Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 22 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-05, 17:37 
     
2-12 vietos tai pensininkų, piderastų arba ramų vairavimo stilių mėgstančiųjų automobiliai. Tik lygiom sąlygom eksploatuojant galima tikėtis objektyvumo
  • -7



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2920
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +373
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-05, 20:20 
     
Tokie rezultatai stebinti gali tik lietuvius. Seniai zinoma ir is praktikos, ir is tyrimu, kad japoniski automobiliai patikimumu lenkia visus kitus. Cia kaip JAV su krepsiniu, kad ir kaip tai kazkam nepatiktu, jie ji zaidzia geriausiai.

O visi Audi, BMW, MB, VW... Buvo patikimi nebent kadaise, bet ne dabar.
  • +4




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 214
Reputacija: +165
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-05, 22:36 
     
Na straipsnyje ne viskas pasakyta. Jei pažiūrėtumėt į naujesnių auto statistiką, ten pirmose vietose praktiškai vien vokiški, kurie sendami vis labiau užleidžia vietą japoniškiems. Tad planuojant pirkti naują geriau vokiškas, jei seną - japoniškas.
  • +1




Užsiregistravo: 2011-11-06, 12:51
Pranešimai: 40
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-05, 22:56 
     
GNU rašė:
Na straipsnyje ne viskas pasakyta. Jei pažiūrėtumėt į naujesnių auto statistiką, ten pirmose vietose praktiškai vien vokiški, kurie sendami vis labiau užleidžia vietą japoniškiems. Tad planuojant pirkti naują geriau vokiškas, jei seną - japoniškas.

Neanalizuosiu lentelių, bet gal vokiški tiesiog greičiau dėvisi ir greičiau pradeda gesti. Japonai tai daro tolygiau pvz. Todėl japonai senesni yra geresni, kai vokiški jau nudusę.
Jei taip, planuojant pirkti naują - japonas, jei seną - japonas :) Žinoma, darant prielaidą, kad ekplotacijos intensyvumas panašus.
  • -1




Užsiregistravo: 2010-04-13, 19:40
Pranešimai: 1021
Reputacija: +71
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-06, 00:24 
     
Jo, nes vokietis nusipirkęs japonišką mašiną patampa japonu.

Kitas dar vienas, nieko daugiau neturi ką parodyti, tai perka galingą mašiną ir taip bando savo vyriškumą parodyti.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13982
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2073
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-06, 09:22 
     
GNU rašė:
Na straipsnyje ne viskas pasakyta. Jei pažiūrėtumėt į naujesnių auto statistiką, ten pirmose vietose praktiškai vien vokiški, kurie sendami vis labiau užleidžia vietą japoniškiems. Tad planuojant pirkti naują geriau vokiškas, jei seną - japoniškas.

moo rašė:
Neanalizuosiu lentelių, bet gal vokiški (edit: automobiliai) tiesiog greičiau dėvisi ir greičiau pradeda gesti. Japonai (edit:japoniški automobiliai) tai daro tolygiau pvz. Todėl japonai (edit:japoniški automobiliai) senesni yra geresni, kai vokiški (edit:automobiliai) jau nudusę.
Jei taip, planuojant pirkti naują - japonas, jei seną - japonas :) Žinoma, darant prielaidą, kad ekploatacijos intensyvumas panašus.

immortallt rašė:
Jo, nes vokietis nusipirkęs japonišką mašiną patampa japonu.


Huh? Kažką labai ne taip supratai. "Japonais" šnekamojoje kalboje, automobilių kontekste, yra vadinami japoniški automobiliai.
Manęs, asmeniškai, tai neliečia. Tiesiog prielaida iš statistikos, be gilių analizių.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-13, 19:40
Pranešimai: 1021
Reputacija: +71
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-06, 12:02 
     
Sita statistika yra sudo verta. Visu pirma, ridos skiriasi kardinaliai, vien del to neaisku, ar pavyzdziui, A6 prie 2x mazesnes ridos nebus ties pirmom vietom.

