Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-07, 11:22 
     
Skamba kaip užsakytas straipsnis, kadangi jame nepateikiami jokie faktai, tik hipotetiniai scenarijai. Tevukas dirba su auto prekyba nuo 1991 ir, kaip jis teigė, dar nebuvo situacijos, kai kažkas nutiktų betkuriai tr. priemonei.
Žodžiu tušti pasistalai. Ir tas gale "Specialistas neslepia, kad pats vengtų nuo savo automobilio laidais kurti kitą mašiną." VENGTŲ? :))) That does not sounds like "NO" to me....
  • +2




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 72
Miestas: Riga
Reputacija: +39
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-07, 12:14 
     
Geriausias išsikrovusio akumuliatoriaus sprendimo būdas - pirkt automobilį benzininiu varikliu. Šią vasarą pasikeičiau akumuliatorių, 2009 metų gamybos man rodos buvo.
Ir keičiau ne dėl to, kad neužsivesdavo automobilis, o dėl to, kad ruošiausi tolimai kelionei ir nesinorėjo patirt netikėtumų
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 1841
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +130
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-07, 12:52 
     
Bent Honda instrukcijoje yra nurodyta kaip jungti akumuliatorių nuo kito automobilio. Gamintojas tai pat nieko blogo nemato...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 664
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-07, 13:37 
     
Nejunkit kartu 6V, 12V ir 24V sistemų ir viskas bus gerai.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-02-10, 20:02
Pranešimai: 43
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-07, 13:52 
     
FtBall rašė:
Geriausias išsikrovusio akumuliatoriaus sprendimo būdas - pirkt automobilį benzininiu varikliu. Šią vasarą pasikeičiau akumuliatorių, 2009 metų gamybos man rodos buvo.
Ir keičiau ne dėl to, kad neužsivesdavo automobilis, o dėl to, kad ruošiausi tolimai kelionei ir nesinorėjo patirt netikėtumų

Jump starter tokiam reikalui geras ir pigus sprendimas.

Pats esu karta padejes uzvesti uzsalusi Roveri, tai dariau viska ko negalima. Su uzkurta masina gazavau jam vedant, kad daugiau sroves butu. Ir taip kokius 5 kartus su pertraukom 2-3 minuciu. Laidai pasilo ir tiek. Aisku, gal pasiseke man, kad nieko neatsitiko.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1407
Reputacija: +198
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-07, 15:00 
     
Na jei donoras ka tik sunkiai uzsikures, ir pats save dar krauna, tai uzjungus dar viena uzsalusi auto, buna sudega diodu tiltelis generatoriuje.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-06-15, 02:36
Pranešimai: 293
Reputacija: +41
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-07, 16:09 
     
Jeigu bijai kažką sugadinti pas save mašinoj, tai jungi prie kitos mašinos krokodilus, kai savo variklį išjungi ir viskas. Apsisaugosi ir tikrai nieko sau nesugadinsi.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:30
Pranešimai: 1253
Reputacija: +44
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-07, 20:40 
     
Šioje vietoje aš laikausi tos nuomonės, kad jeigu bekuriant kitą auto mano auto sugedo, vadinasi jau buvo atėjęs laikas sugesti :D
Vieną žiemą tai iš kiemo neišvažiuodavau kol pusei kaimynų auto neprikurdavau. Ir taip kiekvieną rytą. Kurdavau ant užkurto, gazuodavau, taip pat buvau pasidaręs 16mm^2 laidus, kuriuos jungdavau tiesiai prie akumuliatorių klemų. Pasekmės: užkurti automobiliai :D
Tiesa, jei jau kokį autobusiuką kurdavau, tai tie mano laidai vienas šalia kito suptis pradėdavo (dėl magnetinio lauko). Vadinasi srovė gera eidavo :D
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 108
Reputacija: +54
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-07, 20:57 
     
Neprikurineciau kito automobilio, nebent tai butu mazalitrazis benzinas. Problema pas lietuvius galvoje. Daznas veikejas taip prisikurineja nuo kitu ne viena ryta, o visa ziema. Realiai, jei jau viena kart ziema neuzsikurei - meti lauk akumuliatoriu, perki nauja ir pamirsti problemas keletui metu.
  • +4




