Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 14 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-27, 16:00 
     
ir be tyrimu aisku kad vienas mysciojantis ant stabdzio pedalo letina smarkiai eisma. ir nesvarbu ar 30 ar 50 vaziuos.
  • +1




Užsiregistravo: 2016-10-22, 08:16
Pranešimai: 27
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-27, 19:20 
     
Man tai neaišku, ką tokiais eksperimentais norima įrodyti.
Kaip ir akivaizdu, kad dabar totaliai neįmanoma, jog visi ims važiuos absoliučiai vienodu greičiu.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-09-09, 08:28
Pranešimai: 179
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-27, 23:56 
     
- Žmogaus suvokimas sudarytas iš loginės ir emocinės pusės. Jau nekalbant jog logika ne visų vienoda, emocinė pusė apskritai betkokias taisykles gali padaryti neįgyvendinamomis;
Procesas: ilgesnį laiką važiuojant ramiomis sąlygomis žmogaus budrumas nuslobsta. Tuomet jis tarsi ir žiūri į kelią, bet realiai jo nemato. Ir staiga pabudęs jis dėl "saugumo" kala ant stabdžių kol ale išsiaiškins kokia situacija aplinkui arba atvirkščiai - nesąmoningai sulėtina, o pabudęs pagreitina.
Pvz.: vaikystėje važiuodavome su dviračiais ir buvo vienas vaikas, jis labai mėgdavo visus aplenkti tiesiog iš niekur pas jį atsiranda poreikio laimėti situacija. Jis tave aplenkia ir stabdo, kad pasižiūrėtų kaip toli jis tave "paliko". Aišku netoli ir tuo pačiu blokuoja kitus paskui jį. Juk žinote jeigu tu atsitrenksi priekiniu ratu į priekyje esančio galinį ratą, greičiausiai pulsi.
- Mes bandėm jam paaiškinti, kad jis labai pavojingai važinėja, bet jis buvo kategoriškas - "aš jūsų neblokuoju ir nepiskit proto".
- Tada aš pagavau momentą "lenktynėse" ir aplenkiau jį, tada staigiai sustabdžiau taip kad jis neturėtų jokių šansų išvengti susidūrimo. Jis nuskrido per galvą, pažliumbė, bandė apkaltinti mane tyčiniais veiksmais. Aišku aš "kategoriškai" pradėjau malti šūdą, kiti mane suprato ir mane palaikė.
- Galiausiai jis suprato tai, kad jeigu jis neturi šiknoje akių, tai dar nereiškia jog už jo niekas nevyksta ir pradėjo lenktyniauti laikydamasis saugaus atstumo.
Išvada: visų idiotų - taisyklių neišmokysi, daug paprasčiau maksimaliai eliminuoti klaidos tikimybę. Tik nevisada aišku kaip.
  • +3


_________________
Padėk Dieve varguoliams.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2418
Reputacija: +232
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-28, 00:10 
     
bat0nas rašė:
Man tai neaišku, ką tokiais eksperimentais norima įrodyti.
Kaip ir akivaizdu, kad dabar totaliai neįmanoma, jog visi ims važiuos absoliučiai vienodu greičiu.


Neorima parodyti, kad jei žmonės būtu labiau supratingi, tai spūsčių sumažėtų. Važiuodamas 1 metras iki kito automobilio, netik, kad neatvažiuosi greičiau, bet ir gali sukelti milžiniškas spūstis važiuojantiems už tavęs. Kuo daugiau žmonių "ateis į protą", tuo bus mažiau beprasmių spūsčių.
  • +4




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1130
Reputacija: +631
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-28, 01:41 
     
Evil Goku rašė:
bat0nas rašė:
Man tai neaišku, ką tokiais eksperimentais norima įrodyti.
Kaip ir akivaizdu, kad dabar totaliai neįmanoma, jog visi ims važiuos absoliučiai vienodu greičiu.


Neorima parodyti, kad jei žmonės būtu labiau supratingi, tai spūsčių sumažėtų. Važiuodamas 1 metras iki kito automobilio, netik, kad neatvažiuosi greičiau, bet ir gali sukelti milžiniškas spūstis važiuojantiems už tavęs. Kuo daugiau žmonių "ateis į protą", tuo bus mažiau beprasmių spūsčių.

Puiki mintis - laikydamasis saugaus atstumo visados turėsi galimybę individualiai pakoreguoti savo judėjimą neįtakodamas bendro srauto.
Kaip šitą taisyklę pritaikyti žmonių santykiuose? Gal kokį pavyzduką?
  • 0


_________________
Padėk Dieve varguoliams.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2418
Reputacija: +232
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-28, 07:40 
     
Sprendimo būdų yra keli.
Vienas iš paprasčiausiu uždrausti žmogui vairuoti ir vairavimą perduoti autopilotui.
Antras, sumažinti didžiausia leistina greiti iki 20 km/h. Kuo mažesnis viso eismo greitis tuo mažesnė klaidų tikimybė.