Antras dalykas - neaisku konkretus gedimai. TUV "rimtas gedimas" yra tas, del kurios nepraleis, tai gali buti tiek neveikiantis numerio apsvietimas ar atsilaisvines rankinio trosas, tiek skilusi variklio galva. Kai visa tai bendram katile - nelabai naudinga statistika.

Trecia, japoniski automobiliai irgi genda. Uzteks tu pasaku apie negendancias corolla'as OK :D Statistiskai galbut maziau nei vokiski, bet cia dar reiketu vertinti daliu ir taisymo kainu skirtuma, eksploatacinius niuansus.

Pas mus parduodamas statistinis VW, Audi ir BMW bus nubeges daug daugiau, nei statistinis Toyota, Lexus, Mazda ar Honda. Del to zmonem susidaro ispudis, kad anie daug patikimesni visur ir visada, bet tai nebutinai tiesa.
  • +4




Užsiregistravo: 2016-10-02, 17:48
Pranešimai: 431
Reputacija: +538
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-06, 12:46 
     
Jo, maniškė corola surūdijo dugnas, patvarkiau už 150, bet pasirodo pusmetį be tepalų važinėju, tai variklį užkaliau :D
  • +3


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13982
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2073
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-06, 13:52 
     
nežinau ar būtų taip su vokiškom, bet pas mane Civic, 11 metų senumo, 205k rida, tai 2 kart purkštukai buvo nuėję ( ne nebuvo pilta iš neaiškių tiekėjų), važiuoklę keičiu taip pat dažnai kaip Butkevičius nuomonę, sanbaka po 150k pradėjo eit šaibom ir pagal instrukcija po 120k jai batai, tai džiaugiuos, kad dar tiek ištempė. Klausimas ar taip greit vokiškos sueina, klausimas
  • 0



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1005
Miestas: Kaunas
Reputacija: +245
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-06, 14:10 
     
kernel_panikuoja rašė:
Sita statistika yra sudo verta. <..>


Šita statistika yra beveik raw duomenys ir yra bene patikimiausia iš prieinamų. O va analizė gal ir šūdina, nes jos beveik nėra.
Jei kas netingėtų tai pasikūrus kokį SPSS gal rastų ir kaip jaučiasi A6 su maža rida. Tik tam reikėtų gerokai daugiau ir tikslesnių duomenų negu mes matome nes kintamųjų yra begalė.

Plius, žinoma, kad čia neanalizuojama UX (tik tiesiog gedimai). Bet, gal labiau gendančių auto savininkai jaučiasi daug geriau dėl kažkokių kitokių priežasčių. Todėl ir biesinasi jei tik statistika nepatinka.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-04-13, 19:40
Pranešimai: 1021
Reputacija: +71
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-06, 15:32 
     
Cituoti:
Trecia, japoniski automobiliai irgi genda. Uzteks tu pasaku apie negendancias corolla'as OK :D


Akivaizdu, kad nera negendanciu automobiliu, tik vieni genda zymiai daugiau, nei kiti. Ir tiek ziniu. Paklausk bet kurio gero mechaniko, kuris dirba ne su viena marke, o ivairiomis. Jei tau statistika nieko neirodo, tai susirink ja pats :D

Ir apskritai, ne veltui japoniski automobiliai nuverteja gerokai leciau, nei vokiski. Tarkim, jei lyginsime Lexus ir MB ar kitus vokieciu premium klases auto, Lexus nuvertejimas mazesnis. Ir vienintelis skirtumas tik tas, kad jie patikimesni.

Cituoti:
Statistiskai galbut maziau nei vokiski, bet cia dar reiketu vertinti daliu ir taisymo kainu skirtuma, eksploatacinius niuansus.


