Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 15 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 10:47 
     
Kaip tai aliuminkė nedyla??
  • +1




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 761
Reputacija: +123
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 11:56 
     
Antraštė antonimiška straipsniui.

Kad aliuminis nedyla, tai čia tikrai pasaka. Turbūt trinkelės tada iš kokio trintuko gumos.
  • +1




Užsiregistravo: 2015-08-05, 22:50
Pranešimai: 446
Reputacija: +422
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 12:02 
     
lindemann rašė:
Antraštė antonimiška straipsniui.

Kad aliuminis nedyla, tai čia tikrai pasaka. Turbūt trinkelės tada iš kokio trintuko gumos.


ta pati norejau rasyti. Kam tie brangus guoliai? Isimeti aliumini ir OK :)
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1138
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 12:11 
     
Kažin ar čia nebus koks "naujos kartos" aliuminio lydinys: jie ne tik kad nedyla, bet ir atsparus lietuviškai druskai :D
O jei rimtai, tai gal prieš tai niekas per daug ir neįvertino vieno dalyko: kažin tie standartiniai plieniniai diskai sudyla ar visgi surūdija? T.y. kaladėlės gal tik "nugramdo" besioksiduojantį (rūdijantį) sluoksnį?
  • +1




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 850
Reputacija: +348
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 14:34 
     
aliuminio šiluminės savybės kai ptik blogesnės. Jis labai lengvas ir labai greit užkais stabdant.
+ turbūt šitos sistemos kaina bus... na tikrai didesnė lyginant su standartiniais stabdžių diskais, įskaitant dažną keitimą.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3660
Reputacija: +1098
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 14:54 
     
HardAxe rašė:
aliuminio šiluminės savybės kai ptik blogesnės. Jis labai lengvas ir labai greit užkais stabdant.
+ turbūt šitos sistemos kaina bus... na tikrai didesnė lyginant su standartiniais stabdžių diskais, įskaitant dažną keitimą.

Aptarnavimo kaštai labai priklauso nuo vietovės kur tai atliekama. Pasikeisk detalę sumokėk 100 už darbo valandą ir keisk kur nors afrikoi už 3 e/valandai.. jei detalės kaina tarkim 100e ir tris kartus ilgiau laiko, o pigesnė kainuoja 10e tai po to paties laiko brangioj šaly bus 200e brangios detalės vs 330 pigios arba pigioj šaly 103e brangios vs 39e pigios detalės
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2636
Reputacija: +1132
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 21:16 
     
HardAxe rašė:
aliuminio šiluminės savybės kai ptik blogesnės.


Čia žiūrint apie kokias šilumines savybes kalbėsim. Jeigu šiluminio laidumo, tai jos geresnės, nes aliuminis labai laidus šilumai. Tai reiškia, kad ne tik greitai įkaista, bet greitai ir atiduoda šilumą. Nebereikalo CPU radiatoriai dažniausiai būna iš aliuminio, taip pat kai kurių šaldymo agregatų kondensatoriai (skirti aušinimui) iš aliuminio, arba vario (dar laidesnis už aliuminį).

Tuo tarpu jei imsim plieną, tai jis lėčiau įkais, bet ir atvės negreitai. Kadangi kaip minima straipsnyje, elektromobiliai naudoja rekuperacinį stabdymą, o diskai naudojami staigesniam stabdymui, tai yra rečiau bus naudojami. Prie to pačio disko bei kaladėlių plotis didesnis.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-11-26, 11:21
Pranešimai: 869
Reputacija: +305
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-31, 22:52 
     
"įprasti plieniniai stabdžių diskai naudojami nedaug ir rūdija." ziauru, iprastiniai diskai gaminami is ketaus.
  • +1


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-02, 11:27 
     
Keista, prie tokios elektromobilių kainos ir taip jau tikėjausi kad ten bent jau "keramikiniai" diskai - jie gi lengvesni.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3048
Reputacija: +394
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-02, 12:07 
     
nedaug trunka tuos diskus pakeisti ir šiaip jie taip retai sudyla net ir daug naudojami, kad aš nelabai matau problemos.
Nebent remiamasi tuo, kad jie nedaug dau apkrovos ir norima sumažinti judančios rato dalies svorį, tada aliuminis turi tikria daug privalumų.

