Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-10, 21:59 
     
Tam sintetiniui dyzeliui sunaudojama daug energijos o vidaus degimo varikliu NK vidutiniskai 30 proc, geriau jau statytu Li-ion bateriju gamykla
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-21, 10:23
Pranešimai: 0
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-10, 22:21 
     
Vatsonas rašė:
Tam sintetiniui dyzeliui sunaudojama daug energijos o vidaus degimo varikliu NK vidutiniskai 30 proc, geriau jau statytu Li-ion bateriju gamykla

Sunaudojama Saulės energija ir atmosferos CO2, tai yra neutralus CO2 atžvilgiu dyzelinas. Ličio jonų akumų gamykla tuo nepasižymi.
  • +4




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4680
Miestas: Vilnius
Reputacija: +865
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-11, 00:04 
     
man atrodo europos auto gamintojai tiesiog nori ilgesnio pereinamo etapo vidaus degimo varikliu gamybos naikinimui pereinant prie elektros pavaru. kad sumazint nuostolius ir zala, ar islaikyt auksta pelninguma. nu tai dabar ir plakasi po ekologiskumo veliava. ten gi to eko neutralaus kuro gamybos kiekiai vas ne kaip vaistinej... plius iskart inovacinio pirmumo monopolis (jei politikai palaimins - nes varikliai pritaikyti tokiam isgrynintam kurui sunkiai bevaziuos iprastu su priemaisom...visi juk isgyvent nori...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3515
Reputacija: -74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-11, 19:25 
     
Dar vienas Europos mokesčių mokėtojų pinigų išmetimas, nes ši gamykla tikrai nestatoma kaip komercinis objektas. 400 tūkst. ltr per metus yra lašelis jūroje, praktiškai niekas, ~320 tonų. Vien Lietuvoje per metus sunaudojama ~1400 000 tonų dyzelio. Apie visą EU, ar tuo labiau pasaulį, net neverta kalbėti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-05-05, 16:52
Pranešimai: 508
Miestas: Kaunas
Reputacija: +87
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-11, 20:39 
     
sigun rašė:
Dar vienas Europos mokesčių mokėtojų pinigų išmetimas, nes ši gamykla tikrai nestatoma kaip komercinis objektas. 400 tūkst. ltr per metus yra lašelis jūroje, praktiškai niekas, ~320 tonų. Vien Lietuvoje per metus sunaudojama ~1400 000 tonų dyzelio. Apie visą EU, ar tuo labiau pasaulį, net neverta kalbėti.

Kuris dalyvis yra ne komercinė, o mokesčių mokėtojų išlaikoma kompanija? Audi? Ineratec Gmbh ar Energiedienst Holding?
Būtent todėl, kad tai komercinis tyrimų projektas, apmokamas iš savo kišenės, o ne semiamas iš bedugnio ES biudžeto, pradedama nuo mažos įmonės, o ne statoma iš karto gigantiška gamykla, nuodugniai neišbandžius ir neištobulinus naujo proceso.
Jei projektas pasiteisins, susirinks know how, statys didesnę gamyklą ir parduos patentus.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4680
Miestas: Vilnius
Reputacija: +865
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-12, 11:22 
     
jau pirmame gamybos etape atsinaujinanti saulės energija skaido vandenį į deguonį ir vandenilį. Kam visas tas stebuklas tęsiamas toliau? - jau turi vandenilį pagamintą iš atsinaujinančių šaltinių, pilk į Audi elektromobilį su fuel cell ir naudok. Juk tolimesnis tokio sintetinio kuro gamybos procesas tą kurą tik brangina...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-06-28, 17:47
Pranešimai: 227
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-12, 12:11 
     
raimism rašė:
jau pirmame gamybos etape atsinaujinanti saulės energija skaido vandenį į deguonį ir vandenilį. Kam visas tas stebuklas tęsiamas toliau? - jau turi vandenilį pagamintą iš atsinaujinančių šaltinių, pilk į Audi elektromobilį su fuel cell ir naudok. Juk tolimesnis tokio sintetinio kuro gamybos procesas tą kurą tik brangina...


