Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 15:11 
     
1hitkillhack rašė:
b) Taip. Nes jis net nesupranta vdv principo ir važiuoja tol, kol pradeda kristi ratas. Apie elementarią automobilio priežiūrą net nekalbu. Jeigu ne garantinis, tokius mausto iš visų pusių, - suprantu, liūdna.

...

"daug uzdirbanciam, intelektini darba atliekanciam zmogui" Dažniausiai tokiems peržengus ofiso slenkstį intelektas pasibaigia.
Jis negali sau leisti automobilio be garantinio, nes net nemoka pats pasikeisti rato, pasitikrinti tepalų, nežino ką reiškia lemputės prietaisų skydelyje. (Taip. tokius kažkada aptarnavau.)
Konforto reikia mažiau, nes kaina naujo komfortiško automobilio su garantija tikrai ne visiems "intelektualams" prieinama.
Taigi kas lieka?

Ir visas šis kibiriukų garbinimas primena žmones kurie tepa šūdą ant duonos, valgo. Tau į akis išsišiepę sako kaip skanu, bet nusisukus spjaudosi ir keikiasi.



Nu va, ir paaiškėja, kad tikras "viras entelektualas" turi mokėti perrinkti savo bulkos variklį užrištom akim, bazarint apie tai su draugais iš servisiuko visą vakarą, turbūt dar duot savo bobai į galva ir ap..st valdžią. Visi kiti yra tik ofiso žiūrkės ir lebedos. Ir šitai tikrai neturi nieko bendro su iškreiptu savivertės supratimu.
  • +1


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 536
Reputacija: +401
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 15:57 
     
Na mano manymu 5 metai gerai mašinai nėra daug ir aš puikiai suprantu žmones perkančius tokio amžiaus automobilius. Man įdomiau kas perka 15+metų prabangų BMW, vietoj dvigubai jaunesnio ir kiek mažesnio automobilio.

Dėl remonto... Aš (ofisinis) galiu pasidaryti daugumą darbų, bet tam reikia garažo, įrankių, tame tarpe spec įrankių. Kieme su domkratu gražią dieną pasikeisti ABS daviklį juoko darbas, bet, pvz pačiam keisti šarnyrą reikia rimtesnių įrankių komplekto. Tiesiog įsivertinu ar man bus įdomu remontuotis (nekenčiu santykiavimo su neatsukamais varžtais) ir kiek jėgų tai atims. Šiemet pirmą kartą gyvenime pats keičiasi tepalus ir tai dariau tik todėl, kad serivsai nerado laiko per artimiausią mėnesį.
+ O neturint gerų įrankių ir patirties viskas užtrunka ilgiau bei atsiranda galimybė kažką sulaužyti. Reikia kažkaip laiko ir šeimai ir kitai veiklai (nebent moto yra hobis) rasti. Todėl ir veža ofisiniai mašinas į servisus patys tuo nesirūpindami. Taip pat kaip servisiniai vežą kompus draugui perinstaliuoti su prašymu "suprogramuok man worda ir internetą".
  • +5




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3052
Reputacija: +833
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 16:04 
     
Ką manot apie naujus Peugeot 3008 ir/arba Citroen DS4 crossback modelius. Abiejų kaina nuo 20k. EUR iki 30k. EUR, priklausomai nuo įrangos. Garantija Peugeot 5 m. - 100000 km., Citroen 3 m. - 100000 km. Perkant išsimokėtinai 6 metams iki 3% metinės palūkanos, kai perkant naudotą išsimokėtinai palūkanos vos ne dviženklės.

Dar visiems noriu priminti kad naudotą automobilį galima pirkti iš automobilių salono, dažniausiai kaina būna didesnė neiturguje/skelbimuose, bet patikimiau.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2026
Miestas: Kaunas
Reputacija: +523
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 17:09 
     
Yra seno kirpimo VYRAI, kurie domisi automobiliais, patys nebijo susitepti ranku, ir tt. Jie renkasi senesni bet aukstesnes klases auto. Aisku labai daznu atveju dasideda tie dalykai del savivertes. Nors namie buitis yra skurdi, gyvenama nonuojamame senos satatybos bute su kilimu ant sienos, bet vat auto jau turi buti aukstos klases.
Ir yra nauji VYRAI, kurie nesidomi automobiliais, patys net tepalu nepasikeistu, kuriems svarbiau yra bendra gyvenimo kokybe, ir kurie tos kokybes nepririsa prie automobilio klases. Tokie renkasi naujas, bet zemesnes klases auto. Viskas labai paprasta.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 261
Miestas: Vilnius
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 18:27 
     
HardAxe rašė:
Na mano manymu 5 metai gerai mašinai nėra daug ir aš puikiai suprantu žmones perkančius tokio amžiaus automobilius. Man įdomiau kas perka 15+metų prabangų BMW, vietoj dvigubai jaunesnio ir kiek mažesnio automobilio.

