Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-30, 13:48 
     
Tai ką ateityje kas norės dyzelinės transporto priemonės gaus pirkti 30 metų automobilį kurį butų galima laikyti antikvaru ir kuriems taršos reikalavimai yra mažesni, arba traktorių :D
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2016-01-12, 15:52
Pranešimai: 128
Reputacija: +53
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-31, 12:01 
     
Na, manau, kad galop vistiek taps neįmanoma atitikti taršos reikalavimų (Euro6.7...) ir teks priimti sprendimą arba visai uždrausti dyzelinius variklius arba leisti jiems egzistuoti tokius, kokie jau ištobulinti. Jei tik juos dar gamins, tai žmonės ir pirks, ypač Lietuvoje, kur smogas nėra problema pigesni degalai nei benzinas visada bus vertinamas.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-11-12, 12:34
Pranešimai: 38
Reputacija: +17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-31, 12:18 
     
Arba bus naudojami ekologiškesni degalai, kurie kenksmingų teršalų išskirs minimaliai.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1157
Reputacija: +651
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-31, 12:29 
     
Neužgrius, jei normaliai DPF pradės tikrinti ir uždraus pvz. nuo 2020 importuoti iki Euro1-Euro5 dyzelius.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3390
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +454
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-31, 13:36 
     
Aš tai nematau reikalo drausti kažko, laisvoj šaly esam. Ir tie draudimai skamba kaip kraštutinė priemonė. Kaip, kad buvo skatinama, ir dyzelis pasidarė patrauklus, dėl pigesnio eksplotavimo, tereikia paversti jį nepatraukliu, reguliariai pakelt akcizus, dar įkalt kokį taršos mokestį didesnį nei benzinu varomom transporto priemonėm, ir su laiku natūraliai tų dyzelių sumažės. Dar jei elektromašinos atpigs ir patogu juos eksplotuoti bus tai ir gausis natūrali atranka. Ne iš gero gyvenimo tuos dyzelius taip myli, net turtingos vakarų Europos valstybės turi daug dyzelių, tai ką kalbėt apie Lietuvą kur pigiau važinėt daug svarbiau nei kažkokia ekologija ir dalelės...

Draudimai užkerta kelią gamintojams tobulinti technologiją toliau, kuri atitiktų reikalavimus, tiesiog numarina. Kažkokių stebuklų gal ir nėra, bet Mazda sugeba atitikti Euro6 standartą be DPF filtrų, tam naudoja žemą (žemiausią tarp dyzelių) 14:1 suspaudimo laipsnį ką jau kai kurie benzai beveik pasiekia, ir labai didelį įpurškimo slėgį, ko pasekoje nesusidaro pavojingų NOx kuriuos dar reiktų papildomai neutralizuoti. Tad negalima teigti kad jau maksimumas pasiektas VDV.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 467
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-31, 17:31 
     
HDi rašė:
Kaip, kad buvo skatinama, ir dyzelis pasidarė patrauklus, dėl pigesnio eksplotavimo


Seno dyzelio, o pas mus virš 90% būtent tokie, normali ekplotacija yra ženkliai brangesnė nei benzino. Bet pas mus deja mašinas bandoma ekplotuot ne normaliai, o kuo pigiau, kad tik ji važiuotų. Vos ne kas antras automobilis kaip prieškarinis garvežys dūmija.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 560
Reputacija: +378
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-31, 18:19 
     
Kyborg rašė:
HDi rašė:
Kaip, kad buvo skatinama, ir dyzelis pasidarė patrauklus, dėl pigesnio eksplotavimo


Seno dyzelio, o pas mus virš 90% būtent tokie, normali ekplotacija yra ženkliai brangesnė nei benzino. Bet pas mus deja mašinas bandoma ekplotuot ne normaliai, o kuo pigiau, kad tik ji važiuotų. Vos ne kas antras automobilis kaip prieškarinis garvežys dūmija.


Va tik dėl tos priežasties ir uždrausčiau mūsų krašte eksploatuoti senus dyzelius, nes tie uždūmijimai nuo šviesoforo įsibėgėjus tiesiog užima kvapą - neįmanoma kvėpuoti pasidaro. Nesu dyzelių gerbėjas visiškai, bet nesuprantu, kodėl šiai technologijai tokius nenormaliai griežtus reikalavimus vis kelia? Jeigu tokiu būdu ale reguliuoja taršą, tai tegu pažiūri į Kinijos gamyklas. Jaučiu visas Europos dyzelines mašinas sudėjus į vieną tiek teršalų neišmeta, kiek pati Kinija vien ėmus.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 305
Reputacija: +118
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-31, 18:47 
     
Robkinas rašė:
Va tik dėl tos priežasties ir uždrausčiau mūsų krašte eksploatuoti senus dyzelius, nes tie uždūmijimai nuo šviesoforo įsibėgėjus tiesiog užima kvapą - neįmanoma kvėpuoti pasidaro. Nesu dyzelių gerbėjas visiškai, bet nesuprantu, kodėl šiai technologijai tokius nenormaliai griežtus reikalavimus vis kelia? Jeigu tokiu būdu ale reguliuoja taršą, tai tegu pažiūri į Kinijos gamyklas. Jaučiu visas Europos dyzelines mašinas sudėjus į vieną tiek teršalų neišmeta, kiek pati Kinija vien ėmus.


Ne šalia kinijos gamyklų gyvenam. Lyginant su benzininėmis mašinomis, dyzelinės blogesnės, nes jos išskiria kietųjų dalelių ir NOX junginių. Esant netoli tokių teršalų šaltinio, padidėja tikimybė susirgti įvairiomis ligomis ir yra žalojama sveikata.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1157
Reputacija: +651
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-12-31, 19:49 
     
Kyborg rašė:
HDi rašė:
Kaip, kad buvo skatinama, ir dyzelis pasidarė patrauklus, dėl pigesnio eksplotavimo


Seno dyzelio, o pas mus virš 90% būtent tokie, normali ekplotacija yra ženkliai brangesnė nei benzino. Bet pas mus deja mašinas bandoma ekplotuot ne normaliai, o kuo pigiau, kad tik ji važiuotų. Vos ne kas antras automobilis kaip prieškarinis garvežys dūmija.


Butent. Kai lietuviai teigia, kad pigiau, tai reiskia, kad spjaunant i aplinka ir aplinkinius. Nes gi filtro, kuris kainuoja puse automobilio, nepirksi :D
  • +3




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'