Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 17:14 
     
FtBall rašė:
HDi rašė:

Na nes Tavo visi argumentai buvo pagrįsti tik tuo, kad kažką kažkur skaitei, ir manymu, kad profesionalus lenktyninkas greičiausiai nesuvaldytų netikėtai sumėtyto automobilio...

Trumpai išvertus, kad užtenka tiesiog paskaityt knygutę, ir būsi kietas vairuotojas, o praktika yra 0. Tai nevisai tokia pat nuomonė, ką norėta pasakyt straipsnyje.


O kuo pagrįsti argumentai straipsnyje?

Beje, žiūrint iš techinės pusės, norint suvaldyti automobilį, reikia gero sukibimo. Ant ledo jo tikrai nėra. Jie padangos nėra dygliuotos, tai ant ledo vienintelis sprendimas - mažesnis greitis. Ir jokie įgūdžiai nepadės.



Tai greitis yra greitis, čia faktas, kad fizikos neapgausi, bet ne sukibimas padeda suvaldyti automobilį, o įgūdžiai, ir kad išdarinėti tą ką chebrą išdarinėja tam video. Reikia turėt įgūdžius. Net jei prie 10km/h apsisuksi ir nieko nenutrenksi ir nesudaužysi, tai bus vistiek nesuvaldytas automobilis ir įgūdžių trūkumas ;)

Jei kalbam apie nepaslydimą tai taip, tam padeda geras sukibimas, jei kalbam apie jau slystantį automobilį, tai geras sukibimas mažina galimybes suvaldyti automobilį, nes visus veiksmus reikia atlikti daug greičiau, daug didesnis greitis būna jei jau pradėjai slysti, ir ta pati automobilio fizika jei standartinė pakaba, gali pasidaryt tokia neprognozuojama (kai iš vienos pusės pradės slyst į kitą dėl svorio persimetimo), kad maža nepasirodys.

Dažnai dalyvauju mėgėjiškuose auto renginiuose, slalomuose, sprintuose, tekę patirti slydimą sausu atsfaltu su standartine automobilio pakaba ir ruošto sportui. Nelyginama...
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 520
Reputacija: +204
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 18:14 
     
HDi rašė:
Jei kalbam apie nepaslydimą tai taip, tam padeda geras sukibimas, jei kalbam apie jau slystantį automobilį, tai geras sukibimas mažina galimybes suvaldyti automobilį, nes visus veiksmus reikia atlikti daug greičiau, daug didesnis greitis būna jei jau pradėjai slysti, ir ta pati automobilio fizika jei standartinė pakaba, gali pasidaryt tokia neprognozuojama (kai iš vienos pusės pradės slyst į kitą dėl svorio persimetimo), kad maža nepasirodys.

Dažnai dalyvauju mėgėjiškuose auto renginiuose, slalomuose, sprintuose, tekę patirti slydimą sausu atsfaltu su standartine automobilio pakaba ir ruošto sportui. Nelyginama...


Asfaltu tikrai taip. Kuo slidesnis kelias, tuo mažiau įtakos duoda pakaba. Manau sutiksi, jei esi užsimetęs žiemą. Ant gero plikledžio standartinė pakaba laikys mašiną nesusėdusią, o gazo turėsi daugiau negu galėsi panaudoti.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5171
Reputacija: +1740
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 18:24 
     
Patirtis nieko nelemia o tik sukibimas? Vau genialu :) Prie gero sukibimo daug proto nereikia. O kai sukibimas prastas toje vietoje ir pasireiškia patirtis. Imkime supaprastintą situaciją, dažną vaizdelį žiemą, kai per ledą bandoma išvažiuoti iš duobėto, arba apsnigto kiemo. Patyręs vairuotojas išvažiuoja be problemų, o žioplys nejaučia kiek ir kada reikia paspausti akseleratorių, ir arba pergazuoja arba neperšoka duobės (neįlipa į sniego kalniuką), ir tokį net išstūmus po kelių metrų vėl žiūri į tokio vietoje besisukančius ratus. Važiuojant realiomis sąlygomis kelyje irgi svarbiausia sukibimo kontrolė o ne vairo sukiojimas (kiek teko matyt, net kelis kartus važiavusi mergiotė instinktyviai suka į tą pusę kurią reikia), praktiškai niekada nebūna nulinio sukibimo, ir būdamas blogoje situacijoje gali išnaudoti tą minimumą, arba gali nieko nepadaryt iš viso..
  • +1




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2947
Reputacija: +1300
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 19:58 
     
Taip, Tu teisus. Patytę vairuotojai tikrai n kartų lengviau įveikia slidžius ruožus.
Aš kažkaip pagalvojau apie lenktynių patirtį ir tuos "totalios čiuožyklos" ruožus, kur tu gali daryti ką nori, mašina juda nekeisdama nei krypties nei greičio. Bet tokios situacijos pasitaiko itin retai, o su slidžiu bet kontroliuojamu keliu susiduriame dažnai.
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5171
Reputacija: +1740
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'