Dėl remonto... Aš (ofisinis) galiu pasidaryti daugumą darbų, bet tam reikia garažo, įrankių, tame tarpe spec įrankių. Kieme su domkratu gražią dieną pasikeisti ABS daviklį juoko darbas, bet, pvz pačiam keisti šarnyrą reikia rimtesnių įrankių komplekto. Tiesiog įsivertinu ar man bus įdomu remontuotis (nekenčiu santykiavimo su neatsukamais varžtais) ir kiek jėgų tai atims. Šiemet pirmą kartą gyvenime pats keičiasi tepalus ir tai dariau tik todėl, kad serivsai nerado laiko per artimiausią mėnesį.
+ O neturint gerų įrankių ir patirties viskas užtrunka ilgiau bei atsiranda galimybė kažką sulaužyti. Reikia kažkaip laiko ir šeimai ir kitai veiklai (nebent moto yra hobis) rasti. Todėl ir veža ofisiniai mašinas į servisus patys tuo nesirūpindami. Taip pat kaip servisiniai vežą kompus draugui perinstaliuoti su prašymu "suprogramuok man worda ir internetą".



Same here. As, irgi ofisinis, vazineju su nauja pirkta masina ir prie jos aptarnavimo nekisu nagu. Tuo paciu, automobiliai yra vienas is daugelio mano hobiu. Todel turiu sena, isliekamaja verte turinti automobili, kuri laisvalaikiu restauruoju ir stengiuosi tai daryti savo rankomis, kiek tai imanoma. Apie autotransporta ismanau daug, ir sugebu valdyti tokius agregatus, kokiu daznas tiesiog nepajudintu is vietos. Bet tai pasako tik viena - kad, as, ofisinis, turiu ta reikalinga entelekta pakrapstyt masinos varikli ar pakaba. O ar budulis is serviso turi entelekto sukodint appsa?
  • +2




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 239
Reputacija: +198
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 18:38 
     
Mano mašina nelabai ir skiriasi nuo žigulio, tik truputį mandresnė komforto įranga, geresnė kuro padavimo sistema, kitoks aušinimas, degimas, normalesnė pakaba... Kol nesigilini - atrodo kosmosas. Jeigu pradėtum pats viską tvarkyti - nieko ten baisaus nėra, tiesiog visko daug.

kukulis4 rašė:
Same here. As, irgi ofisinis, vazineju su nauja pirkta masina ir prie jos aptarnavimo nekisu nagu. Tuo paciu, automobiliai yra vienas is daugelio mano hobiu. Todel turiu sena, isliekamaja verte turinti automobili, kuri laisvalaikiu restauruoju ir stengiuosi tai daryti savo rankomis, kiek tai imanoma. Apie autotransporta ismanau daug, ir sugebu valdyti tokius agregatus, kokiu daznas tiesiog nepajudintu is vietos. Bet tai pasako tik viena - kad, as, ofisinis, turiu ta reikalinga entelekta pakrapstyt masinos varikli ar pakaba. O ar budulis is serviso turi entelekto sukodint appsa?


Na nereikia veltis į konfliktą. Turbūt nei tu nei aš nemokėtumėm gražiai suklijuoti plytelių :D
O jei visk pradėtume daryti patys, tai ir kokybė būtų atitinkama. Seniau žmonės be problemų tvarkė žigulius ir klijavo tapetus, bet šiandien visur kur daugiau komforto ir tuo pačiu reikia daugiau žinių/įrangos viską aptarnauti.
Aš aš galiu špakliuoti sienas? Kai bandžiau daryti remontą gavosi tikrai lygiai. Bet meistras tą patį padarė 5 kartus greičiau sunaudodamas vos ne dvigubai mažiau medžiagų.
Jeigu automobilis tvarkomas savo garaže ir žmogus renkasi seną bet prabangų modelį galime laikyti tai hobiu, kaip ir tavo sportinį projektą.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3052
Reputacija: +833
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 21:14 
     
1hitkillhack rašė:
a) Kažkaip sunku įsivaizduoti, kaip patogus ir komfortiškas važiavimas pasidaro "iškreiptu būdu" ir kaip savivertė sukuria garso izoliaciją ir gerą, minkštą važiuoklę.
O jeigu tas "intelektualus" žmogus nusipirks nenaują patogią sofą, nors galėtų pirkti naują bet nepatogią, čia galima priskirti iškreiptam būdui?


