lyg ir nesikeičia.

Tikrai nesupratote kas yra parašyta aukščiau?!?
Atleiskite, ar jūs visada samprotaujate tokiu, o ne sveiko proto lygiu?
  • -1


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1176
Reputacija: -89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-14, 09:24 
     
svetys rašė:
FtBall rašė:
Iš kur kondensuoja? Iš aplinkos? Iš aplinkos tai nesikondesuoja, nes ... visa kita būtų permirkę, o čia kažkaip stebuklingai tik vamzdyje susikondensavo?

Hmm.. tikrai neišmanote net pradinių klasių lygmens fizikos?
Net buitiniu lygiu nesuvokiate vandens garų kondensacijos taško priklausomybės nuo temperatūros lygio ir pan.?
Niekada net nesusimąstėte kodėl šaltu metu laiku rasoja langai (namo, automobilio…) iš vidaus - kai (namo, automobilio…) ore vandens lašelių nesimato ?!?
Ir t.t.


Tai kai varva automobilių duslintuvai, tai čia iš aplinkos vanduo tas atsiranda? Tai ir klausimas - kodėl TIK DUSLINTUVAS varva? Jis dar netgi šiltesnis, tai ant jo lyg ir neturėtų kondensuotis, ar ne?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-14, 11:05 
     
FtBall rašė:
Tai kai varva automobilių duslintuvai, tai čia iš aplinkos vanduo tas atsiranda?

Neįtikėtina beraštystė.
Paprastai automobilio variklyje yra deginamas kuras, kuris reaguoja atmosferos oru.
Taigi, KIEKVIENAS LITRAS kuro degdamas (reaguodamas su aplinkos oru) IŠSKIRIA ir „ekvivalentinį“ LITRĄ TERŠALŲ (t.y. tik dujų ir kietų dalelių pavidalu + atmosferos medžiagos sudalyvavusios degimo procese).
Taigi, degimo proceso (variklyje) išeigoje visada yra VIEN šalutiniai produktai (teršalai) tame tarpe ir vandens garai, kurie aušdami (ir prie atitinkamų, lengvai išskaičiuojamų sąlygų) iš dujinio būvio ir pereina (arba nepereina) į skystą būvį.
FtBall rašė:
Tai ir klausimas - kodėl TIK DUSLINTUVAS varva? Jis dar netgi šiltesnis, tai ant jo lyg ir neturėtų kondensuotis, ar ne?

Absoliuti beraštystė.
- Kartais varva (lyja) ir dangus (ypač pastarosiomis dienomis).
- Turbūt net mažvaikiai yra pastebėję, jog varva tik šalti, o ne karšti duslintuvai (prie 1 atmosferos slėgio ir prie 100 laipsnių vandens garai iš viso nebesikondensuoja).
- Bet turbūt ne tik mažvaikiai neskiria kas yra „NATŪRALIOS šiltnamio efekto sąlygos“ ir kas yra „žmogaus veiklos sukelta tarša ir jos įtaka šiltnamio efektui“.

- Ir t.t. ir t.t.
  • 0


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1176
Reputacija: -89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-14, 11:59 
     
[quote="svetys"][/quote]

Tiesos kažkiek yra tame, ką rašai. Iš esmės - degant kurui, išsiskiria vanduo, kuris ir kondensuojasi. Ne iš aplinkos tas vanduo atsiranda, o iš pačio degančio kuro. Klausiau šito dalyko, bet ir nesugebėjai atrašyt.

Offtopic:
Siūlyčiau ramiau reaguot į dalykus, nes niekam nėra naudingos tokios niekinančios rašliavos.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-14, 13:09 
     
FtBall rašė:
degant kurui, išsiskiria vanduo, kuris ir kondensuojasi. Ne iš aplinkos tas vanduo atsiranda, o iš pačio degančio kuro.