Diskus visvien keičiam kaladėlių keitimo metu, papildomų darbų lyg ir keli varžtai tėra.
Aš būtent tai ir turėjau omeny, kad ketus su savo mase gali sugerti daug daugiau šilumos, o stabdant retai ir smarkiai tai daug svarbiau negu šilumos laidumas.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3660
Reputacija: +1098
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-02, 17:56 
     
HardAxe rašė:
nedaug trunka tuos diskus pakeisti ir šiaip jie taip retai sudyla net ir daug naudojami, kad aš nelabai matau problemos.
Nebent remiamasi tuo, kad jie nedaug dau apkrovos ir norima sumažinti judančios rato dalies svorį, tada aliuminis turi tikria daug privalumų.

Diskus visvien keičiam kaladėlių keitimo metu, papildomų darbų lyg ir keli varžtai tėra.
Aš būtent tai ir turėjau omeny, kad ketus su savo mase gali sugerti daug daugiau šilumos, o stabdant retai ir smarkiai tai daug svarbiau negu šilumos laidumas.


Ne visada keičiam diskus kartu su kaladėlėm, nes kaladėlės nusidėvi greičiau. Na ir tuos pačius diskus galima šiek tiek nutekinti kartą. Be to šioje sistemoje matau tik vienas varžtas, kuris greičiausia didelio diametro, t.y. dsaug didensio nei 5 skylių diskai, lyg ir naudojami vienos skylės diskai, tik nzn kuo jie geresni/blogesni už įprastus.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2217
Miestas: Kaunas
Reputacija: +589
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-02, 20:32 
     
Įdomus sumanymas, labai retai stabdant, įprastus stabdžių diskus gali tekti ne dėl jų susidėvėjimo o surudėjimo. Be to, parudiję diskai stabdo daug blogiau.
Matau vieną problemą, norint pakeisti ratus reikės nuimti ir stabdžius.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1156
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-03, 13:41 
     
Evil Goku rašė:
Įdomus sumanymas, labai retai stabdant, įprastus stabdžių diskus gali tekti ne dėl jų susidėvėjimo o surudėjimo. Be to, parudiję diskai stabdo daug blogiau.
Matau vieną problemą, norint pakeisti ratus reikės nuimti ir stabdžius.


Joo, čia problema, bet gal jie lengvai nusiims. O dėl disko surudijimo standartinių stabdžių, tai jei kasdien važinėji - tai kasdien ir stabdai, manau kad pakanakamai prasivalo. Čia aktualiau tiems, kas žeimos sezono metu savo transporto priemones užkonservuoja, palieka garažuose (mūsų klimatas gana drėgnas), tai ir nesivalo diskai stovėdami.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2217
Miestas: Kaunas
Reputacija: +589
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-03, 13:59 
     
sub rašė:
Evil Goku rašė:
Įdomus sumanymas, labai retai stabdant, įprastus stabdžių diskus gali tekti ne dėl jų susidėvėjimo o surudėjimo. Be to, parudiję diskai stabdo daug blogiau.
Matau vieną problemą, norint pakeisti ratus reikės nuimti ir stabdžius.


Joo, čia problema, bet gal jie lengvai nusiims. O dėl disko surudijimo standartinių stabdžių, tai jei kasdien važinėji - tai kasdien ir stabdai, manau kad pakanakamai prasivalo. Čia aktualiau tiems, kas žeimos sezono metu savo transporto priemones užkonservuoja, palieka garažuose (mūsų klimatas gana drėgnas), tai ir nesivalo diskai stovėdami.


Elektromobiliuose pagrinde stabdoma tik el generatoriumi, o normalūs stabdžiai naudojami labai retai.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1156
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'