Ir kokiais būdais siūlote tą pagamintą vandenilį transportuoti?
Atšaldytą iki -250C temperatūros?
Suspaustą iki 700bar slėgio?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1719
Miestas: Kaunas
Reputacija: +272
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-12, 12:57 
     
Vytax rašė:
raimism rašė:
jau pirmame gamybos etape atsinaujinanti saulės energija skaido vandenį į deguonį ir vandenilį. Kam visas tas stebuklas tęsiamas toliau? - jau turi vandenilį pagamintą iš atsinaujinančių šaltinių, pilk į Audi elektromobilį su fuel cell ir naudok. Juk tolimesnis tokio sintetinio kuro gamybos procesas tą kurą tik brangina...


Ir kokiais būdais siūlote tą pagamintą vandenilį transportuoti?
Atšaldytą iki -250C temperatūros?
Suspaustą iki 700bar slėgio?

Paklauskite Japonu.

https://www.ft.com/content/98080634-a1d ... a09be71849

Jie jau turi degalines kuriose uzpili savo Toyota ar Honda vandeniliu.

PS: neblogas komentaras po straipsniu:

This has been the long term bet of Toyota and that's why they have refrained from making EVs. They may be right if they're not limited by the materials needed to produce the fuel cells.

They've rejected EVs because of the resource problem that will become obvious as soon as anyone tries to make EVs mass market. At a production rate of 1 million EVs per year we will consume the total global annual lithium production as of today and exhaust the known resources of cobalt in 8 years. The global car production is a 100 million cars per year.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1945
Reputacija: +460
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-12, 13:34 
     
Xdmin rašė:
Paklauskite Japonu.

https://www.ft.com/content/98080634-a1d ... a09be71849

Jie jau turi degalines kuriose uzpili savo Toyota ar Honda vandeniliu.

PS: neblogas komentaras po straipsniu:

This has been the long term bet of Toyota and that's why they have refrained from making EVs. They may be right if they're not limited by the materials needed to produce the fuel cells.

They've rejected EVs because of the resource problem that will become obvious as soon as anyone tries to make EVs mass market. At a production rate of 1 million EVs per year we will consume the total global annual lithium production as of today and exhaust the known resources of cobalt in 8 years. The global car production is a 100 million cars per year.


Iš tų pačių TE komentarų:

Cituoti:
TE is not a technical publication, but still a paragraph on the physics of hydrogen would have helped the article greatly. Separating out and compressing the world's smallest molecule to 10,000 psi is breathtakingly energy intensive (that’s correct, the car has two super-pressured tanks onboard – one right under the rear seat). Safe motoring!
Ending the fossil economy? Today, most hydrogen is made from methane, and Japan is already the world’s biggest importer of it. It would be more energy-efficient to burn the methane directly in CNG cars. Burning it to generate power and then running the cars on electricity would be another descent option. But here is the current plan: produce methane from gas wells in Quatar or fracked wells in America, liquefy it (by chilling to -260 C) and transport half-way around the globe to Japan. Re-gasify and burn in combined-cycle power plants to generate electricity, then use the electricity to split water, compress the hydrogen to 10,000 psi, and distribute to a newly-constructed fueling network. Then use the compressed hydrogen in an onboard fuel cell to generate electricity again to drive the (basically electric) car. I would be surprised if after all these steps 10% of the original energy in the methane did useful work.
The physics are bonkers, but the economics are just as absurd. $25,000 subsidy per car, most bought by government workers?! Publicly-built infrastructure to unlock a market for a single company?! Someone from the justice department ought to look into this program. It would be cheaper to just pay people not to drive (e.g. provide free public transport). “The future”? – more like a government-led white elephant project destined for the scrap heap.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1719
Miestas: Kaunas
Reputacija: +272
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-12, 14:14 
     