Yra labai aiskios priezastys, del ko vokiski automobiliai, ypatingai prabangus, genda dazniau. Vaziuokles ju gal ir komfortiskesnes, taciau gerokai sudetingesnes. Varikliai - is labai mazo litrazo, spaudziama labai daug, turbinu net nebe po viena, o po dvi. Pavaru dezes - neretai dvigubos sankabos robotai, pavaru skaicius nuo 7 iki 8. Kitaip tariant, ant popieriaus skaiciukai atrodo nerealiai gerai, bet po garantinio laikotarpio tai yra karves, kuriu islaikymas tikrai brangus.

Japonai tuo tarpu, naudoja gerokai ne tokias pazangias technologijas, taciau ju automobiliai sunkiai uzmusami. Taip, juose daznu atveju nera tiek komforto (apart Lexus), taciau juos eksploatuoti gerokai paprasciau.

Ziurint per verslo prizme, tai japonai procesu valdyme pradejo zengti i prieki gerokai seniau. Kas sita sritimi domejosi, tas zino, o kas ne, gali pasiskaityti.

Beje, taisymo kainu skirtumu is esmes nera. Mitas, kad japonisku auto remontas yra brangesnis, kuris kilo, kai zmones lygindavo 3 Golf remonta su kokiu japonu. Zinoma, jei lyginsime originalias dalis su originaliomis.

Cituoti:
nežinau ar būtų taip su vokiškom, bet pas mane Civic, 11 metų senumo, 205k rida, tai 2 kart purkštukai buvo nuėję ( ne nebuvo pilta iš neaiškių tiekėjų), važiuoklę keičiu taip pat dažnai kaip Butkevičius nuomonę, sanbaka po 150k pradėjo eit šaibom ir pagal instrukcija po 120k jai batai, tai džiaugiuos, kad dar tiek ištempė. Klausimas ar taip greit vokiškos sueina, klausimas


Rida tikra? Pirkai kur? Speju dyzelis?

Turiu geru pavyzdziu su tos pacios laidos Civic benzinu, kuomet eksploatuojama ne pirmi metai, o esminiu problemu apskritai nera. Rida panasi, bet 100proc. tikra.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 214
Reputacija: +165
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-06, 22:19 
     
Aš 6 metus atidrožiau lancerį 2008 metų su vokišku dyzeliu (dyzelius ten montavo volkswageno 2.0TDI) tai per tuos 180tūkst km ką pats pramyniau, keisdavau einamąsias dalis ten kaladėlės, diskai, tepalai ir t.t. nu ir kiek dažniau nueidavo galo stabilizatoriaus traukės. Daugiau nieko, dabar jau 300tūkst tai laikas galvot apie pakeitimą. Ai nu dar parktronikai sugedo kai į užpakalį įvažiavo, bet who cares, nereikia man jų, neremontavau.

Šiaip nežinau, tos patikimumo statistikos tai tikrai ne TUV turėtų sakyt, nes jiems ir kreivai šviečiantys žibintai jau bus defektas. Esu nepraėjęs technikinės nes vienam rate buvo 4 iš 5 veržlių, esu nepraėjęs TA nes kai tą patį lancerį nusipirkau, daužtas jis buvo buvo ir aptvarkęs variau TA ir viena plastmasė buvo atlūžus aštriais galais, sakė papjausiu pėstyjį ir nepraleido, nuėmiau ir praėjau, tai taip išeina lancerių patikimumo statistiką biškį nužeminau? :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 411
Reputacija: +134
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-07, 13:15 
     
apvalus rašė:
Ir apskritai, ne veltui japoniski automobiliai nuverteja gerokai leciau, nei vokiski

