Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 9 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-21, 20:59 
     
Suradus ekonomiškai efektyvų būdą gaminti H2, toks transportas galėtų būti nebloga alternatyva elektromobiliams su Ličio akumuliatoriais.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1112
Reputacija: +629
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-21, 21:29 
     
Evil Goku rašė:
Suradus ekonomiškai efektyvų būdą gaminti H2, toks transportas galėtų būti nebloga alternatyva elektromobiliams su Ličio akumuliatoriais.


Tai bus alternatyva elektromobiliams tik tuo atveju jeigu h2 išgavimas atsiribos nuo iškastinio kuro, kol kas tai čia nebent alternatyva dyzeliui ar benzinui. H2 išgavimas yra toks pat taršus kaip šios kuro rūšys.

Cituoti:
Today, 95% of hydrogen is produced either from wood or from fossil fuels, such as natural gas and oil. The most common hydrogen production process is natural gas reforming. Another process is charcoal gasification1. [b]Hydrogen produced using electrolysis is currently around four times more expensive, even before the cost of the electricity required is factored in.[/b]
  • +1



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1031
Miestas: Kaunas
Reputacija: +293
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-21, 21:50 
     
vazzy rašė:
Tai bus alternatyva elektromobiliams tik tuo atveju jeigu h2 išgavimas atsiribos nuo iškastinio kuro, kol kas tai čia nebent alternatyva dyzeliui ar benzinui. H2 išgavimas yra toks pat taršus kaip šios kuro rūšys.


Žinoma.
Jei neatsiras proveržio įprastuose baterijose, o atsinaujinanti energetika tobulės taip pat sparčiai, tai galbūt bus galima gan pigiai perteklinę nepanaudotą elektros energiją gan pigiai versti vandeniliu. Aišku dar liek vandenilio saugojimas ir transportavimas. Vandenilinis transportas tik kūdikystėje, ir nebūtu stebuklas jei jis mirtų dar nežengęs pirmų žingsnių. Bet nereikia užbėgti įvykiams už akių ir nurašyti technologijų kurios susiklosčius palankioms aplinkybėms gali būti gan svarbios ateityje.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1112
Reputacija: +629
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-21, 23:16 
     
Vandenilis transporte, kaip bebūtų tik akumuliatoriaus alternatyva elektromobiliui... pačio elektromobilio minusai lieka, plius prisideda neišspręsti vandenilio energetikos klausimai (saugojimas, transportavimas, eksploatavimas...)
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2493
Reputacija: +1043
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-22, 11:22 
     
SaMaras rašė:
Vandenilis transporte, kaip bebūtų tik akumuliatoriaus alternatyva elektromobiliui... pačio elektromobilio minusai lieka, plius prisideda neišspręsti vandenilio energetikos klausimai (saugojimas, transportavimas, eksploatavimas...)


O tai kokie elektromobilio minusai be sąlyginai mažo nuvažiuojamo atstumo, ilgo pakrovimo laiko ir sunkių akumuliatorių?
  • +2




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1112
Reputacija: +629
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-22, 19:03 
     
Vandenilio prieinamumas, sakyčiau gana didelis minusas, nuvažiuosi su ta fūra kur negali gaut vandenilio ir viskas.
Kai įrangą akumuliatoriam kraut, manau fūra galėtu vežiotis kartu ir užtektu tik į elektros tinklą pajungt.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +154
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-22, 19:05 
     
Bet šeip elektrinės fūros turi būt keičiamais standartizuotais akumuliatoriais
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +154
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-22, 21:12 
     
vandenilis neturi svorio problemos, kuria turi cheminiai akumai. bet vandenilis turi kita problema - jis labai lakus ir visur prasiskverbia ir principe iskart gali oksiduotis sprogimo pavidalais :D sitas irgi kolkas neisspresta technologiskai pigiai... juk visokie statiniai kruviai gali iskart susprogdint prakiurusia sistema. avarijos gali but labai dideles zalos ir pan. litis irgi problemiskas - bet ne ant tiek... plius akumams nereikia oro is aplinkos - jie autonomiskai uzdara sistema. as manau akumai perspektyvesni siam momentui. o idet kazkokia istobulinta vandenilio jegaine visada galima ir veliau. manau svarbiau pereit prie 100% elektros pavaru automobiliuose, tada bus didesnis stimulas tobulint, kad ir kokius superkondensatorius ar dar ka nors naujo. prisirisimas prie vaziavimo tiesiogiai nuo vdv labai stabdo progreso reikala... pvz galetu vystytis kazkokios modulines rato-variklio konstrukcijos ir pan. butu zenkliai saugesnis vaziavimas, atsirastu galimybes daryt staigesnius posukius, platesnes parkavimosi galimybes ir pan. su el. varikliu tas imanoma - su vdv - per brangu.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3025
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'