Esminis reikalas tas, kad tipinis lietuvis i uzsieni su automobiliu nevaziuoja ir tukstanciu kilometru per savaite nesuka. Lietuvoje atstumai yra daugmaz iki 400km, kas yra ~4h. Ir tikrai kas diena tokiu atstumu niekas nemina, o kas mina, tai mina darbo reikalais ir turi imones automobili. Tai ant kiek turi buti menkos savivertes, kad del kokios vienos valandos dienoje siek tiek minkstesniame kresle, atsisakytum privalumu, kuriuos siulo naujas automobilis? O siulo tikrai daug. Nebereikia:
vazinet po garazus ieskant kur pigiau sutaisys;
ieskot daliu lauzynuose ir skelbimuose;
matyt neintelektualiu mechaniku snukelius, su kuriais tikrai ne visada rasi bendra kalba;
nebereikia pastoviai sekti ar taves neapgaudineja (o jei tik atsipalaiduosi, TIKRAI apgaus);
ir t.t.

O svarbiausia, kad nebereikia to naudoto automobilio ieskoti! Nes kai man pradeda tauzyti tokius niekus:

1hitkillhack rašė:
Pilnas "google" tų 7 klasės už 20k, jeigu turi pažįstamų, gautum tikrai pigiau.


As suprantu, kad tas asmuo absoliuciai nesuvokia, kas yra padorus automobilis. Ir ne, 300k km nuvaziaves automobilis nebera padorus, kaip ir nera padorus virintas ar tampytas.

Ir kai pradesit pasakot, kad prabangus automobiliai vaziuoja simtus tukstanciu be rimtesniu gedimu, prisiminkit, kad premium klases gamintojai duoda pacia trumpiausia garantija. Jei jiems tai nekainuotu, duotu ilgesne, kas automobiliui pridetu isliekamosios vertes.

Cituoti:
Jeigu taip sakant "taupant" tai galima imti ir dacia uz 8k be klimato kontrolės ir elektrinių langų, juk tai tik transporto priemonė.


Yra esminis skirtumas tarp sedejimo prakaituojant ir tarp keliais decibelais didesnio triuksmo ar kietesnes pakabos.

Cituoti:
Jeigu nekalbat apie atvejus kaip "mano devintos kartos pusbrolis nusipirko 5 metų senumo auto ir jis sulūžo per pusę" kokie argumentai, kad kaip ir pvz duodas 7 klasės bmw yra blogas?


Tu apskritai koki nors automobili turi? Zinai kiek kainuoja KASKO ir civilinis draudimai? Ar numanai, kiek kainuoja valanda mechaniko darbo pvz. Vilniuje (ir as nekalbu apie Krasta auto, bet apie bet koki kita padoresni servisa)? Zinai, kiek kainuoja naujos dalys tokiems automobiliams? Jei zinai ir tau tai neatrodo daug, tai arba tu uzdirbi penkiazenkle suma per menesi, arba nemoki skaiciuot.

Cituoti:
c) Smagu, kad tu žinai viską kaip vyksta "iš tikrųjų". Būtent. Visi 5 metų automobiliai yra išpjaustyti, sudaužyti ir kitaip sumaitoti.


Beveik visi tokiu metu automobiliai, ypac prabangus, i Lietuva atvaziuoja arba visiskai sulupti arba su brangiais defektais. O jei nori pamatyti, kiek kainuoja is tiesu padorus naudotas automobilis, nueini i mobile.de uzsistatai kriterijus ir paziuri, kad pardavinetu ne turkas ;)

Cituoti:
"daug uzdirbanciam, intelektini darba atliekanciam zmogui" Dažniausiai tokiems peržengus ofiso slenkstį intelektas pasibaigia.
Jis negali sau leisti automobilio be garantinio, nes net nemoka pats pasikeisti rato, pasitikrinti tepalų, nežino ką reiškia lemputės prietaisų skydelyje. (Taip. tokius kažkada aptarnavau.)


Butent, kad vairuotojui is esmes reikia moketi tik pasikeisti rata (jei fizines jegos uztenka), prisipilti kuro, langu skyscio ir pan. Ir tikrai ne tam, kad butum kietas VYRAS, bet tam, kad kai nera galimybes issikviesti ar nuvaziuoti, kad sutvarkytu - neprazutum.

Cituoti:
Ir visas šis kibiriukų garbinimas primena žmones kurie tepa šūdą ant duonos, valgo. Tau į akis išsišiepę sako kaip skanu, bet nusisukus spjaudosi ir keikiasi.


