Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 21 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-21, 10:51 
     
Metro yra fantastiškai patogus ir greitas dalykas mieste kur gyventojų 5-10+ milijonų, galima statyti ir Vilniuj, galima ir Kalbybiškėse, bet tai niekada komerciškai neatsipirks, nes keleivių bus permažai, o infrastruktūros pastatymo ir aptarnavimo kąštai tikrai dideli.
  • +6



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8502
Miestas: KLP
Reputacija: +1996
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-21, 11:05 
     
galima statyt vilniuj, bet bilietukai neturėtų vėliau kainuoti daugiau nei automobilio išlaikymas.
O dėl linijos Centras pilaitė čia rimtai? Pašilaičiai ar santariškės nėra 5x labiau apgyvendintas apkrautas rajonas? Ar pilaitėj metro reikalingas NT vystytojam?
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5823
Reputacija: +1966
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-21, 12:34 
     
Reikia palaukti, kol bus pradėtas įgyvendinti Kauno anhidrito projektas tada bus galima statyti metro Lietuvoje. Nes dabar nuspresta, kad iki anhidrito bus kasama metro šachta http://margasmilte.lt/lt/apie-mus/
Cituoti:
The most progressive method of tunnelling by use of the Tunnel Boring Machine (TBM) is assumed as the optimal technical option to construct the tunnel.

Tai tuo pačių bus galima ir metro pratiesti Kaunas-Vilnius. Nors kai Lietuvos toks dydis, tai gal prijungsime Klaipėdą ir Šiaulius prie to pačio metro. :)
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5620
Reputacija: +1800
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-21, 12:59 
     
bahuriux rašė:
Metro yra fantastiškai patogus ir greitas dalykas mieste kur gyventojų 5-10+ milijonų, galima statyti ir Vilniuj, galima ir Kalbybiškėse, bet tai niekada komerciškai neatsipirks, nes keleivių bus permažai, o infrastruktūros pastatymo ir aptarnavimo kąštai tikrai dideli.


Tipinis lietuviškas požiūris - ir dabar gerai, n**ui dar čia kažką daryt.

Projektas atsipirks, ne per pusmėtį ar metus (tipinis lietuviško verslininko noras), bet dėl didejančios infliacijos, tikėtino gyventojų skaičiaus didėjimo ir pan. tikrai atsipirks. Kiek aš suprantu, šito projekto stumimas susijęs ir su ES parama kuri artimiausiu metu baigsis, be to kalbama ir apie privačias investicijas (privatus verslas skaičiuot tikrai moka). Bet gal visi turim klauptis prieš tokį didį ekspertą kaip jūs kuris jau viską suskaičiavęs ir žino geriau už visus potencialius investuotojus / es paramos klerkus?
  • -3


_________________
paskoluklubas.lt



Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1210
Reputacija: +264
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-21, 13:23 
     
mch0lic, tokių "tikrai atsipirks" verslininkų yra tūkstančiai per metus. Bankrutavusių žinoma. Ir į "tikrai atsipirks" gali kišti savo pinigus, bet ne kitiem liepti kišti.
Kad atsipirktų Santariškės-Stotis atšaka, reikia, kad 7/365 visi iki vieno Vilniuje gyvanantys per dieną du kartus važiuotų metro ir mokėtų po 3.5€ už važiavimą į vieną pusę. Jei statom antrą atšaką į pilaitę, reiktų mažiausiai 5€ ir visi du kartus dienoje turi važiuoti.
Tai po kiek metų, anot tavęs, mokės 10€ už dieną kiekvienas vilnietis už metro? Arba realiau, po 30€ už dieną, apie 1/3 vilniuje gyvenančių? Ir nebijok, verslas visada reikalauja didesnės grąžos nei infliacija, arba tiesiog neinvestuoja.

