Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Mokslas » Žmogus ir medicina
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-26, 12:56 
     
is tikruju yra zmoniu stambiais kaulais. Tai geriausiai matosi per riesus.
Tik lasiniu maisai niekaip nera ir nebuvo susije su kaulais. Kaulai turi itakos bendroms apimtims ir masiu indeksui. Tad sis straipsnis siek tiek i sona arba antaste nera visai tiksli.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1158
Reputacija: +221
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-26, 13:01 
     
ir autorius dar neteisus:

1. Kaulu svorio skirtumas ryzkus tada, kai nera raumenu ar lasiniu gausaus sluosnio.

2. Raumenys auga pagal kaulus. Ant stambensniu kaulu proporcingai buna daugaiu ramenu. Cia lyginant vienodas sporto/sveikatos/gyvenimo salygas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1158
Reputacija: +221
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-26, 13:38 
     
Cituoti:
Be abejo, genų vaidmuo išlieka labai svarbus. Jie lemia ne tik tai, kaip greitai asmuo priauga svorio, bet ir kaip jis pasiskirsto.


Kad ir kokie būtų genai, joks svoris kvėpuojant neauga. Jis didėja tik dėl to, kad suvalgoma daugiau maisto nei sueikvojama energijos. Energijos tvermės dėsnis.

Žmogaus genai lemia nebent tai, kad jo virškinimo sistema veikia labai gerai ir puikiai įsisavina maistines medžiagas. Tokiu atveju jam reikia labai džiaugtis, nes jis turi valgyti kažkiek mažiau nei kiti. Jei jis to nesugeba, vadinasi, turi psichologinių problemų.
  • -2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-23, 12:43
Pranešimai: 1831
Reputacija: +596
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-26, 14:15 
     
Lengva pasakyti neėsk, sunkiau padaryti. Vienintelis neskausmingas būdas nepersiėsti ir sukontroliuoti svorį, tarp paskutinio ir pirmo valgymo paros bėgyje turi būti kuo didesnis laiko tarpas, kad organizmas persijungtu į riebalų skaidymą. Ta prasme reikia valgyti vakarienę kuo anksčiau, o pusryčius kuo vėliau, tada organizmas persijungia į ketozę, kai deginami riebalai, nes gaunasi ilgas laiko tarpas nevalgius. Valgyti/nevalgyti tam tikru laiku labai lengvai priprantama. Valgant tą patį maistą ir tiek pat, tik skirtingu laiku nei įprasta galima sukontroliuoti viršsvorį. Bent jau man tai padeda.

Tiesa sakant nemačiau, kad būtu daug vyrų stambių kaulų, plačių pečių aukšto ugio kuriam būtu oda prikibusi prie kaulų. Moterų smulkių kaulų ir putlių tikrai daug yra.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7599
Miestas: KLP
Reputacija: +1661
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-26, 14:22 
     
bahuriux rašė:
Lengva pasakyti neėsk, sunkiau padaryti.


Būtent. Kai kuriems žymiai lengviau pasakyti, kad kalti genai, kaulai, aplinka ir panašiai. Tai sukuria iliuziją, kad svoris priklauso ne nuo paties žmogaus ir kad to jis negali kontroliuoti.

Cituoti:
Ta prasme reikia valgyti vakarienę kuo anksčiau, o pusryčius kuo vėliau, tada organizmas persijungia į ketozę, kai deginami riebalai, nes gaunasi ilgas laiko tarpas nevalgius.


Jei tau toks metodas padeda, tik į priekį.

Man asmeniškai užteko tik sumažinti porcijų dydį iki normalaus, t. y. tokio, koks tiktų valgyti nuolat. Be jokios fizinės veiklos, be jokių dietų, be jokių specialių patarimų.
  • 0


_________________
„Kol bus skerdyklos, tol bus karai.“©


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-23, 12:43
Pranešimai: 1831
Reputacija: +596
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-26, 14:41 
     
bahuriux rašė:
Lengva pasakyti neėsk, sunkiau padaryti. Vienintelis neskausmingas būdas nepersiėsti ir sukontroliuoti svorį, tarp paskutinio ir pirmo valgymo paros bėgyje turi būti kuo didesnis laiko tarpas, kad organizmas persijungtu į riebalų skaidymą. Ta prasme reikia valgyti vakarienę kuo anksčiau, o pusryčius kuo vėliau, tada organizmas persijungia į ketozę, kai deginami riebalai, nes gaunasi ilgas laiko tarpas nevalgius. Valgyti/nevalgyti tam tikru laiku labai lengvai priprantama. Valgant tą patį maistą ir tiek pat, tik skirtingu laiku nei įprasta galima sukontroliuoti viršsvorį. Bent jau man tai padeda.

Tiesa sakant nemačiau, kad būtu daug vyrų stambių kaulų, plačių pečių aukšto ugio kuriam būtu oda prikibusi prie kaulų. Moterų smulkių kaulų ir putlių tikrai daug yra.

kad isijungtu riebalu deginimas reikia maiste turet riebalu pertekliu ir angliavandeniu trukuma. o ne pertraukas tarp edesio didint :D
tai taip pat susije su aktyvios veiklos tipu. tu megsti dirbt staigiai ir po to ilsetis ar megsti dirbt neintensyviai bet istisai. riebus maistas ir antro tipo veikla gerai derinasi.
riebalu yra labai daug rusiu. geriausi "komplektai" yra gyvunines kilmes. uzuojauta vegetarams :D :D :D
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 4307
Reputacija: -373
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-26, 17:02 
     
Pažkos nesąmoningas straipsni, gal kažkiek tiesos ir yra. Bet kiek žinau žmonių kurie gali valgyt kiek nori ir nepriaugti svorio net sėdėdami ant sofos ir atvirkščiai, dirba kaip arkliai, sunkus fiInis darbas su trumpom pietų pertraukom, bet atrodo kaip begemotai. Ir labai ryškai matosi, kad tai genetika, bien pažiūrėjus į skirtingas kartas tos pačios giminės, sudėjimai vienodi net pažiūrėjus į prosenelių nuotraukas.
  • +1




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +216
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-26, 17:43 
     
amas rašė:
Bet kiek žinau žmonių kurie gali valgyt kiek nori ir nepriaugti svorio net sėdėdami ant sofos ir atvirkščiai, dirba kaip arkliai, sunkus fiInis darbas su trumpom pietų pertraukom, bet atrodo kaip begemotai.


Tu neskaičiavai, kiek ir ką jie valgo.
  • +2


_________________
„Kol bus skerdyklos, tol bus karai.“©


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-23, 12:43
Pranešimai: 1831
Reputacija: +596
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-01-26, 20:33 
     
Porciju dydzio mazinimas - geriausias variantas. Su laiku organizmas pripranta ir nesijauti alkanas. Kimsimas yra tik viena is priklausomybiu ir ar lengva jos atsikratyti, priklauso nuo asmens motivacijos ir pasiryzimo.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-05-25, 22:58
Pranešimai: 115
Reputacija: +103
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'