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 32
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-07, 22:07 
     
FtBall rašė:
Geriausias išsikrovusio akumuliatoriaus sprendimo būdas - pirkt automobilį benzininiu varikliu. Šią vasarą pasikeičiau akumuliatorių, 2009 metų gamybos man rodos buvo.
Ir keičiau ne dėl to, kad neužsivesdavo automobilis, o dėl to, kad ruošiausi tolimai kelionei ir nesinorėjo patirt netikėtumų


Kai išsikrauna akumuliatorius reikia pirkti naują mašiną? Na yra dyzelių, kurie 10 metų su tuo pačiu akumuliatoriumi, ir prie Lietuviškų šalčių kuriasi be jokių problemu. Aišku, benzininių automobilių eksplotacija žiema daug paprastesnė.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 862
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-08, 09:26 
     
Evil Goku rašė:
FtBall rašė:
Geriausias išsikrovusio akumuliatoriaus sprendimo būdas - pirkt automobilį benzininiu varikliu. Šią vasarą pasikeičiau akumuliatorių, 2009 metų gamybos man rodos buvo.
Ir keičiau ne dėl to, kad neužsivesdavo automobilis, o dėl to, kad ruošiausi tolimai kelionei ir nesinorėjo patirt netikėtumų


Kai išsikrauna akumuliatorius reikia pirkti naują mašiną? Na yra dyzelių, kurie 10 metų su tuo pačiu akumuliatoriumi, ir prie Lietuviškų šalčių kuriasi be jokių problemu. Aišku, benzininių automobilių eksplotacija žiema daug paprastesnė.


Kas per akumuliatoriai? Iš aplinkinių rato, vairuojantys dyzelius akumuliatorius keičia kas 3-4 metus.

Gal tam įtakos turi tai, kad dažnas dyzelis naudojamas važiuot iki darbo ir atgal, taigi akumuliatorius nespėja įsikrauti per tokias trumpas keliones, ir tai trumpina jo tarnavimo laiką?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 1841
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +130
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-08, 17:55 
     
Wolfy rašė:
Jeigu bijai kažką sugadinti pas save mašinoj, tai jungi prie kitos mašinos krokodilus, kai savo variklį išjungi ir viskas. Apsisaugosi ir tikrai nieko sau nesugadinsi.

Sviestas sviestuotas. Tu bent straipsni skaitei?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-01, 12:29
Pranešimai: 47
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-08, 18:06 
     
FtBall rašė:
Kas per akumuliatoriai? Iš aplinkinių rato, vairuojantys dyzelius akumuliatorius keičia kas 3-4 metus.

Gal tam įtakos turi tai, kad dažnas dyzelis naudojamas važiuot iki darbo ir atgal, taigi akumuliatorius nespėja įsikrauti per tokias trumpas keliones, ir tai trumpina jo tarnavimo laiką?


Orginalus Toyota (gamintojo nepamenu) akumuliatorius.
Užkurianti dyzelį reikia daug didesnės elektros srovės, todėl akumuliatoriaus talpa turi būti atitinkamai didesnė. Aišku, jei akumuliatorius nespėja pasikrauti iki reikiamos talpos, tai jam irgi yra negerai.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 862
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-08, 19:42 
     
masinai uzkurt reikia sroves, akumo talpa mazai svarbi, na nebent ten kazkokia supuvus masina kad minute sukt varikli turi tada taip reikia akumo talpos. Kitas dalykas kuo didesne srove tuo greiciau uzsikuria variklis, nes jei benzininis bus geresne kibirkstis, o tas svarbu salta varikli kuriant. tad jei krito akumo srove ziema- matuoji elektrolito tanki akuma pakrovus ir jei jis mazesnis nei norma pili koncentruotos sieros rugsties, tik ne elektrolito is parduotuves ar tuo labiau destiliuoto vandens. Koncentruota sieros rugstis pigesne nei naujas akumas, as taip pripyles pravazineju dar pora metu su ismetimui skirtu akumu. taip atstatoma srove, bet ne akumo talpa
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1259
Reputacija: +35
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-08, 20:03 
     