Gan tobulas išmąstymas.
- Pasirodo degant kurui, t.y. jam reaguojant su atmosferos oru, jame esantis atmosferinis deguonis reaguoja su belekuo tik ne su vandeniliu esančiu kure...
- Pasirodo, jog kure esantis vandenilis ir deguonis yra pateptieji elementai – ir TIK jie gali sudaryti vandens molekulę.
- Pasirodo vandenilis ir deguonis esantis atmosferoje yra atstumtieji elementai ...nes pastarieji negali jungtis su kuro pateptaisiais vandenilio ir deguonies elementais į H2O jungtį.

---- -----

Tikrai ir man jau gana šito cirko :)

Sėkmės jums naršant mokslo tolius ir gylius.
  • +1


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1176
Reputacija: -89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-17, 10:00 
     
Labiau apibendrintai žiūrint į žmogaus veiklos taršą tame išskirtini du aspektai. Vienas jų atstovauja mokslinę poziciją, kitas ne mokslinę poziciją ir dalinai mokslinę.

Kai tema yra apie automobilių taršą – tai galima drąsiai sakyti, jog visi „euro standartai“ šia kryptimi turi nedaug mokslinio pagrindo.
Galima drąsiai teigti jog „euro standartų“ gamyboje pirmiausia dominuoja lobistinės, biurokratinės, ekonominės, komercinės, komsomolcinės ir pan. pozicijos.

Yra akivaizdu, jog lobizmą į priekį stumia ir automobilių pramonė, gebantys prabangą įpirkti visuomenės sluoksniai ir pan.
Tai todėl ir veisiasi „dvitoniai, 500 kW galios, su pusmetrio pločio ratais“ taršos monstrai.

Yra akivaizdu, jog biurokratiniai sluoksniai tiek nepamatuotai užkėlė saugos normas, kad automobilių pramonė buvo (ir yra) priversta masiškai falsifikuoti automobilių taršos duomenis ir pan.

Yra akivaizdu, jog ir pačioje visuomenėje yra daugybė individų (komsamolcų) kurie nemąstydami gina bet kurį iš aukščiau išvardintų lobizmų, jei kuriame nors mato nors mažytę asmeninę naudą sau.

Deja, ir visi šie sluoksniai deda visas pastangas, kad mokslinė pozicija (taršos klausimu) būtų kiek galima labiau diskredituota ir nustumta į šoną.
Juk yra visiškai aišku, jog jei būtų įsiklausoma į mokslo poziciją – tai jau senų seniausiai būtų apribotas kilovatų kiekis, auto svoris ir pan. pvz. lengviesiems automobiliams.
Turbūt sulėktų jūra komsomolcų, lobistų ir pan. (ginti esamo taršos modelio), jei mokslas iškeltų idėją (kuri leistų tiesiog nebesukurti ženklios taršos dalies) – lengvam automobiliui leistina galia negali viršyti pvz. 50 kW, ar jo svoris kokių 700 kg.

---- ----

Taigi, ši tema labai aiškiai parodo, jog absoliučiai daugumai šioje temoje pasireiškusiųjų reali mokslinė pozicija taršos atžvilgiu labai mažai terūpi.
Jei pozicija „cukrus gėris - taukas nuodas“ atvirto į mokslinę realybę (cukrus nuodas – taukas gėris) per 50 metų. Tai pozicijos ale „4 litrai (antro golpo) kuro teršia daugiau, nei 8 litrai (nuliovo merso) kuro“ atvirs į mokslinę poziciją (4 litrai kuro teršia mažiau, nei 8 litrai kuro) gal tik per kokius 250 metų.
  • +1


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1176
Reputacija: -89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-19, 09:20 
     
FtBall rašė:
Aiškiai paaiškinta, kad tarša priklauso ne tik nuo sudegusio kurio kiekio, bet ir nuo to, kaip tas kuras sudega. Todėl ir 4 litrai "antro golpo" iš tiesų ir teršia daugiau, nei 8 litrai "nuliovo merso".

Ohh... (nesusilaikysiu ir pakomentuosiu) už visišką (ne)mokšiškumą yra blogiau tik visiškas (ne)mokšiškumas su iniciatyva.