Nu nu, labai čia drasus teiginys. Esu nemažai prekiavęs automobiliais, bet čia naujiena.
Aš galiu pasakyti taip:
Vokiečių stiprybės:
gana ekonomiški ir galingi varikliai (ypač akivaizdu dyzeliuose), geros kokybės medžiagos, surinkimas ir kėbulai, geras komforto lygių ir platus variklių pasirinkimas, klasikiniai lėčiau senstantys dizainai, lengvai operuojamos ekologinės nesamonės (vienas meistras sakė, kad susidaro toks vaizdas, kad patys gamintojai kuria ECU programas, vokiškui karučiui išoperavus EGR, DPF ar AdBlue, pašalinus viskas veikia idealiai kaip naujame automobilyje), lengviau remontuojami (restauruojami purkštukai, pakabos), praktiškai kiekvienas automobilio mechanikas moka remontuoti vokiškus automobilius, didelis naudotų detalių pasirinkimas šrotuose (nuo variklių iki kėbulo dalių už palankias kainas), dyzeliai varikliai pagaminti su nemaža galios atsarga (galima čipuoti, "atsirakinti" ir panaudoti tą atsargą).
Japonų stiprybės:
geras ekonomiškumo ir galios santykis (ypač benzininiuose varikliuose), patikimi laiko patikrinti sprendimai (paprastos automatinės dėžės, paprastos "senovinės" pakabos), patikimi elektroniniai mazgai, įdomūs dizaino sprendimai(man pvz Mazda dizainiai vieni gražiausių), įdomūs hibridiniai sprendimai.
Vokiečių trūkumai:
ne visada patikimi sprendimai (daugiabėgės DSG sistemos, ypač su galingais varikliais, kada yra nemaža rida), didelis skaičius elektroninių mazgų(ypač prabangiuose modeliuose, potencialus gedimų šaltinis), ne visada pasiteisinantys inžinierių sprendimai (aliumininė daugiasvirtė pakaba, "plaukiojantys" smagračiai eiliniuose 1.9 TDI karučiuose – pakeitus į paprastą ne visada eina pastebėti skirtumą(kam montuoti prabrangų daugiamasį smagratį, jei jį pakeitus paprastu skirtumą ne visada pastebi?), itin sudėtingi techniniai sprendimai (XDrive sistema, Quattro, 4Matic AWD sistemos, Allroad, Airmatic pneumatinės pakabos, itin galingi V6, V8, V10, W12 varikliai, sudėtingi elektronikos valdomi kuro siurbliai, BiTurbo, TriTurbo įpūtimo sistemos - sunkiai taisomi ir brangūs mazgai).
Japonų trūkumai:
prasti dyzeliniai varikliai(ryja tiek pat kiek vokiečiai, bet traukos 30% mažiau), mažas variklių pasirinkimas(ypač galingesnių), žemas komforto lygis(nepakankamos kokybės salono medžiagos, prastos arba labai prastos garso izoliacijos, realiai Golf lygio arba prastesnės net aukštesnės klasės modeliuose - išskyrus žinoma Lexus - visgi kai nori ir netaupo, japonai moka padaryti), silpnas antikorozinis padengimas(ypač honda, mazda), skurdokas bendras automobilio vaizdas - japonuose kažkodėl jaučiamas per didelis taupymas, taupyta viskas kas tik įmanoma (todėl bendras vaizdas dažnai gaunasi nedžiuginantis. Aš už taupymą, bet jis turėtų būti nepastebimas vartotojams. Dėti į automobilio saloną kietas, perdirbtas plastmases ir dar tuo viešai girtis? aš turėčiau dėl to džiaugtis? Nusispjaut man ant ekologijų, aš mašinoje praleidžiu nemažai laiko ir noriu, kad be kompromisų būtų tik aukščiausios kokybės plastmasės ir natūralios odos), visokios užknisančios smulkmenos - visokie vožtuvų tarpelių reguliavimai, sunkus dujų įmontavimas(reikalingos visokios lašalinės), nesamoningos sunkiai išoperuojamos ekologinės sistemos(Toyota DCAT varikliai), neapgavoti sprendimai(nevykę subaru dyzeliai, toyota smagračiai ir sankabos (kažkodėl nepadoriai brangios detalės eiliniuose karučiuose), nepatikimos CVT dėžės, per silpnos dyzelių įpurškimo sistemos(pernelyg didelis jautrumas kuro kokybei, per mažas brangių purkštukų resursas(jų dažniausiai negalima restauruoti), itin brangūs kuro siurbliai(dyzelis)), silpnas naudotų detalių pasirinkimas (japonų dalių kažkodėl nuolat trūksta(dažnai ir neįmanoma rasti) šrotuose).
  • +2




Užsiregistravo: 2015-05-02, 23:03
Pranešimai: 52
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-07, 14:17 
     
Cituoti:
Nu nu, labai čia drasus teiginys. Esu nemažai prekiavęs automobiliais, bet čia naujiena.