mobilunkas rašė:
masinai uzkurt reikia sroves, akumo talpa mazai svarbi, na nebent ten kazkokia supuvus masina kad minute sukt varikli turi tada taip reikia akumo talpos. Kitas dalykas kuo didesne srove tuo greiciau uzsikuria variklis, nes jei benzininis bus geresne kibirkstis, o tas svarbu salta varikli kuriant. tad jei krito akumo srove ziema- matuoji elektrolito tanki akuma pakrovus ir jei jis mazesnis nei norma pili koncentruotos sieros rugsties, tik ne elektrolito is parduotuves ar tuo labiau destiliuoto vandens. Koncentruota sieros rugstis pigesne nei naujas akumas, as taip pripyles pravazineju dar pora metu su ismetimui skirtu akumu. taip atstatoma srove, bet ne akumo talpa


Didelė iškrovimo srovė yra peilis akumui. Kuo didesnė akumuliatoriaus talpa, tuo didesne srove jis gali išsikrauti mažai kenkdamas sau. (Čia tik pavyzdys, skaičiai iš lempos) Jei saugi startinė srovė 50 ah akumuliatoriui yra 400 amperų, tai panašiam 100 ah akumuliatoriui saugi startinė srovė bus ~800 amperų. Žinoma akumas iškart neužlinks jei jį iškraudinėsi didesne srove, tačiau žymiai sutrumpės tarnavimo laikas.
  • +1



Paskutinį kartą redagavo Evil Goku 2017-12-08, 20:58. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 862
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-08, 20:48 
     
mobilunkas rašė:
masinai uzkurt reikia sroves, akumo talpa mazai svarbi, na nebent ten kazkokia supuvus masina kad minute sukt varikli turi tada taip reikia akumo talpos. Kitas dalykas kuo didesne srove tuo greiciau uzsikuria variklis, nes jei benzininis bus geresne kibirkstis, o tas svarbu salta varikli kuriant. tad jei krito akumo srove ziema- matuoji elektrolito tanki akuma pakrovus ir jei jis mazesnis nei norma pili koncentruotos sieros rugsties, tik ne elektrolito is parduotuves ar tuo labiau destiliuoto vandens. Koncentruota sieros rugstis pigesne nei naujas akumas, as taip pripyles pravazineju dar pora metu su ismetimui skirtu akumu. taip atstatoma srove, bet ne akumo talpa


O kaip seną elektrolitą utilizuoji?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-11-26, 11:21
Pranešimai: 827
Reputacija: +285
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-08, 21:22 
     
Evil Goku rašė:
Didelė iškrovimo srovė yra peilis akumui. Kuo didesnė akumuliatoriaus talpa, tuo didesne srove jis gali išsikrauti mažai kenkdamas sau. (Čia tik pavyzdys, skaičiai iš lempos) Jei saugi startinė srovė 50 ah akumuliatoriui yra 400 amperų, tai panašiam 100 ah akumuliatoriui saugi startinė srovė bus ~800 amperų. Žinoma akumas iškart neužlinks jei jį iškraudinėsi didesne srove, tačiau žymiai sutrumpės tarnavimo laikas.

Čia kažką paistai. Startinė srovė yra tokia srovė kokią maksimalią srovę gali atiduoti akumuliatorius. Jis nuo akumuliatoriaus talpos nepriklauso (na ne tiesiogiai) ir tarkim 85Ah gali būti ir 650A ir 800A ir iš 600inio niekaip neištrauksi 800
  • 0


_________________
Bukas žmogus kaip bukas peilis,- lyg ir nepavojingas, bet labai jau užknisa.



Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 1693
Reputacija: +628
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-08, 23:40 
     
SaMaras rašė:
Evil Goku rašė:
Didelė iškrovimo srovė yra peilis akumui. Kuo didesnė akumuliatoriaus talpa, tuo didesne srove jis gali išsikrauti mažai kenkdamas sau. (Čia tik pavyzdys, skaičiai iš lempos) Jei saugi startinė srovė 50 ah akumuliatoriui yra 400 amperų, tai panašiam 100 ah akumuliatoriui saugi startinė srovė bus ~800 amperų. Žinoma akumas iškart neužlinks jei jį iškraudinėsi didesne srove, tačiau žymiai sutrumpės tarnavimo laikas.