Haha, kazin, kas daugiau keikiasi, ar Skodos vairuotojas nuvaziaves i servisa aptarnavimui ir gerdamas kava, ar budulis lakstydamas per srotus ir mechanikus ieskodamas savo BMW kokios dalies, kuri GALBUT isspres kazkokia beda? :D
  • +2




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 228
Reputacija: +179
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 22:25 
     
Vienintelis pranašumas naujo prieš naudota yra garantinis servisas. Už kurį pirkėjas moka. O genda tai jie vienodai. O man labiausiai nepatinka, kad reikia aptarnavimą atlikinėti servise. Štai, firmos Navara 7 metų - prarūdijo korpusas, parašyta - korpusui garantija 12metų. Nuvažiavom į servisą - sako teplus pats keitei - garantija nebegalioja. Ate.
Beje tai pačiai Navarai puse vairiklio pakeitė , "pasisekė", kad tik po pusmečio po pirkimo, dar garantija galiojo.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-02-13, 16:43
Pranešimai: 938
Miestas: Vilnius
Reputacija: +60
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 22:48 
     
HardAxe rašė:
Mano mašina nelabai ir skiriasi nuo žigulio, tik truputį mandresnė komforto įranga, geresnė kuro padavimo sistema, kitoks aušinimas, degimas, normalesnė pakaba... Kol nesigilini - atrodo kosmosas. Jeigu pradėtum pats viską tvarkyti - nieko ten baisaus nėra, tiesiog visko daug.

kukulis4 rašė:
Same here. As, irgi ofisinis, vazineju su nauja pirkta masina ir prie jos aptarnavimo nekisu nagu. Tuo paciu, automobiliai yra vienas is daugelio mano hobiu. Todel turiu sena, isliekamaja verte turinti automobili, kuri laisvalaikiu restauruoju ir stengiuosi tai daryti savo rankomis, kiek tai imanoma. Apie autotransporta ismanau daug, ir sugebu valdyti tokius agregatus, kokiu daznas tiesiog nepajudintu is vietos. Bet tai pasako tik viena - kad, as, ofisinis, turiu ta reikalinga entelekta pakrapstyt masinos varikli ar pakaba. O ar budulis is serviso turi entelekto sukodint appsa?


Na nereikia veltis į konfliktą. Turbūt nei tu nei aš nemokėtumėm gražiai suklijuoti plytelių :D
O jei visk pradėtume daryti patys, tai ir kokybė būtų atitinkama. Seniau žmonės be problemų tvarkė žigulius ir klijavo tapetus, bet šiandien visur kur daugiau komforto ir tuo pačiu reikia daugiau žinių/įrangos viską aptarnauti.
Aš aš galiu špakliuoti sienas? Kai bandžiau daryti remontą gavosi tikrai lygiai. Bet meistras tą patį padarė 5 kartus greičiau sunaudodamas vos ne dvigubai mažiau medžiagų.
Jeigu automobilis tvarkomas savo garaže ir žmogus renkasi seną bet prabangų modelį galime laikyti tai hobiu, kaip ir tavo sportinį projektą.


Taip, sutinku. Zmogus negali moketi visko, naturalu. Mano komentaras buvo labiau reakcija i kai kuriu kitu diskutuotoju pasisakymus romantizuojant isimasi prie masinos, kaipo 'tikro vyro' uzsiemima. Cia svelniai tariant netiesa. Sendiena labiau vyras yra tas, kuris pinigus uzdirba galva, beto nesibodi gryzes namo suplaut indu, ar nuvalyt savo vaikui uzpakalio (ir cia nereiktu mano pries tai buvusio komentaro interpretuot neteisingai - nemenkinu nei vieno, kas dirba su auto remontu susijusi darba - ten taip pat ant peciu reikia galvos o ne kopusto).

Taciau tuo paciu, pateisint budulio, perkancio lauza, kurio islaikymas jam ne pagal kisene, as negaliu. Galvojantis zmogus nebaus saves 10 metu senumo bmw'u, katro islaikymas jam bus nuolatinis galvos skausmas, visa ta laika, kol jis ta masina tures. Ir sitoj vietoj kalbant apie hobi - mano supratimu, 10 metu senumo bmw'o pasirinkimas kaip pagrindines, ir daznu atveju vieninteles masinos seimoje, pateisinimas hobiu galimas, tik jei tas hobis - sadomazochizmas. Bet cia tik mano nuomone, i kuria atsizvelgti neprivalu niekam. ;)
  • +1




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 239
Reputacija: +198
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 23:14 
     