Atsakymas - niekada. Na bent jau ne tol, kol Vilniuje gyvens kokie 2-3 milijonai.
  • +3


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16224
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3156
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-21, 14:53 
     
immortallt rašė:
mch0lic, tokių "tikrai atsipirks" verslininkų yra tūkstančiai per metus. Bankrutavusių žinoma. Ir į "tikrai atsipirks" gali kišti savo pinigus, bet ne kitiem liepti kišti.
Kad atsipirktų Santariškės-Stotis atšaka, reikia, kad 7/365 visi iki vieno Vilniuje gyvanantys per dieną du kartus važiuotų metro ir mokėtų po 3.5€ už važiavimą į vieną pusę. Jei statom antrą atšaką į pilaitę, reiktų mažiausiai 5€ ir visi du kartus dienoje turi važiuoti.
Tai po kiek metų, anot tavęs, mokės 10€ už dieną kiekvienas vilnietis už metro? Arba realiau, po 30€ už dieną, apie 1/3 vilniuje gyvenančių? Ir nebijok, verslas visada reikalauja didesnės grąžos nei infliacija, arba tiesiog neinvestuoja.

Atsakymas - niekada. Na bent jau ne tol, kol Vilniuje gyvens kokie 2-3 milijonai.


Pašlovinkim dar vieną self-proclaimed ekspertą. Buri iš kelių savo sugalvotų skaičiu visšikai nežinodamas situacijos. Neteigiu, kad mum to metro reikia, bet dėt minusus ir bandyt itikinėt apie neatsipirkimą, kai projektą rengia daktarai, ekonomistai ir t.t. yra susidomėjimas iš investuotoju yra mažų mažiausiai kvaila ir vaikiška...
  • -1


_________________
paskoluklubas.lt



Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1210
Reputacija: +264
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-21, 15:12 
     
mch0lic, buvo skelbti skaičiai anksčiau, išsidėliok per 20 metų atsipirkimo laiką, uždėk 3% grąžą (labai labai maža, ir net atominei elektrinei tokia kapitalo kaina buvo tik dėl beveik nemokamų paskolų iš valstybės biudžeto) ir pasižiūrėjęs pagal kitų šalių praktiką, kiek kainuoja operuoti metro užsimesk, kiek kainuos operavimas.
Tada gražiai išsidalink ir matysi. Neturiu noro po 4 metų iš naujo daryti excel'į, kurio vis tiek niekas nežiūrės, kaip buvo su atominės modeliu, kur pateikti visi iki vieno šaltiniai, kiekvienam menkiausiam skaičiui, ir sugaišau dvi dienas.

O minusas net ne už faktines klaidas, o už "tikrai atsipirks" ir kažkokį šventą įsitikinimą, kad kitų pinigai yra labdara. Su tokiu mąstymu niekur toliau nei Rusija nenueisi.
  • +4


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16224
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3156
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-21, 17:34 
     
Pelningų metro pasaulyje išvis yra nedaug ir nereikia sekt pasakų, kad atsipirks ar pan. Ypač žinant mūsų sugebėjimą suvaldyti tokius projektus.
Butų amžina subsidija.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-09-02, 12:51
Pranešimai: 134
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-21, 19:52 
     
Vilnius pagal gyventoju skaiciu yra jau pasiruoses metro vilniaus beda yra ta, kad jis yra gana retai apgyvendintas . Kiek domejausi tai mazi metro siekia 7 - 15 km pravaziuojanciu zmoniu kiekis nuo 7 iki 20 milijonu zmoniu, tai kiekvienas vilnietis turetu vaziuoti 14 - 40 kartu . Ir visa beda yra vilniaus dydije kadangi vilniaus tankis yra mazdaug 1400/km2 daugumos metro turinciu miestu tankis yra virs 2500/km2. O vilniuje spusciu galima isvengti pasikeitus vairuotoju kulturai ir dabartini viesaji transporta atnaujinus ir ispletojus ir reikia visus akropolius stadionus grusti ne i centrine miesto dali, o kazkur uz miesto .
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-09, 23:36
Pranešimai: 1276
Reputacija: +61
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-21, 22:42 
     
