Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Žmonių pasaulis » Požiūris - komentarai ir nuomonės
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-30, 16:30 
     
Cituoti:
6. Negalima nutraukti paslaugų sutarties, jei paslaugos jau pradėtos teikti

Ir vėl netiesa – jūs turite teisę nutraukti paslaugų teikimo sutartį. Šiuo atveju turite sumokėti už suteiktų paslaugų dalį ir atlyginti kitas protingas išlaidas, kurias paslaugos teikėjas turi pagrįsti, tačiau paslaugos teikėjas neturi teisės iš jūsų reikalauti mokesčio už sutarties nutraukimą.

Bet po sutartim visada yra abiejų šalių parašai, o sutartyje aprašytos sutarties nutraukimo sąlygos, kurios kaip taisyklė vienareikšmiškai naudingos 100% suatarties vertės paslaugos tiekėjo naudai. Ta prasme gali atsisakyti pvz interneto tiekėjo paslaugų, jei sumokėsi tam tikrą "baudą" arba pilną mokestį už visą paslaugos tikeimo terminą. Ką sako įstatymas tokiu taveju?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6748
Miestas: KLP
Reputacija: +1289
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-30, 16:46 
     
bahuriux rašė:
Cituoti:
6. Negalima nutraukti paslaugų sutarties, jei paslaugos jau pradėtos teikti

Ir vėl netiesa – jūs turite teisę nutraukti paslaugų teikimo sutartį. Šiuo atveju turite sumokėti už suteiktų paslaugų dalį ir atlyginti kitas protingas išlaidas, kurias paslaugos teikėjas turi pagrįsti, tačiau paslaugos teikėjas neturi teisės iš jūsų reikalauti mokesčio už sutarties nutraukimą.

Bet po sutartim visada yra abiejų šalių parašai, o sutartyje aprašytos sutarties nutraukimo sąlygos, kurios kaip taisyklė vienareikšmiškai naudingos 100% suatarties vertės paslaugos tiekėjo naudai. Ta prasme gali atsisakyti pvz interneto tiekėjo paslaugų, jei sumokėsi tam tikrą "baudą" arba pilną mokestį už visą paslaugos tikeimo terminą. Ką sako įstatymas tokiu taveju?


Negautos pajamos nėra nuostoliai, ir jie nėra kompensuojami. O jei buvo sumontuota įranga „už litą“, tai nutraukus anksčiau, teks apmokėti įrangos montavimo kaštus ir jos pačios kainą.

Problema yra su akcijomis - suteiktos nuolaidos irgi gali būti kompensuojamos.
  • 0


_________________
Kai man pasako, jog „valgo organinį maistą“, visada pasiteirauju: „o tai anksčiau plytas graužei?“
Aš už laisvą Lietuvą Rusijos sudėtyje!
I support Putin and green peasants!
Garaširdiškumas - tiesiog silpnų nervų turėjimas.



Užsiregistravo: 2010-02-08, 03:13
Pranešimai: 2736
Reputacija: +563
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-30, 18:29 
     
Trumpai tariant - pardavėjas yra atsakingas už prekės kokybę, o ne garantinis servisas.

Ilgai tariant:

Dar pridurčiau vieną įdomų dalyką. Garantiniai servisai ne visada būna įpareigoti teikti paslaugas, tai jei manot, kad garantinis servisas gali atsisakyti taisyti įrenginį, tai geriau iš karto nešti pardavėjui.

Pavyzdžiui, jei telefonui perrašėt programinę įrangą ir tas telefonas nėra Nexus'as, tai net nesivarginkit su mttc - neškit tiesiai pas pardavėją.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2115
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +266
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-30, 22:10 
     
FtBall rašė:
Trumpai tariant - pardavėjas yra atsakingas už prekės kokybę, o ne garantinis servisas.

Ilgai tariant:

Dar pridurčiau vieną įdomų dalyką. Garantiniai servisai ne visada būna įpareigoti teikti paslaugas, tai jei manot, kad garantinis servisas gali atsisakyti taisyti įrenginį, tai geriau iš karto nešti pardavėjui.

Pavyzdžiui, jei telefonui perrašėt programinę įrangą ir tas telefonas nėra Nexus'as, tai net nesivarginkit su mttc - neškit tiesiai pas pardavėją.


Pardavėjas bet kokiu atveju tą telefoną siųs į MTTC ir gaus išvadas, kad pažeistos garantinio sąlygos ir vis tiek liksi nieko nepešęs.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 457
Reputacija: +319
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-30, 23:59 
     
Kyborg rašė:
FtBall rašė:
Trumpai tariant - pardavėjas yra atsakingas už prekės kokybę, o ne garantinis servisas.

Ilgai tariant:

Dar pridurčiau vieną įdomų dalyką. Garantiniai servisai ne visada būna įpareigoti teikti paslaugas, tai jei manot, kad garantinis servisas gali atsisakyti taisyti įrenginį, tai geriau iš karto nešti pardavėjui.

Pavyzdžiui, jei telefonui perrašėt programinę įrangą ir tas telefonas nėra Nexus'as, tai net nesivarginkit su mttc - neškit tiesiai pas pardavėją.


Pardavėjas bet kokiu atveju tą telefoną siųs į MTTC ir gaus išvadas, kad pažeistos garantinio sąlygos ir vis tiek liksi nieko nepešęs.