Pasiziurek, kiek kainuoja padorus japonas, ir kiek padorus vokietis tu paciu metu, paziurek, kiek kainuoja naujas toks modelis ir pamatysi skirtumus. Skaiciuoti galima tiek procentini nuvertejima, tiek pati vertes kritima eurais. Pvz. Toyota Avensis, Honda Accord ir Audi A4 2009m. benzininiai - kainuoja beveik identiskai. Nereikia pasakot, kiek Audi perkant nauja brangesne?..

Cituoti:
lengvai operuojamos ekologinės nesamonės (vienas meistras sakė, kad susidaro toks vaizdas, kad patys gamintojai kuria ECU programas, vokiškui karučiui išoperavus EGR, DPF ar AdBlue, pašalinus viskas veikia idealiai kaip naujame automobilyje)
dyzeliai varikliai pagaminti su nemaža galios atsarga (galima čipuoti, "atsirakinti" ir panaudoti tą atsargą).


Tpfu ant tokiu, kaip tu. Kas antras dyzelis vaziuoja apsipyles dumais, smarve nepakeliama. Nes tulam yra nusispjaut, svarbu vezecios geriau ein :D

Cituoti:
praktiškai kiekvienas automobilio mechanikas moka remontuoti vokiškus automobilius, didelis naudotų detalių pasirinkimas šrotuose (nuo variklių iki kėbulo dalių už palankias kainas),


Nes lietuviu meile vokieciams nerudija :D

Cituoti:
ne visada pasiteisinantys inžinierių sprendimai (aliumininė daugiasvirtė pakaba, "plaukiojantys" smagračiai eiliniuose 1.9 TDI karučiuose – pakeitus į paprastą ne visada eina pastebėti skirtumą(kam montuoti prabrangų daugiamasį smagratį, jei jį pakeitus paprastu skirtumą ne visada pastebi?)


Ka ten apskritai tame 1.9 TDI galima pastebet? Jei jis kriokia ir dreba kaip prievartaujamas net ant laisvu? :D Ypatingai PD varikliai.

Cituoti:
prasti dyzeliniai varikliai(ryja tiek pat kiek vokiečiai, bet traukos 30% mažiau),


Taip, japonai tikrai neturi tiek daug geru dyzeliniu, kaip vokieciai, taciau yra tikrai neblogu.

Cituoti:
mažas variklių pasirinkimas(ypač galingesnių),


Niekaip negaliu suprasti, kokiam velniui gali reiketi 15 skirtingu varikliu vienam modeliui?.. Jei kai kurie is ju tampa nepatikimumo legendomis?.. Kur kas geriau, kai yra keli, bet tikrai patikimi.

Cituoti:
skurdokas bendras automobilio vaizdas - japonuose kažkodėl jaučiamas per didelis taupymas, taupyta viskas kas tik įmanoma (todėl bendras vaizdas dažnai gaunasi nedžiuginantis. Aš už taupymą, bet jis turėtų būti nepastebimas vartotojams. Dėti į automobilio saloną kietas, perdirbtas plastmases ir dar tuo viešai girtis?