Šiaip, fundamentaliu požiūriu ABSOLIUČIAI visa sudegusio kuro išeiga yra Žemės ekosistemos teršalai (t.y. ne biologinė žmogaus veikla)(ir bent kol kas moksle 8 litrai yra daugiau nei 4 litrai).
Ir tai yra esminis atskaitos taškas.

Gi teršalų skirstymas (įskaičiuojant, ar praleidžiat tą poziciją kaip jie konkrečiai susidaro) į: labai teršiančius, mažai teršiančius, „puošiančius Gamtą“ ir pan. yra tik detalių lygis.
Ir detalizacijų vertinime išvengti subjektyvumo yra neįmanoma.

Pvz. kostiumuoti asocialai (komsamolcų atmaina) visada pirmiausia rėks, kad labiausiai teršia tai kas jiem momentiškai dirgina jusles, ar savijautą (juodi dūmai, smalkės ir pan.).
Nors, šiaip, juk Žemės ekosistemai tie asocialai nėra nei labai naudingi, prasmingi ar nepakeičiami (ekosistema juk automatiškai kas kokius 50-80 metų vienus individus ir taip keičia kitais).
Taigi, ekosistemos stabilumui yra žymiai pavojingesni (nes tai jai daro realią įtaką) ilgalaikio teršimo veiksniai, tokie kaip pvz. šiltnamio efektą skatinantys teršalai ir t.t.

Ir t.t. ir t.t.
..............

Nors, šiaip, visgi būtų smalsu išgirsti kaip (ne)mokšos tiksliau apibūdintų (bent pavardintų) tuos „geruosius“ degimo produktus išėjusius iš „nuliovo merso“ ir kažkaip „puošiančius Gamtą“ :)
Arba dar bent kartą parašykite, jog 4 litrai kuro teršia labiau nei 8 litrai kuro :) – pvz. tai yra mokslinė pozicija, ar tiesiog atvira kuro pramonės lobizmo atmaina? :)
  • +1


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1176
Reputacija: -89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-19, 09:54 
     
svetys rašė:
Juk yra visiškai aišku, jog jei būtų įsiklausoma į mokslo poziciją – tai jau senų seniausiai būtų apribotas kilovatų kiekis, auto svoris ir pan. pvz. lengviesiems automobiliams.
Turbūt sulėktų jūra komsomolcų, lobistų ir pan. (ginti esamo taršos modelio), jei mokslas iškeltų idėją (kuri leistų tiesiog nebesukurti ženklios taršos dalies) – lengvam automobiliui leistina galia negali viršyti pvz. 50 kW, ar jo svoris kokių 700 kg.

Japonijoje yra labai populiarus, Kei tipo automobiliai, kuriems ribojama variklio kubatura iki 0.66 ir galia iki 47kw, taip pat ribojamas dydis. Gal jie ir nera labai trokstami, bet kai mokesciai 3x mazesni jiems, pradedi galvot :)
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Xdmin 2017-07-30, 10:41. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1984
Reputacija: +471
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-19, 17:49 
     
Svetys,

Ar mediena yra tarša?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-31, 10:10 
     
FtBall rašė:
Svetys,
Ar mediena yra tarša?

Gal jau egzaminuokit savo vaikus :)
Blyn, egzaminatorius-egzekutorius :)

Sakyčiau, diskusijoje pirmiausia derėtų siūlyti savo nuomonę pagristą argumentais.
  • 0


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1176
Reputacija: -89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-31, 11:22 
     
svetys rašė:
FtBall rašė:
Svetys,
Ar mediena yra tarša?

Sakyčiau, diskusijoje pirmiausia derėtų siūlyti savo nuomonę pagristą argumentais.


Tai kodėl nesinaudojat savo pasiūlymu?

Paprasta mokyklos lygio chemija - tie patys elementai, skirtingai susijungę, elgiasi ir atrodo skirtingai. Tiek naftoje, tiek medienoje - didžiąją dalį sudaro anglis.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'