Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 20 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 15:57 
     
Nieks tų detalių neperka, tai atlieka servisai.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 16:44 
     
amas rašė:
Nieks tų detalių neperka, tai atlieka servisai.


Kaip neperka? Taink autodalių parduotuvės ant kiekvieno kampo?
O viduj eilės kaip maksimoje
  • 0


_________________
Jokia gėda nežinoti! Gėda apsimesti žinančiu..


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2997
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +400
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 16:56 
     
kiesza rašė:
amas rašė:
Nieks tų detalių neperka, tai atlieka servisai.


Kaip neperka? Taink autodalių parduotuvės ant kiekvieno kampo?
O viduj eilės kaip maksimoje


Na tai pateiks parduotuvėje automobilio techninį pasą ir gaus detalę.
Kame problemos?
  • 0




Užsiregistravo: 2014-09-09, 08:28
Pranešimai: 191
Reputacija: +33
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 17:53 
     
ir dabar pasakius 2.0 TDI detales negausi. Su tuo maziausia problema.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3853
Reputacija: +1184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 18:19 
     
Tai kad jau senai vien darbinis tūris mažai apie patį variklį pasako. 1.4 turbo benzas gali būti galingesnis už 2.0l atmosferinį. O dyzelinėse mašinose jau senei, iš panašaus variklio, padaro skirtingas galios variacijas. BMW anksčiau mašinų modelių pavadinimus skirdavo pagal darbinį tūri, bet to atsisakė.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1184
Reputacija: +665
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 18:59 
     
Evil Goku rašė:
Tai kad jau senai vien darbinis tūris mažai apie patį variklį pasako. 1.4 turbo benzas gali būti galingesnis už 2.0l atmosferinį. O dyzelinėse mašinose jau senei, iš panašaus variklio, padaro skirtingas galios variacijas. BMW anksčiau mašinų modelių pavadinimus skirdavo pagal darbinį tūri, bet to atsisakė.


Dar papildomai pridėčiau tai, kad gana dažnai ir tas pats variklis gali būti skirtingų galingumų.

Pas mane Volvo s60 2.4 103kw, bet lygiai tas pats variklis yra ir 125kw.

Passat 2.0 TSI - 147kw, Passat CC 2.0 TSI - 150 arba 155kw. TDI dar įvairesnis - nuo 81kw(Passat) iki 135kw(CC).
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 20:58 
     
Apskritai yra kavila tendencija rašinėti ant galo daugiau nei markė ir modelis. Bet gal paprasčiau tiesiog rašyti galią kW, kam tie kodai kurie žymi galia nuo iki. Dar geriau išvis rašytu galios/masės santyki.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7294
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 21:55 
     
bahuriux rašė:
Apskritai yra kavila tendencija rašinėti ant galo daugiau nei markė ir modelis. Bet gal paprasčiau tiesiog rašyti galią kW, kam tie kodai kurie žymi galia nuo iki. Dar geriau išvis rašytu galios/masės santyki.


Kad būtu galima atskirti (pasipuikuoti) mašinas, jų gale prie modelio rašydavo variklio darbinį tūrį, kartais ir komplektaciją. Kuo didesnis variklio litražas tuo šustresnė mašina. BMW ir MB mašinų litražą buvo galima išsiaiškinti net iš modelio pavadinimo.

Kadangi dabar variklio litražas nepasako, kokio tai "šustrumo" mašina, o kartais net tokio pat litražo variklis turi įvarias galios variacijas, tai visai ne nuostabu, kad jas mašinos modelius norma skirstyti į grupes pagal galingumą. Kodėl galingumų grupių pavadinimai buvo taip paskirstyti tikrai keista (galbūt ir yra logiška priežastis). Reikia suprati, kad gamintojas neturėtų gaminti skirtingo galingumo, tuo pačiu kuru varomų automobilio modelių, kurie patenka į tą pačią galingumo grupę. Todėl žinodamas automobilio modelį, kartą ir kokie skaičiai (bei raidės) gale, galėsi susižinoti koks ten variklis.

Jei rašyti galę KW, tai atsirastų daug įvairių skaičiukų. Niekas ankščiau kubatūros gale nerašydavo kūbiniais centimetrais, apvalindavo į litrus.

Galios ir svorio santykis parodytu, tik kaip gerai automobilis bėgėtųsi važiuodamas tuščias ir apsukomis, kai pasiekiama didžiausia galia.