Jei lygini Audi, BMW su Toyota ar Honda, tai zinoma, medziagos niekuomet nebus tokios geros, nes automobiliu kainos skiriasi 2x :D. Bet jei lyginti VW su Toyota ar Honda, sorry, nesutinku. Niekas tokiu presku ir nuobodziu interjeru negamina, kaip VW. Ir tik VW sugeba priekyje naudot minkstas medziagas, o gale kietas :D Jau nebekalbant apie tai, kad dar visai neseniai, bazinės Audi, BMW komplektacijos neturedavo klimato kontroles ar elektriniu langu gale... Apgailetina.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 214
Reputacija: +165
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-07, 17:53 
     
apvalus rašė:
Toyota Avensis, Honda Accord ir Audi A4 2009m. benzininiai - kainuoja beveik identiskai. Nereikia pasakot, kiek Audi perkant nauja brangesne?

Galima paimti ir konkretų pavyzdį. Suraskim panašių metų, ridų ir komplektacijų automobilius. Paaiškės, kad lyginti reikės padoriai pakomplektuotus japonus su bazine Audi, kad papildomos įrangos komplektai būtų panašūs. Tarkim atmetam daužytus automobilius, automobilius su neaiškia istorija (pasirenkam vakarų vokietija, tarkim Dortmundą, mechaniką benzą 2009 m. universalo kėbule), ir paaiškėja, kad lyginti nelabai yra ką. Pagal uždėtus filtrus japonų nėra. OK nereikia mums mums tų Xenonų, odų, ir kitų navarotų. Atmetam nelogiškus variantus (tiek audi neaiškių tiek toyotų, žymiai mažesne kaina negu kitos, nuimam visokius top angebot) ir žiūrim: padorią toyota avensis benziną universalą galima paimti už 9000 Eur, geresnės būklės už 10 000 visi kažkokia Sol komplektacija, kaip suprantu poplikė, nu bet tiek to. Žiūrim Audi - universalai prasideda ~12500 Attraction komplektacija, nu tokia irgi poplikė (nors yra xenonai, tempo, tamsinti langai). Rida toyota - 57000, Audi - 98000, užmetam audi panašią ridą - yra! tik kaina jau 13000 - 58000 km, tiesa čia jau bi xenonai, tempo, ir keletas kitų +.
Taigi užtrukau 10 minučių ir nėra tų Audi už Toyotos kainą. Aišku ieškant viskas įmanoma, bet bus jau su neaiškiom istorijom, arba savininkų su turkiškom ar slaviškom pavardėm, kas jau iškreipia mūsų mini tyrimą.
Kainos aišku absurdiškos, turi būti beprotis, kad mokėtum 10000 eur už niekuo neišskirtinę, paprastutę beveik 10 metų mašiną, bet čia mes lyginam vakarų europos rinką, idealiai tvarkingų auto su maža rida ir vokiškom garantijom.
Idomumo dėlei pažiūrim tų pačių metų Audi ir Toyotas autopliuse: pigiausia Audi - 6400 Eur,
Toyota - 6600 Eur, bragiausia Audi - 11500, toyota - 9900. Išvada: lietuviai durniai, Toyota jų akyse gerokai overpraisinta. Biznio planas: iekškoti per3.14stų avensių, tempti juos čia ir pardavinėti už brangiai.
O už paprastutės pilkos Toyotos kainą Lietuvoje jau išeina išskirtinė gražuolė šita: https://autoplius.lt/skelbimai/audi-a4-3-2-l-sedanas-2009-benzinas-6129585.html . Vos už 11000 Eur galimą gauti geros komplektacijos, galingą, visais varomais ratais varomą Audi A4 automatą. Aišku Euro5, vakaruose užėstų mokesčiai, ir jos kaina būtų apie 18000, bet čia - laisvai galima paišlaidauti, ir pasimėgauti trauka. Tik vienas klausimas: iš kur toks kainų skirtumas? Kokia kokybe ji sutvarkyta?
  • 0




Užsiregistravo: 2015-05-02, 23:03
Pranešimai: 52
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-07, 18:28 
     
biggie rašė:
apvalus rašė:
Toyota Avensis, Honda Accord ir Audi A4 2009m. benzininiai - kainuoja beveik identiskai. Nereikia pasakot, kiek Audi perkant nauja brangesne?