siaip i nacionalini stadiona ir AE statymo reklamai jau sukiso tiek, kad viena metro linija jau butu pastatyta :D :D :D
jei statyt pagrinde antzemini metro, jis zenkliai pigesnis. principe tada reiketu naikint trulikus ir autobusus, kurie irgi istisai dotuojami, tai cia manau gana realus projektas. bet as manau daroma klaida - kad visokias deklaracijas rasineja. turetu but daromas pradines stadijos projektas, vertinama visokie ekonominiai aspektai ir nagrinejama viesa nuomone. ir tai turi but finansine nasta tik butent vilnieciams. cia jie turetu sprest, ar jiems reikia. o ne visokie "noretojai".
aplamai bent jau nauju darbo vietu butu daug projekto statymo eigoje ir suktusi ekonomika intensyviau. Vilniu aplamai kazkaip kvailai vysto transporto atzvilgiu. jei daryt normaliai - Vilniuje reikia sprest automobiliu statymo klausima, o ne keliu pralaidumo. kas is to jei greit suvaziuoja - bet neturi paskui kur greitai parkuotis :D metro sita problema automatiskai naikina. o vat trulikai ir autobusai - ne.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5737
Reputacija: -533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-22, 08:05 
     
AAA000 rašė:
jei statyt pagrinde antzemini metro, jis zenkliai pigesnis. principe tada reiketu naikint trulikus ir autobusus, kurie irgi istisai dotuojami, tai cia manau gana realus projektas. .


Kaip tu įsivaizduoji žmonės dasigautų iki to metro jeigu būtų viena ar dvi linijos? Varšuvoj kai buvau, tai mačiau, kad ten yra 2 metro linijos, tačiau per miestą ir belekiek autobusų zuja ir tranvajų, nes tiesiog tos metro linijos yra toli, vien iki jų reik su autobusu važiuot. Tik kai buvau Paryžiuje galėjau naudotis tik metro ir viską pasiekti, net nebuvo minties, kad gal autobusu.. tačiau varšuvoj tai arba eini pėškom iki metro arba važiuoji autobusu. Ir dar pastebėjimas, kad ten metro labai mažai žmonių naudojas, nu tiesiog gan tuštoki jie, matyt kai kuriem tiesiog geriau su autobusu nes metro linija per toli.
  • +1



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1139
Miestas: Kaunas
Reputacija: +399
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-22, 08:25 
     
Vilniui reikia naujų autobusų ir didesnio jų skaičiaus.
Didesnės kontrolės, kad buomžai net nedrįstų lipti.
Daugiau autobusų juostų ir griežtesnės jų kontrolės.
Pirmumo reguliuojamose sankryžose (autobusams žalia užsidega ~5-10s anksčiau).
Daugiau ekspres linijų ir pačių autobusų joms aptarnauti bei stoti turėtų tik tose stotelėse kur yra persedimai ir tose keliose (ne 2/3), kur srautai itin dideli, pvz žaliasis tiltas.

Efektas eismo būtų didžiulis, jei 20% persodini į viešąjį. Nebeliktų kamščių.
Kiek ilgiau lauktinas variantas - savavaldžiai automobiliai. Kamščių nebeliktų taip pat.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16224
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3156
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-22, 16:43 
     
Visi skaiciuotojai skeptikai svaigstantys apie 3-10 milijonus gyventoju reikalingu metro pasiziurekit kad ir i stockholma, gyventoju 871 952 (2012), metro atsaku , jeigu skaiciuojant ir dvi trumpesnes yra 10. Tai jeigu vilniaus 543,060 gyventojai turetu vazinet kasdien kad atpirkt viena metro saka, tai kaip stockholmas islaiko 10 atsaku turedamas 0,9milijono gyventoju? menesinis bilietas 55-85 eurai. Tai tarkim dienai nulekt i darba ir namo gaunasi 2-3eur. Kainos kaip normalios, bet kaskodel nebankrutuoja...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-12-02, 11:10
Pranešimai: 55
Reputacija: +79
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-22, 16:51 
     
eXpo, ir pasižiūrėk, ar tas metro atsipirko? Ne. Turtingi buvo, sukišo iš mokesčių surinktus pinigus. Metinio bilieto kaina dengia tik operavimo ir remonto kainas. Bet ką čia, tau neįdomu reali situacija, atsiperkamumas ar priežastys. Tas pats Oslas, panašesnis į Vilnių, tiek dėl reto apgyvendinimo, tiek pagal gyventojų skaičių. Metro irgi turi. Iš naftos pinigų, bet ne iš bilieto kainos.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16224
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3156
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-22, 17:01 
     
eXpo, nepagalvojai, kad tie 2-3 eurai Vilniuje nemaži pinigai, o Stokholme vargiai kavos nusipirksi? Be to skandinavų kitoks požiūris į ekologiją. Daug lietuvių net galėdami naudotis viešuoju dabar, vien iš prestižo geriau grūsis į darbą automobiliu. O ir piko metu Vilnius nė iš tolo neprimena kas dedasi švedų sostinėje... Klauskim, kažkam ar visuomenei, to metro reikia.
  • +1


