Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 19 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-18, 18:04 
     
Kaip tik šia tema video, kas nematėt:

  • +6




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1138
Reputacija: +643
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 01:38 
     
Jau labiau paviršutiniškai praeiti nesugebėjo.
Pirma, už mažiausią kainą dyzelinis vilkikas net nepavilks krovinio. Elektrinis vilkikas ypač pranašus bus kalnuotose vietovėse.
Antra, tik trumpai užsimena apie kainų skirtumą eksploatuojant. JAV šis skirtumas bus tik kuklūs 75,000€ per 300,000 mylių. Ir čia JAV, Europoje skirtumas bus kokiais 40-50% didesnis vien dėl kuro akcizo.
Trečia, užsiminta, bet visiškai neįvertintas resursas. Jau dabar iš Model S aišku, kad elektromobilio/elektrinio vilkiko resursas turėtų būt bent 2x didesnis nei dyzelinės alternatyvos. Tai ir skaičiuokit, kad ir įvertinant pinigų kainą, elektrinis vilkikas gaunasi per visus galus pigiau. Tiesa, nustebino Tesla įvardinta kaina, tikėjausi daugiau.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14232
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 12:00 
     
Na šitas vilkikas nesukurtas važiuoti daugiadienėse kelionėse, nereikia to iš jo reikalauti. Krūva mašinų važinėja trumpais tiekimo marštrutais, bet kuris lietuviškas prekybos centras ar didesnė gamykla laisvai apkrautų ne vieną tokį šalies viduje.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3487
Reputacija: +1011
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 12:13 
     
HardAxe rašė:
Na šitas vilkikas nesukurtas važiuoti daugiadienėse kelionėse, nereikia to iš jo reikalauti. Krūva mašinų važinėja trumpais tiekimo marštrutais, bet kuris lietuviškas prekybos centras ar didesnė gamykla laisvai apkrautų ne vieną tokį šalies viduje.


Kodėl ne? Miego pertraukos šiais laikais yra privalomos, todėl per tą laiką laisvai bus galima pakrauti pilnai, o to 800km akumų atstumo pilnai užteks išnaudoti leidžiamam laikui vairuoti be poilsio.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3381
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +444
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 13:38 
     
Tik man įdomu ką reiktų daryti jei bevažiuojant nusėstų akumas kur nors viduryje kelionės? Kaip jį pasikrauti? Su benzinu tai paprasta, atvežė kas kuro, įsipylei ir toliau važiuoji.
  • -2




Užsiregistravo: 2008-06-01, 23:43
Pranešimai: 558
Miestas: Vilnius
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 14:24 
     
Kaip nei is sio nei is to gali pasibaigti baterija? Jeigu matai, kad baterijos neuzteks iki kito sustojimo, tai atitinkamai planuoji kelione. Cia lygiai tas pats kas "kas bus jeigu pasibaigs benzinas". Dirbu +- su prekiu tiekimu, dar neteko girdeti, kad pas vairuotoja pasibaigtu kuras. Jo darbas yra susiplanuoti kelione. Blogiausiu atveju turetu buti privezamas generatorius, ar kazkas panasaus...
  • +3




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 265
Miestas: Vilnius
Reputacija: +102
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 18:58 
     
Borland rašė:
Tik man įdomu ką reiktų daryti jei bevažiuojant nusėstų akumas kur nors viduryje kelionės? Kaip jį pasikrauti? Su benzinu tai paprasta, atvežė kas kuro, įsipylei ir toliau važiuoji.


Atvažiuoja kitas vilkikas pasiimti krovinio ir traliukas nutempti Teslos iki įkrovimo stotelės.
Tas pats, kas normaliam vilkikui sugedus varikliui.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1138
Reputacija: +643
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-19, 20:38 
     
Borland rašė:
Tik man įdomu ką reiktų daryti jei bevažiuojant nusėstų akumas kur nors viduryje kelionės? Kaip jį pasikrauti? Su benzinu tai paprasta, atvežė kas kuro, įsipylei ir toliau važiuoji.

Šitas klausimas iš tos pačios parapijos kaip ir klausimai apie autopilotą. Ką autopilotui moraliau užmušti, jei išvengti susidūrimo neįmanoma, bet galima pasirinkti ką užmušti. O ką tau moraliau užmušti, jei tu vairuodamas atsidursi šitokioje situacijoje?
Jei dyzelio galima atvežti, tai ir galima atvežti kita bateriją. Kuria arba pakeisi, jei tai suprojektuota, arba sujungsi laidais abu akumus ir iš pilno pakrausi išsikrovusi.
  • +1


_________________
Propaganda


Prisijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5342
Reputacija: +1566
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-20, 10:21 
     
immortallt rašė:
Jau labiau paviršutiniškai praeiti nesugebėjo.
Pirma, už mažiausią kainą dyzelinis vilkikas net nepavilks krovinio. Elektrinis vilkikas ypač pranašus bus kalnuotose vietovėse.


Nenusisnek. Pigiausias nuo brangiausio skirsis tik "day cab" vietoj "sleeper" ir papildoma komforto iranga.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-20, 21:45 
     
Fūra JAV vidutiniškai per parą nuvažiuoja nepilnai 700km. Europoje vos 600km. Max gali nuvažiuoti teoriniu atveju 720km. TEORIŠKAI. Toliau stovi bent 8h, o šiaip 16h. Tai pilnai užtenka akumo atstumo. O kuro sutaupymas atperka kainų skirtumą labai greitai.
  • +2


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14232
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-20, 22:42 
     
immortallt rašė:
Fūra JAV vidutiniškai per parą nuvažiuoja nepilnai 700km. Europoje vos 600km. Max gali nuvažiuoti teoriniu atveju 720km. TEORIŠKAI. Toliau stovi bent 8h, o šiaip 16h. Tai pilnai užtenka akumo atstumo. O kuro sutaupymas atperka kainų skirtumą labai greitai.