Galima paimti ir konkretų pavyzdį. Suraskim panašių metų, ridų ir komplektacijų automobilius. Paaiškės, kad lyginti reikės padoriai pakomplektuotus japonus su bazine Audi, kad papildomos įrangos komplektai būtų panašūs. Tarkim atmetam daužytus automobilius, automobilius su neaiškia istorija (pasirenkam vakarų vokietija, tarkim Dortmundą, mechaniką benzą 2009 m. universalo kėbule), ir paaiškėja, kad lyginti nelabai yra ką. Pagal uždėtus filtrus japonų nėra. OK nereikia mums mums tų Xenonų, odų, ir kitų navarotų. Atmetam nelogiškus variantus (tiek audi neaiškių tiek toyotų, žymiai mažesne kaina negu kitos, nuimam visokius top angebot) ir žiūrim: padorią toyota avensis benziną universalą galima paimti už 9000 Eur, geresnės būklės už 10 000 visi kažkokia Sol komplektacija, kaip suprantu poplikė, nu bet tiek to. Žiūrim Audi - universalai prasideda ~12500 Attraction komplektacija, nu tokia irgi poplikė (nors yra xenonai, tempo, tamsinti langai). Rida toyota - 57000, Audi - 98000, užmetam audi panašią ridą - yra! tik kaina jau 13000 - 58000 km, tiesa čia jau bi xenonai, tempo, ir keletas kitų +.
Taigi užtrukau 10 minučių ir nėra tų Audi už Toyotos kainą. Aišku ieškant viskas įmanoma, bet bus jau su neaiškiom istorijom, arba savininkų su turkiškom ar slaviškom pavardėm, kas jau iškreipia mūsų mini tyrimą.
Kainos aišku absurdiškos, turi būti beprotis, kad mokėtum 10000 eur už beveik 10 metų mašiną, bet čia mes lyginam vakarų europos rinką, idealiai tvarkingų auto su maža rida ir vokiškom garantijom. Idomumo dėlei pažiūrim tų pačių metų Audi ir Toyotas: pigiausia Audi - 6400 Eur,
Toyota - 6600 Eur, bragiausia Audi - 11500, toyota - 9900. Išvada: lietuviai durniai, Toyota jų akyse gerokai overpraisinta. Biznio planas: iekškoti per3.14stų avensių, tempti juos čia ir pardavinėti už brangiai. O išskirtinė būtų šita: https://autoplius.lt/skelbimai/audi-a4-3-2-l-sedanas-2009-benzinas-6129585.html . Vos už 11000 Eur galimą gauti geros komplektacijos, galingą, visais varomais ratais varomą Audi A4 automatą. Aišku Euro5, vakaruose užėstų mokesčiai, ir jos kaina būtų apie 18000, bet čia - laisvai galima paišlaidauti, ir pasimėgauti trauka.


Visu pirma, priminsiu, kad mes kalbame apie nuvertejima. Nauja bazinė Toyota - 19k, Audi - 33k (tiesa, Toyota su panasia komplektacija kainuotu keliais k daugiau). Jei naudota Audi su geresne komplektacija kainuoja 13k, o Toyota su siek tiek prastesne 10k, tai negi sunku paskaiciuoti procentini nuvertejima ir nuvertejima eurais? Dar reikia prideti ta suma, kuria Audi papraso uz papildoma 1 metu garantija, nes standartine tik 2 metai (kaip kokiam kiniskui elektroniniam sudniekiui is Norfos :D).

Cituoti:
O išskirtinė būtų šita: https://autoplius.lt/skelbimai/audi-a4- ... 29585.html . Vos už 11000 Eur galimą gauti geros komplektacijos, galingą, visais varomais ratais varomą Audi A4 automatą.