Čia kažką paistai. Startinė srovė yra tokia srovė kokią maksimalią srovę gali atiduoti akumuliatorius. Jis nuo akumuliatoriaus talpos nepriklauso (na ne tiesiogiai) ir tarkim 85Ah gali būti ir 650A ir 800A ir iš 600inio niekaip neištrauksi 800


Ne apie maksimale startine srovę norėjau parašyti, o apie tokią išsikrovimo srovę, kuri stipriai nekiankia akumuliatoriui.
Tikrai nesu akumuliatirių ekspertas, tačiau jei (skaičius išgalvotas) dyzeliniui varikliui reikia dvigubai didesnės paleidimo srovės, tai norint kad akumiatorius tarnautu panašiai tiek pat laiko, tai jo talpa turėtu būti dvigubai didesnė. Kalbu apie tai kiek užvedimo ciklų tarnaus akumas.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 862
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-09, 11:26 
     
Evil Goku rašė:
Ne apie maksimale startine srovę norėjau parašyti, o apie tokią išsikrovimo srovę, kuri stipriai nekiankia akumuliatoriui.
Tikrai nesu akumuliatirių ekspertas, tačiau jei (skaičius išgalvotas) dyzeliniui varikliui reikia dvigubai didesnės paleidimo srovės, tai norint kad akumiatorius tarnautu panašiai tiek pat laiko, tai jo talpa turėtu būti dvigubai didesnė. Kalbu apie tai kiek užvedimo ciklų tarnaus akumas.


Labai viską su paprastinant:
Akumuliatorių talpa priklauso nuo akumuliatoriaus gabaritų. Kuo daugiau jame telpa elektrolito, tuo didesnė jo elektrinė talpa.
Akumuliatorių maksimali iškrovimo srovė pagrinde priklauso nuo švino kiekio jame. Kuo daugiau švino, tuo labiau akumuliatorius yra pajėgesnis ir ilgaamžiškesnis.

Tad jei norite gero, ilgaamžio akumuliatoriaus tai reiktų rinktis maksimalių gabaritų (koks tik telpa automobilio gamintojo numatytoje akumuliatoriaus vietoje), maksimalios iškrovimo srovės ir gero gamintojo akumuliatorių. Tada nebus problemų.

Lengvajame automobilyje įdėtas Bosch akumuliatorius, darbe (kur važiuojama daug, daug užvedimo ir krovimo ciklų) furgonuose naudojame pagrinde Exide EF serijos akumuliatorius. Neturime jokių problemų, tarnauja daugiau nei 5 metus laiko ir žiemomis puikiai užsiveda. Ir dažniausiai tai neaptarnaujami akumuliatoriai, nereikia jokių ten elektrolitų ir rūgščių pildymų.

Nėra jokių stebuklų. Ką sumoki už akumuliatorių, tą ir gauni.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1541
Miestas: Kaunas
Reputacija: +159
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-09, 19:19 
     
O kaip seną elektrolitą utilizuoji?[/quote]
o kam sena elektrolita utilizuot? taigi jis nesugenda. Pakrauni akuma ir akumo skysti gali kad ir i kita akuma susipilt. Svarbu tanki issimatuot, kad zinot kada ta sena elektrolita naudot kitam akumui, ar kaip elektrolita ar kaip distiliuota vandeni. O siaip tai akumuliatoriuje laikui begant mazeja elektrolito, nes jis virsta netirpiais sulfatais, o vanduo isgaruoja letai letai. tada akumuliatoriuje visada buna vietos dapylimui konc sieros rugsties. Na o paskui jau kai visai nusibaigia akumas tai ir priduodi pripildyta elektrolito, kad ir sklidinai pripildyta
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1259
Reputacija: +35
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-10, 14:04 
     
