Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 00:56 
     
FtBall rašė:

Visgi, manau, kad esminis dalykas yra tas, kad profesionalus vairuotojas pirmiausia sugebės įvertint aplinką taip, kad to netikėto slydimo būtų išvengta.


Ne iš knygučių tas įvertinimas, o iš patirties. Ir gerai jei ta patirtis buvo įgyta kur ant tvenkinio, nuošaliam kely ir panašiai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3046
Reputacija: +394
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 01:07 
     
Beje nepamirškit vieno dalyko tie, kurie iš tikrųjų mokysis vairuoti ne viešose aikštelėse: automobilio draudimas galioja tik viešame eisme (nebent turite išskirtines sąlygas).
Mes tai varydavome prie Jonavo į poligoną pasidraskyti, ten ne vienas yra ratus pametęs, tai turėkit omeny, kad ten joks KASKO negalios! Žadėjo ten kamerų pristatyti (jei dar nepristatė) - ale baus visus, kurie ten važiuoja (yra ženklas draudžiantis eismą). Bet nuobauda už tai turbūt mažesnė negu už chuliganišką vairavimą viešame eisme :)
Beje dar galima ir į Kačerginės žiedą (prie Kauno) nuvažiuoti. Kokia ten tvarka tiksliai nežinau, tik žinau, kad tas pasivažinėjimas mokamas.
  • +1




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 849
Reputacija: +348
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 01:41 
     
kestutisz rašė:
FtBall rašė:

Visgi, manau, kad esminis dalykas yra tas, kad profesionalus vairuotojas pirmiausia sugebės įvertint aplinką taip, kad to netikėto slydimo būtų išvengta.


Ne iš knygučių tas įvertinimas, o iš patirties. Ir gerai jei ta patirtis buvo įgyta kur ant tvenkinio, nuošaliam kely ir panašiai.


Man rodos, kad užtenka paskaityt knygutę ir žinosi, kad esant neigiamai temperatūrai, vanduo užšala. Taigi, jei lauke minusas, o keliai - nėra sausi, tai tikėkis ledo ir atitinkamai atsargiau važiuok. Nemanau, kad reikia važinėt ant tvenkinio ar kaip nors specialiai praktikuotis, kad tai suprasti.

Kažkada skaičiavau, kad berods, 70km/h yra maksimalus saugus greitis naktį neapšviesuose keliuose (tam, kad neatsirenkt į gyvūną). Ir tam taip pat nereikia praktinių bandymų, nes viskas jau yra suskaičiuota. Jei visgi kurį nors dydį keiti - gali pats persiskaičiuot. Pvz, jei maigai telefoną, tai sureagavimo laikas sumažėja, todėl atitinkamai reikėtų ir greitį sumažint.
  • -1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2203
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +310
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 10:07 
     
FtBall rašė:
kestutisz rašė:
FtBall rašė:

Visgi, manau, kad esminis dalykas yra tas, kad profesionalus vairuotojas pirmiausia sugebės įvertint aplinką taip, kad to netikėto slydimo būtų išvengta.


Ne iš knygučių tas įvertinimas, o iš patirties. Ir gerai jei ta patirtis buvo įgyta kur ant tvenkinio, nuošaliam kely ir panašiai.


Man rodos, kad užtenka paskaityt knygutę ir žinosi, kad esant neigiamai temperatūrai, vanduo užšala. Taigi, jei lauke minusas, o keliai - nėra sausi, tai tikėkis ledo ir atitinkamai atsargiau važiuok. Nemanau, kad reikia važinėt ant tvenkinio ar kaip nors specialiai praktikuotis, kad tai suprasti.

Kažkada skaičiavau, kad berods, 70km/h yra maksimalus saugus greitis naktį neapšviesuose keliuose (tam, kad neatsirenkt į gyvūną). Ir tam taip pat nereikia praktinių bandymų, nes viskas jau yra suskaičiuota. Jei visgi kurį nors dydį keiti - gali pats persiskaičiuot. Pvz, jei maigai telefoną, tai sureagavimo laikas sumažėja, todėl atitinkamai reikėtų ir greitį sumažint.


FtBall toks jausmas, kad žiemą tu važinėji tik mieste nuvalytais, pabarstytais keliais. Išvažiuok kada į užmiestį, bet ne į magistralinį kelią (kurie irgi gerai prižiūrimi), o rajoninį. Ten keliai nelabai valyti, dažniausiai suplūktas sniegas. Pasitaiko pliko ledo ruožų kur greičio sumažinimas nepadės, važiuojant ir ant 20 gali pradėt čiuožt. Ką tada su savo teorijom darysi? Atsiversi knygutę paskaityt ką daryt kai mašina pradeda slyst?
Jei vairuojant užtektų žinot teoriją, regitroj praktikos nelaikytume. Bet pasižiūrėk kiek tokių teoretikų nesugeba elementaraus praktikos egzamino išlaikyt.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 558
Reputacija: +377
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 11:44 
     
FtBall rašė:

Visgi, manau, kad esminis dalykas yra tas, kad profesionalus vairuotojas pirmiausia sugebės įvertint aplinką taip, kad to netikėto slydimo būtų išvengta.