P.S. čia ne tik klaidos eisme, bet ir skirtingu eismų susikirtimai. Kertasi pėsčiųjų ir vairuotojų keliai. Vadinasi visiems tokiuose vietose reikia sustoti.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5316
Reputacija: +1542
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-28, 09:48 
     
Evil Goku rašė:
Neorima parodyti, kad jei žmonės būtu labiau supratingi, tai spūsčių sumažėtų. Važiuodamas 1 metras iki kito automobilio, netik, kad neatvažiuosi greičiau, bet ir gali sukelti milžiniškas spūstis važiuojantiems už tavęs. Kuo daugiau žmonių "ateis į protą", tuo bus mažiau beprasmių spūsčių.

ir vėl atsiremiam į mūsų mentalitetą. Yra atliktas eksperimentas ir kad visi vaziuoja vienodu greičiu, o vienas bando važiuoti greičiau už eismą (gal ne toks švarus, kaip straipsnyje, bet anyway). Ir kai tas greičiau važiuojantis aplenkęs sugrįžta į savo juostą, važiuojantis už jo turi sulėtinti tam, kad padarytų saugų atstumą ir tada ta pati banga ritasi už jo. Tai va ir pas mus yra daugybė tokių, kurie pamatę kad priekyje tavęs yra paliktas saugus atstumas mąsto kad ten kaip tik vietelė jiems.. ir nori nenori mieste saugų atstumą laikau šiektiek mažesnį nei norėčiau laikyt..
  • +3




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2522
Reputacija: +1063
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-28, 10:50 
     
Labai pritariu Samaras, dažnai tai tenka pastebėti pačiam, kad jei laikaisi šiek tiek didesnio atstumo nuo priekyje važiuojančios Tp, tai būtinai kažkas turi įkišti automobilį, nes laisvas tarpas matai. Kitas dalykas, kad Lietuvoj labai daug skubėtojų, kurie galvoja kad kuo skubiau aplenkus vieną kitą automobilį jie kažkur nuskubės, nors finiše tai tik kelių minučių skirtumas, kuris dažniausiai jokios įtakos nedaro. Taip pat visi užkišinėtojai, kurie atvaro ir užlindinėja be posūkio ir t.t., kas dažnu atveju avarinė situacija. Taip pat lėtapėdžiai (vakar mieste kaip tik vieną mačiau, galvoju ko jis visą laiką ant 40km/h. važiuoja, kai visas srautas 50 km/h. - o jis pasirodo mobiliaku šneka, važiavau paskuj jį gal 10 min., visi lenkia, o tu velkiesi paskui kažkokį žioplį.), net gi tie kurie tieisiojoj, kai nėra didelio automobilių srauto važiuoja 50km/h. ir vis paspaudžia stabdį, kad tik būtų nedaugiau 50km/h., nes +2 km/h. greičiau - tai baisus nusižegimas, nors daugeliu atveju taip patogiau įsiliet į srautą nesudarant niekam kliūties.
Bet būna ir blogiau, ypač Sicilijoj, tad pas mus dar palygint gerai, reikia kelti vairuotojų kultūrą, ne tik mokyti atkalti atmintinai visas eismo taisykles.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2146
Miestas: Kaunas
Reputacija: +574
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-28, 12:35 
     
vanduo4 rašė:
Pvz.: vaikystėje važiuodavome su dviračiais ir buvo vienas vaikas, jis labai mėgdavo visus aplenkti tiesiog iš niekur pas jį atsiranda poreikio laimėti situacija. Jis tave aplenkia ir stabdo, kad pasižiūrėtų kaip toli jis tave "paliko". Aišku netoli ir tuo pačiu blokuoja kitus paskui jį. Juk žinote jeigu tu atsitrenksi priekiniu ratu į priekyje esančio galinį ratą, greičiausiai pulsi.
- Mes bandėm jam paaiškinti, kad jis labai pavojingai važinėja, bet jis buvo kategoriškas - "aš jūsų neblokuoju ir nepiskit proto".

Blogiausia, kad taip dabar elgiasi dalis vairuotojų. Net mano bendradarbis toks. Važiuoja pirma juosta, prisiveja autobusą, aplenkia antra juosta, grižta į pirma juostą ir stabdo, nes priekyje sankryža su raudonu šviesoforo signalu. Kokio velnio grižti į pirma juosta jei matai kad tik į ją grižus reiks stabdyti? Jis sėkmingai galėtu likti ir antroje juostoje kol užsidegs žalias signalas.
Arba ne karta teko matyti labai pavojingus lenkimus dviejų eismu juostų kelyje ilgoje automobiliu juostoje, bet tie lenkėjai po dviejų trijų itin pavojingų lenkimų ir 10 km nuvažiuoto atstumo būdavo tik 2 - 3 automobiliai priekyje. Kitaip sakant nesutaupė nei sekundės, nes paskui keturių eismu juostoje aplenkėme juos.