Vos uz? Srsly? :D Uz perpista amerikona (sorry, kitokiu neveza), kuriam jau 9 metai moketi 11k eur?.. Pridek KASKO, pridek civilini, pridek remonto kainas ir tas daiktas visumoj kainuos brangiau nei visiskai naujas Avensis. Jei kas neturi ka veikt, kaip tik vazinet i garazus ir ieskot, kur pigiau pasitvarkyt, tai prasom...
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 214
Reputacija: +165
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-07, 19:00 
     
Man tik įdomu, kaip jums smegenys išveža lyginti toyota su audi, kai toyota ne premiumas? Audi = Lexus = BMW = MB ir t.t. Toyota = VW = Kia = Peugeot = Mazda = Honda ir t.t.
  • +1




Užsiregistravo: 2018-01-07, 18:48
Pranešimai: 8
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-07, 19:11 
     
AndriusA. rašė:
Man tik įdomu, kaip jums smegenys išveža lyginti toyota su audi, kai toyota ne premiumas? Audi = Lexus = BMW = MB ir t.t. Toyota = VW = Kia = Peugeot = Mazda = Honda ir t.t.


Toyota yra automobilio marke, tai kodel negalima lyginti? Uz gerokai mazesne kaina gauni automobili, kuris patenkina esminius poreikius.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 214
Reputacija: +165
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-07, 19:39 
     
Kiek supratau, šita statistika rodo kiek automobilių atvyksta į tech. apžiūrą. Tai reiškia, kad sugedusių arba nėra arba jie jau pataisyti ir rimti gedimai čia nesirodo. Kitaip sakant patikimiausi yra tie, kurie seniausi iš dalyvaujančiu eisme.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-02-13, 16:43
Pranešimai: 931
Miestas: Vilnius
Reputacija: +55
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-07, 23:30 
     
apvalus rašė:
Visu pirma, priminsiu, kad mes kalbame apie nuvertejima. Nauja bazinė Toyota - 19k, Audi - 33k (tiesa, Toyota su panasia komplektacija kainuotu keliais k daugiau)

Na Audi nuvertėjimas didesnis, bet ne esminis. Jei lyginti Avensį (jį pakeliam į Premium komplektaciją) pasiimam padorų 1.8 benzininį variklį ir gaunasi 25k Eur, Audi su panašiais parametrais - palei 38, padalinkim iš 10 metų, primeskim, kad Audi važiuos 100k daugiau(taip iš akies primetus grįžtančių Audi ir Bnv pravažiavimai palei 400, japonų palei 300), tai ne kažką tas nuvertėjimas skiriasi. Taip skiriasi, bet Audi ne varguoliai ir perka.
Ten skelbime faktas, kad automobilis daužtas. Bet jei normaliai sutvarkytas - nieko baisaus. Tik tiek, kad retas modelis ir Europoje tokio turbūt nė negausi. Naujas jis kainavo gražią krūvelę šlamančių.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-05-02, 23:03
Pranešimai: 52
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-07, 23:59 
     
biggie rašė:
Na Audi nuvertėjimas didesnis, bet ne esminis. Jei lyginti Avensį (jį pakeliam į Premium komplektaciją) pasiimam padorų 1.8 benzininį variklį ir gaunasi 25k Eur, Audi su panašiais parametrais - palei 38, padalinkim iš 10 metų, primeskim, kad Audi važiuos 100k daugiau(taip iš akies primetus grįžtančių Audi ir Bnv pravažiavimai palei 400, japonų palei 300), tai ne kažką tas nuvertėjimas skiriasi. Taip skiriasi, bet Audi ne varguoliai ir perka.


Nepamirsk pratestai garantijai ~2k eur primest. Taip pat, pats ziurejai, Toyota 10k eur, Audi 13k eur. Taigi, vienas nuverteja 15k eur, kitas 27k eur per 9 metus. Arba 60proc. ir 70proc. Dar pridek gerokai didesnes eksploatacines islaidas po garantinio, brangesnius draudimus ir t.t. Sakyciau labai ryskus skirtumas. O kad yra kas gali sau tai leisti, tai be abejo. Yra kas ir Bugatti eksploatuoja :)
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 214
Reputacija: +165
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 11 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'