jus vertinkit ne kas bus, o kas jau yra :) atspirties taskus, i ka jau galima remtis.
yra puikiai isdirbtos 30-45% nk duju, benzino ir dyzelio saugojimo, transportavimo, deginimo ir energijos isgavimo technologijos.
yra ideali (daugiau 95%)vandenilio deginimo technologija celese, bet su minusu transportavime ir saugojime.
yra ideali (daugiau 95%) elektros pavaru technologija, bet su ziauriu! minusu saugojime elektros cheminiuose akumuose ar alternatyvose.
ir visi tie technologiniai minusai kirs per bendra galutini technologijos NK. kirs arba neracionaliu isbrangimu arba efektyvumo kritimu zemiau 50% vdv siulomu technologiju...
-----------------
vadinasi neispresta energijos naudojimo zona plaukioja kazkur tarp 50%NK egzistuojanciu technologiju ir 95%NK kai kuriu alternatyviu galimybiu, kuriu visi uzsinorejo. tokia pilkoji zona :)
tiesioginis kuro sintetinimas tai tiesiog bandymas ilist i ta pilkaja zona is jau egzistuojanciu technologiju puses. pats savaime jis nera blogas. bet tik jei rezultatai bus viesinami ir irodzius neperspektyvuma projektas uzdaromas.
bet jei prades reklamint, kad cia del visokio zalumo ir ekologiskumo. o reikiamo NK nepasieks ir dar visa tai tures apmoket vartotojai per isbrangusius automobilius - nu tai cia jau atvira korupcija. biokura juk panasiai skatino ir reme - bet nulipo nuo greblio paciu laiku :D :D :D
o ka parase straipsny? man jis panasesnis, kad reikalas krypsta labiau i antraji varianta...
Xdmin rašė:

neatidaro nuorodos, ten mokamas kazkoks. imesk teksta.

nezinau ka ten raso, bet as gana skeptiskas vandenilio saugojimo budu pasirinkime. gamtoje gryno vandenilio labai nedaug, vadinas nelabai kas isrado gamtini varianta. vadinas ir techhnologiskai bus problematiska. o artimiausias stabilus junginys su daug vandenilio tai metanas arba vanduo... vadinas teks arba kazkaip su geru NK skaidyt vandeni ir kovot su oksidatoriaus agresyvumo problemom, arba su geru NK skaidyt metana ir dar kazkur kist angli... ir tas tarpinis aparatas tures but paciam automobilyje kartu su kuro cele... kazkaip nelabai girdisi apie tokias technologijas :D visi kazkaip isdirba lengvaja dali (padaro kuro cele ar elektromobili), apsiskelbia pasaulio pakeitejais - o tobulint "kazkokias smulkmenas" (tarpine skaidymo grandi isgaunant vandenili ar tobulint akumus) palieka kitiems... :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3515
Reputacija: -74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-12, 15:38 
     
Nuoroda nebeveikia ir man, praso subscription. Negalvojau, kad taip nutiks :)
O straipsnyje tiesiog rase apie tai jog Honda ir Toyota vysto vandeniliu varomus automobilius, kad yra jiems koloneliu uzpildyt ir kad susidure su problema kai nera pakankamai koloneliu, nes mazai tokiu automobiliu, o mazai automobiliu nes mazai koloneliu. Na ir iki 2020 bus valstybes parama visam siam reikalui.

Kodel vandenilis perpesktyvus? Nes jo neriboja gamtiniai istekliai ir jis netersia tos vietos kuriame naudojamas. Elektra butu tobula, bet neuzteks licio visiems mums, nebent atras kazka kito, kol neatrado tol automobiliai bus varomi ivariu kuru.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1945
Reputacija: +460
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-12, 23:04 
     
aisku su straipsniu :(
perspektyvus vandenilis nereiskia, kad puikiai tinka :) jei isisavins technologija iki priimtino vartojimo lygio, tai sauguma ir laikyma balionuose galbut kazkaip pagerins su laiku. degalines juk irgi galbut nenori steigtis, nes jei is backu isteka, o pirkeju mazai - jiem gi nuostoliai dideli...
del licio tai kiek skaiciau jo istekliu yra pakankamai, mazai tik koncentruotu telkiniu. tiesiog jo neperdirba ir netiekia butent del to, kad ner didelio poreikio :D
plius kai pradeda trukt atsiranda visokios antrinio perdirbimo rinkos. jis juk neisgaruoja negriztamai is akumuliatoriu :) manau sitoj vietoj nebus dideliu bedu. didesne problema, kad vistiek labai prasti patys akumai...cia reikia proverzio, kad pageretu nors kokius 5-10 kartu, o ne po kelis procentelius... progresas greiciaussiai issiseme jau :(
plius visada dar lieka nikelis/manganas/cadmis alternatyvos. taip kad paciu akumu kiekyje problema tikrai neturetu but. tik kokybine/parametrine.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3515
Reputacija: -74
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'