Tiek variklio litražo nurodymas, tik galingumo grupės nurodymai, neparodo ar ta mašina yra greita. Skaičiukai rodo, kokio šustrumo yra mašina lyginant su kitomis to pačio modelio mašinomis.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1184
Reputacija: +665
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 22:19 
     
Evil Goku rašė:

Kad būtu galima atskirti (pasipuikuoti) mašinas, jų gale prie modelio rašydavo variklio darbinį tūrį, kartais ir komplektaciją. Kuo didesnis variklio litražas tuo šustresnė mašina. BMW ir MB mašinų litražą buvo galima išsiaiškinti net iš modelio pavadinimo.

Kadangi dabar variklio litražas nepasako, kokio tai "šustrumo" mašina, o kartais net tokio pat litražo variklis turi įvarias galios variacijas, tai visai ne nuostabu, kad jas mašinos modelius norma skirstyti į grupes pagal galingumą. Kodėl galingumų grupių pavadinimai buvo taip paskirstyti tikrai keista (galbūt ir yra logiška priežastis). Reikia suprati, kad gamintojas neturėtų gaminti skirtingo galingumo, tuo pačiu kuru varomų automobilio modelių, kurie patenka į tą pačią galingumo grupę. Todėl žinodamas automobilio modelį, kartą ir kokie skaičiai (bei raidės) gale, galėsi susižinoti koks ten variklis.

Jei rašyti galę KW, tai atsirastų daug įvairių skaičiukų. Niekas ankščiau kubatūros gale nerašydavo kūbiniais centimetrais, apvalindavo į litrus.

Galios ir svorio santykis parodytu, tik kaip gerai automobilis bėgėtųsi važiuodamas tuščias ir apsukomis, kai pasiekiama didžiausia galia.

Tiek variklio litražo nurodymas, tik galingumo grupės nurodymai, neparodo ar ta mašina yra greita. Skaičiukai rodo, kokio šustrumo yra mašina lyginant su kitomis to pačio modelio mašinomis.



* BMW 335i - ar tik ne 3 litrų variklis? :) (spėju del to, kad Turbo benzas, tai marketingo tikslais taip parašė, vistiek juk 3l turbo galingesnis nei 3l atmosferinis, tai reikia didesnio skaičiaus)

* Kartais rašoma galia - pvz DCI 100 - reiškia 100AG :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 22:34 
     
FtBall rašė:
* BMW 335i - ar tik ne 3 litrų variklis? :) (spėju del to, kad Turbo benzas, tai marketingo tikslais taip parašė, vistiek juk 3l turbo galingesnis nei 3l atmosferinis, tai reikia didesnio skaičiaus)


Ankščiau buvo galima pagal bmw modelio pavadinimą sužinoti jo variklio litražą.
http://www.bmwblog.com/2009/04/13/bmw-models-naming-convention/

FtBall rašė:
* Kartais rašoma galia - pvz DCI 100 - reiškia 100AG :)

Neretai fūrų pavadinime rašomas galingumas.
Kai kurie auto tobulintojai, kaip Brabus, modelio pavadinime parašo galingumą. Bet čia labiau išimtis iš taisyklės.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1184
Reputacija: +665
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-25, 08:41 
     
Tai Volvo ir labai panašią sistemą naudoja jau kuris laikas, tie visi D3 D4 D5 D6 T3 T4 T5 T6 T7(neteko matyt) T8 (naujausi XC90) ir reiškia tam tikrą galios rėžį.

Volkswagenas ankščiau bet turbūt dar ir dabar skirtingas to pačio variklio galios modifikacijas spalvindavo raides, būdavo 1.9TDI su raudona I arba raudonom DI arba visas raudonas TDI užrašas būdavo kas reikšdavo pačią galingiausią versiją. Ant naujų passatų TSI varikliais ir matau spalvina, ant TDI kažkaip nepastebėjau.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 472
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-25, 09:31 
     
VW zymejimas labiausiai patiko, 3 raudonos TDI raides reiskia galingiausia versija, tai kaip GTI, tik dyzelis :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1984
Reputacija: +471
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-25, 10:02 
     
HDi rašė:
Tai Volvo ir labai panašią sistemą naudoja jau kuris laikas, tie visi D3 D4 D5 D6 T3 T4 T5 T6 T7(neteko matyt) T8 (naujausi XC90) ir reiškia tam tikrą galios rėžį.