Kaip straipsnyje ir rašė, skirtingos garantijos. Nepriklausomai nuo to, ką sako gamintojas, programinės įrangos pakeitimai bei aparatinės įrangos gedimai - nėra susiję, tai ir perrašęs programinę įrangą, blogiausiu atveju, prarandi gamintojo garantiją. Vistiek lieka ES garantija.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2115
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +266
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-31, 00:22 
     
samsungai dabar turi knox, ji jeigu pazeidi kaip ir atsisako jie remontuoti, bet ji pazeisti gali nebent irasydamas nestandartine programine iranga, tiksliau "custom rom" koki is XDA forumo, o jeigu su ODIN programa perrasysi is sammobile puslapio atsisiusta oficiala programine iranga i savo irengini - knox liks kaip likes, tiksliau jokiu bedu, darant viska tvarkingai. Ir garantija islieka ir taip. Tiesiog pats gali perasirasyti programine iranga ar atstatyti senesne versija, nieko neprarandant. Neziurint, kad tiesiog perrasyti programine samsung iranga gali su Switch programa ju paciu duodama. Su iphone, nelabai ka ten pridirbsi, perrasyti, nuresetinti duoda per ju programas, nieko nepazeisi taip pat. Kiti gamintojai, nezinau. Bet realiai is teisines puses, jeigu neesi atkales sitos sistemos ju Lietuvoje ka jie cia musu pardavejai daro, tai.. liksi nieko nepeses, jie taip pasidare, kad turi buti grynai gamyklinis koks retas ar pacio gamintojo patvirtintas brokas, kad ims ir sutvarkys. Taip tai purtosi jie kiek imanydami.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-07-30, 23:54
Pranešimai: 1
Miestas: Wilno
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-31, 00:45 
     
FtBall rašė:
Kyborg rašė:
FtBall rašė:
Trumpai tariant - pardavėjas yra atsakingas už prekės kokybę, o ne garantinis servisas.

Ilgai tariant:

Dar pridurčiau vieną įdomų dalyką. Garantiniai servisai ne visada būna įpareigoti teikti paslaugas, tai jei manot, kad garantinis servisas gali atsisakyti taisyti įrenginį, tai geriau iš karto nešti pardavėjui.

Pavyzdžiui, jei telefonui perrašėt programinę įrangą ir tas telefonas nėra Nexus'as, tai net nesivarginkit su mttc - neškit tiesiai pas pardavėją.


Pardavėjas bet kokiu atveju tą telefoną siųs į MTTC ir gaus išvadas, kad pažeistos garantinio sąlygos ir vis tiek liksi nieko nepešęs.


Kaip straipsnyje ir rašė, skirtingos garantijos. Nepriklausomai nuo to, ką sako gamintojas, programinės įrangos pakeitimai bei aparatinės įrangos gedimai - nėra susiję, tai ir perrašęs programinę įrangą, blogiausiu atveju, prarandi gamintojo garantiją. Vistiek lieka ES garantija.


ES direktyvos apibrėžia tik garantijos terminą. T.y. jei gamintojas duoda 1m. garantiją, pardavėjas turi savo sąskaita suteikti garantiją dar vieniem metam. Beje ir pačiame straipsnyje yra minimas tik terminas.
Tačiau, jei gamintojas yra nurodęs, kad neatsako už pasekmes dėl softo keitimo, garantija anuliuojasi.
Dirbu IT/GSM įrenginių prekyboje jau virš 10m. ir mano praktikoje dar nebuvo nei vieno atvejo, kad VVTAT tenkintų kliento pretenziją, kai yra serviso išvada, kad įrenginys buvo naudojamas nesilaikant gamintojo nustatytos tvarkos.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 457
Reputacija: +319
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-31, 14:45 
     
Kyborg rašė:
Dirbu IT/GSM įrenginių prekyboje jau virš 10m. ir mano praktikoje dar nebuvo nei vieno atvejo, kad VVTAT tenkintų kliento pretenziją, kai yra serviso išvada, kad įrenginys buvo naudojamas nesilaikant gamintojo nustatytos tvarkos.


Tai tik parodo, kokia ydinga musu sistema.
Negali buti, kad per 10 metu nei vienas klientas nebuvo teisus.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 2919
Reputacija: +792
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-07-31, 15:16 
     
HardAxe rašė:
Kyborg rašė:
Dirbu IT/GSM įrenginių prekyboje jau virš 10m. ir mano praktikoje dar nebuvo nei vieno atvejo, kad VVTAT tenkintų kliento pretenziją, kai yra serviso išvada, kad įrenginys buvo naudojamas nesilaikant gamintojo nustatytos tvarkos.


Tai tik parodo, kokia ydinga musu sistema.
Negali buti, kad per 10 metu nei vienas klientas nebuvo teisus.


Dar kartą perskaityk ką rašiau. Kalbu apie tuos atvejus, kai yra autorizuoto serviso išvada, kad įrenginys eksplotuotas pažeidžiant gamintojo nustatytą tvarką.
Bendrai imant daugiau nei 95% atvejų klientai gauna jiems priklausantį garantinį aptarnavimą, arba grąžinami pinigai už nekokybišką prekę. Tačiau jei klientas pats sugadino įrenginį ir yra serviso išvados atitinkamos - garantinis aptarnavimas neteikiamas.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 457
Reputacija: +319
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'