Čia žiūriu nueita į kraštutinumus: arba naujas vidutinės klasės auto arba 10 metų senumo BMW. O kodėl nepalyginus su tarkim 10 metų vidutinės klasės auto? pvz. toyota avensis, vw passat, skoda octavia ar kažką panašaus. Sutikime, kad šitų auto remontas daug nekainuoja ir klausimas tada kyla toks, kas pigiau ar auto iki <5k eur su einamųjų remontų išlaidom ar naujas auto su 10% įnašu + 200 EUR/mėn paskola (kaip kažkas komentaruose minėjo), jau nekalbant, apie naujojo nuvertėjimą tarkim po 5 metų eksplaotacijos. Jeigu seną už <5k nusipirkęs tai po 5m. gali už ~2k parduot (priklauso nuo markes/modelio/būklės), o naujas? pirktas už ~20k kas lieka po 5m iš jo vertės?
  • +3




Užsiregistravo: 2010-03-15, 15:17
Pranešimai: 268
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 23:44 
     
Kupse123 rašė:
Čia žiūriu nueita į kraštutinumus: arba naujas vidutinės klasės auto arba 10 metų senumo BMW. O kodėl nepalyginus su tarkim 10 metų vidutinės klasės auto? pvz. toyota avensis, vw passat, skoda octavia ar kažką panašaus. Sutikime, kad šitų auto remontas daug nekainuoja ir klausimas tada kyla toks, kas pigiau ar auto iki <5k eur su einamųjų remontų išlaidom ar naujas auto su 10% įnašu + 200 EUR/mėn paskola (kaip kažkas komentaruose minėjo), jau nekalbant, apie naujojo nuvertėjimą tarkim po 5 metų eksplaotacijos. Jeigu seną už <5k nusipirkęs tai po 5m. gali už ~2k parduot (priklauso nuo markes/modelio/būklės), o naujas? pirktas už ~20k kas lieka po 5m iš jo vertės?


Nes 10 metu senumo bmw (kalbant apie 7, x, gal kazkiek 5 serija) kainuoja ta suma pinigu, uz kuria jau galima dairytis naujo ekonomines klases auto. Vat is cia ir klausimas.

O jeigu zmogus disponuoja suma pinigu, uz kuria galima rinktis 10 metu vidutines ar ekonomines klases auto, tai apie nauja automobili kalbeti sudetinga. Ir tokiu atveju mano patarimas butu rinktis geriausiai atrodanti, ekonomiska varijanta is iperkamu. Velgi - mano poziuriu, 10 metu passatas aiskiai laimi pries koki 15 metu bmw 3 ar netgi 5. Ir seip, jeigu zmogus renkasi 10-15 metu senumo automobili, tai is esmes, jis ne 'prie pinigo', ir butu lengviau, jeigu jis su tuo susitaikytu. Ka jis galvoja daryt su brangiai islaikomu BMW, ir dar, neduok dieve, kokiu 3litriniu benzininiu varikliu?
  • +1




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 239
Reputacija: +198
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-10, 23:52 
     
Kupse123 rašė:
Čia žiūriu nueita į kraštutinumus: arba naujas vidutinės klasės auto arba 10 metų senumo BMW. O kodėl nepalyginus su tarkim 10 metų vidutinės klasės auto? pvz. toyota avensis, vw passat, skoda octavia ar kažką panašaus. Sutikime, kad šitų auto remontas daug nekainuoja ir klausimas tada kyla toks, kas pigiau ar auto iki <5k eur su einamųjų remontų išlaidom ar naujas auto su 10% įnašu + 200 EUR/mėn paskola (kaip kažkas komentaruose minėjo), jau nekalbant, apie naujojo nuvertėjimą tarkim po 5 metų eksplaotacijos. Jeigu seną už <5k nusipirkęs tai po 5m. gali už ~2k parduot (priklauso nuo markes/modelio/būklės), o naujas? pirktas už ~20k kas lieka po 5m iš jo vertės?



Kraštutinumai buvo, kai lygino 5 metų senumo BMW su nauju "kibiru". Sunkiai palyginami dalykai. Tarp kitko, Mercedes S klasės jau 2000 metais turėjo atstumo palaikymą :)
Reiktų lygint kokius Audi, Lexus, BMW su atitinkamo dydžio Mazda, Toyota. Pavyzdžiui, pigiausia Audi A4 - 32k€, Toyota Avensis - 16k€. Autoplius skelbimuose pasirinkus 15000-17500€ kainą - gaunam geriausiu atveju 2015 metų, bet dauguma yra 2012-2014 metų skelbimai.

Tai vat apie tai ir reiktų kalbėt - kas geriau, ar nauja Toyota su garantija, ar vokiečio nurašyta Audi be jokių garantijų?
  • +5



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2127
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +273
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Exabot [Bot] ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'