FtBall rašė:
Evil Goku rašė:
FtBall rašė:
Geriausias išsikrovusio akumuliatoriaus sprendimo būdas - pirkt automobilį benzininiu varikliu. Šią vasarą pasikeičiau akumuliatorių, 2009 metų gamybos man rodos buvo.
Ir keičiau ne dėl to, kad neužsivesdavo automobilis, o dėl to, kad ruošiausi tolimai kelionei ir nesinorėjo patirt netikėtumų


Kai išsikrauna akumuliatorius reikia pirkti naują mašiną? Na yra dyzelių, kurie 10 metų su tuo pačiu akumuliatoriumi, ir prie Lietuviškų šalčių kuriasi be jokių problemu. Aišku, benzininių automobilių eksplotacija žiema daug paprastesnė.


Kas per akumuliatoriai? Iš aplinkinių rato, vairuojantys dyzelius akumuliatorius keičia kas 3-4 metus.

Gal tam įtakos turi tai, kad dažnas dyzelis naudojamas važiuot iki darbo ir atgal, taigi akumuliatorius nespėja įsikrauti per tokias trumpas keliones, ir tai trumpina jo tarnavimo laiką?


Jei dyzelis ir važiuoji dažniausiai ne ilgiau 5km, tai aišku, kad nespėja normaliai pasikrauti. Todėl dyzeliai ir neskirti miestui.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13547
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +1804
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-10, 15:18 
     
immortallt rašė:
Jei dyzelis ir važiuoji dažniausiai ne ilgiau 5km, tai aišku, kad nespėja normaliai pasikrauti. Todėl dyzeliai ir neskirti miestui.


Bet kad tik mieste galima apciuopti dyzelio ekonomiskuma. Uzmiestyje skirtumas tarp benzino ir dyzelio - minimalus. Tai as sakyciau siek tiek kitaip - dyzelis neskirtas trumpoms kelionems. Jei visa diena maliesi mieste, tuomet dyzelis tinka.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 32
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-10, 16:13 
     
apvalus rašė:
Bet kad tik mieste galima apciuopti dyzelio ekonomiskuma. Uzmiestyje skirtumas tarp benzino ir dyzelio - minimalus. Tai as sakyciau siek tiek kitaip - dyzelis neskirtas trumpoms kelionems. Jei visa diena maliesi mieste, tuomet dyzelis tinka.

Senesniu automobiliu skirtumas buna 1-3l dyzelis vs benzina autostradoje. Kadangi trasoje kilometrai greiciau renkasi tai ir nedidelis skirtumas vistiek yra jauciamas.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1407
Reputacija: +198
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-10, 22:03 
     
immortallt rašė:
Jei dyzelis ir važiuoji dažniausiai ne ilgiau 5km, tai aišku, kad nespėja normaliai pasikrauti. Todėl dyzeliai ir neskirti miestui.

Jei kalbam tik apie akumus.
Tarkim mašina A yra benzininė, mašina B yra dyzelinė. Mašinai B užkurti reikia dvigubai didesnės srovės (ir dvigubai daugiau el energijos), nei automobiliui A. Automobilyje B yra du lygiagrečiai sujungti akumuliatoriai, tokie pat kokie yra automobilyje A. Taip pat automobilis B turi du generatorius, tokius kokius turi automobilis A.
Jei žiūrėtume iš iš vieno automobilio B perspektyvos, tai šis akumuliatorius veikia lygiai taip pat kaip automobilyje A esantis akumuliatorius.

Dabar apjunkime tuos du automobilyje esančius akumus, ir virtoj dviejų silpnų generatorių padarykim vieną didelį. Ir gaunam, kad tiek automobilis A, tiek automobilis B akumuliatorius pakraus per tokį pati laiką.

Aišku, jei dyzelinė mašina nėra tvarkinga, ir žiemą kuriasi sunkiai, tada akumuliatorius yra naudojamas intensyviau, todėl jo ilgaamžiškumas mažėja. Dyzelinio automobilio paruošimas žiemai, gali būti brangus.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 862
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'