Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Mokslas » Astronomija ir kosmonautika
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-05, 09:46 
     
O tai pagreitis ir sunkio jėga? nemanau, kad reikšmės jau tokios mažos, kad kievienas keleivis ištvertų.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-26, 11:25
Pranešimai: 16
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-05, 10:35 
     
Matau didesnę problemą - legalią. Tarpkontinentinis keleivinis BFR skristų taip, kaip tarpkontinentinė balistinė raketa. Nemanau kad daug valstybių norės priimti taip atskrendančius keleivius. Be to jei nepavyktų stabdymas/nusileidimas, BFR tampa bent kinetiniu sviediniu.
Pagreitį manau įmanoma sumažinti iki 1,5 - 2 G, kadangi nereikia pasiekti orbitos.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 269
Reputacija: +136
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-05, 12:05 
     
O kaip dėl Ozono sluoksnio jeigu kelionėms pradėtu naudoti BFR?
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1130
Reputacija: +124
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-05, 12:26 
     
O ką ozonas, sudegs visas?

Kas nenorėtu pakilti į kosmosą ir patirti nesvarumą, bent jau į suborbitą už ekonominės klasės lėktuvo bilietą?

Pasauliui reikia dar bent 100-1000 tokio tipo verslininkų ir kitose srityse, tik tada pasaulis bus geresnė vieta gyventi.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7292
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-05, 12:48 
     
bahuriux rašė:
O ką ozonas, sudegs visas?

Kas nenorėtu pakilti į kosmosą ir patirti nesvarumą, bent jau į suborbitą už ekonominės klasės lėktuvo bilietą?

Pasauliui reikia dar bent 100-1000 tokio tipo verslininkų ir kitose srityse, tik tada pasaulis bus geresnė vieta gyventi.


https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ozone_d ... t_launches
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 1130
Reputacija: +124
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-05, 13:08 
     
Filmukas grazus, bet ideja labai nepraktiska.

- Visu pirma, kuo toliau tuo maziau svarbus keleiviniu lektuvu greitis. Skrydziuose prioritetas yra konfortas, ekonomiskumas ir tiesiogine kelione is tasko A i B.

- Tokiam raketiniam lektuvui reiktu visiskai naujos infrastrukturos-naujo terminalo, transporto mazgu, milziniskos saugumo zonos (del triuksmo ir potenciu avariju) ir t.t. Kitaip tariant, ta butu galima daryti tik vandenynuose, nes salia, pvz. Londono butu neimanoma statyti naujo kosmodromo.

Taip, kad nebus tokiu keleiviniu marsrutu.

Kas yra ganetinai logiskai, tai tokius erdvelaivius naudoti kariuominei ir kosmoso turizmui.

Kosmoso turizmui, uztektu pastatyti viena pakilimo/nusileidimo terminala kur nors atokiai ir is ten skraidyti aplink pasauli. Atsirastu simtai tukstanciu, galinciu moketis 50k uz orbitini skridi. Nereiktu statyti nauju terminalu vandenynuose, derinti leidimus ir t.t.

Virsgarsiniams keleiviu skrydziams kur kas labiau tiktu 2-4Mach skrendantys elektriniai lektuvai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 921
Reputacija: +221
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-05, 13:29 
     
Audrius rašė:
Filmukas grazus, bet ideja labai nepraktiska.

- Visu pirma, kuo toliau tuo maziau svarbus keleiviniu lektuvu greitis. Skrydziuose prioritetas yra konfortas, ekonomiskumas ir tiesiogine kelione is tasko A i B.

- Tokiam raketiniam lektuvui reiktu visiskai naujos infrastrukturos-naujo terminalo, transporto mazgu, milziniskos saugumo zonos (del triuksmo ir potenciu avariju) ir t.t. Kitaip tariant, ta butu galima daryti tik vandenynuose, nes salia, pvz. Londono butu neimanoma statyti naujo kosmodromo.

Taip, kad nebus tokiu keleiviniu marsrutu.

Kas yra ganetinai logiskai, tai tokius erdvelaivius naudoti kariuominei ir kosmoso turizmui.

Kosmoso turizmui, uztektu pastatyti viena pakilimo/nusileidimo terminala kur nors atokiai ir is ten skraidyti aplink pasauli. Atsirastu simtai tukstanciu, galinciu moketis 50k uz orbitini skridi. Nereiktu statyti nauju terminalu vandenynuose, derinti leidimus ir t.t.

Virsgarsiniams keleiviu skrydziams kur kas labiau tiktu 2-4Mach skrendantys elektriniai lektuvai.


Turbūt dėl komforto taip išpopuliarėjo pigių skrydžių bendrovės?
Sakai, kad skrydžio laikas nesvarbu, tačiau svarbu tiesioginiai skrydžiai. Prieštaravimo nejauti? Tiesioginiai vis ilgesni skrydžiai atsiranda būtent dėl to, kad keleiviams svarbus laikas.
Elektriniu, t.y. propeleriniu lėktuvu svajoji viršyt 1 Mach? Kažkas naujo fizikoje atrasta? Kol kas rekordas 0,96 Mach ir tai pikiruojant.
  • +2




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 571
Reputacija: +382
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-05, 15:06 
     
Cituoti:
Turbūt dėl komforto taip išpopuliarėjo pigių skrydžių bendrovės?


