Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 9 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-10, 01:45 
     
Tai kada verta? :)
nuo 1994 VW tdi variklius jau galima "chipuoti"
  • 0




Užsiregistravo: 2011-04-26, 16:13
Pranešimai: 25
Miestas: Rotterdam
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-11, 10:39 
     
t.lt tai verta iškart atsiradus straipsniui.
Kaži ar šita čip-tuning serija nėra kažkienio brangiai apmokėta reklama.

Ar reklaminiai straipsniai neturi būti pažymėti? Teoriškai turi, bet lietuvoje tai neveikia.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3760
Reputacija: +1143
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-11, 12:39 
     
Manau kad be 30.000-40.000 km tai net neatsiperka jei isvis atsipeka :) nes kiek zinau tai vid sutaupo 0.6l/100km tai po 10.000km - 60litru (JEI GRAZIAIVAZIUOSI) o t.y. 60eu :) jei chipavimas kainuoja tarkim 180eu tai atsipirks tik po 30.000km ?? :) jei atsipirks...
  • 0




Užsiregistravo: 2014-10-02, 09:56
Pranešimai: 44
Reputacija: -8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-11, 13:44 
     
Tai ne dėl atsipirkimo daro tuos čipavimus. Paprasčiausiai maloniau važiuoti galingesne mašina. Man kai išprogramavo DPF siūlė čipuotis. Bet tuo metu nesutikau, mašina ir taip po DPF išmetimo "atsigavo" ir ėmė traukt kaip nauja. Nežinau, pasatui 125KW visiškai pakanka. Suabejojau dėl TA, kad paskui neturėčiau problemų. DPF išmetus ir taip biški padidėjo dūmingumas, bet normos ribose. TA praeina. O čipavimo skaičiai neįspūdingi nors sakė, kad tikrai jaustusi: nuo 125KW 350Nm iki 150KW 400Nm pakeltų kiek prisimenu. Tai nežinau ar verta. Gal kada ateity kai užsinorėsiu daugiau traukos.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-05-02, 23:03
Pranešimai: 53
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-11, 14:26 
     
biggie rašė:
Tai ne dėl atsipirkimo daro tuos čipavimus. Paprasčiausiai maloniau važiuoti galingesne mašina. Man kai išprogramavo DPF siūlė čipuotis. Bet tuo metu nesutikau, mašina ir taip po DPF išmetimo "atsigavo" ir ėmė traukt kaip nauja. Nežinau, pasatui 125KW visiškai pakanka. Suabejojau dėl TA, kad paskui neturėčiau problemų. DPF išmetus ir taip biški padidėjo dūmingumas, bet normos ribose. TA praeina. O čipavimo skaičiai neįspūdingi nors sakė, kad tikrai jaustusi: nuo 125KW 350Nm iki 150KW 400Nm pakeltų kiek prisimenu. Tai nežinau ar verta. Gal kada ateity kai užsinorėsiu daugiau traukos.


Va tokiems, DPF išmetėjam reiktų pist baudelę už taršą, kad mažai ne pasirodytų. Čipuokitės jūs ką norit, žūdykit save, bet ne gamtą.
  • +1


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2230
Miestas: Kaunas
Reputacija: +592
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-11, 16:53 
     
sub rašė:
biggie rašė:
Tai ne dėl atsipirkimo daro tuos čipavimus. Paprasčiausiai maloniau važiuoti galingesne mašina. Man kai išprogramavo DPF siūlė čipuotis. Bet tuo metu nesutikau, mašina ir taip po DPF išmetimo "atsigavo" ir ėmė traukt kaip nauja. Nežinau, pasatui 125KW visiškai pakanka. Suabejojau dėl TA, kad paskui neturėčiau problemų. DPF išmetus ir taip biški padidėjo dūmingumas, bet normos ribose. TA praeina. O čipavimo skaičiai neįspūdingi nors sakė, kad tikrai jaustusi: nuo 125KW 350Nm iki 150KW 400Nm pakeltų kiek prisimenu. Tai nežinau ar verta. Gal kada ateity kai užsinorėsiu daugiau traukos.


Va tokiems, DPF išmetėjam reiktų pist baudelę už taršą, kad mažai ne pasirodytų. Čipuokitės jūs ką norit, žūdykit save, bet ne gamtą.


mašinai spaudą į pasą, kad netinkama naudoti eisme EU zonoje (neatitinka EU taršos standarto) ir jokių TA, kaip dabar (teoriškai) su katalizatoriais.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3760
Reputacija: +1143
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-11, 17:02 
     
HardAxe rašė:
mašinai spaudą į pasą, kad netinkama naudoti eisme EU zonoje (neatitinka EU taršos standarto) ir jokių TA, kaip dabar (teoriškai) su katalizatoriais.


Tai tada visi Euro3 ir senesni dyzeliai taip pat automatiškai turėtų būti utilizuoti, nes niekad ir neturėjo DPF.

O šiaip tai, jei mašina iki 2008 gamybos, DPF išpjauti galima, nors ir nepatartina, nes tik nuo 2008 jie privalomi, bet ir tai tik per pirmą tech apžiūrą po registracijos Lietuvoj juos tikrina.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3395
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-13, 15:15 
     
Idomu butu pamatyt kokia realia nauda duoda tos visos ekologines priemones automobiliams kurie yra 5-10 metu senumo, ir tu visu ekologiniu technologiju resursas jau seniai sinaudotas ir jos neveikia tinkamai.
automobilis su uzsikimsusiais katalizatoriaisi ir DPF ters daug labiau nei be ju.
Masinoj turejau 3 katalizatorius, vieno atsikracius TA rado 0,13 duminguma. Su katalizatorium buvo gerokai daugiau.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'