Volkswagenas ankščiau bet turbūt dar ir dabar skirtingas to pačio variklio galios modifikacijas spalvindavo raides, būdavo 1.9TDI su raudona I arba raudonom DI arba visas raudonas TDI užrašas būdavo kas reikšdavo pačią galingiausią versiją. Ant naujų passatų TSI varikliais ir matau spalvina, ant TDI kažkaip nepastebėjau.

jei gerai suprantu,Volvo ženklinimo sistema nurodo variklio tipą, ir cilindrų skaičių( tarkim D5 rodo, kad auto dyzelinis ir yra į cilindrai, o T6- turbo benzinas su 6 cilindrais,t8-hibridas,kuris pagal jų logika, turėjo vadintis H4 :) )
  • -1




Užsiregistravo: 2012-05-05, 19:55
Pranešimai: 104
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-25, 12:33 
     
Čia tik senų trantų supirkimo šalyje, dalių parduotuvės snt kiekvieno kampo, bet naujų automobių gamintojams tokie kraštai yra visiškai nepatebimi.
Juk sunku patikėt, kad daugumoj Europos šalių automobilis nurašomas po 100k km.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-25, 12:33 
     
Čia tik senų trantų supirkimo šalyje, dalių parduotuvės snt kiekvieno kampo, bet naujų automobių gamintojams tokie kraštai yra visiškai nepatebimi.
Juk sunku patikėt, kad daugumoj Europos šalių automobilis nurašomas po 100k km.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-25, 12:41 
     
assa rašė:
Volkswagenas ankščiau bet turbūt dar ir dabar skirtingas to pačio variklio galios modifikacijas spalvindavo raides, būdavo 1.9TDI su raudona I arba raudonom DI arba visas raudonas TDI užrašas būdavo kas reikšdavo pačią galingiausią versiją. Ant naujų passatų TSI varikliais ir matau spalvina, ant TDI kažkaip nepastebėjau.

jei gerai suprantu,Volvo ženklinimo sistema nurodo variklio tipą, ir cilindrų skaičių( tarkim D5 rodo, kad auto dyzelinis ir yra į cilindrai, o T6- turbo benzinas su 6 cilindrais,t8-hibridas,kuris pagal jų logika, turėjo vadintis H4 :) )[/quote]

Seniau - gal. Kaip ir BMW seniau reikšdavo tūrį, o dabar - reliatyvų galingumą.

Dabar nuo D4 iki T8 - visi 4 cilindrų, 2 litrų.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-25, 12:59 
     
bahuriux rašė:
Apskritai yra kavila tendencija rašinėti ant galo daugiau nei markė ir modelis. Bet gal paprasčiau tiesiog rašyti galią kW, kam tie kodai kurie žymi galia nuo iki. Dar geriau išvis rašytu galios/masės santyki.


Pritariu tau, man asmeniškai tie užrašai nei gražu nei informatyvu. Užtenka tik markės ir modelio užrašo. O tie TSi, TDI, ir t.t. vistiek perkant detales reikia tehc.pasą rodyt.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2232
Miestas: Kaunas
Reputacija: +592
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-26, 19:59 
     
amas rašė:
Čia tik senų trantų supirkimo šalyje, dalių parduotuvės snt kiekvieno kampo, bet naujų automobių gamintojams tokie kraštai yra visiškai nepatebimi.
Juk sunku patikėt, kad daugumoj Europos šalių automobilis nurašomas po 100k km.


Cia tik pasakose nurasomos masinos po 100k, tik zmoniu fantazijose egzistuoja tas mistinis vakaru pasaulis aptekes eurais, vaziuoja ir tuose vakaruose zmones ir po 200k ir po 300k, pats gyvenu svedijoje ir matau, kad ir pasiturintys svedai vazineja 2004 volvu ir nesuka galvos , nors pajamos seimoje virsija 10k euru menesiui.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-12-02, 11:10
Pranešimai: 48
Reputacija: +38
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-27, 20:52 
     
amas rašė:
Čia tik senų trantų supirkimo šalyje, dalių parduotuvės snt kiekvieno kampo, bet naujų automobių gamintojams tokie kraštai yra visiškai nepatebimi.
Juk sunku patikėt, kad daugumoj Europos šalių automobilis nurašomas po 100k km.



taip, taip ir lietuva atvezus prisukama dar 100k km ridos.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'