Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Karyba ir technologijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-18, 15:06 
     
Tik vienos problemos nepaminejo. Sugedus varikliui ir jam issijungus, nelieka net galimybes jo valyti.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-09, 17:46
Pranešimai: 110
Reputacija: +61
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-18, 15:42 
     
F1 buvo naudojamos variklio išmetamosios dujos padidinti oro srautą downforce elementams. Principas toks pat.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-22, 11:38
Pranešimai: 125
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-18, 16:06 
     
Bagai rašė:
Tik vienos problemos nepaminejo. Sugedus varikliui ir jam issijungus, nelieka net galimybes jo valyti.

Manau, išsijungus varikliui, galimybė jį valyti – mažiausias rūpestis ;)
  • +3




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4683
Miestas: Vilnius
Reputacija: +869
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-18, 16:31 
     
Na harieriai vertikalaus nusileidimo "pozoje" irgi manevravo su oro srautais, tačiau tai irgi jautri sistema buvo kiek pamenu. galbūt šiuo atveju kai viskas yra skrydžio pozicijoje valdymas ir kiek paprastesnis ir patikimesnis..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2632
Reputacija: +1126
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-18, 18:06 
     
punktyras rašė:
Bagai rašė:
Tik vienos problemos nepaminejo. Sugedus varikliui ir jam issijungus, nelieka net galimybes jo valyti.

Manau, išsijungus varikliui, galimybė jį valyti – mažiausias rūpestis ;)


Kai yra vairuojama mechaniniais mechanizmais tu islaikai galybe vairuoti. Tai yra pakeisti krypti nutupti ne ant medziu bet ant tarkim greitkelio ar kokios kitos lygesnes vietos. Tai cia didelis pliusas. Zinoma musio salygom iskart katapultuojasi pilotas, bet tarkim grystant ar pratybu atveju tai duoda zymiai daugiau saugumo ir ir finansiniu pranasumu.

Bet turbut tiesiog bus misri sistema, slaptumo rezimu naudos sia, o iprastu rezimu mechnini valdyma
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-09, 17:46
Pranešimai: 110
Reputacija: +61
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-18, 18:30 
     
Iš šio aprašymo atrodo, kad jie apjungė Harrier naudojamą dujų nukreipimo sistemą ir Thrust vectoring sistemą.
Kiek iš youtubės dokumentikos girdėjęs, tai aptinkamumui didelę įtaką daro galiniai stabilizatoriai. Yra f22 pagrindu sukurta konsepcija lėktuvo, be stabilizatorių https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_ ... X-44_MANTA
Ir lygtais Northrop, kurdami YF-23, eksperimentavo su netradicine lėktuvo uodega.

Bagai rašė:
Tik vienos problemos nepaminejo. Sugedus varikliui ir jam issijungus, nelieka net galimybes jo valyti.


Vargu ar yra daug karinių reaktyvinių dronų, kuriuos pavyko išsaugoti, nebeveikiant varikliui.
  • +2




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1155
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-18, 18:38 
     
Bagai rašė:
punktyras rašė:
Kai yra vairuojama mechaniniais mechanizmais tu islaikai galybe vairuoti. Tai yra pakeisti krypti nutupti ne ant medziu bet ant tarkim greitkelio ar kokios kitos lygesnes vietos. Tai cia didelis pliusas. Zinoma musio salygom iskart katapultuojasi pilotas, bet tarkim grystant ar pratybu atveju tai duoda zymiai daugiau saugumo ir ir finansiniu pranasumu.

Bet turbut tiesiog bus misri sistema, slaptumo rezimu naudos sia, o iprastu rezimu mechnini valdyma

bet kad jau dabar girdėjęs, kad ne visuose orlaiviuose yra tiesioginis mechaninis valdymas o tik dubliuotos tripliuotos elektromechaninės/ elektrohidraulinės jungtys neturinčios tiesioginio sąryšio su valdymo mechanizmu. Juk kompai dabar tek daug atlieka, kad, turbūt, kai kuriais atvejais išluptų šturvalą iš rankų kai prasidėtų asistas.
  • +1




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2632
Reputacija: +1126
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-18, 18:46 
     
SaMaras rašė:
bet kad jau dabar girdėjęs, kad ne visuose orlaiviuose yra tiesioginis mechaninis valdymas o tik dubliuotos tripliuotos elektromechaninės/ elektrohidraulinės jungtys neturinčios tiesioginio sąryšio su valdymo mechanizmu. Juk kompai dabar tek daug atlieka, kad, turbūt, kai kuriais atvejais išluptų šturvalą iš rankų kai prasidėtų asistas.


Šiuolaikiniai naikintuvai yra aerodinamiškai nestabilūs, be kompiuterio pagalbos vargu ar kas juos suvaldytu. O komerciniame transporte fly by wire, naudojamas gan senai https://en.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire

P.s. bepiločiame orlaivyje ir nepanaudosi grynai mechaninės sistemos, apie kurią tu kalbi. Kalbėdamas apie mechaninę, jis turi omnyje tradicinę, kai lėktuvas yra valdomas eleronais.
  • +2




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1155
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-18, 19:25 
     
Pripazystu, pavirsutiniskai perskaiciau straipsni. Kazkodel pamaniau, kad cia kalba eina apie zmogaus valdomus orlaivius
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-09, 17:46
Pranešimai: 110
Reputacija: +61
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-27, 12:59 
     
Bagai rašė:
punktyras rašė:
Bagai rašė:
Tik vienos problemos nepaminejo. Sugedus varikliui ir jam issijungus, nelieka net galimybes jo valyti.

Manau, išsijungus varikliui, galimybė jį valyti – mažiausias rūpestis ;)


Kai yra vairuojama mechaniniais mechanizmais tu islaikai galybe vairuoti. Tai yra pakeisti krypti nutupti ne ant medziu bet ant tarkim greitkelio ar kokios kitos lygesnes vietos. Tai cia didelis pliusas. Zinoma musio salygom iskart katapultuojasi pilotas, bet tarkim grystant ar pratybu atveju tai duoda zymiai daugiau saugumo ir ir finansiniu pranasumu.

Bet turbut tiesiog bus misri sistema, slaptumo rezimu naudos sia, o iprastu rezimu mechnini valdyma

Replikavau, reaguodamas į klaidelę pirmame komentare:
valyti → valdyti
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4683
Miestas: Vilnius
Reputacija: +869
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'