Todėl man įtarimas, kad jie taip rizikuoja ne todėl kad skuba, bet dėl adrenalino. Kaip ir su vidutinio greičio matuokliais. Pilna čia komentatorių kurie sako, jog viršija greiti nes skuba, bet paskui sako kad artėdami prie antro matuoklio sustos šalikelėje ir lauks valandą arba nuvažiuos šunkeliais nežinia kur. Taip jie skuba.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5316
Reputacija: +1542
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-28, 15:09 
     
Shinigami rašė:
vanduo4 rašė:
Pvz.: vaikystėje važiuodavome su dviračiais ir buvo vienas vaikas, jis labai mėgdavo visus aplenkti tiesiog iš niekur pas jį atsiranda poreikio laimėti situacija. Jis tave aplenkia ir stabdo, kad pasižiūrėtų kaip toli jis tave "paliko". Aišku netoli ir tuo pačiu blokuoja kitus paskui jį. Juk žinote jeigu tu atsitrenksi priekiniu ratu į priekyje esančio galinį ratą, greičiausiai pulsi.
- Mes bandėm jam paaiškinti, kad jis labai pavojingai važinėja, bet jis buvo kategoriškas - "aš jūsų neblokuoju ir nepiskit proto".

Blogiausia, kad taip dabar elgiasi dalis vairuotojų. Kitaip sakant nesutaupė nei sekundės, nes paskui keturių eismu juostoje aplenkėme juos.

Manau tu nesupratai.
Aš nekalbėjau nei apie skubėjimą, nei apie adrenaliną. Aš kalbėjau apie problemą kaip vairuotoją išmokinti saugiai vairuoti kitų vairuotojų atžvilgiu. Mano patirtimi, jis neišmoks tol kol pats nepatirs nuostolių. Aišku čia tu rizikuoji tapti situacijos kaltininku. Na bet tokia realybė: nebūk pavojingas man, aš nebūsiu pavojingas tau. Brutali realybė, kai pas kitą proto lygu nuliui.
  • 0


_________________
Padėk Dieve varguoliams.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2418
Reputacija: +232
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-28, 16:37 
     
vanduo4 rašė:
Manau tu nesupratai.
Aš nekalbėjau nei apie skubėjimą, nei apie adrenaliną. Aš kalbėjau apie problemą kaip vairuotoją išmokinti saugiai vairuoti kitų vairuotojų atžvilgiu. Mano patirtimi, jis neišmoks tol kol pats nepatirs nuostolių. Aišku čia tu rizikuoji tapti situacijos kaltininku. Na bet tokia realybė: nebūk pavojingas man, aš nebūsiu pavojingas tau. Brutali realybė, kai pas kitą proto lygu nuliui.

Tai tu nesupratai ką rašiau. Aš tik pateikiau papildomus tokio elgesio variantus, bet ne į tavo rašiau. Vienas taip elgiasi dėl adrenalino, kitas dėl skubėjimo, o trečias nes proto yra 0. Bet to kuriam proto yra 0, jau neišmokysi. Nes kad išmoktu proto turi būti daugiau nei 0. Išmokyti galima skubančius ir adrenalino fanatikus.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5316
Reputacija: +1542
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-28, 18:29 
     
Manau mentalitetas šiuo atveju antraeilis. Daug labiau eismą stabdo visiškai natūralios kliūtys, kai kurios neišvengiamos - šviesoforai, pėstieji, staigūs posūkiai, stambios šiukšlės ant kelio, kartais laukiniai žvėrys, avarijosi ir t.t... Anksčiau juokiausi iš kai kurių Azijos šalių eismo, kur nėra jokių taisyklių. Bet dabar tame chaose matau visai neblogą logiką. Nežinau kaip ten dėl avarijų skaičiaus, bet akivaizdu, kad jie negaišta laiko 30 sek tuščioje sankryžoje laukiant žalios.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-02-21, 20:32
Pranešimai: 116
Reputacija: +40
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-01, 18:30 
     
Tas Kauno pavyzdys sakyčiau ne į temą. Ten kamščiai susidaro dėl tiesiog žymiai intensyvesnio eismo srauto (daug kas važiuoja iš vienos miesto dalies į kitą), be to daug įsukimų/išsūkimų. Tuo tarpu eksperimentas apie atvejus, kai iš esmės niekas nesikeičia (eismo dalyvių skaičius nesikeičia, naujų fizinių ribojimų neatsiranda). Tokie atvejai dažniausiai susidaro greitkeliuose, kai iš niekur nieko atsiranda kamštis, o paskui jis lygiai taip pat tiesiog išnyksta, nors lyg ir įsukimų/išsūkimų nėra, nei eismo dalyvių skaičius kažkaip reikšmingai pasikeičia. Daugiau tokias situacijas teko stebėti užsienyje, Lietuvoje gal ne taip aktualu.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-06, 12:51
Pranešimai: 40
Reputacija: +45
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'