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-22, 20:02 
     
Arns rašė:
eXpo, nepagalvojai, kad tie 2-3 eurai Vilniuje nemaži pinigai, o Stokholme vargiai kavos nusipirksi? Be to skandinavų kitoks požiūris į ekologiją. Daug lietuvių net galėdami naudotis viešuoju dabar, vien iš prestižo geriau grūsis į darbą automobiliu. O ir piko metu Vilnius nė iš tolo neprimena kas dedasi švedų sostinėje... Klauskim, kažkam ar visuomenei, to metro reikia.


piko metu stockholme stringu 2-3 valandoms, o jei dar koks smulkus incidentas - ir ilgiau. Nelabai supratau ka nori pasakyt del vilniaus, ar ten kamsciai didesne problema ar mazesne nei stockholme.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-12-02, 11:10
Pranešimai: 55
Reputacija: +79
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-23, 07:11 
     
eXpo rašė:
menesinis bilietas 55-85 eurai.

Vien dėl to nei vienas Vilnietis nepersės į metro. Nes mėnesinis autobuso bilietas 26-29 eurai.
  • +2


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5620
Reputacija: +1800
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-23, 09:07 
     
Tie 55-85 eurai tai tik padengti operavima kaštus, ne pačio metro įrengimą.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16224
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3156
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-24, 10:16 
     
Paryžius planuoja pridėti 200km metro trąsų už menką 30mlrd eurų sumą. Mums dviem trąsoms gal užtektų 20km, tai 3mlrd eurų. Ir tik nespankit apie mažesnę darbo kainą. Pagrindą sudaro rausimo mašina ir medžiagos bei itin aukštos kvalifikacijos specialistų, kurių pas mus niekada nebuvo, nes nė vieno tokio tunelio niekada nerausėm. Taigi, skaičiuokit, kiek reikia klientų, kad surinkti 3mlrd eurų ir dar mokėti bent 3% palūkanas. Tai vien palūkanų reiktų mokėti 90mln eurų. Dar nebaigus statyti.

O čia šaltinis, kiek bilieto kaina dengia skirtingų viešojo transporto einamųjų kaštų. Nekažką, a?
http://www.seattletimes.com/seattle-new ... ually-pay/
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16224
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3156
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-08-30, 20:15 
     
eXpo rašė:
piko metu stockholme stringu 2-3 valandoms, o jei dar koks smulkus incidentas - ir ilgiau. Nelabai supratau ka nori pasakyt del vilniaus, ar ten kamsciai didesne problema ar mazesne nei stockholme.

Pats pagalvok, kas dėtusi pas švedus jei visi besinaudojantys metro išvažiuotu į gatves su automobiliais. Ar Lietuvoje tas pats? Ne. Tai ir sakau, kad jiems dėl ypatingo miesto reljefo (salos), dėl didelio senamiesčio, daug pigiau prasikast metro ir sumažint srautus. Vien kamščiuose kasdien prarandamos darbingos valandos kiek kainuoja. Iš čia ir atsiranda motyvacija mesti pinigus į metro. Ką iš to išloštu Vilnius?

Ne į milijonus reikia žiūrėti lentelėse, o į tai kas pasikeistu. Pas mus poveikis būtu iki kelių procentų. Jei tik tiek, ar verta į tai investuoti? Šitai stengiamasi apeiti. Nepatogu. tai ir rodo į tuos kelis miestus mažiau nei milijoną gyventojų turinčius, bet su metro, kalba apie prestižus ar apie orą. Patys supranta, kad prasukus projektą jis taptu jau nebe jų, o miesto ir šalies galvos skausmu. Palikti griūvančius tunelius miestu nėra viliojanti alternatyva, jei verslininkai pamatę nepelną imtu ir nutrauktu veiklą.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 14 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'