Liko tik vienas klaustukas - kiek maziau svorio ji gales vezti. Idomu, ar tas 30 tonu limitas didele kliutis bus ar ne. Kiek iprastai fura su kroviniu sveria?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-20, 23:43 
     
immortallt rašė:
Fūra JAV vidutiniškai per parą nuvažiuoja nepilnai 700km. Europoje vos 600km. Max gali nuvažiuoti teoriniu atveju 720km. TEORIŠKAI. Toliau stovi bent 8h, o šiaip 16h. Tai pilnai užtenka akumo atstumo. O kuro sutaupymas atperka kainų skirtumą labai greitai.


iš esmės jeigu įkrovimo stotelių būtų tiek kiek degalinių pilnai užtektų Tesla truck vakarų Europoje, neįsivaizduoju situacijos kai neužtenka 800 km. Aišku įdomu kaip būtų su šildymu, visa vairuotojo "aparatūra" ir ar čia toks atstumas kai ji veža didelį krovinį ar ne. nu daug man klausimų šitoje vietoje.
  • 0



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1032
Miestas: Kaunas
Reputacija: +293
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-20, 23:49 
     
IMHO net visus neatsakytus klaustukus įvertinus kaip blogiausią atvejį ir prisigalvojus didelių kliučių daugiadieniam maršrutams, rinka gali suvalgyti (tik stotelių trūksta) gerokai daugiau teslos vilkikų, nei jie sugebės pagaminti.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3487
Reputacija: +1011
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-21, 00:00 
     
Kad atstumas su maksimaliu leidžiamu svoriu. Berods 23 tonos būdavo?

Akumuliatorius atiduodamas elektros energiją šyla? Kiek pamenu taip. O kur tą perteklinę šilumą dedi?

Ir krovimo stotelių atsiras greitai, kai tik supras, kad vairuotojai su elektriniais vilkikais pas tave nebestos, jei neturėsi elektros.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14232
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-21, 03:03 
     
Palaukit laiko kada sukurs superlaidininkus, tai jokio kaitimo nebus, ir galia beveik neribota, nes varza ir sukelia tuos ribojimus. Vidaus degimui saulelydis arteja ir tai neisvengiama. Normaliam elektromobiliam ne 10 metu nera, o Muskas kiek pakeite, kai tuo tarpu vidaus degimo jau virs 100m metu. Nors pries 100m auto ir buvo elektriniai, bet sukurus pigu buda is naftos isgauti degalus, el varikliai buvo kaip ir numarinti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-08-05, 02:38
Pranešimai: 224
Miestas: Vilnius
Reputacija: +93
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-21, 10:37 
     
S.J rašė:
Palaukit laiko kada sukurs superlaidininkus, tai jokio kaitimo nebus, ir galia beveik neribota, nes varza ir sukelia tuos ribojimus. Vidaus degimui saulelydis arteja ir tai neisvengiama. Normaliam elektromobiliam ne 10 metu nera, o Muskas kiek pakeite, kai tuo tarpu vidaus degimo jau virs 100m metu. Nors pries 100m auto ir buvo elektriniai, bet sukurus pigu buda is naftos isgauti degalus, el varikliai buvo kaip ir numarinti.

Tai kad ir iki Musko jau elektromobiliai bande skintis kelia po truputi. Kai atsiras superlaidininkai gal bus atsirade ir energijos gavimo rusiu daug pigesniu, kas leistu gryninti vandenili elektrolizes budu.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-21, 22:37 
     
Ir koks tikslas gaminti vandenilį ir prarasti daugiau energijos? :D Jei elektra atpinga, pinga ir su akumuliatoriais automobilis.
Vandeniliui išspręsti reikia pirmoje eilėje gamybos problemą. Iš vandens gaminti pernelyg energijai imlu. Iš dujų/naftos/anglių gaminti, ne ką švariau, nei tiesiog VDV. O atpigus elektra nesumažins neefektyvumo. Vandenilį taip pat saugoti sudėtinga. Įranga itin brangi. Vienintelis privalumas, kol kas, tai kad užpildyti baką galėtum greičiau.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14232
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-21, 23:26 
     
immortallt rašė:
Ir koks tikslas gaminti vandenilį ir prarasti daugiau energijos? :D Jei elektra atpinga, pinga ir su akumuliatoriais automobilis.

Na tik nereikia i vienus vartus varyti. Akumuliatoriai del to neatpigs, atpigs tik kuras, kuris ir taip pigus.

Cituoti:
Vandeniliui išspręsti reikia pirmoje eilėje gamybos problemą. Iš vandens gaminti pernelyg energijai imlu.

Jei zenkliai atpigs elektra gamins nors ir is vandens, jei kaina tenkins.
Cituoti:
Iš dujų/naftos/anglių gaminti, ne ką švariau, nei tiesiog VDV.

Gaminti baterijas irgi ne ka svariau nei VDV, bet esme, kad tarsos nebutu mieste, o ne globaliai.
Cituoti:
O atpigus elektra nesumažins neefektyvumo. Vandenilį taip pat saugoti sudėtinga.

Elektra irgi sudetinga saugoti, akumuliatoriai patys issikrauna, ypac salto klimato salygomis kuomet turi dar ir save pasildyti.
Cituoti:
Įranga itin brangi.

Akumuliatoriai taip pat nepigus, jie sudaro daugiau nei puse automobilio kainos.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1907
Reputacija: +436
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'