Isvengta - per drasiai. Isvengti gali tik namie sededamas. Sumazinta rizika - taip. Sumazinta rizika arba slydimo greicio
sumazinimas - tai taip pat svarbu. Pvz pamenu, kai pirmas sniegas ir visi drasus buna. Vaziuoju ramiai gelezinio vilko gatve, o is paskos nerimsta vienas auto. Aplenke mane ir ji iskart sumete. Tas per fuksa vos suvalde automobili. Po to jo greitis iskart nukrito ir vaziavo ramiai ramiai
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1138
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 11:56 
     
FtBall rašė:

Man rodos, kad užtenka paskaityt knygutę ir žinosi, kad esant neigiamai temperatūrai, vanduo užšala. Taigi, jei lauke minusas, o keliai - nėra sausi, tai tikėkis ledo ir atitinkamai atsargiau važiuok. Nemanau, kad reikia važinėt ant tvenkinio ar kaip nors specialiai praktikuotis, kad tai suprasti.

Kažkada skaičiavau, kad berods, 70km/h yra maksimalus saugus greitis naktį neapšviesuose keliuose (tam, kad neatsirenkt į gyvūną). Ir tam taip pat nereikia praktinių bandymų, nes viskas jau yra suskaičiuota. Jei visgi kurį nors dydį keiti - gali pats persiskaičiuot. Pvz, jei maigai telefoną, tai sureagavimo laikas sumažėja, todėl atitinkamai reikėtų ir greitį sumažint.


Gal tu geriau nerasyk apie tai ko nezinai. As pvz nerasineju kvantines mechanikos ar japonu kalbos myletoju forume, nes apie tai nieko nezinau. Kas yra saugus greitis? Idealiai saugus greitis ziema yra 0. Nes labai netolygiai gali buti slydimas pasidenges. Pvz ne miesto kelyje 50km ruoze saugus greitis gali buti 70km/h, o 100 metru ruoze 5km/h. Ar tu vaziuosi visa kelia 5km/h greiciu? Esu pats mates, kaip priesais mane masina nuvaziavo nuo kelio, ir ji judejo gal 10km/h greiciu. Tikrai letai. Bet uztaike ant pliktledzio ir neivertino kelio pasvyrimo kampo. Tiesa, toliau dar kelias masinas jau trauke is griovio. Tas kelias budavo nebarstomas smeliu. Po to kai savivaldybe gavo skundus - pradejo barstyti. Ir tokiu atveju pilna. Tai kokio velnio tu sapalioji apie saugu greiti ziema? Yra saugesnis greitis, bet nera saugaus greicio! Ir jeigu tu pastoviai vazineji tam tikra astuma, kuris pastoviai valomas ir kalbi apie visos Lietuvos eismo salygas - tai gal patylek.
Ir pilna vaizdu youtubeje, kur ziema masinos slysta vaziuojant tikrai leciau negu leistinas greitis. Kitas dalykas (apie kuri tu aisku nepagalvojai), kad ne viskas kelyje priklauso nuo taves. Pvz kad ir saugiai vaziuojant tau uzlys/uzkirs kelia kita masina ir tau reiks staigiai persirikiuoti. Arba isbegs kas i gatve ir teks ir staigiai stabdyti ir pasukti vaira. Masina ant sniego ar tos slidzios druskingos koses tikrai uznes. Ir visi tavo sapaliojimai isgaruos iskarto.
  • +1



Paskutinį kartą redagavo zet 2017-10-31, 12:25. Iš viso redaguota 1 kartą.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1138
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 12:11 
     
Mokėt valdyti automobilį ypatingomis sąlygomis reikalingas įgūdis ir gerai, kad žmonės mokinasi tai daryti aikštelėse, ar privačiose trasose. Tačiau yra vienas bet. Visada atsiranda "sportininkų" save laikančių "profesionalais", kurie tuos įgūdžius pradeda demonstruoti nesant reikalui. Kai kuriems būna sunku save suvaldyt, nes įgiję šiokių tokių įgūdžių pradeda daugiau pasitikėti savo jėgomis, arba net per daug. Paprastas, ramus važiavimas jiems pasidaro neįdomus. Prasideda savo bei automobilio ribų matavimas, kas menkai prisideda prie saugumo kelyje. Nemanau, kad dėl saugaus vairavimo kai kurie virina galinį diferencialą. :)
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-11-26, 11:21
Pranešimai: 869
Reputacija: +305
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'