Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-07, 09:49 
     
Matematika nesusiveda - rašo, kad kiekvienas lokomotyvas atlieka bent 75 manevrus per dieną. Sakykim, tai yra 24 valandos, tai reiškia kad lokomotyvas pervažiuoja į kitą vietą kas 19 minučių. Tai kada reikia įkrauti tas jų milžiniškas baterijas, jei jie nuolat kursuoja?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-12-30, 14:01
Pranešimai: 51
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-07, 09:51 
     
"galite įsivaizduoti, kokios stiprios yra šių lokomotyvų baterijos ir varikliai, leidžiantys tempti sunkius sąstatus."

Tiesa sakant negaliu. Neturi vaizduotės. Parašykit prašau W/h bei W skaičiukus.


Laplaya rašė:
Matematika nesusiveda - rašo, kad kiekvienas lokomotyvas atlieka bent 75 manevrus per dieną. Sakykim, tai yra 24 valandos, tai reiškia kad lokomotyvas pervažiuoja į kitą vietą kas 19 minučių. Tai kada reikia įkrauti tas jų milžiniškas baterijas, jei jie nuolat kursuoja?


Tai turbūt jie daro daug manevrų kai važiuoja, manau "manevras" yra linijos pakeitimas arba pavažiavimas linija į kažkurią pusę. Pavažiuoji iki iešmo, pakeiti bėgius, grįžti, jau 3 manevrai.
  • +2




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3651
Reputacija: +1093
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-07, 10:27 
     
O tai įprasti dyzeliniai lokomotyvai nedirba principu VDV -> generatorius -> el motoras ?
  • +2




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1154
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-07, 10:31 
     
Kai kitą kartą prie sankryžos vėl pamatysiu audi, paliekantį juodą dūmų debesį, prisiminsiu šitą straipsnį, jog audi labai rūpinasi, kad jų automobiliai būtų pagaminti mažiau teršiant gamtą.
  • +1




Užsiregistravo: 2015-08-05, 22:50
Pranešimai: 446
Reputacija: +422
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-07, 11:50 
     
Kad palieka juodą debesį paskui - tai savininkas neprižiūri savo automobilio, ne gamintojas kaltas.

Šiaip elektriniai lokomotyvai formuoti sąstatam labai gera mintis. Ten daug įsibėgėjimų ir stabdymų, o stabdymų metu didelę dalį energijos atgauni.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14296
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2246
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-07, 12:23 
     
Evil Goku rašė:
O tai įprasti dyzeliniai lokomotyvai nedirba principu VDV -> generatorius -> el motoras ?

būtent tokie.
ir pasaulyje labai daug važinėja elektrinių traukinių, tik jie turi elektro tiekimo liniją, kaip troleibusai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3651
Reputacija: +1093
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-07, 16:08 
     
HardAxe rašė:
Evil Goku rašė:
O tai įprasti dyzeliniai lokomotyvai nedirba principu VDV -> generatorius -> el motoras ?

būtent tokie.
ir pasaulyje labai daug važinėja elektrinių traukinių, tik jie turi elektro tiekimo liniją, kaip troleibusai.


Tas ir keisčiausia, kad nei čia technologija stebuklinė (vaje, pridėjo batareiką prie elektro-dyzelinio lokomotyvo), nei paaiškinta kam prireikė batareikas veižiotis po uždarą teritoriją, o ne braukti laidus? Bėgių tai ten kasdien neperkėlinėja turbūt.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3047
Reputacija: +394
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-07, 18:21 
     
Nemanau, kad audi pasidarė akumuliatorinį traukinį vien dėl įvaizdžio. Turbūt paprasčiau akumuliatorizuoti lokomotyvą, nei jau esamoje infrastruktūroje išvedžioti laidus. O dar reikia atsižvelgti į saugumą. Be to gali būti vietų, kur laidų įdiegimas būtu komplikuotas (pvz kokie nors kranai, tilteliai, pertvaros, vamzdžiai).
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1154
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-08, 11:49 
     
HardAxe rašė:
Evil Goku rašė:
O tai įprasti dyzeliniai lokomotyvai nedirba principu VDV -> generatorius -> el motoras ?

būtent tokie.
ir pasaulyje labai daug važinėja elektrinių traukinių, tik jie turi elektro tiekimo liniją, kaip troleibusai.


kaip "električka" Vilnius - Kaunas?
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2209
Miestas: Kaunas
Reputacija: +587
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-08, 12:52 
     
sub rašė:
HardAxe rašė:
Evil Goku rašė:
O tai įprasti dyzeliniai lokomotyvai nedirba principu VDV -> generatorius -> el motoras ?

būtent tokie.
ir pasaulyje labai daug važinėja elektrinių traukinių, tik jie turi elektro tiekimo liniją, kaip troleibusai.


kaip "električka" Vilnius - Kaunas?

Na Vilnius- Kaunas tik vienas iš pvz, dauguma metro ar monorail'ų irgi elektriniai..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2625
Reputacija: +1126
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-08, 12:54 
     
kestutiz, elektrifikuoti visas trąsas geležinkelio stotyje, įtariu, kainuoja gerokai brangiau nei akumuliatorius. Tai ir pasirinktas tarpinis variantas, kad galėtų sąstatus sujunginėti tiek elektrifikuotose, tiek ne, trąsose.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14296
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2246
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-09-08, 13:21 
     
immortallt rašė:
kestutiz, elektrifikuoti visas trąsas geležinkelio stotyje, įtariu, kainuoja gerokai brangiau nei akumuliatorius. Tai ir pasirinktas tarpinis variantas, kad galėtų sąstatus sujunginėti tiek elektrifikuotose, tiek ne, trąsose.

galbūt aukščio ar kokie kitokie reikalavimai neleidžia laidų vedžiot. Galbūt dalyje trąsos yra laidai ir jis pasikrauna ten važiuodamas/stovėdamas?
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3651
Reputacija: +1093
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 11 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'