Taip, ispopuliarejo ne del konforto. Bet pigus skrydziai realiai egzistuoja tik iki 4val trukmes ir tik vienam kontinente. Visas ju biznis paremtas trumpais skrydziais, kur nebutina maitinti, reik maziau etatu, kur kas daugiau lankstumo, pigesni oro uostai ir t.t.

Erdvelaiviai tikrai neskraidys is LT Kopenhaga. :)

Cituoti:
Sakai, kad skrydžio laikas nesvarbu, tačiau svarbu tiesioginiai skrydžiai. Prieštaravimo nejauti? Tiesioginiai vis ilgesni skrydžiai atsiranda būtent dėl to, kad keleiviams svarbus laikas.


Nepriestarauju.
Visu pirma, kaip jau minejau, toks erdvelaivis net teoriskai imanomas tik tarp pakrantininiu miestu (pasiziurek koks Kenedzio Kosmoso Centro saugos zonu dydis, koordinates: 28.561499, -80.577423). Todel, pvz, jei nori skrist is Londono i Vasingtona, is pradziu reiktu nusigaut i plaukiojanti terminaja, tada skrist iki pvz Baltimores pakrante ir is ten skrist/vaziuot i Vasingtona.

Kas liecia vis daugejanciu tiesioginius skrydzius-taip, jie siek tiek trumpesni, bet svarbiau-kur kas patogesni. Isitaisai lovoj geri vyna ir ziuri filmus. Jokiu papildomu apsaugu, pasu kontroliu ir pan.

Ir beje, tokie skrydziai atsirado ne del to, kad visiem staiga parupo laikas, o del to, kad naujos kartos dvivarikliai lektuvai gali skristi interkontinentinisu skrydzius. Jei visiem butu toks svarbus laikas-konkordas butu skraides ne tik tarp 3 miestu.

Cituoti:
Elektriniu, t.y. propeleriniu lėktuvu svajoji viršyt 1 Mach? Kažkas naujo fizikoje atrasta? Kol kas rekordas 0,96 Mach ir tai pikiruojant.


Kuo lektuvas skrenda auksciau, tuo mazesnis oro pasipriesinimas, tuo greiciau jis gali skrist (cia grubiai tariant). Deje, reaktyviniai lektuvai turi ekonominio skrydzio lubas (10-14km), skrendant auksciau pradeda trukti deguones, varikliai nesukuria galios-skrydis tampa super neekonomiskas (after burneriai)
Elektriniams lektuvams, tuo tarpu, tokiu lubu nera. Jie laisvai gali skristi stratosferoje, kur oras ypac retas, beveik nera oro pasipriesinimo, todel ir skrydzio greitis laisvai butu supersoninis.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 921
Reputacija: +221
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-05, 16:55 
     
Audrius rašė:
Kuo lektuvas skrenda auksciau, tuo mazesnis oro pasipriesinimas, tuo greiciau jis gali skrist (cia grubiai tariant). Deje, reaktyviniai lektuvai turi ekonominio skrydzio lubas (10-14km), skrendant auksciau pradeda trukti deguones, varikliai nesukuria galios-skrydis tampa super neekonomiskas (after burneriai)
Elektriniams lektuvams, tuo tarpu, tokiu lubu nera. Jie laisvai gali skristi stratosferoje, kur oras ypac retas, beveik nera oro pasipriesinimo, todel ir skrydzio greitis laisvai butu supersoninis.
Dėja ne, nei propeleris nei ventiliatorius negali skristi viršgarsiniu greičiu, tiksliau gali bet tokių energijos sąnaudų ir neekonomiškumo tavo kišenė bilietui nepavežtu ir elektros variklis su tradiciniu ventiliatoriumi čiabevertis. Pats rašai kad viršgarsiniam greičiui reikia afterburnerių, tai kaip tu žadi tai įgyvendinti su (turbo) ventiliatoriumi, pastatysi teną už ventiliatorieus?

Yra keletas teorinių būdų su elektra skraidyti retoj atmosferoj, tai joniniai varikliai ant viso lektuvo korpuso, o toks lėktuvas šviestu violetine spalva butu žinoma cool ir beto sumažėtu pasipriešinimas (google raktažodis jonų fakelas aerodinamika). Kitas būdas rezistojet, arba arcjet, tiesiog reaktyvinis raketinis variklis, kadangi oro yra aplik jo nereikia imti su savim kaip raketos atveju, kompresorius suspaustu nedidelį oro kiekį gana dideliu slėgiu ir degimo kameroj būtu pakaitinamas minetais būdais elekrtos išlydžiu, arba su tuo pačiu tenu, reaktyvinis srautas būtu išmetamas daug kartų greičiau už garsą, jei jau taip norisi skraidyti viršgarsiniais greičiais su elektra. Na dar ir ramjet, scramjet prie to pačio, kodėl gi ne, jei jau fantazuojam apie hipergarsinius greičius, taip pat galima pakaitinti ora degimo kameroj kaip ir rezistojet, ar arcjet atjeju. Galima net sukergti tas abi technologijas į vieną. Bet visa tai yra vistiek perdaug energijos ėdantis dalykas.

Patys ekonomiškiausi skrydžiai vyksta 0,5 mach greičiu dideliame aukštyje su lėktuvu kurio sparno konfigūracija ir proporcijos su fiuzeliažu panašūs į sklandytuvo. Kitaip sąkant betkokio dydžio sklandytuvas su propeleriu, nors ir elektra varomas.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7292
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'